Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ο χο χο χο το bossu έχει σχέδιο! Μ'αρέσει το σχέδιο αυτό! Τώρα θα με πεις αν δε με άρεζαν τα σχέδιά σου δεθα σε ακολουθούσα :hahaha:!
Οκτ 06 2011 20:10
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Cunning plan: Αν φτάσουμε τους 20,θα ζητήσουμε την δημιουργία sub-forum για το Reborn ! :8):
Οκτ 06 2011 20:07
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ναι! Το είδα! Δεν είναι πολύ ωραίο? Είμαι συγκινημένη! Τ^Τ
Οκτ 06 2011 20:01
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μεγαλώνει η οικογένεια !!:nanana:
Οκτ 06 2011 19:59
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Χωρίς πλάκα,όταν τον είδα για πρώτη φορά,μου θύμισε pimp,από το "Shaft".Ξέρεις,σαν τους τύπους,με τα μονόχρωμα βελουτέ κουστούμια σε διάφορες αποχρώσεις του πράσινου και του μωβ.
Οκτ 06 2011 19:11
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Μα φυσικά! Έχω αναφέρει ήδη μέσα στο thread πώς λάτρεψα την γραβάτα του, actually στο επόμενο chapter πρέπει να τον ξαναεμφανίσει και να κάνει κοντινό στη γραβάτα.
Οκτ 06 2011 19:07
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Να προσθέσω,ότι ξέχασες να αναφέρεις,και τα fabulous ρούχα ! XD
Οκτ 06 2011 19:05
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:canthelp: Η ζωή είναι γεμάτι εκπλήξεις boss. Εμένα γενικά σε καθημερινά πράγματα με ταλαιπωρεί η μνήμη μου αρκετά, οπότε τον καταλαβαίνω τον καημένο. Επίσης έχει επικό troll face, gotta love this.
Οκτ 06 2011 18:51
Φωτογραφία

Botsun → Kai

[QUOTE]Λίγα λόγια για τον Tsunomichi, έτσι; Έχω πλέον ταυτιστεί μαζί του. [/QUOTE] Αυτό δεν το περίμενα ποτέ,από εσένα,wingman....:uhh:
Οκτ 06 2011 18:45
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Right back at you! *moefist*
Οκτ 06 2011 13:36
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[CENTER][IMG]http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/087/329/1285443923872.jpg?1291972281[/IMG][/CENTER]
Οκτ 06 2011 13:32
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE]Ο τύπος δεν υπάρχει,αφού ο κακομοίρης έχει ν'ακούει την κλάψα και τις απορίες του τσου-Tsuna,τι να κάνει ; XD[/QUOTE] You speak the truth.
Οκτ 06 2011 13:29
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

ΧΑχαχαχα!! Είναι από τα αγαπημένα μου,γι'αυτό το χρησιμοποιώ συχνά ! XD
Οκτ 06 2011 13:06
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

ΟΚ ΟΚ καλέ! Έχω πει πόσο απίστευτα adorable είναι αυτό το venting emoticon? xD
Οκτ 06 2011 13:04
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

:cry5: Δεν θα το ξανακάνω.Μην μου κρατάτε κακία,αφού μ'αγαπάτε ! Που θα βρείτε καλύτερο botsun ; ε; ε;
Οκτ 06 2011 13:03