Posted 31 December 2011 - 16:24
Για το denying:
ΔΕΝ γουστάρω να σκοτώνω τις μονάδες μου. Ναι προσθέτει complexity και "skill" (όχι τόσο, απλά έχεις ένα ακόμα πράμα να κάνεις last hit), αλλά είναι τελείως counter-intuitive.
Γενικά βλέπω το LoL σαν μια πιο streamlined έκδοση του αρχικού DotA-Allstars (το οποίο ήταν παραλλαγή του DotA, το οποίο είναι μετεξέλιξη του Aeon Of Strife από το Starcraft). Κάτι τα spells (αν και το Flash είναι OP), κάτι το Recall, τα runes και τα masteries, όσο να'ναι βελτιώνουν το παιχνίδι.
Θυμίζω ότι το DotA είναι φτιαγμένο σε μια μηχανή (τόσο γραφικά όσο και gameplay) του 2002, η οποία φτιάχτηκε για Strategy games, όχι για "MOBA" (προς το action-RPG θα το έλεγα). Προτιμώ τα πιο καρτουνίστικα-cel shaded γραφικά του ΛοΛ, και ότι γενικά υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν τα υποστηρίζει η μηχανή του WC3. Επίσης, σημαντικό, στο LoL υπάρχει progression ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Αυτό που έλειπε από το DotA ήταν το sustainability των casters στο lategame, αφού δεν υπήρχε Ability Power.
Και διάολε, το ΛοΛ είναι πιο χαβαλές. Το community και στα δύο είναι ΑΠΑΙΣΙΟ, αλλά δεν με νοιάζει. Με την παρέα μου παίζω, γελάμε, λέμε τις βλακείες μας από το Skype, χαβαλές. DotA, not so much.


When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense