Παραξενεύομαι που το λες αυτό.Την δουλειά που κάνει το frozen heart me με την attack speed slow aura δεν την κάνει κανένα άλλο item μέσα στο massive.(Άντε λίγο το omen).Και τα λεφτά που χρειάζεται έχουν πέσει μαζί με το cdr...Άμα πάρεις και ένα giant belt σκέτο ποιός θα σε ρίξει... Δεν διαφωνώ βέβαια με το sunfire αλλά μου φαίνεται πολύ επιθετικό item.Συνήθως τον amumu τον κάνω tankier νωρίς.Στο mid game και μετά ναι θα φτιάξω ένα abussal και sunfire...
Ναι έχει μειωμένο cost, αλλά τι να κάνεις stats που δεν χρειάζεσαι τόσο νωρίς. Σκέψου ότι κανονικά κάποιος θα σου έκανε με auto-attacks 100 dmg on hit. Έστω ότι θα σου κάνει 25% λιγότερο damage (λέω 25% γιατί μετράω και το slow, πάνω-κάτω πάντα) αλλά σε αυτά τα 100 dmg 25% σημαίνει 75. Έστω ότι γίνεται το fight και για κάποιο λόγο βαράνε εσένα, και σου κάνουν 10 hit=750 dmg σε αντίθεση με τα 1000 που θα σου έκαναν εάν δεν το είχες. Έχουμε διαφορά 250, πράγμα που είναι αμελητέο καθώς το giant's belt μόνο δίνει 380 life. Αν είχες sunfire, θα είχες 450 health (αν θυμάμαι σωστά, το μισό σχεδόν armor bonus δηλαδή πες 10% λιγότερο damage αντί για 25% και μια αύρα με 40 m.dps. Ας πούμε ότι για αυτά τα 10 attacks πέρασαν 7 sec, οπότε έχεις κάνει 7χ30 = 210 dmg (περίπου 30 έστω ότι κάνει αν λάβουμε υπόψη το m resist αν και νομίζω ότι είναι πιο κοντά στο 35-36), Γενικά έχεις δημιουργήσει μια διαφορά 210 health το οποίο μπορεί να τον τρομάξει και να μην κάτσει να σε πολεμήσει.
Πρέπει να λάβεις υπόψη και το mentality του αντιπάλου. Δεν αρκεί να είσαι tanky πρέπει να είσαι και απειλητικός ώστε να τον αποθαρρύνεις από το να σε πολεμήσει (γιατί αν δει ότι κάνει πιο πολύ dmg και ότι παίρνει πίσω αυτό που του κάνεις εσύ, χαιρέτα).
Για να μην συνυπολογίσουμε το magic damage που παίρνεις από supports bruisers και carry το οποίο δεν αλλάζει γιατί έχεις μόνο armor.
Για αυτό και το randuin's είναι πολύ καλύτερο, μόνο και μόνο από το health που δίνει (και μόνο 20 περίπου λιγότερο armor) συν ότι έχει και atk αλλά και move speed reduction, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μένεις πάνω τους περισσότερη ώρα άρα πιο πολύ dps. Γενικά το health είναι effective αντιστρόφως ανάλογο με την ώρα που έχει περάσει ενώ το armor ανάλογο. Γι' αυτό όταν βλέπω κάτι "tanks" με 200 armor και 2400 life τραβάω τα μαλλιά μου.
Τα μαθηματικά που έκανα παραπάνω ήταν για έναν μόνο αντίπαλο αλλά για να είμαστε ειλικρινής αν σε χτυπάνε παραπάνω θα νικήσεις το fight.
Το πρόβλημα με το Sunfire Cape είναι ότι το damage του δεν κάνει κάποιο scale, οπότε όσο νωρίτερα βγει τόσο πιο αποτελεσματικό είναι. Αν το αφήσεις πίσω καλύτερα να μην το βγάλεις καθόλου και να πάς για κάτι άλλο, αφού στο τωρινό meta o κόσμος βγάζει HP σε όλους τους χαρακτήρες.
Θεωρητικά ακούγεται σωστό αλλά πρακτικά δεν είναι τόσο ακριβής η περιγραφή καθώς το συγκεκριμένο item το παίρνεις όταν θες να χωθείς στα αντίπαλα carry ή αν είσαι απλά μέσα σε όλα και θες ένα μείγμα survivability και damage. δεν είναι άσχημο ακόμη και ως τελευταίο item αν και σίγουρα πιο αποτελεσματικό στην αρχή. Γενικά σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα το ότι δεν έχει scale το sunfire, αν είχε θα κλαίγαμε.
Υποθέτω ότι δεν το είχες προλάβει πριν από 2 χρονάκια που stackaran και είχες τον garen να τρέχει με 5 sunfire, να κάνει σβούρα και να ψοφάνε όλα. Και φαντάσου το αυτό και με άλλους 2-3 στο team. Αν ψάξεις στο youtube θα βρεις video από 5-man bruisers με 5 sunfire ο καθένας. Ήταν απελπιστικό.
this and
this for reference.
θα ηθαλα καποιος να μου εξηγησει λιγο την ουλτι του ζεντ.... και βασικα το σημειο που λεει: untargertable... εννοει απο την στιγμη που ανοιγει ουλτι μεχρι που σκαει η ουλτι ο ζεντ γινεται αθανατος εκεινο το διαστημα?
Σκέψου το pool του vladimir. Αν την χρησιμοποιήσεις σωστά αποφεύγεις το damage από ulti karthus και γενικά όλα τα targeted. Σήμερα κατάφερα να ακυρώσω ult από garen (την έκανε milisec μετά τη δικιά μου και δεν την έκανε. Αν βοηθάει σκέψου ότι ο χαρακτήρας σου δεν υπάρχει στο game όσο την castarei, αλλά damage over time effects όπως το ignite ή η 3η του Swain εξακολουθούν να κάνουν damage.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zentsugi: 19 Μάρτιος 2013 - 04:09