Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Turf wars are tough business. Επίσης δεν ξέρουμε τι μπορεί να τους έχει συμβεί κι αν είχαν τυχόν μπλεξίματα με την αστυνομία. Είμαι σίγουρη, ότι αν πολλοί συμφωνήσουν, θα μπορούσαμε να τους ειδοποιήσουμε μ.εσω VMs-εεεεεεε εννοώ σήματα καπνού, ταχυδρομικά περιστέρια που θα τα στέλνει το mecha...ή απλώς κινητά. Αλλά πολύ απλό, χμ!
Οκτ 15 2011 23:35
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Φεεεεεεεεεεεεεετα........
Εν τω μεταξύ,είναι κάποιοι οι οποίοι μία που είπαν τι είδους θέση θέλουν στην οικογένεια και μία που εξαφανίστηκαν.
Μάλλον,θα σκοτώθηκαν σε κάποιο turf war...
Οκτ 15 2011 23:31
Fallen_Mpougatsa → Botsun
:hahaha: Yeeeeeees!
Lol, πάλι μιλάμε μόνοι μας αλλά που θα πάει θα το θυμηθούν και θα το δουν και οι άλλοι. Κάποια στιγμή. Πάω στοίχημα σε μια δυο μέρες το πολύ! xD
Οκτ 15 2011 23:29
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Αν είναι,να παραληρούμε.
Τουλάχιστον να το κάνουμε σωστά !:mafia:
Παρόλα αυτά,πάλι στο γκρούπ μιλάμε μεταξύ μας.......
Οκτ 15 2011 23:27
Fallen_Mpougatsa → Botsun
To βρήκα! ^^ Thanks for the info!
He he, εννοείται! Γιατί η σχιζοφρένια είναι στο αίμα μας και είναι και εύκολη!
Οκτ 15 2011 23:24
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Εγώ έκανα subscribe,κι απλώς μου το εμφάνισε στο User CP,κάτω από τα threads στα οποία έχω postαρει.
Είπαμε, 24/7 RP XD
Οκτ 15 2011 23:13
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Oύτε εγώ λαμβάνω notifications, μπορείς να το κάνεις αυτό? Έχει subscribe? Aλλά ναι, δεν ξέρω αν θα θέλουν και οι άλλοι...
Οκτ 15 2011 23:10
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Done.
Συμφωνώ μαζί σου,αρκεί να το δουν κι οι υπόλοιποι.Γιατί έχω την εντίπωση πως κάποιοι δεν λαμβάνουν notifications όταν δημοσιεύεται κάποιο μνμ στο Group.
Οκτ 15 2011 23:08
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Αν δεν έχω σχολή,λέω τέσσερις αγώνες την ημέρα εκτός από Τρίτη και Πέμπτη.Αλλά,πρώτα πρέπει να δω τι θα γίνει με την κατάληψη και το εξάμηνο.
Ο Σ.Πα.Δ.Η. θα κυριαρχήσει κι εκτός thread ! XD
Οκτ 14 2011 21:13
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Damn you workload!
Οn another related note, ωραία δουλειά! Και πόσα σκέφτεσαι να κάνεις τη βδομάδα? Και είναι καλό που ασχολείσαι με κάτι που σου αρέσει και το διασκεδάζεις.
Τέλος, γ@μώτο, κρίμα που δε μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτησή μας στο thread γιατί φοβάμαι ότι πάλι θα θεωρηθεί off topic αλλά χα. Χα. Χα. Ο Στρατηγός Furuichi θα κυριαρχήσει, one misunderstaning at a time! Κι όταν όλοι θα τον θεωρούν τέρμα pervert θα κάνει τη μεγάλη κίνηση και θα εξιλεωθεί αμέσως στο μάτια όλων κάνοντάς τους να αισθάνονται μικροί και ανόητοι!
Οκτ 14 2011 20:58
Botsun → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE]MangaStream
We're looking for 1 solid JP->EN translator to help take some of the workload off our primary translator. You should be interested in taking the helm on series like Reborn & Fairy Tail, and being available in a backup capacity on Naruto & One Piece. Email [email]chuck@mangastream.com[/email] if you are interested - include some examples of past works you've translated.[/QUOTE]
Μάλλον,γι'αυτό αργεί το KHR.
Οκτ 14 2011 20:50
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Είμαι κριτής (στην γραμματεία) και σε πληρώνουν 7,5 ευρώ,το παιχνίδι.Με δικαίωμα να κάνεις όσα θες εσυ μέσα στην εβδομάδα.Οι διαιτητές πέρνουν 9,5 το παιχνίδι,αλλά τραβάνε όλο το λούκι.Επίσης,υπάρχουν σωματεία κριτών,που χωρίζονται ανάλογα με τις πόλεις/περιοχές.Π.χ εγώ ανήκω στο σωματείο Αττικής,ενώ υπάρχει και το αντίστοιχο σωματείο για τον Πειραιά.
Ε,ναι.Το ελπίζω κι εγώ να πάω στα 22-24 φαντάρος και να μην μπω παππούς.... XD
Οκτ 14 2011 20:42


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
