Αφού πέρασαν μερικοί μήνες από το τελευταίο μας cosplay και κανείς δεν είπε τίποτα για συνέχεια, φτιάχτηκε αυτό το thread για να πάρουμε την άποψη σας στο θέμα (κανονικά θα ήταν ανακοίνωση και έξω από την πόρτα, αλλά είμαστε δημοκρατικοί)
Όπως και την προηγούμενη φορά, το cosplay μας θα έχει ένα συγκεκριμένο anime theme (όχι ότι δεν μπορεί να έρθει κάποιον ντυμένος αλλιώς, αλλά καλό θα ήταν να το περιορίζαμε). Θέλουμε την γνώμη σας γι' αυτό. Το μεγάλο ερώτημα είναι
Bleach ή One Piece?
Αυτά τα δύο είναι από τα πιο δημοφιλή anime γενικά (όπως και το Naruto, αλλά Naruto κάναμε την προηγούμενη φορά) οπότε θα κάνουμε ένα από αυτά. Pwease ψηφίστε στο poll και αν μπορείτε πετάξτε και κάποιο comment (είτε γενικά, είτε με άποψη) και με την cosplay επιλογή σας, αν θέλετε (αν δεν έχετε αποφασίσει, εμείς είμαστε εδώ
PS. No flaming
PPS. Αν κάποιος δεν θέλει να αποκαλύψει το cosplay του για να κρατήσει το element της έκπληξης, μπορεί να το πει σε εμένα για να κρατήσω λίστα, για να μην έχουμε 2 ίδια (και να βοηθήσω of course). No worries, αν δεν θέλετε δεν θα πω σε κανέναν τι θα κάνετε





