Μπορείς να κάνεις και Hisagi αν έχεις τα μπράτσα......
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Patras cosplay voting
#46
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:09
Μπορείς να κάνεις και Hisagi αν έχεις τα μπράτσα......

Does this darkness have a name?
#47
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:13
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html
#48
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:16

Does this darkness have a name?
#49
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:25
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html
#50
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:35
Isshin?Κι αυτός είναι
λίγο τίγκαςτερμα αλλά η shinigami στολή είναι με μακρύ μανίκι οπότε μικρό το κακό.
Fixed.
*nods*

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#51
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:38
Fixed.
*nods*
Αμα δεν διορθωσεις κατι θα παθεις ε Mikami ?
Perhaps you are to cool for us ?
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html
#52
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:41
Αμα δεν διορθωσεις κατι θα παθεις ε Mikami ?
Perhaps you are to cool for us ?:tensai:
No, not for you.
I'm too cool for school.

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#53
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:44
No, not for you.
I'm too cool for school.:tensai:
Then i beat ya !
I am too school for cool !!!
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!!

Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!!
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html
#54
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 18:45
HOWEVER, I put the " hool " in school.

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#55
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 19:00
#56
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 19:47
Mikami-kun, Szayel μπορείς να κάνεις άνετα, παίρνεις τη στολή και σου φτιάχνουμε στο photoshop το μαλλί (αν και ένα φτιάξιμο θα χρειαστεί, κάπως το έχει αυτός) ΑΛΛΑ! Το σημαντικό σε αυτό το cosplay θα είναι οι εκφράσεις. Are you ready to become the ultra psycho scientist?
Are you EFFING kidding me ? Εχω προετοιμαστει για τη μερα που θα κανω coplay τον Szayel απο τη Δευτερα Γυμνασιου.

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#57
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 20:15
Are you EFFING kidding me ? Εχω προετοιμαστει για τη μερα που θα κανω coplay τον Szayel απο τη Δευτερα Γυμνασιου.
Άλλος fanboης μας βρήκε...

Does this darkness have a name?
#58
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 20:24
Άλλος fanboης μας βρήκε...
Tουλαχιστον δεν σας βρηκε teddyboης....
Seriously though, υπαρχει αλλο fanboy του Szayel ???

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
#59
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 20:29
Και η LNEnja είναι fangirl του Szayel.

Does this darkness have a name?
#60
Καταχωρήθηκε 21 Δεκέμβριος 2010 - 20:43
Και η LNEnja είναι fangirl του Szayel.
I knew we had more in common than I thought!

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.


