Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Η κατάντια της σύγχρονης μουσικής και/ή κοινωνίας


  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#91 Zane

Zane

    Anime Fan

  • Members
  • 251 posts

Posted 30 October 2011 - 20:02

Με τον όριο της ποιοτικής μουσικής ενοώ τη μουσική που έχει όλες τις προϋποθέσεις για να θεωρηθεί κανονική μουσική.Ρυθμός, μελωδία, τεχνική.
Και ναι, εγώ πραγματικά πιστεύω πως υπάρχουν χαμηλα γούστα κι ας ξέρω οτι πολλοί θα διαφωνήσουν με αυτό.
Προφανώς δε μπορείς να συγκρίνεις το το trash του Ευαγγελόπουλου και της Θώδη με την κλασσική και τη blues.Είπαμε πως όλα τα είδη μουσικής είναι ισάξια, αλλά υπάρχουν και κάποια όρια για το αν κάτι μπορεί να αναγνωρισθεί ως κανονικό είδος μουσικής.
Φυσικά ο καθένας έχει το δικαίωμα να κρατάει τα γούστα του για τον εαυτό του αλλά η άποψή του δε μπορεί να μετρήσει σε μια γενική συζήτιση για τη μουσική όσο αυτή ενός έμπειρου μουσικού ή ακροατή.


Δηλαδή κατά την γνώμη σου,εσύ αυτό αναγνωρίζεις ως μουσική.Δεκτό.Και πιστεύεις στα όρια στην τέχνη.Δεκτό.'Ομως δεν κατανοώ τι σχέση έχει με τα πιο πάνω
Στην ουσία ποστάρεις σε άλλο επίπεδο σε σχέση με μένα,για αυτό σου λέω πως δεν με κατανοείς(ή δεν συννενοούμαστε αν θέλεις)..Εγώ κάνω μια γενική θεώρηση,και συ αναφέρεις την προσωπική σου γνώμη περί τέχνης και εξιδεικευμένα παραδείγματα,όχι για να τα χρησιμοποιήσεις ως δείγμα σε κάποιο επιχείρημα,αλλά επειδή αυτά τα ίδια τα έχεις για επιχείρημα.Anyway άκρη δεν βγαίνει

Δεν μπορώ να πω πως καταλαβαίνω απόλυτα τι πραγματικά θεωρείς εσύ διαμάντι, εγώ εξάλλου συμφβωνώ μ' αυτά που λες, αλλά όπως είπες δεν έχει ιδιαίτερη σημασία και έχεις δίκιο.
Νομίζω πως το έχουμε εξαντλήσει αρκετά το θέμα, είτε συμφωνούν οι απόψεις μας είτε όχι.

Το τι θεωρώ πως είναι διαμάντι δεν το ανέφερα,γιατί θεωρώ πως δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να το κάνω,εξάλλου δεν έχω κάποιον σταθερό ορισμό στο μυαλό μου.Τους λόγους τους έχω χιλιοαναφέρει.

Anyway,έχεις δίκιο πως το θέμα εξαντλήθηκε.Αdios
Γεια σου και σένα Γιώργη Γουλάρα...Posted Image

#92 phm

phm

    Anime Ghost

  • Members
  • 1,776 posts
  • LocationOn the boundary of life and death

Posted 30 October 2011 - 20:07

Βασικά αυτό που μένει στην ιστορία είναι αυτό που κάνει το μεγαλύτερο impact. Είτε το θεωρεί κανείς ποιοτικό είτε το θεωρεί σαβούρα. Συμφωνώ ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά γιατί πρώτον τώρα υπάρχει η τεχνολογία που έχει αλλάξει πολλά πράγματα και δεύτερον και πολύ σημαντικό τα πράγματα αλλάζουν όσο αλλάζουν και οι εποχές, και σαφώς αυτό επηρεάζει και την μουσική.

Επομένως αυτό που μένει δεν είναι αυτό που θεωρώ εγώ ή ο γείτονάς μου το πιο ποιοτικό, αλλά αυτό που τότε έκανε μεγαλύτερο impact είτε λόγο απλά popularity είτε γιατί τότε θεωρούνταν ποιοτικό ΚΑΙ ταυτόχρονα είναι κάτι που συνεχίζει να κάνει impact σε ένα μεγάλο κοινό, είτε εγώ το θεωρώ σαβούρα είτε το θεωρώ ποιοτικό.

Απλά μεγαλύτερη πιθανότητα έχει ανά είδος μουσικής αυτό που θα μείνει να είναι κάτι ποιοτικό. Και λέω ανά είδος μουσικής γιατί άλλον είναι η pop μουσική που ποτέ δεν θεωρούνταν πραγματικά ποιοτική από τους "ψαγμένους" της μουσικής της κάθε εποχής και άλλο πχ πιο έντεχνη μουσική ας το πούμε που έχει μείνει μεν αλλά ακόμα και τότε δεν την άκουγε όλος ο κόσμος.

Το θέμα είναι ότι αυτό είναι το φαινόμενο που κάνει την μουσική του "τότε" να φαίνεται συχνά καλύτερη από την σημερινή. Ε προφανώς από τα 5000 τραγούδια που βγήκαν πριν 50 χρόνια θα ακούσεις αυτά τα 50 τραγούδια που είτε άφησαν εποχή για διάφορους λόγους και συμβαίνει να σε συγκινούνε είτε γενικώς σου φαίνεται ωραία. Δεν ξέρω αν υπάρχουν άτομα που κάθονται εκτενώς να ασχοληθούνε με την μουσική που παίζονταν κάποτε, εγώ σίγουρα δεν είμαι σε αυτήν την κατηγορία. Όμως οι περισσότεροι έχουν την αντίληψη για την μουσική του "τότε" βασιζόμενοι στα κομμάτια που έχουν μείνει από τότε, που ήταν και τα "καλύτερα" της εποχής.

