Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Το είδα ότι άρχισε αλλά μια πάω για μπάνιο και μια τρώω δεν πρόλαβα.
Νοέ 30 2011 20:45
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Συμφωνώ καλό μου botsun, συμφωνώ...Τα μόνα που θυμάμαι είναι από ένα που πραγματεύεται τη Βικτωριανή Αγγλία κι αρα τα ονόματα είναι αγγλικά! Άντε και του Noblesse!
Νοέ 30 2011 13:40
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Γκρίνιας συνέχεια,αύριο!
Καλά τα manwha,αλλά δεν μπορώ να συγκρατήσω καθόλου τα ονόματα των ηρώων...
Νοέ 30 2011 01:25
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Χαχαχα!!
Ναι,κι όταν μπήκα στην συζήτηση με γράψατε...:unlucky:
Τεσπα,πάω για ύπνο.
Καληνύχτα!
Νοέ 30 2011 01:18
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Χα χα χα ναι αλλά δεν πάει έτσι! xD
Και να σου πω, έπρεπε να πάω πίσω και να το δω για να το θυμηθώ/να το πιστέψω ότι γράψαν κι άλλοι! Πάντως ναι τώρα που το λες θυμήθηκα και την συζήτηση που χα με την Κai περί Aoi και της άλλης που τη βοηθαει τώρα.
Νοέ 30 2011 01:12
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Θέλω να'μαι ο Batman! :3|
Έβλεπα το thread tou Beelzebub.Ρε δεν θα το πιστέψεις,αλλά υπήρχαν κι άλλα άτομα που έγραφαν στο νήμα εκτός από εμάς. :OMG3:
Νοέ 30 2011 01:06
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Δε θα τα χρησιμοποιήσουμε όλα μόνο αυτά που αναφέρθηκαν μέσα στο thread. Tα τέσσερα αυτά: δολοφόνοι, επιθεωρητές, γιατρός και εκδικητής/ψυχάκιας. Καλά και οι πολίτες!
Νοέ 30 2011 01:03
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Βλέποντας,την πληθώρα των ρόλων που υπάρχουν,με κάνει να σκέφτομαι,πως και τα 40 άτομα είναι λίγα.... XD
Νοέ 30 2011 00:57


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
