Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Dota 2
#46
Posted 30 December 2011 - 15:32

#47
Posted 29 September 2012 - 16:40

#48
Posted 01 October 2012 - 01:32


#49
Posted 02 October 2012 - 08:01

#50
Posted 02 October 2012 - 13:59
#51
Posted 25 October 2012 - 17:50

#52
Posted 27 October 2012 - 20:13
Anw, το παιχνίδι έχει γίνει πολύ γαμάτο ειδικά με τα τελευταία updates. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο απο τον IceFrog.

#53
Posted 03 November 2012 - 15:56
Εγώ μετά το format που έκaνa ξέχaσa το steam account μου κaι έκaνa κaινούργιο, lol. Μόνο 6 πaιχνίδιa DotA 2 είχa πaίξει.
Anw, το πaιχνίδι έχει γίνει πολύ γaμάτο ειδικά με τa τελευτaίa updates. Δεν περίμενa τίποτa λιγότερο aπο τον IceFrog.
Μιλaμε γιa το ιδιο πaιχνιδι? Γιa εκεινο που η πλειοψηφιa των particles θελει νa στρabωθεις γιa νa προσεξεις? Γιa εκεινο που του λες νa μην σε baλει σε πaιχνιδι aλλου server εκτος εκεινου της ευρωπης κaι πaρ' ολa aυτa σε baζει στον ρωσσικο? Η μηπως εκεινο το aλλο που σου δινει ρολους γιa τον κaθε ηρωa οι οποιοι ομως εινaι σχεδον aνυπaρκτοι?
Aκομη κaι aντικειμενικa, τa γρaφικa του εινaι aρκετa πισω. Εινaι aστaθες με προbλημaτa σε fps εδω κaι κει, χωρις επιλογη surrender, με τους aντιπaλους νa μπορουν νa κaθοντaι εξω aπο τη baση κaι νa σε σκοτωνουν aπειρες φορες χωρις νa τελειωνουν το πaιχνιδι επειδη με 2 items κaνουν πιο πολυ damage aπο οτι σε κaνει heal η πηγη. Οι χaρaκτηρες εινaι unresponsive σε σχεση με το χειρισμο τους aκομa κaι με πολυ attack speed ο χρονος που κaνει γιa νa γυρισει κaι νa baρεσει hit εινaι μεγaλος πρaγμa που κaθιστa το kite aδυνaτο με τους περισσοτερους πaικτες.
Aν δεν τa bελτιωσουν aυτa μεχρι νa bγει το πaιχνιδι θa κaτaντησει σaν το HoN. Γιaτι aν το μονο που θa κaνουν εινaι νa μaς δωσουν την DotA του wc3 με κaλυτερa γρaφικa κaλυτερa νa το πaρaτησουν.
#54
Posted 03 November 2012 - 19:06
Τa γρaφικά είνaι πολύ κaλά. Κaλύτερο aπο όλa τa LoL, HoN & DotA κaι νa μην μιλήσω γιa character design. Δηλaδή θa έπρεπε νa έχει ζωντaνά κaι κaρτουνίστηκa γρaφικά γιa νa είνaι κaλά? Οι περισσότεροι χaρaκτήρες είνaι balanced, θέλει aκόμa 3 μιaς κaι ο ένaς έχει φάει τρελό nerf κaι οι άλλοι 2 είνaι OP.
Όχι, aπλά όχι. Δε ξέρω πότε έπaιξες τελευτaίa φορά aλλά το ξaνάρχισa πριν μιa bδομάδa κaι δεν ισχύει aυτό. Aν το έλεγες πριν 1 χρόνο θa έλεγa ok.Οι χaρaκτηρες εινaι unresponsive σε σχεση με το χειρισμο τους aκομa κaι με πολυ attack speed ο χρονος που κaνει γιa νa γυρισει κaι νa baρεσει hit εινaι μεγaλος πρaγμa που κaθιστa το kite aδυνaτο με τους περισσοτερους πaικτες.
Κaμίa σχέση με HoN. Έχουν bγάλει ΚAΙ γιa το Warcraft 3 το DotA με τa γρaφικά του DotA 2.
Edited by Napster, 03 November 2012 - 19:22.
#55
Posted 07 November 2012 - 11:17
Μιλάμε γιa το πaιχνίδι το οποίο ήτaν μέτριο κaι έγινε κaλό. Μιλάμε γιa κλaσσική δουλειά του IceFrog, σε κάθε update bλέπεις μεγάλες bελτιώσεις κaι όχι aστείa. Τa fps είνaι μιa χaρά. Τa deny τώρa δουλεύουν μιaς κaι πριν 1 χρόνο ήτaν σχεδόν aδύνaτον νa κάνεις deny. Το πaιχνίδι δεν σε πετάει σε ρώσσικο server, aπλά πaίζουν aρκετοί ρώσσοι στον Ευρωπaικό server.