Και κάτι ακόμη το οποίο παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτό το φαινόμενο. Λέγεται νοσταλγία. Και αν και η νοσταλγία έχει κυρίως νόημα για πράγματα που έχεις ζήσει παλιά ίσως μπορεί να επεκταθεί και για πράγματα που δεν έχεις προλάβει να ζήσεις. Δεν είναι κακό να σου αρέσει ένα τραγούδι για λόγους νοσταλγίας ας το πούμε, αλλά είναι κι αυτό μια παράμετρος. Ας πούμε μπορεί να νιώθεις ότι έρχεσαι σε επαφή με μια άλλη κουλτούρα που υπήρχε παλιά. Οπότε κάποια "παλιά" μουσικά κομμάτια μπορεί πχ άμα έβγαιναν σήμερα να μην σου έκαναν τόση εντύπωση αλλά ακριβώς επειδή αντικατοπτρίζουν κάποια στοιχεία μιας άλλη εποχής και επειδή είχαν αφήσει το σημάδι τους τότε, για αυτό τον λόγο κάποια τραγούδια αποκτούν αξία και μόνο από αυτό.

Εμένα προσωπικά πολλά τραγούδια/μουσικά κομμάτια που θεωρούνται κλασσικά δεν με συγκινούν και τόσο, κάποια άλλα μου αρέσουν πάρα πολύ όμως. Με λίγα λόγια δεν είναι ότι τα παλιά ήταν καλύτερα, αλλά ότι κάποια παλιά κομμάτια μου έκαναν πολύ εντύπωση. Το ίδιο συμβαίνει βέβαια και με τα σημερινά, όπου πολλά μου κάνουν εντύπωση που δεν είναι δημοφιλή και το αντίθετο. Η διαφορά βρίσκεται στο ότι έχω άμεση επαφή με όλα τα σημερινά τραγούδια οπότε το ratio σε αυτά που δεν μου αρέσουν και σε αυτά που μου αρέσουν είναι πολύ διαφορετικό.
phmava.php

#93 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 posts

Posted 30 October 2011 - 21:21

Μου αρεσει παντως ρε συ zane που παντα λες καμια 10αρια φορες φευγω απο τηε συζητηση και καταληγεις αμεσως μετα να γραφεις κατι κατεβατα που γεμιζουν σελιδες:hihi2:

sc5bab.jpg


#94 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,112 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 31 October 2011 - 20:59

Κατ' αρχήν,πριν 200 χρόνια ο ''κόσμος'' δεν έλεγε τίποτα.Η συντριπτική πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού(γραφική αναφορά?έστω,η συντριπτική πλειοψηφία των σημερινού Πρώτου κόσμου)δεν είχε πρόσβαση όχι στην τέχνη,αλλά ούτε καν σε στοιχειώδεις γενικές γνώσεις-μην πει κανείς ''μα υπήρχαν και τότε σχολεία''-...
Ουσιαστικά η ευρεία διάδοση της μουσικής-δηλαδή η δυνατότητα να ακούσει η πλειοψηφία κάτι πέραν από αυτά που δημιουργήθηκαν στο γεωγραφικό κομμάτι που ζούσε π.χ ρεμπέτικο/κλαρίνα κτλ κτλ στην Ελλάδα-στις βιομηχανικές χώρες ξεκίνησε στο περίπου μετά το τέλος του Β'ΠΠ(τέλος πάντων).Σε γενικές γραμμές,σε αυτήν σου την παράγραφο οδηγήσε σε ένα σχετικίστικο τρυπάκι,εξισώνοντας εν μέρει τις συμπεριφορές των εποχών.
Καταλαβαίνω τι ήθελες να εκφράσεις και ποιο το point σου,όμως καλό θα ήταν να μην υπεραπλουστεύουμε για να γίνουμε κατανοητοί,γιατί πολλές φορές οδηγούμαστε σε ανακρίβειες,αν όχι σε γραφικότητες.

Αυτό ασχολίαστο,εξάλλου δεν είναι το κατάλληλο θρεντ για να ανοιχτεί τέτοια κουβέντα

Να αναγνωριστούν από ποιους ακριβώς?Αφού εκείνη την εποχή μια πολύ μικρή κάστα είχε την πολυτέλεια να τους ακούσει,καθώς και ο Μπαχ,και ο Μπετόβεν και ο Μότζαρτ που αναφέρεις,δημιούργησαν τα έργα τους όταν ακόμα το κοινωνικό καθεστώς ήταν αυτό της φεουδαρχίας και η παραγωγή γινόταν μέσω των δουλοπάροικων-πλην του Μπετόβεν που έπεσε πάνω στην Γαλλική επ. και συνεπώς στην απαρχές της αστικοδημοκρατίας-.Το ''κοινό'' της τέχνης(και πόσο μάλλον της κλασικής μουσικής..),ήταν αριθμητικά ΑΠΕΙΡΩΣ μικρότερο από το σημερινό,συνυπολογίζοντας και τα όποια συμφέροντα των οικογενειών που παίζανε ρόλο στην αναγνώριση ή στην μη αναγνώριση,και ειδικά στην υστεροφημία(εδώ κολλάει και το μηδενικό ενδιαφέρον που αναφέρεις παρακάτω).'Αρα τέτοιες συγκρίσεις με την σημερινή εποχή είναι άστοχες.

.



παντως ακομα και επι φεουδαρχιας οι ευγενεις και οι ανωτερες ταξεις γενικα συμμετειχαν σε αυτο που θα λεγαμε λαικη μουσικη. Δηλ παιρναν μερος σε γιορτες, πανυγηρια μαζι με τους δουλοπαροικους τους κλπ

Δεν υπηρχε τοσο πολυ αυτη η διακριση μεταξυ λαικης και αστικης μουσικης.
Απο την αλλη θυμηθηκα τον Αντορνο που θεωρουσε την κλασσικη μουσικη ως το μονο τροπο να διαφυλαχθει απο τις παγιδες της μαζικοποιησης. Για αυτο και ηταν κριτικος απεναντι στη Jazz, κατι που φυσικα δεν το συμμεριστηκαν οι φοιτητες του.

#95 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,112 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 04 December 2011 - 12:41

που να τα πει ο Bieber αυτα ή κανας δικος μας.

θα τον φανε ζωντανο ολοι

[media]http://www.youtube.com/watch?v=aCkX0KcNwrI&feature=related[/media]

#96 metalmusicmaniac

metalmusicmaniac

    Psychotic Madness

  • Members
  • 240 posts
  • LocationKefalonia, Lixouri

Posted 04 December 2011 - 14:42

που να τα πει ο Bieber αυτα ή κανας δικος μας.

