Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Τέλεια!!! Πάω να γράψω στο παίγνιον! XD
Νοέ 30 2011 21:12
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Σωστή?
Νοέ 30 2011 21:10
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Διόρθωσα το μήνυμα.
Νοέ 30 2011 20:55
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Το είδα ότι άρχισε αλλά μια πάω για μπάνιο και μια τρώω δεν πρόλαβα.
Νοέ 30 2011 20:45
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Αρχισε το παιχνίδι! :ureshii:
Νοέ 30 2011 13:51
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Συμφωνώ καλό μου botsun, συμφωνώ...Τα μόνα που θυμάμαι είναι από ένα που πραγματεύεται τη Βικτωριανή Αγγλία κι αρα τα ονόματα είναι αγγλικά! Άντε και του Noblesse!
Νοέ 30 2011 13:40
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Γκρίνιας συνέχεια,αύριο! Καλά τα manwha,αλλά δεν μπορώ να συγκρατήσω καθόλου τα ονόματα των ηρώων...
Νοέ 30 2011 01:25
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Δε σε γράψαμε καλέ!!! Το botsun θα γράφαμε? Καληνύχτα~!
Νοέ 30 2011 01:20
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχα!! Ναι,κι όταν μπήκα στην συζήτηση με γράψατε...:unlucky: Τεσπα,πάω για ύπνο. Καληνύχτα!
Νοέ 30 2011 01:18
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Χα χα χα ναι αλλά δεν πάει έτσι! xD Και να σου πω, έπρεπε να πάω πίσω και να το δω για να το θυμηθώ/να το πιστέψω ότι γράψαν κι άλλοι! Πάντως ναι τώρα που το λες θυμήθηκα και την συζήτηση που χα με την Κai περί Aoi και της άλλης που τη βοηθαει τώρα.
Νοέ 30 2011 01:12
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Θέλω να'μαι ο Batman! :3| Έβλεπα το thread tou Beelzebub.Ρε δεν θα το πιστέψεις,αλλά υπήρχαν κι άλλα άτομα που έγραφαν στο νήμα εκτός από εμάς. :OMG3:
Νοέ 30 2011 01:06
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Δε θα τα χρησιμοποιήσουμε όλα μόνο αυτά που αναφέρθηκαν μέσα στο thread. Tα τέσσερα αυτά: δολοφόνοι, επιθεωρητές, γιατρός και εκδικητής/ψυχάκιας. Καλά και οι πολίτες!
Νοέ 30 2011 01:03
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Βλέποντας,την πληθώρα των ρόλων που υπάρχουν,με κάνει να σκέφτομαι,πως και τα 40 άτομα είναι λίγα.... XD
Νοέ 30 2011 00:57
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

No prmblem!
Νοέ 30 2011 00:55
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Thanks,gt ksexasa ti kanei o giatros ki o ekdhkiths.
Νοέ 30 2011 00:52