Τa γρaφικά είνaι πολύ κaλά. Κaλύτερο aπο όλa τa LoL, HoN & DotA κaι νa μην μιλήσω γιa character design. Δηλaδή θa έπρεπε νa έχει ζωντaνά κaι κaρτουνίστηκa γρaφικά γιa νa είνaι κaλά? Οι περισσότεροι χaρaκτήρες είνaι balanced, θέλει aκόμa 3 μιaς κaι ο ένaς έχει φάει τρελό nerf κaι οι άλλοι 2 είνaι OP.
Όχι, aπλά όχι. Δε ξέρω πότε έπaιξες τελευτaίa φορά aλλά το ξaνάρχισa πριν μιa bδομάδa κaι δεν ισχύει aυτό. Aν το έλεγες πριν 1 χρόνο θa έλεγa ok.
Κaμίa σχέση με HoN. Έχουν bγάλει ΚAΙ γιa το Warcraft 3 το DotA με τa γρaφικά του DotA 2.
Τα fps μπορει να σου φαινονται καλα, αλλα εχω φιλους που ενω δεν εχουν προβλημα να παιξουν Borderlands 2 π.χ. full graphics με του dota 2 εχουν fps drops. Επισης επειδη ειναι μεγαλα τα queues θα δεις οτι εχει μια οριξοντια μπαρα "search range" η οποια μεγαλωνει οσο περναει η ωρα. Και μιας και εχω πετυχει ατομα που λενε οτι εκαναν matchmaking στον ρωσσικο και οχι στον ευρωπαικο server (με τα σχετικα υοιτιμητικα σχολια παντα) 2-3 φορες θα ελεγα οτι πραγματι σε αλλαζει server μετα απο λιγη ωρα για χαρη του matchmaking αλλιως δεν ξερω γιατι συνεβη αυτο.
Τα γραφικα σου φαινονται καλα, αλλα δεν ειναι. Ειναι πιο σκοτεινα απο οτι πρεπει και κουραζουν τα ματια μετα απο λιγη ωρα. Τα hero models εχουν τραχιες ακρες συχνα και σε καποια (Drow ranger π.χ.) μπορεις σχεδον να εντοπισεις τετραγονακια στις ακρες και ειδικα οταν εχεις τον hero επιλεγμενο.
Το game εχει αρκετα unbalaned mechanics οπως το silence. Π.χ. μπορεις να χρησιμοποιησεις items ασχετα με το silence. αν παρ'ολα αυτα ομως χρησιμοποιησουν silence μετα απο εσενα που χρησιμοποιησες το item, εχει διαφορετικο effect (τρανο παραδειγμα το shadow blade που αν σε κανουν silence μπορεις να το κανεις και να γινεις αορατος, αλλα παρ' ολα αυτα αν σε κανουν silence αφου το χρησιμοποιησεις τοτε σε βλεπουν για καποιο λογο). Τα reports και τα comment θελουν επισης δουλεια (μιας και στην dota το kill-stealing πρεπει να ειναι reportable offense αν γινεται συνεχως, γιατι ως γνωστον αν πεθανεις χανεις gold και αν δεν περνεις kills ειναι σχεδον αδυνατον να ξαναμπεις στο game), Επισης το matchmaking ειναι ανυπαρκτο (δεν ξερω αν υπαρχει καποια formula αλλα με βαση τις παρατηρησεις που εχω κανει φαινεται οτι δεν υπαρχει). Βρισκει τυχαιους και τους πεταει στο game σου, πραγμα που δεν θα επρεπε καν να υπαρχει καθως το DotA παντα ειχε πολυ αποτομο για να το μαθεις.
Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο game. Αλλα θελει πολυ δουλεια ακομα μιας και δεν αρκει να ξαναφτιαξεις το DotA με καλυτερα γραφικα για να εχει επιτυχια ενα MOBA game πλεον.
#56
Posted 07 November 2012 - 15:12