θα τον φανε ζωντανο ολοι

[media]http://www.youtube.com/watch?v=aCkX0KcNwrI&feature=related[/media]


Και λίγα λες. Όσο για το αν τα πει δικός μας αυτά αυτομάτως θεωρείται :deadga6:
Posted Image

#97 SpeedFreak

SpeedFreak

    δρακουμέλες = (sknipes)

  • Members
  • 185 posts
  • Locationκοντα στη μαμακα

Posted 04 December 2011 - 17:42

Μεγαλύτερο ποσοστό θα υπάρχει να ανθίσει ένας λαός υπό συνθήκες πίεσης παρά σε φάση "τραλαλούμ"...και αυτό γιατί σε φάση "τραλαλούμ" επέρχεται πάντα οκνυρία και ασυναισθησία

Όσοι ζουν στη σκιά δεν τους θωρεί κανείς...

Μπρεχτ


#98 Yojimbo

Yojimbo

    Yokai enthusiast

  • Members
  • 151 posts

Posted 04 December 2011 - 18:00

{Ένα μήνα μετά, anti-bieber thread going strong}

που να τα πει ο Bieber αυτα ή κανας δικος μας.


Τι να πει ο Bieber;; Ο κυριότερος λόγος ύπαρξης της μουσικής του μάλλον είναι να μαζέψει το χρήμα. Απ'την άλλη πλευρά το χρήμα αυτή την εποχή είναι στις συναυλίες, και όπως είπε η Joss "...i don't care as long as they come to my shows". :P


Για να μην είμαι offtopic, και αφού δεν το έγραψα στο προηγούμενο μου post...

Είναι μεγάλο θετικό πως πλέον όποιος θέλει μπορεί να έχει εύκολα, γρήγορα, και με μηδενικό κόστος σχεδόν ο,τι μουσική γουστάρει, αλλά και πάλι υπάρχουν αυτοί που καθοδηγούν τι θέλει ο κόσμος, οι καθοδηγητές αυτοί είναι τα μουσικά media. Γι'αυτό γνώμη μου είναι πως αν υπάρχει κατάντια της σύγχρονης μουσικής κοινότητας τότε αυτή είναι τα μουσικά media, και οι υπερβολικά περιορισμένες μουσικές που προωθούν στον κόσμο. Οι μουσικές που προωθούν είναι σχεδόν αποκλειστικά καινούριες και δυτικότροπες, και μόνο από πάρα πολύ λίγα μουσικά είδη.

Είναι αστείο να βλέπεις τις λίστες τους με τα καλύτερα της χρονιάς που είναι όλες τόοοοοσο όμοιες. Είναι λες και δεν έχουν δικιά τους άποψη ή πιστεύουν πως μόνο 100-200 ωραία άλμπουμ βγαίνουν κάθε χρόνο και γι'αυτό καταλήγουν να μας παρουσιάζουν όλοι τους πάνω-κάτω τα ίδια. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις στο χάος των μουσικών media π.χ. The Wire, και ορισμένα blogs βοηθάνε π.χ. ένα πολύ καλό είναι το δισκορυχείον, αλλά δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν τα ξέρει και έχει μάθει να αδιαφορεί για τις εξαιρέσεις.

Θεωρητικά νομίζω πως θέλουμε ένα reset, δηλαδή για λίγο καιρό να πάνε στο διάολο όλοι οι καθοδηγητές, έτσι ώστε σιγά-σιγά να καταλάβει ο κόσμος πραγματικά τι θέλει - να καταλάβει πραγματικά πιο είναι το γούστο του.

#99 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3,112 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 04 December 2011 - 18:33

αντε ας βαλω και αυτο

[media]http://www.youtube.com/watch?v=UcTLJ692F70[/media]

#100 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,653 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 04 December 2011 - 19:23

Το να υποστηρίζει κανείς ότι η πειρατεία προκαλεί κάποιου είδους "κατάντια" στη σύγχρονη μουσική είναι soooooo 20th century...

Προσωπικά η πειρατεία (και μιλώ για ξέφρενη, αχαλίνωτη, αχόρταγη, ασταμάτητη, no-holds-barred πειρατεία σε βαθμό απόλυτου εθισμού), με έχει οδηγήσει στο να κάνω περισσότερες μουσικές αγορές απ' ότι θα έκανα ποτέ στη ζωή μου αν δεν είχα αυτό το χρησιμότατο εργαλείο στη διάθεσή μου. Μια χαρά λοιπόν φεύγουν λεφτά από την τσέπη μου και πάνε σε διάφορους καλλιτέχνες. Τέρμα μ' αυτό το επιχείρημα. Κι ευχαριστώ θα έπρεπε να λένε στην ύπαρξη της πειρατείας που βάζει εμένα κι άλλους τρελούς στον πειρασμό να ψάξουμε κι άλλους καλλιτέχνες, παρά να αρκούμαστε στους λίγους (και ενίοτε σάπιους) που προωθούν τα παραδοσιακά media.

Και υποθέτω εκεί εστιάζεται το υπ' αριθμόν δύο πρόβλημα που έχουν οι δισκογραφικές με την πειρατεία[*], ότι χάρη στην πειρατεία, τα κέρδη "αποκεντρώνονται". Ναι, αποκεντρώνονται, και πολύ καλά κάνουν. Ας δει ο Lars Ulrich μερικές χιλλιάδες δολλάρια λιγότερα στην τσέπη του, μα δεν θα πεθάνει της πείνας. Θα προτιμήσω να στηρίξω τον νέο, γεμάτο ιδέες και φιλοδοξίες καλλιτέχνη που παλεύει για λίγη αναγνώριση κι ένα έστω και marginal κέρδος.

Μηχανισμό εξυγείανσης της μουσικής βιομηχανίας αποτελεί η πειρατεία. Ναι, μπορεί να μην ξαναδούμε συναυλίες-υπερπαραγωγές όπως βλέπαμε τις δεκαετίες του 70 και του 80 από συγκροτήματα που δεν ήξεραν πόσα είχαν, αλλά τη δέχομαι αυτή τη θυσία. Ας γυρίσουμε στα down-to-earth συγκροτήματα.

Θες να πλουτίσεις αισχρά; Γίνε τραπεζίτης.

Για να μην είμαι offtopic, και αφού δεν το έγραψα στο προηγούμενο μου post...

Είναι μεγάλο θετικό πως πλέον όποιος θέλει μπορεί να έχει εύκολα, γρήγορα, και με μηδενικό κόστος σχεδόν ο,τι μουσική γουστάρει, αλλά και πάλι υπάρχουν αυτοί που καθοδηγούν τι θέλει ο κόσμος, οι καθοδηγητές αυτοί είναι τα μουσικά media. Γι'αυτό γνώμη μου είναι πως αν υπάρχει κατάντια της σύγχρονης μουσικής κοινότητας τότε αυτή είναι τα μουσικά media, και οι υπερβολικά περιορισμένες μουσικές που προωθούν στον κόσμο. Οι μουσικές που προωθούν είναι σχεδόν αποκλειστικά καινούριες και δυτικότροπες, και μόνο από πάρα πολύ λίγα μουσικά είδη.

Είναι αστείο να βλέπεις τις λίστες τους με τα καλύτερα της χρονιάς που είναι όλες τόοοοοσο όμοιες. Είναι λες και δεν έχουν δικιά τους άποψη ή πιστεύουν πως μόνο 100-200 ωραία άλμπουμ βγαίνουν κάθε χρόνο και γι'αυτό καταλήγουν να μας παρουσιάζουν όλοι τους πάνω-κάτω τα ίδια. Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις στο χάος των μουσικών media π.χ. The Wire, και ορισμένα blogs βοηθάνε π.χ. ένα πολύ καλό είναι το δισκορυχείον, αλλά δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν τα ξέρει και έχει μάθει να αδιαφορεί για τις εξαιρέσεις.

Θεωρητικά νομίζω πως θέλουμε ένα reset, δηλαδή για λίγο καιρό να πάνε στο διάολο όλοι οι καθοδηγητές, έτσι ώστε σιγά-σιγά να καταλάβει ο κόσμος πραγματικά τι θέλει - να καταλάβει πραγματικά πιο είναι το γούστο του.

Πρέπει να το έχω πει ήδη αλλού, αλλά θα το ξαναπώ: Αν ο άλλος θέλει να είναι άβουλο πρόβατο, θα είναι. Media or no media. Αν δεν υπήρχαν τα μουσικά media να κάνουν αυτή τη δουλειά, θα την έκανε η οικογένια/η παρέα/η κοινωνία. Αν, αντιθέτως, το έχει στη φύση του να ψάχνεται, μοιραία θα βρει την προσωπική του μουσική Εδέμ. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο αγαθό από το να έχεις την προσωπική σου βούληση. Ρωτήστε οποιονδήποτε πειρατή που κατεβάζει 50 albums την εβδομάδα, ανεξαρτήτως γούστων, να σας πει αν επικρατεί κατάντια στη σύγχρονη μουσική ή όχι. 10 στους 10 θα σας πουν όχι, γιατί ξέρουν και ψάχνουν... και βρίσκουν.

That said, δεν μου κάνει καμία εντύπωση που τα δυτικά media διαφημίζουν μόνο δυτική μουσική. Το ίδιο κάνει και η ανατολή με την ανατολική μουσική (μη σου πω ότι εκεί είναι ακόμα πιο κλειστόμυαλοι και σοβινιστές, ακόμα και μεταξύ τους). Τα media πάνε χεράκι-χεράκι με την ντόπια βιομηχανία, και σκοπός τους είναι να διαφημίζουν την πραμάτεια της. No surprises there.

BTW, thanks για το blog! Μπήκε με τη μία στα bookmarks. Αν προσέφερε και 24bit/96KHz flac vinyl rips θα ήταν ακόμα καλύτερο, αλλά τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή. :hihi2:

[*] Το υπ' αριθμόν ένα φυσικά είναι τα υποτιθέμενα "χαμένα κέρδη"... ναι, χαμένα κέρδη από "πελάτες" που ποτέ δεν είχαν τη διάθεση να ρισκάρουν λεφτά σε μια πειραματική αγορά in the first place... piracy or no piracy. Brilliant argument right there.

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#101 konata.otaku

konata.otaku

    Show me your brave heart .

  • Members
  • 79 posts
  • LocationDigital Word

Posted 04 December 2011 - 19:51

Για να σας πω κι εγω τον πονο μου..

Εδω και 3 χρονια ακουω φανατικα j-pop _ j-rock ,ενω εχω αρχισει να ακουω επισης με το ιδιο παθος k-pop.Η γλωσσα τους σε συνδιασμο με τη μουσικη μου δημιουργει κατι το απεριγραπτο ,με κανει να νιωθω γεματη ενεργεια και με βοηθα να ξεχνιεμαι με τα καθημερινα προβληματα.Εχουν τοσο ταλεντο αυτα τα ατομα (οι περισσοτεροι απο αυτους τουλαχιστον) που απορω που δεν εχουν κανει ακομα διεθνη καριερα..Φυσικα στην Αμερικη ακουγοντα χωρις προβλημα και αρεσουν πολυ,καθως και σε (πιο προωθημενες απο την Ελλαδα)χωρες.Αλλα εδω στην ομορφη και ωραια Ελλαδιτσα μας δεν υπαρχει μεγαλη προοδος.Υπαρχουν ευτυχως ατομα στην Ελλαδα που ακουν Kpop -Jpop-Jrock αλλα και αυτα λιγα.


Αυτη ειναι η γνωμη μου και εμενα τουλαχιστον ετσι μου φαινεται,αλλα ο ελληνας δεν ακουει ευκολα το καινουργιο,το διαφορετικο.Δεν το δεχεται ο οργανισμος του ρε παιδι μου.Θελει να παραμενει στα ιδια ,σε αυτα που ακουνε ολοι γυρω του,δεν του αρεσει να διαφερει ,να γινεται ενα ξεχωριστο μελος της κοινωνιας και να ξεφευγει απο το συνηθισμενο.Θα ακουσει το ιδιο τραγουδι -hit που ακουσε στο κλαμπακι το προηγουμενο σαββατοκυριακο και θα το σιγοτραγουδαει μεχρι να ακουσει ενα καινουργιο(λεμε τωρα καινουργιο ολα ιδια ειναι).Απο την playlist φυσικα διαγραφεται χωρις δευτερη σκεψη.Ισως να κανει μια μικρη προσπαθεια να κουσει κατι αλλο,λιγη rock ρε παιδι μου,εστω και οχι τα ιδια beatακια που το μονο που εχουν ειναι ολο κιολο δυο λογια και τον ιδιο επαναλαμβανομενο ρυθμο.Αλλα μεχρι εκει.

Να φανταστητε,υπαρχουν και ατομα που ντρεπονται να πουν τι μουσικη ακουν ,μηπως και τους κοροιδεψουν τα φιλαρακια τους και γινει το νεο γλιφιτσουρι που θα μιλαει ολη η παρεα για τον επομενο μηνα(πχ.''τι γινεται ρε Στελλα ,παλι αυτα τα τσιν τσαν τσον ακους?-μα καλα δε σου φερνουν πονοκεφαλο αυτες οι τσιριχτες φωνουλες πρωινιατικα?-ασε μη βαλεις εσυ μουσικη ,παλι θα κραξουμε..κτλ''Ναι,υπαρχουν χιλιαδες ατομα γυρω μας που συμπεριφερονται ετσι και δεν ντρεπονται καν να το παραδεχτουν.Θελεται και προσωπικη εμπειρια?Θα την εχετε!

Στην ταξη μου ,καθως και σε αλλα τμηματα καποιοι ξερουν τι μουσικη ακουω και το τι τραβαω η αμοιρη δεν λεγεται.Το τι σχολιο πευτει καθημερινα αφηστε το.Και ξερω τι θα μου πειτε.Οτι γυριζω ολη μερα στους διαδρομους με τα ακουστικα μου κανοντας επιδειξη και παρακαλοντας απο μεσα μου να ασχοληθουν μαζι μου.Ε λοιπον οχι δεν το κανω αυτο.Εγω καθομαι στη γωνιτσα μου,με την παρεουλα μου ακουω τη μουσικουλα μου και δεν ασχολουμαι με κανενα.Αυτοι ερχονται και με ρωτανε τι μουσικη ακουω,και εγω απανταω .''Κορεατικη ποπ (δεν λεω κανενα kpop γιατι θα ακολουθησει η γνωστη σε ολους μας''συννενοηση μπουζουκι''.Φυσικα με τα ακολουθει το γνωστο 'αααααααααααα δηλαδη στα κορεατικα?''Εγω απο μεσα μου βριζω φυσικα χριστους και παναγιες,σκεπτομενη ποσο φανερη παιζει να ηταν η προηγουμενη απαντηση μου.''Ναι στα κορεατικα :bahhh:.Φυσικα το''ναι ρε ηλιθια στα κορεατικα,εμ τι στα αφρικανικα? ''ειναι ετοιμο να βγει αξω και να ακουστει σε ολο το προαυλιο ,ααααλλλα οχι ,το κραταω καλα μεσα,τσουπ καλα κλειδωμενο,μην εχουμε κι'αλλα.Η συνεχεια ειναι αναλογη με το ατομο που βρισκεται μπροστα μου.Τωρα το πιο συχνο ειναι το''δηλαδη εσυ μονο αυτα ακους ,τιποτα αλλο?''Η συζητηση φτανει σε επιπεδο ειρωνικο πλεον λογω ελλειψης αποθεματων υπομονης απο εμου,και αφου οι περισσοτερες στο σχολειο εχουν το μυαλο τους τα γκομενικα και αν θα πρεπει να βαψουν το μαλλι ξανθο για τα χριστουγεννα ,η ειρωνια μου δεν γινεται αντιλιπτη και ετσι ακοουθει μια πολυ ξεαρδιστικη συζητηση.για μενα εστω..


Δεν κατηγορω τα αλλα ειδη μουσικης,δεν ειπα ποτε οτι και εγω δεν τα ακουω εστω και λιγο η δεν τα ακουγα ενα φεγγαρι.Ολα ακουγονται με λιγη υπομονη αλλα εως ενα σημειο.Δεν μπορεις να πιεσεις τον αλλο για το τι μουσικη θα ακουσει.Ουτε οι αλλοι μπορουν να με κανουν να ακουσω τη δικη τους μουσικη .ουτε εγω την δικη μου.Απλως νομιζω πως δεν πρεπει να κρινουμε κατι πριν το ακουσουμε,οχι μια,αλλα 3 εστω 5 φορες.



Εαν εχω ξεχασει γραμματα ,τονους,συλλαβες η ακομα και ολοκληρες λεξεις,γιατι με εχω ικανη,σας σητω να με κατανοησετε.Ειμαι πρωην user των greeklish,και πανω απο ολα βαριεμαι να διορθωνω.Απλα θα προσπαθησω την επομενη φορα να ειμαι καλυτερη :wis:

Posted Image

~Iie watashi wa sasori za no onna
Oki no sumu made warau ga ii wa~


#102 Yojimbo

Yojimbo

    Yokai enthusiast

  • Members
  • 151 posts

Posted 05 December 2011 - 17:31

^Τα περισσότερα απ'αυτά που περιγράφεις δεν νομίζω πως είναι πρόβλημα των Ελλήνων, μάλλον περισσότερο ηλικιακό είναι το θέμα. Δυστυχώς τα περισσότερα παιδιά τα έχουν μάθει να θεωρούν τον κομφορμισμό προτέρημα, και αντίστοιχα αυτούς που είναι λίγο διαφορετικοί τους θεωρούν περίεργους και αστείους. Επίσης, οι νέοι ακροατές της μουσικής δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα ρεφρέν και τους στοίχους, οπότε είναι δύσκολο να καταλάβουν πως δεν είναι απαραίτητο να καταλαβαίνεις τους στοίχους για να σου αρέσει κάποια μουσική.

Don't worry όμως γιατί όσο μεγαλώνεις θα γίνει αρκετά ευκολότερο οι άνθρωποι που θα σε περιβάλουν να κατανοήσουν τους λόγους που σου αρέσει η μουσική που σου αρέσει. Θέλουν δεν θέλουν ο χρόνος θα τους κάνει πιο έμπειρους ακροατές, και θα τους έχεις διαλέξει αυτούς τους ανθρώπους - δεν θα είναι αυτοί που έτυχαν να είναι στην ίδια τάξη μαζί σου. Βέβαια οι Έλληνες γενικότερα έχουν μια τάση να μπερδεύουν την Ιαπωνία με την Κίνα, και η άποψη τους για οτιδήποτε προέρχεται απο'κει είναι μια θολούρα λόγο ημιμάθειας και αδιαφορίας για το θέμα.

Αν ο άλλος θέλει να είναι άβουλο πρόβατο, θα είναι. Media or no media. Αν δεν υπήρχαν τα μουσικά media να κάνουν αυτή τη δουλειά, θα την έκανε η οικογένια/η παρέα/η κοινωνία. Αν, αντιθέτως, το έχει στη φύση του να ψάχνεται, μοιραία θα βρει την προσωπική του μουσική Εδέμ.


