Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Patras cosplay voting


  • Please log in to reply
71 replies to this topic

Poll: Bleach ή One Piece? (37 member(s) have cast votes)

Bleach ή One Piece?

  1. Bleach (21 votes [56.76%])

    Percentage of vote: 56.76%

  2. One Piece (16 votes [43.24%])

    Percentage of vote: 43.24%

Vote Guests cannot vote

#46 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 posts

Posted 21 December 2010 - 18:09

Σε 2 μήνες που θα γίνει το cosplay θα'χει επανέλθει. :hahaha:
Μπορείς να κάνεις και Hisagi αν έχεις τα μπράτσα......

Posted Image
Does this darkness have a name?


#47 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 posts

Posted 21 December 2010 - 18:13

Αμα ξεκινησω παλι γυμναστηριο και προλαβω το καρναβαλι κατι κανουμε χαχαχαχαχα
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Posted Image
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#48 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 posts

Posted 21 December 2010 - 18:16

Isshin?Κι αυτός είναι λίγο τίγκας αλλά η shinigami στολή είναι με μακρύ μανίκι οπότε μικρό το κακό.

Posted Image
Does this darkness have a name?


#49 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 posts

Posted 21 December 2010 - 18:25

Hmmmmm κατι γινεται....Γενια εχει μαλλι πετας μισο κιλο ζελε και ερχεται μια χαρα.Και στολη ενα μαυρο πραμα ειναι με ενα ασπρο στο μανικι
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Posted Image
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#50 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 18:35

Isshin?Κι αυτός είναι λίγο τίγκας τερμα αλλά η shinigami στολή είναι με μακρύ μανίκι οπότε μικρό το κακό.


Fixed.

*nods*
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#51 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 posts

Posted 21 December 2010 - 18:38

Fixed.

*nods*


Αμα δεν διορθωσεις κατι θα παθεις ε Mikami ?

Perhaps you are to cool for us ? :tensai::tensai::tensai:
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Posted Image
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#52 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 18:41

Αμα δεν διορθωσεις κατι θα παθεις ε Mikami ?

Perhaps you are to cool for us ? :tensai::tensai::tensai:


No, not for you.

I'm too cool for school. :tensai::tensai::bike:
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#53 zulabar

zulabar

    Magna_Zulabar

  • Members
  • 75 posts

Posted 21 December 2010 - 18:44

No, not for you.

I'm too cool for school. :tensai::tensai::bike:


Then i beat ya !

I am too school for cool !!! :tensai::hero::riiight:
I'm like fire and ice and rage.I'm like the night and the storm and the heart of the sun.I'm ancient,forever and....wonderful.
FEEL THE FURY OF THE LAST OF THE TIME LORDS !!!!
EXTERMINATE !!! EXTERMINATE !!! EXTERMINATE ALL HUMANS !!! (Daleks FTW !!! :hehehe: )
Posted Image
Check this out και αν σας αρεσει ζητηστε μου τα αρχεια η τα links !!! :tensai:
http://2d-domain.blogspot.com/2010/07/la-caste-des-meta-barons.html

#54 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 18:45

I stand defeated.

HOWEVER, I put the " hool " in school.
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#55 Billy the Butcher

Billy the Butcher

    Anime Newbie

  • Members
  • 52 posts

Posted 21 December 2010 - 19:00

Mikami-kun, Szayel μπορείς να κάνεις άνετα, παίρνεις τη στολή και σου φτιάχνουμε στο photoshop το μαλλί (αν και ένα φτιάξιμο θα χρειαστεί, κάπως το έχει αυτός) ΑΛΛΑ! Το σημαντικό σε αυτό το cosplay θα είναι οι εκφράσεις. Are you ready to become the ultra psycho scientist?

#56 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 19:47

Mikami-kun, Szayel μπορείς να κάνεις άνετα, παίρνεις τη στολή και σου φτιάχνουμε στο photoshop το μαλλί (αν και ένα φτιάξιμο θα χρειαστεί, κάπως το έχει αυτός) ΑΛΛΑ! Το σημαντικό σε αυτό το cosplay θα είναι οι εκφράσεις. Are you ready to become the ultra psycho scientist?


Are you EFFING kidding me ? Εχω προετοιμαστει για τη μερα που θα κανω coplay τον Szayel απο τη Δευτερα Γυμνασιου.
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#57 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 posts

Posted 21 December 2010 - 20:15

Are you EFFING kidding me ? Εχω προετοιμαστει για τη μερα που θα κανω coplay τον Szayel απο τη Δευτερα Γυμνασιου.


Άλλος fanboης μας βρήκε...:bahhh:

Posted Image
Does this darkness have a name?


#58 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 20:24

Άλλος fanboης μας βρήκε...:bahhh:


Tουλαχιστον δεν σας βρηκε teddyboης.... :hahaha:

Seriously though, υπαρχει αλλο fanboy του Szayel ???
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image

#59 DarkElf

DarkElf

    ラブレス

  • Members
  • 611 posts

Posted 21 December 2010 - 20:29

Fanboy γενικότερα..ο Kaiser είναι THE Aizen fanboy.:tensai:
Και η LNEnja είναι fangirl του Szayel.

Posted Image
Does this darkness have a name?


#60 MikamiTeru

MikamiTeru

    Blackholistas United

  • Members
  • 467 posts

Posted 21 December 2010 - 20:43

Και η LNEnja είναι fangirl του Szayel.


I knew we had more in common than I thought!:lovulovu:
Posted Image

Ιδού η Black Hole, ιδού και το πήδημα.
Posted Image