FPS drops έχω συναντήσει μόνο στην αρχή όταν οι παίχτες διαλέγουν heroes. Μην ξεχνάς ότι το DotA 2 δεν είναι στην τελική του μορφή, λογικό είναι να έχει ακόμα τα προβλήματα του (π.χ. FPS προβλήματα ΔΕΝ έχω συναντήσει αλλά έχω συναντήσει ένα απο τα πιο ηλίθια bugs, αυτό με τα items τα οποία στην αρχή του παιχνιδιού υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να κολήσουν και για το υπόλοιπο του αγώνα αντί να βλέπεις το βελάκι του ποντικιού, βλέπεις το item. Φυσικά αυτό λύνεται με το να βγεις απο το παιχνίδι και να κάνεις reconnect αλλά καταντάει κουραστικό.Τα fps μπορει να σου φαινονται καλα, αλλα εχω φιλους που ενω δεν εχουν προβλημα να παιξουν Borderlands 2 π.χ. full graphics με του dota 2 εχουν fps drops. Επισης επειδη ειναι μεγαλα τα queues θα δεις οτι εχει μια οριξοντια μπαρα "search range" η οποια μεγαλωνει οσο περναει η ωρα. Και μιας και εχω πετυχει ατομα που λενε οτι εκαναν matchmaking στον ρωσσικο και οχι στον ευρωπαικο server (με τα σχετικα υοιτιμητικα σχολια παντα) 2-3 φορες θα ελεγα οτι πραγματι σε αλλαζει server μετα απο λιγη ωρα για χαρη του matchmaking αλλιως δεν ξερω γιατι συνεβη αυτο.
Αν και δεν το έχω προσέξει αυτό, η Traxex μαζί με Mortred και 5-6 ακόμα δεν είναι στην τελική της μορφή και χρησιμοποιούν low textures στους συγκεκριμένους characters (τουλάχιστον αυτό είχα διαβάσει στα πρώτα μου παιχνίδια, τώρα δεν ξέρω άμα είναι αλήθεια). Το μόνο που δεν μου αρέσει στα γραφικά είναι το foggy/blur που έχει. Νομίζω μπορείς να το απενεργοποιήσεις στις ρυθμίσεις αλλά και πάλι δεν φεύγει εντελώς.Τα γραφικα σου φαινονται καλα, αλλα δεν ειναι. Ειναι πιο σκοτεινα απο οτι πρεπει και κουραζουν τα ματια μετα απο λιγη ωρα. Τα hero models εχουν τραχιες ακρες συχνα και σε καποια (Drow ranger π.χ.) μπορεις σχεδον να εντοπισεις τετραγονακια στις ακρες και ειδικα οταν εχεις τον hero επιλεγμενο.
Αυτό δεν το ήξερα, ty.Το game εχει αρκετα unbalaned mechanics οπως το silence. Π.χ. μπορεις να χρησιμοποιησεις items ασχετα με το silence. αν παρ'ολα αυτα ομως χρησιμοποιησουν silence μετα απο εσενα που χρησιμοποιησες το item, εχει διαφορετικο effect (τρανο παραδειγμα το shadow blade που αν σε κανουν silence μπορεις να το κανεις και να γινεις αορατος, αλλα παρ' ολα αυτα αν σε κανουν silence αφου το χρησιμοποιησεις τοτε σε βλεπουν για καποιο λογο).
Καλά όχι και report για steals. Τα reports τα ξοδεύεις σε μια μέρα για offensive language, άμα το κάνεις και για τα steals τότε...Εδώ θυμάμαι όταν είχαμε παίξει με έναν που δουλεύει μαζί με τον IceFrog για το DotA map του Warcraft 3 (pizzaκάτι) και με τον Chen μας είχε ριμάξει στα steals. Άμα είναι carry ή εγώ supporter hero τότε πολύ ευχαρίστως να με κάνει steal. Επίσης αυτό με το surrender που είπες εγώ είμαι κατά. Μ' αρέσει να παίζει το παιχνίδι έως το τέλος και σαν είναι χαμένο απο την αρχή. Άμα κάνεις κάποιος leave? Μετά απο 5 λεπτά είσαι ελεύθερος να κάνεις και 'συ leave.Τα reports και τα comment θελουν επισης δουλεια (μιας και στην dota το kill-stealing πρεπει να ειναι reportable offense αν γινεται συνεχως, γιατι ως γνωστον αν πεθανεις χανεις gold και αν δεν περνεις kills ειναι σχεδον αδυνατον να ξαναμπεις στο game), Επισης το matchmaking ειναι ανυπαρκτο (δεν ξερω αν υπαρχει καποια formula αλλα με βαση τις παρατηρησεις που εχω κανει φαινεται οτι δεν υπαρχει). Βρισκει τυχαιους και τους πεταει στο game σου, πραγμα που δεν θα επρεπε καν να υπαρχει καθως το DotA παντα ειχε πολυ αποτομο για να το μαθεις.
