Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

League of Legends (LoL)
#331
Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2011 - 01:09
Poppy you can go to hell and kiss Charlie Sheen's ass
Poppy:i hope so
#332
Καταχωρήθηκε 11 Σεπτέμβριος 2011 - 03:50
ε αυτο δεν μπορω να το ελεγξωΤο θυμάμαι εγώ , το είχες πάρει με τον κεραυνό του bliz
Κρίμα να μην έχει friendly fire

η κλασσικη ατακα "γ@μιετε ο διας" προηλθε απο την ουλτι του δια στη ντοτα (που ειναι σαν του καρθους αλλα με κεραυνους)
μπορεις να το αλαξεις και να το κανεις "γ@μιετε ο blitz"

#333
Καταχωρήθηκε 20 Σεπτέμβριος 2011 - 22:15
#334
Καταχωρήθηκε 21 Σεπτέμβριος 2011 - 05:28
#335
Καταχωρήθηκε 22 Σεπτέμβριος 2011 - 10:59
Αν και επίσης αγαπάμε Annie, Rammus και Tristana.
Αν και τώρα με τα σχολεία που ξανάρχισαν το μεγαλύτερο μέρος της στάνταρ παρέας δεν μπορεί πολύ



When I'm Grandmaster, I will play faster...
They'll call me bonjwa, just like my name was Flash...
Σου'χουνε πει ΠΟΣΟ weird είσαι?
Honi soit qui mal y pense
#336
Καταχωρήθηκε 22 Σεπτέμβριος 2011 - 21:30
Συνήθως πήγαιναν δυο κάτω και τρεις πάνω. Μου φάνηκε ότι οι χαρακτήρες με πολύ health και καλό damage ευνοούνται από αυτό το τρόπο παιχνιδιού. Φαντάζομαι ότι και όσοι έχουν κάποια ικανότητα που τους βοηθάει να μετακινούνται γρήγορα θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά.
Αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν βάζεις wands και τηλεμεταφέρεσαι από σημείο σε σημείο. Σε κάθε περίπτωση δεν συμφέρει να πηγαίνετε μπουλούκι στα σημεία. Κερδίζεις σε kills αλλά δεν κατακτάς σημεία με το ρυθμό που χρειάζεται.
#337
Καταχωρήθηκε 22 Σεπτέμβριος 2011 - 23:17
Στρατηγική εγώ δε συνάντησα. Σε κάποιο match πήγαν 4 κάτω και μόνος μου πάνω. Το 3-2 μου ακούγεται το πιο λογικό μιας και υπάρχει και άλλο πάνω.
Πάντως χαρακτήρες που τηλεμεταφέρονται όπως Noc και TF είναι σίγουρα πιο χρήσιμοι από άλλους στο συγκεκριμένο mode.
Αυτό που μου άρεσε πειρισσότερο είναι ότι πήγαινε με γρήγορους ρυθμούς. Τόσο το leveling up όσο και η αύξηση των χρημάτων. Τα minions μόνο για μόστρα πάντως.

*waving intensifies*
#338
Καταχωρήθηκε 25 Σεπτέμβριος 2011 - 16:43
Επαιξα και dominion,η μονη στρατηγικη ειναι να πας να κατακτησεις οποιο point εχει τους λιγοτερους να το προστατευουν και μετα να πας γρηγορα να κατακτησεις οσο περισσοτερα μπορεις(και επισης οταν ερχονται να σου παρουν καποιο point να πας να σκοτωνεις αυτον που παει να το παρει τη στιγμη που δεν μπορει να επιτεθει)Προσωπικα πιστευω οτι το σημαντικοτερο ειναι η ταχυτητα,και μετα παει το hp και η επιθεση.Ετσι και αλλιως απο ενα σημειο και μετα ολοι πεθαινουν μεσα σε μισο δευτερολεπτο επειδη ολοι ειναι 18 level με τα καλυτερα items.
#339
Καταχωρήθηκε 29 Σεπτέμβριος 2011 - 23:03
#340
Καταχωρήθηκε 29 Σεπτέμβριος 2011 - 23:06

Πάντως άρχιζαν να βγάζουν και mage επιτέλους. Αυτή και ο Xerath.
*waving intensifies*
#341
Καταχωρήθηκε 29 Σεπτέμβριος 2011 - 23:31
#342
Καταχωρήθηκε 29 Σεπτέμβριος 2011 - 23:35
#343
Καταχωρήθηκε 30 Σεπτέμβριος 2011 - 00:09
#344
Καταχωρήθηκε 30 Σεπτέμβριος 2011 - 03:14
Εσείς παίξατε Dominion; Γρήγοροι ρυθμοί και χαοτικό παιχνίδι αλλά παραμένει διασκεδαστικό. Στα πρώτα αναγνωριστικά και δοκιμαστικά παιχνίδια δεν είδα καμιά στρατηγική να εφαρμόζεται. Πιο πολύ ένιωθα ότι παίζω Quake 3 παρά LoL!
Συνήθως πήγαιναν δυο κάτω και τρεις πάνω. Μου φάνηκε ότι οι χαρακτήρες με πολύ health και καλό damage ευνοούνται από αυτό το τρόπο παιχνιδιού. Φαντάζομαι ότι και όσοι έχουν κάποια ικανότητα που τους βοηθάει να μετακινούνται γρήγορα θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά.
Αναρωτιέμαι πως θα ήταν αν βάζεις wands και τηλεμεταφέρεσαι από σημείο σε σημείο. Σε κάθε περίπτωση δεν συμφέρει να πηγαίνετε μπουλούκι στα σημεία. Κερδίζεις σε kills αλλά δεν κατακτάς σημεία με το ρυθμό που χρειάζεται.
Εγω το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα οταν το ειδα πριν απο κατι μηνες ηταν "Καλη μακακιουλα ειναι και αυτη*. Και κατι μηνες μετα τωρα που το δοκιμασα σκεφτηκα *Ποσο δικιο ειχα*.
Ισοπεδωση των Late game ηρωων. Αποκορυφωμα ο Nasus που δεν μπορει να φαρμαρει για την 1η του. Μεγαλο πλεονεκτημα των early game αντιστοιχα με τον Nocturne απλα να τους εχει 2 hit στο 5αλεπτο. Αηδια η ulti του που "προσαρμοστηκε" στο μικροτερο map.
Επισης τα tank ειναι σχεδον αχρηστα πλυν λιγων, διοτι οταν ο αλλος εχει armor penetration απο passive buff, απο runes και απο items, δεν προκειται να τανκαρεις τους dps. Δοκιμαστε cleaver, last whisper και ghostblade. Ας πουμε και οτι εχεις και 25 armor pene απο runes. θα βγαλεις 110 +40% (ή οσο παει σε % δεν θυμαμαι) δηλαδη 200 armor του τα κανεις 10 με 3 hit. Και δεν προσθεσα αυτο του passive.
Και για το healing reduction δεν μιλαω.
Για κανενα χρονο μεχρι να μαθουν ολα τα ζωαδια dominion ουτε που θα το ξανααγγιξω γιατι με τα κ***nooba που κυκλοφορουν, αν τους πηρε 30 levels να μαθουν να feedaroun ετσι στο Summoner's rift, φαντασου ποσο θα τους παρει να μαθουν οτι δεν νικανε με τα kills στο Dominion.
Ολα κι ολα επαιξα 10 games για να δω τα items. Τα 5 απο αυτα τα νικησα. Αλλα τα νικησα μονος μου. Δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλο teamgame που να μπορει να νικαει μια ολοκληρη ομαδα για εναν και μονο παιχτη. Εκτος απο την DotA που εχω εγκαταλειψει πλεον.
Καποιος διαβάζει naruto στο char construction team http://eune.leagueoflegends.com/news/special-champion-sneak-peek-nine-tails-fox
To Kyuubi no Kitsune ειναι απο τα πιο δυνατα fox spirits τα οποια μπορουσαν να εχουν απο μια εως 9 ουρες. Οσο πιο πολλες τοσο πιο δυνατο.
Αλλα το οτι υπαρχουν εμπνευσεις για χαρακτηρες απο ιαπωνικα games ισχυει. Η Riven για παραδειγμα ειναι εμπνευσμενη απο εναν χαρακτηρα του Final Fantasy (δεν σας λεω ποιον, αν θελετε ψαξτε και βρειτε ποιο παιχνιδι της σειρας και ποιον).
H Vayne το πιο φανερο Ripoff της Bayonetta. Μεχρι και το dance δεν γινεται να ειναι πιο μεσα.
Να μην πω για τον χορο που κανει ο Ezreal.
[media]http://www.youtube.com/watch?v=kT1pPiKusOY[/media]
δεν ειναι naruto είναι απο τη μυθολογια της κινας (νομιζω) η αλεπου με τις ουρες
Ναι αν και νομιζω οτι ειδικα σαν ξεχωριστη οντοτητα και οχι ως fox spirit πρωτοεμφανιζεται στην Ιαπωνικη μυθολογια, ως μια οντοτητα με απειρη σοφια και που μπορει να δει οτιδηποτε συμβαινει στον κοσμο.
Τωρα για το γενος ειναι καθαρα eye candy.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 30 Σεπτέμβριος 2011 - 03:22
#345
Καταχωρήθηκε 30 Σεπτέμβριος 2011 - 03:41
Το πρώτο και το τελευταίο τα καταλαβαίνω αλλά την riven με ποιόν την παρομοιάζεις δεν το βρίκα,έσπασα το μυαλό μου να θυμιθώ κάποιον char που ξέχασα έψαξα στο ιντερνετ την παρομοίαζαν με 1002 μαμακιες που όλα εστεκάν κάπως αλλά από το FF δεν βρήκα κανέναν να την παρομοιάζει, ποίον εννοείς τον cloud πού έχει buster sword ??? Δεν μου ταιριάζει ο cloud με την riven...Αλλα το οτι υπαρχουν εμπνευσεις για χαρακτηρες απο ιαπωνικα games ισχυει. Η Riven για παραδειγμα ειναι εμπνευσμενη απο εναν χαρακτηρα του Final Fantasy (δεν σας λεω ποιον, αν θελετε ψαξτε και βρειτε ποιο παιχνιδι της σειρας και ποιον).
H Vayne το πιο φανερο Ripoff της Bayonetta. Μεχρι και το dance δεν γινεται να ειναι πιο μεσα.
Να μην πω για τον χορο που κανει ο Ezreal.
[media]http://www.youtube.com/watch?v=kT1pPiKusOY[/media]
Ναι αν και νομιζω οτι ειδικα σαν ξεχωριστη οντοτητα και οχι ως fox spirit πρωτοεμφανιζεται στην Ιαπωνικη μυθολογια, ως μια οντοτητα με απειρη σοφια και που μπορει να δει οτιδηποτε συμβαινει στον κοσμο.
Τωρα για το γενος ειναι καθαρα eye candy.