τεσπα, θα επιστρεψω καποια στιγμη να πω συνολικα τη γνωμη μου για το game, για την ωρα αφηνω αυτον εδω τον οδηγο http://www.team-dignitas.net/articles/blogs/dota/1092/dota-2-ultimate-guide-to-warding/ που μου φανηκε πολυ χρησιμος και δουλεμενος

Posted 10 November 2012 - 17:01
Posted 19 November 2012 - 10:58
Edited by Stam, 19 November 2012 - 11:02.
Posted 19 November 2012 - 11:41
μπορεις πολυ απλα να διαβασεις τι γραφω και στην προηγουμενη σελιδα και στο παραπανω ποστ αντι να υποθετεις οτι θες, πουθενα δεν ειπα κατι τετοιο το αντιθετο μαλιστα^ Το DotA 2 δεν θέλει στρατηγική;
πλάκα κάνεις τώρα...
Posted 19 November 2012 - 16:37
Posted 19 November 2012 - 16:37
μπορεις πολυ απλα να διαβασεις τι γραφω και στην προηγουμενη σελιδα και στο παραπανω ποστ αντι να υποθετεις οτι θες, πουθενα δεν ειπα κατι τετοιο το αντιθετο μαλιστα
3 ριζικες αλαγες που κατα τη γνωμη μου θα βελτιωσουν πολυ τη dota 2 και το lol τις εχει προνοησει και το κανουν φοβερα πρακτικο ειναι να:
- βαλουν επιτελους surrender, απελπιστικα παιχνιδια που ειναι ξεκαθαρο πιος θα νικησει με πολυ υψηλα score τραβαν 40 λεπτα γιατι δεν μπορει κανεις να το λιξει πιο νωρις, στην ουσια σε αναγκαζουν να κανεις abandon
- καλυτερο customization στον ηχο, θελω να ακουω μονο τα μικροφωνα και οχι αλλους ηχους, αλλα το παιχνιδι παιζει τα εφε που ακουγονται οταν καποιος αγοραζει για να επιστρεψει απο θανατο κλπ. επισις μουσικη λεει, μουσικη δεν ακουω οταν αφηνω μονο αυτη και το master volume (ισως αυτο να ηθελε και restart ολο το παιχνιδι και να ειναι δικο μου λαθος)
- 2πλα κουμπια για την ιδια λειτουργια, φοβερη επιλογη που εχει το lol και πολυ πρακτικη οταν εχεις mouse με πλαινα κουμπια. επισις για τους ηρωες με units θα επρεπε να ειχαν buttons ειδικα για τα σπελ τους (οπου εχει κατι περιεργα λιγο που το εψαξα αλλα οχι ξεκαθαρα πραγματα, αναγκαζεσε να επιλεγεις το unit για να τα σκασεις
Edited by Stam, 19 November 2012 - 16:45.
Posted 19 November 2012 - 16:50
οχι οχι οχι και ξανα οχι στο surrender ....να τρως βρισιδια επειδη δεν παρατας το game στο 5 δεν θελω να το ξαναδω, ασε που δεν προσφερει τιποτα...εχω γυρισει απειρα games που φαινοταν να τα χανουμε στο 10
This, this και ξανά this.-Είμαι εντελώς κατά του surrender option γιατί τα noobs θα το spammάρουν στα πρώτα 10 λεπτά και θα καταντήσει τελείως σπαστικό.
Yeap. Κάπως έτσι έγινε σε ένα match πριν κάτι μέρες. Είμασταν 42-23 (κάπου εκεί, χάναμε), σκοτώνουν το tank μας (Undying) και πάνε να το λήξουν. Κρυβόμαστε εμείς (1 hard-carry είχε η ομάδα μας, εμένα την Mortred) και τα δώσαμε όλα για την τελευταία επίθεση. Silence+Multicast και άρχισαν να πέφτουν σα βροχή τα Coup de Grace και τελικά τους σκοτώσαμε και νικήσαμε. Εντωμεταξύ η Mirana απο την δικιά μας ομάδα ήταν afk 10 λεπτά πριν γίνει αυτό επειδή λέει ότι τζάμπα προσπαθούσαμε να το κρατήσουμε το game (defence για 20 λεπτά κάναμε). Οι αντίπαλοι νομίζουν επειδή η άλλη ομάδα κάνει defence, δε θα μπορέσουμε τίποτα να τους κάνουμε. Το αντίθετο, όση ώρα τους αφήνεις να κάνουν defence, τόσο πιο πολύ farm τους αφήνεις να κάνουν.Επίσης στο DotA ποτέ δεν μπορείς πείς με σιγουριά ό,τι έχεις χάσει γιατί το να κάνεις come back (σε high tier games τουλάχιστον) είναι πολύ πιθανό.
Edited by Napster, 19 November 2012 - 16:56.
Posted 19 November 2012 - 21:09
Διάβασα κάτι φήμες πριν 1 βδομάδα στα forum της Steam ότι ο τελευταίος χαρακτήρας που θα βγει πριν τελειώσει το beta είναι το icon του DotA, ο Terrorblade.
Posted 19 November 2012 - 22:01
Edited by matassos, 19 November 2012 - 22:05.
Posted 19 November 2012 - 23:39
Edited by Stam, 19 November 2012 - 23:43.
Posted 20 November 2012 - 12:51
Posted 23 November 2012 - 16:51
Posted 23 November 2012 - 20:13
Edited by didimakia, 24 November 2012 - 18:07.
Posted 23 November 2012 - 20:20
Posted 24 November 2012 - 14:17
Edited by Stam, 24 November 2012 - 14:19.
Posted 25 November 2012 - 02:44