Δεν διαφωνώ πως αυτοί που είναι άβουλα πρόβατα θα είναι έτσι όπως και να'χει. Δεν έχω την ψευδαίσθηση πως αν απουσίαζαν τα μουσικά media αυτός που ακούει τώρα Βέρα Λάμπρου, Πυξ Λαξ, ή/και Lady Gaga θα άκουγε ξαφνικά και μουσικές απ'ολο τον κόσμο, blues, τζαζ, κλασσική μουσική κλπ. Αυτό που πιστεύω είναι πως πολλοί απ'αυτούς που τώρα ακούνε indie / alternative, metal, παλιό ή progressive rock, χιπ-χοπ κλπ θα άκουγαν και τζαζ, κλασσική, tango, flamenco, ινδικές ράγκες, ρεμπέτικα κλπ.

That said, δεν μου κάνει καμία εντύπωση που τα δυτικά media διαφημίζουν μόνο δυτική μουσική. Το ίδιο κάνει και η ανατολή με την ανατολική μουσική (μη σου πω ότι εκεί είναι ακόμα πιο κλειστόμυαλοι και σοβινιστές, ακόμα και μεταξύ τους). Τα media πάνε χεράκι-χεράκι με την ντόπια βιομηχανία, και σκοπός τους είναι να διαφημίζουν την πραμάτεια της. No surprises there.


Δεν διαφωνώ, βέβαια επειδή κάτι δεν μας κάνει εντύπωση αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι κακό. Επίσης, το γεγονός πως και οι άλλοι τα ίδια κάνουν πάνω-κάτω δεν δικαιολογεί τίποτα κατά την γνώμη μου.

Αν προσέφερε και 24bit/96KHz flac vinyl rips θα ήταν ακόμα καλύτερο, αλλά τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή. :hihi2:


Χαχαχα, πριν λίγο καιρό κατέβαζα και εγώ κάτι τέτοια, αλλά νομίζω πως είναι άνευ νοήματος. Εδώ πολλοί υποστηρίζουν πως οι περισσότεροι άνθρωποι με το ζόρι μπορούν να ακούσουν την διαφορά μεταξύ 128kbps και 320kbps mp3, γι'αυτό οι περισσότεροι κατεβάζουν v0 (232kbps).

#103 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 607 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 05 December 2011 - 22:35

Για να σας πω κι εγω τον πονο μου..

Εδω και 3 χρονια ακουω φανατικα j-pop _ j-rock ,ενω εχω αρχισει να ακουω επισης με το ιδιο παθος k-pop.Η γλωσσα τους σε συνδιασμο με τη μουσικη μου δημιουργει κατι το απεριγραπτο ,με κανει να νιωθω γεματη ενεργεια και με βοηθα να ξεχνιεμαι με τα καθημερινα προβληματα.Εχουν τοσο ταλεντο αυτα τα ατομα (οι περισσοτεροι απο αυτους τουλαχιστον) που απορω που δεν εχουν κανει ακομα διεθνη καριερα..Φυσικα στην Αμερικη ακουγοντα χωρις προβλημα και αρεσουν πολυ,καθως και σε (πιο προωθημενες απο την Ελλαδα)χωρες.Αλλα εδω στην ομορφη και ωραια Ελλαδιτσα μας δεν υπαρχει μεγαλη προοδος.Υπαρχουν ευτυχως ατομα στην Ελλαδα που ακουν Kpop -Jpop-Jrock αλλα και αυτα λιγα.


Αυτη ειναι η γνωμη μου και εμενα τουλαχιστον ετσι μου φαινεται,αλλα ο ελληνας δεν ακουει ευκολα το καινουργιο,το διαφορετικο.Δεν το δεχεται ο οργανισμος του ρε παιδι μου.Θελει να παραμενει στα ιδια ,σε αυτα που ακουνε ολοι γυρω του,δεν του αρεσει να διαφερει ,να γινεται ενα ξεχωριστο μελος της κοινωνιας και να ξεφευγει απο το συνηθισμενο.Θα ακουσει το ιδιο τραγουδι -hit που ακουσε στο κλαμπακι το προηγουμενο σαββατοκυριακο και θα το σιγοτραγουδαει μεχρι να ακουσει ενα καινουργιο(λεμε τωρα καινουργιο ολα ιδια ειναι).Απο την playlist φυσικα διαγραφεται χωρις δευτερη σκεψη.Ισως να κανει μια μικρη προσπαθεια να κουσει κατι αλλο,λιγη rock ρε παιδι μου,εστω και οχι τα ιδια beatακια που το μονο που εχουν ειναι ολο κιολο δυο λογια και τον ιδιο επαναλαμβανομενο ρυθμο.Αλλα μεχρι εκει.

Να φανταστητε,υπαρχουν και ατομα που ντρεπονται να πουν τι μουσικη ακουν ,μηπως και τους κοροιδεψουν τα φιλαρακια τους και γινει το νεο γλιφιτσουρι που θα μιλαει ολη η παρεα για τον επομενο μηνα(πχ.''τι γινεται ρε Στελλα ,παλι αυτα τα τσιν τσαν τσον ακους?-μα καλα δε σου φερνουν πονοκεφαλο αυτες οι τσιριχτες φωνουλες πρωινιατικα?-ασε μη βαλεις εσυ μουσικη ,παλι θα κραξουμε..κτλ''Ναι,υπαρχουν χιλιαδες ατομα γυρω μας που συμπεριφερονται ετσι και δεν ντρεπονται καν να το παραδεχτουν.Θελεται και προσωπικη εμπειρια?Θα την εχετε!