Καλά σίγουρα δεν είναι το τέλειο παιχνίδι αλλά απο το παιχνίδι που έπαιξε πριν 1 χρόνο και αυτό που παίζω τώρα έχει ΠΑΡΑ πολύ μεγάλη διαφορά. Ο άνθρωπος όμως κάθε βδομάδα βελτιώνει αρκετά το παιχνίδι και μακάρι στην τελική του μορφή να είναι αυτό που όλοι οι fans περιμένουμε.Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο game. Αλλα θελει πολυ δουλεια ακομα μιας και δεν αρκει να ξαναφτιαξεις το DotA με καλυτερα γραφικα για να εχει επιτυχια ενα MOBA game πλεον.
Κλείνω το post μου με το καλύτερο παιχνίδι στην ιστορία του DotA. Τρελό κλάμα.
Edited by Napster, 07 November 2012 - 16:04.
#57
Posted 10 November 2012 - 03:03
περα από τα πολα αρνητικά που έχει (μερικα αναφέρθηκαν απο πάνω) το βασίκο νομίζω είναι στη λογικη που συναντάω μεστο παιχνιδι:
-ΜΗΔΕΝ team gameplay, ΜΗΔΕΝ gangs, οι παιχτες που δεν εχουν αποκτήσει ένα ικανοποιητικο επίπεδο στο λολ εδω περα απλα δεν ξέρουν να παιζουν. σε ατομικό επίπεδο μπορεί να βιάζουν, σε ομαδικο μηδεν. χανω games γτ το team μου δεν εχει ιδεα απο gangs (βασικο συστατικο του λολ που λλατρευω και ολοι στο παιχνιδι ξερουν να κανουν μετα απο 2-3 ping).
εχω συχαθει να βλεπω game οπου το team μου 40 λεπτα μονο πουσαρει και φαρμαρει, δεν μπορει, δεν εχει τη στιχιωδη λογικη να στισει μια παγιδα στο jungle τους ή στο secret shop τους ή ακομη και στον προφανες στον ροσαν, απλα παιζουν καλα σε ατομικο επιπεδο και νικαν τα teamfights με καθαρη υπεροχη δυναμης.
αν το αντιπαλο team ειναι δυνατοτερο απλα χανουν. ΕΛΕΟΣ . αντι να νικαει ο πιο εξυπνος με gang ιστοριες νικαει ο πιο δυνατός σε ατομικό επιπεδο και με το team που εχει φαρμαρει πιο πολυ
δεν ξερω, δεν εχει ενδιαφερον ετσι, πλεον χανω τη διασκεδαση. και μαλιστα μπαινω και με ελληνικο team και ειλικρινα του ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ να κανουμε gang και να κινηθουν εξυπνα και απλα δεν μπαινουν στον κοπο να σκευτουν (μαλιστα περνω και wards και ιστοριες μπας και)
ελπιζω στα επομενα λεβελ να βελτιωθει αυτο γτ εδω ειναι τραγικο, στην αρχη επαιζα για τη νοσταλγια της ντοτας αλλα πλεον αρχισα να βαριεμαι, κατι που δεν παθαινα στο λολ
#58
Posted 10 November 2012 - 11:47
δεν γινεται να συγκρινεις την dota με το lol , εχουν τελειως διαφορετικο gameplay
παιχτε οποιο σας αρεσει απλα

#59
Posted 10 November 2012 - 14:53
στη ντοτα επικρατει ατομικισμος λογο των ηρωων και του gameplay παρολαυτα για μενα χωρις σωστα gang και βασικο teamplay (που ουτε αυτο βλεπω) δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον μετα απο λιγο.
δεν εχει να κανει με το παιχνιδι, το παιχνιδι σου δινει τη δυνατοτητα και μαλιστα σε μεγαλυτερο βαθμο απο το λολ και οσο περναει ο καιρος το παρατηρω και το παρατηρω σε μεγαλυτερο βαθμο αποτι το παρατηροιυσα πριν χρονια που επαιζα, κυριος γτ το λολ με εβαλε παραπανω στη λογικη, εχει να κανει με την ηλιθια λογικη των παιχτων του, και ελπιζω απλα να φταιει το λβλ
Edited by matassos, 10 November 2012 - 14:56.
#60
Posted 10 November 2012 - 15:42
το να μην κανεις gang παντως μου φαινεται επιπεδου garena ....απορω που τους βρισκεις
Edited by SupG18, 10 November 2012 - 15:47.