Στην ταξη μου ,καθως και σε αλλα τμηματα καποιοι ξερουν τι μουσικη ακουω και το τι τραβαω η αμοιρη δεν λεγεται.Το τι σχολιο πευτει καθημερινα αφηστε το.Και ξερω τι θα μου πειτε.Οτι γυριζω ολη μερα στους διαδρομους με τα ακουστικα μου κανοντας επιδειξη και παρακαλοντας απο μεσα μου να ασχοληθουν μαζι μου.Ε λοιπον οχι δεν το κανω αυτο.Εγω καθομαι στη γωνιτσα μου,με την παρεουλα μου ακουω τη μουσικουλα μου και δεν ασχολουμαι με κανενα.Αυτοι ερχονται και με ρωτανε τι μουσικη ακουω,και εγω απανταω .''Κορεατικη ποπ (δεν λεω κανενα kpop γιατι θα ακολουθησει η γνωστη σε ολους μας''συννενοηση μπουζουκι''.Φυσικα με τα ακολουθει το γνωστο 'αααααααααααα δηλαδη στα κορεατικα?''Εγω απο μεσα μου βριζω φυσικα χριστους και παναγιες,σκεπτομενη ποσο φανερη παιζει να ηταν η προηγουμενη απαντηση μου.''Ναι στα κορεατικα :bahhh:.Φυσικα το''ναι ρε ηλιθια στα κορεατικα,εμ τι στα αφρικανικα? ''ειναι ετοιμο να βγει αξω και να ακουστει σε ολο το προαυλιο ,ααααλλλα οχι ,το κραταω καλα μεσα,τσουπ καλα κλειδωμενο,μην εχουμε κι'αλλα.Η συνεχεια ειναι αναλογη με το ατομο που βρισκεται μπροστα μου.Τωρα το πιο συχνο ειναι το''δηλαδη εσυ μονο αυτα ακους ,τιποτα αλλο?''Η συζητηση φτανει σε επιπεδο ειρωνικο πλεον λογω ελλειψης αποθεματων υπομονης απο εμου,και αφου οι περισσοτερες στο σχολειο εχουν το μυαλο τους τα γκομενικα και αν θα πρεπει να βαψουν το μαλλι ξανθο για τα χριστουγεννα ,η ειρωνια μου δεν γινεται αντιλιπτη και ετσι ακοουθει μια πολυ ξεαρδιστικη συζητηση.για μενα εστω..


Δεν κατηγορω τα αλλα ειδη μουσικης,δεν ειπα ποτε οτι και εγω δεν τα ακουω εστω και λιγο η δεν τα ακουγα ενα φεγγαρι.Ολα ακουγονται με λιγη υπομονη αλλα εως ενα σημειο.Δεν μπορεις να πιεσεις τον αλλο για το τι μουσικη θα ακουσει.Ουτε οι αλλοι μπορουν να με κανουν να ακουσω τη δικη τους μουσικη .ουτε εγω την δικη μου.Απλως νομιζω πως δεν πρεπει να κρινουμε κατι πριν το ακουσουμε,οχι μια,αλλα 3 εστω 5 φορες.


Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι το ιδιαίτερο έχει να προσφέρει η ανατολική pop απο τη δυτική, ειδικά επειδή σε εκείνα τα μέρη ακούγεται όπως ακούγεται εδώ η δυτική, αλλά δε θα σχολιάσω περεταίρω γιατί δεν ακούω τέτοιου είδους μουσική και δεν έχω απολύτως καμία γνώση επι του θέματος.

Δεν ξέρω πόσο ταλέντο μπορεί να έχουν, αλλά διαφωνώ στο οτι τους κρίνεις με βάση το ταλέντο, και για μένα αυτή είναι η κατάντια της μουσικής, είτε στη σύγχρονη κοινωνία, είτε γενικά.Όλοι κολλάνε με φινετσάτους τύπους που βγάζουν το ταλέντο τους με εύκολα εμπορικοποιήσημους τρόπους, είτε αυτοί είναι ροκάδες, pop idols, ή παχύσαρκοι τενόροι ξερω γω, οι οποίοι φυσικά "μπορεί να είναι έτσι η εμφάνισή τους, αλλά η φωνή μετράει", λες και δεν παίρνουν πόντους αναγνωρισιμότητας λόγω της εμφάνισης τους.

Ένας απο τους λόγους που λάτρεψα τόσο το συγκρότημα dream theater πχ είναι οτι αντί να βασίζονται σε ταλέντα και τρόπους να πάρουν το κοινό με το μέρος τους, σπούδασαν μουσική και μελετούσαν 6 ώρες την ημέρα αδιάκοπα (σύμφωνα με το ωράριο του μπασίστα) για να φτάσουν στο επίπεδό τους.
Δεν έχουν καμία συγκεκριμένη ιδεολογία περι θρησκείας τρόπου ζωής κλπ, και είναι σοβαροί και συνιδητοποιημένοι μουσικοί που κάνουν τη δουλειά τους και έχουν το κοινό που έχουν επειδή το αξίζουν.Δεν πιστεύω πως πρέπει κάθε συγκρότημα να είναι σ' αυτό το επίπεδο (εξάλλου η υπερβολικά σύνθετη μουσική των dream theater μπορεί να γίνει κουραστική) για να αξίζει το κοινό που έχει, αλλά θα το προτιμούσα αν περισσότεροι μουσικοί που πήγαινουν μ' αυτό το σκεπτικό αντί να μας επιβάλουν την προπαγάνδα του καθενός, διακρίνονταν περισσότερο.

Πέρα απο αυτό δεν νομίζω πως το να ξέρει ο κόσμος τι είναι η k-pop τους κάνει ιδιαίτερα πολυκοσμίτες γιατί το μέγιστο που θα καταλάβουν είναι οτι αυτή η φυλή με τα σχιστά μάτια που τρώνε πολύ ρύζι έχουν τη δική τους μουσική.
Ναι, ξέρω γίνομαι υπερβολικός, αλλά όσον αφορά την πολυκοσμικότητα η τάξη μου δε διαφέρει και πολύ.

Anyway, στο σχολείο κι εγώ κυκλοφορώ αδιάκοπα με ακουστικά, αλλά δε νομίζω πως χρειάζεται να πείσω κανέναν να ακούσει -ή να δοκιμάσει έστω- τη μουσική που ακούω γιατί απλά δεν κάνω καμία επείδηξη με βάση τα γούστα μου, που μπορεί να είναι αντισυμβατικά για τα πλαίσια της Κοψαχίλας, αλλά ιδιαίτερα συμβατικά για τα πλαίσια του κόσμου.
Οπότε όταν με ρωτάνε τι μουσική ακούω απλά τους λέω το όνομα του συγκροτήματος που ακούω εκείνη τη στιγμή και αμα με ρωτήσουν κάτι παραπάνω του απαντάω αναλόγως.


Don't worry όμως γιατί όσο μεγαλώνεις θα γίνει αρκετά ευκολότερο οι άνθρωποι που θα σε περιβάλουν να κατανοήσουν τους λόγους που σου αρέσει η μουσική που σου αρέσει. Θέλουν δεν θέλουν ο χρόνος θα τους κάνει πιο έμπειρους ακροατές, και θα τους έχεις διαλέξει αυτούς τους ανθρώπους - δεν θα είναι αυτοί που έτυχαν να είναι στην ίδια τάξη μαζί σου. Βέβαια οι Έλληνες γενικότερα έχουν μια τάση να μπερδεύουν την Ιαπωνία με την Κίνα, και η άποψη τους για οτιδήποτε προέρχεται απο'κει είναι μια θολούρα λόγο ημιμάθειας και αδιαφορίας για το θέμα.


Ελπίζω πραγματικά να είναι όπως τα λες γιατί δεν είμαι σίγουρος για το αν ο άνθρωπος πραγματικά οριμάζει με την ηλικία ή απλά κάθε γενιά είναι και πιο αποβλακωμένη.
Συχνά μου φαίνεται πως λίγο προηγούμενες γενιές απο τη δική μου είχαν πού περισσότερες γενικές γνώσεις και ανοιχτά μυαλά, και πως αμα μπουν 25αρηδες και 30ηδες σε σχολεία τώρα θα πάθουν σοκ.
Το σίγουρο είναι πάντως πως όλη αυτή η κατάντια δεν έχει να κάνει μόνο με τη μουσική...



O6rrvsU.jpg


#104 konata.otaku

konata.otaku

    Show me your brave heart .

  • Members
  • 79 posts
  • LocationDigital Word

Posted 06 December 2011 - 17:18

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι το ιδιαίτερο έχει να προσφέρει η ανατολική pop απο τη δυτική, ειδικά επειδή σε εκείνα τα μέρη ακούγεται όπως ακούγεται εδώ η δυτική, αλλά δε θα σχολιάσω περεταίρω γιατί δεν ακούω τέτοιου είδους μουσική και δεν έχω απολύτως καμία γνώση επι του θέματος.

Δεν ξέρω πόσο ταλέντο μπορεί να έχουν, αλλά διαφωνώ στο οτι τους κρίνεις με βάση το ταλέντο, και για μένα αυτή είναι η κατάντια της μουσικής, είτε στη σύγχρονη κοινωνία, είτε γενικά.Όλοι κολλάνε με φινετσάτους τύπους που βγάζουν το ταλέντο τους με εύκολα εμπορικοποιήσημους τρόπους, είτε αυτοί είναι ροκάδες, pop idols, ή παχύσαρκοι τενόροι ξερω γω, οι οποίοι φυσικά "μπορεί να είναι έτσι η εμφάνισή τους, αλλά η φωνή μετράει", λες και δεν παίρνουν πόντους αναγνωρισιμότητας λόγω της εμφάνισης τους.


Εδω φιλε μου μπαινεις σε αλλα χωραφια.Ταλεντο δεν σημαινει φυσικα μονο η φωνη.Ενας τραγουδιστης που εχει ταλεντο δεν τραγουδαει μονο καλα,αλλα ξερει να κανει σωστη σκηνικη παρουσιαση,να μπορει να δινει συνεντευξεις κλπ.Θυμισου οτι δεν αναφερω κατι για προτιμιση της ασιατικης ποοπ απο την (κυριως)αμερικανικη.Απλως μου αρεσει να ακουω την μουσικη μου στην δικη τους γλωσσα,και οχι στα αγγλικα.

Posted Image

~Iie watashi wa sasori za no onna
Oki no sumu made warau ga ii wa~


#105 Kamui

Kamui

    Degenerate aristocrat

  • Members
  • 607 posts
  • LocationRealm of perdition

Posted 07 December 2011 - 19:39

Εδω φιλε μου μπαινεις σε αλλα χωραφια.Ταλεντο δεν σημαινει φυσικα μονο η φωνη.Ενας τραγουδιστης που εχει ταλεντο δεν τραγουδαει μονο καλα,αλλα ξερει να κανει σωστη σκηνικη παρουσιαση,να μπορει να δινει συνεντευξεις κλπ.Θυμισου οτι δεν αναφερω κατι για προτιμιση της ασιατικης ποοπ απο την (κυριως)αμερικανικη.Απλως μου αρεσει να ακουω την μουσικη μου στην δικη τους γλωσσα,και οχι στα αγγλικα.


Mα αυτό είναι κυρίως που με ενοχλεί.
Η υπερβολική σημασία στη σκηνική παρουσίαση.
Κάποιος που έχει δουλέψει τη φωνή του ή απλά έχει αξιοσημείωτο ταλέντο στο τραγούδι είναι μουσικός.Το πρόβλημα είναι οτι αν δεν έχει τη σκινηκή παρουσία, κάποιο αξιοσημείωτο ταλέντο, ή κάποια τρομερή δεξιοτεχνία είναι πολύ δύσκολο για έναν μουσικό να αποκτήσει κοινό.
Οι δισκογραφικές εταιρίες θα έδιναν εκατομμύρια για να κλείσουν συμβόλαιο με ένα είδωλο, τη στιγμή που ένας σπουδαγμένος μουσικός θα έπρεπε ο ίδιος να δώσει τα κέρατά του για να βγάλει ένα δίσκο, που έιτε θα τον αγοράζανε ελάχιστοι, ή θα τον κατεβάζανε κυρίως πειρατικά.
Για μένα κυρίως αυτή είναι η κατάντια της μουσικής, και μπορεί να πει κανείς πως γι αυτό ευθύνεται η οικονομική κρίση, καθώς σε όλους του χώρους κάπως έτσι έχουν τα πράγματα, αλλά φοβάμαι πως ακόμα και μετά τη διάλύση της κρίσης αμφιβάλλω αν αυτή η κατάσταση στη μουσική θα αλλάξει.

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί οι εκπρόσωποι της ασιατικής ποπ έχουν περισσότερο ταλέντο απο τις γνωστές σταρς τις δυτικής, γιατί αν το ξανακοιτάξεις αυτό λες ουσιαστικά στη δεύτερη παράγραφο, πόσο μάλλον το θέμα της γλώσσας.
Οι Έλληνες έχουν ολόκληρη μουσική βιομηχανία στη γλώσσα τους.
Δηλαδή τα ελληνικά ποπ τραγούδια, για να μην πάω στο σκυλο-ποπ, έχουν κάτι το ιδιαίτερο που θα μπορούσε να προσφέρουν σε κοινό του εξωτερικού?
Well, japanese pop may be something else, but I don't really think the language is the main subject.



O6rrvsU.jpg