Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Καλύτερο studio animation


  • Please log in to reply
95 replies to this topic

Δημοσκόπηση: Καλύτερο animation studio (50 Μέλος (η) που έχουν ψηφίσει)

Καλύτερο animation studio

  1. MGM(Tom and Jerry,Tex Avery/Droopy....) (2 ψήφοι [4.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 4.00%

  2. Disney(Snow white,Pinocchio,Fantasia,Beauty and the Beast....Silly Symphonies etc) (16 ψήφοι [32.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 32.00%

  3. National Film Board of Canada(Cat came back,Big snit...) (2 ψήφοι [4.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 4.00%

  4. Fleischer Studios(Popeye the Sailor,Betty Boop,Superman...) (2 ψήφοι [4.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 4.00%

  5. United Productions of America(Rooty toot toot,Unicorn in the garden,Tell-Tale Heart,Mr.Magoo...) (1 ψήφοι [2.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 2.00%

  6. Pixar(Toy Story,Toy Story 2,Incredibles....) (13 ψήφοι [26.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 26.00%

  7. Lantz/Universal(Woody the Woodpecker,Tex Avery...) (0 ψήφοι [0.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 0.00%

  8. Studio Ghibli(Miyazaki,Grave of the fireflies...) (12 ψήφοι [24.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 24.00%

  9. Warner Bros(Looney Tunes/Merrie Mellodies...) (2 ψήφοι [4.00%])

    Ποσοστό της ψηφοφορίας: 4.00%

Ψήφισε Οι επισκέπτες δεν μπορούν να ψηφίσουν

#61 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3.264 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 07 Αύγουστος 2008 - 20:13

ΟΧΙΙΙΙ:nanteee: και ήθελα να δω τι θα μου απάντηση:hiding_something:...μπορούσα να το χείριστο τον είχα εκεί που ήθελα :kill4u: και απλός περίμενα να δώσω το τελικό χτύπημα:hahaha:! Ε τι να κάνουμε θα περιμένω 2 βδομάδες...παρόλο αυτά θα πω δυο λογία για όσους εντιαφερονται. Το animation δεν ασχολιτε αποκλειστικά και μόνο με κινούμενο σχέδιο ή 3D animation...στις ταινίες που βλέπουμε τα διάφορα εφέ που βλέπουμε (λεγε με matrix, lord of the rings,Narnia,Terminator,King Kong[κενουρια και παλλια]και πολλά άλλα...) έχουν στοιχειά animation. Κάποια από τα καλύτερα studio που υπάρχουν κατά την γνώμη μου είναι τα Lucas arts, dreamworks που μας έχουν δόση φοβέρες ταινίες animation οπός η κότες το έσκασαν (που πραγματικά είναι μια πρόκληση). Άλλα βεβαία δεν είναι μόνο οι κολοσι που παίζουν υπάρχουν πολλά μικρά και αξιόλογα studio στον κόσμο που μας έχουν δόση πολλά πράγματα...θα ψάξω πληροφορίες για τα studio και θα δώσω links και μικρές περιλήψεις. Απλος για να μπόρεση κάποιος να κρήνη το animation πρώτα πρέπει να το μαθη...δεν ξέρω αν τα άλλα άτομα που σπουδάζουν ή έχουν τελιοση ιδι 3D animation και έχουν σπουδάσει το animation το είδαν αυτό το thread άλλα νομίζω θα συμφωνούσαν με την γνώμη μου πως το animation δεν είναι μόνο το κινούμενο σχέδιο άλλα είναι κάτι παραπάνω...ένα link για το wiki που γραφή μερικά πράγματα. Animation - Wikipedia, the free encyclopedia




το 3D animation σε σχεση με τα άλλα είναι πρόσφατο (απο το 1965) και στην αρχη χρησιμοποιουνταν και για επιστημονικους λογους και μονο μετα το 1987 αρχισε να ανεβαινει ο πυχης και να χρησιμοποιειται και στον χωρο της τεχνης. Αν και πριν το Toy Story υπηρχε και η ταινια Tron. Και η Hanna Barbera ειχε απο το 1977 το κομπιουτερ VX 780 για ψηφιακο χρωματισμο των καρτουν της. Διαβασα το αρθρο για την επιδειξη που εγινε στο Ohio State University το 1987. Παλια επρεπε να εισαι και σχεδιαστης και προγραμματιστης ενω τωρα εγινε απλουστερο το software. Αλλα ειναι γεγονος πως υπαρχουν αρκετα αξιολογα εργα ηδη απο τη δεκαετια του 60 , οχι μονο animation, που δυστηχως μενουν στην αφανεια

Προβλημα ειναι πως πρεπει ταυτοχρονα με το 3D να εχεις επαφη και με την τεχνολογια σε μεγαλυτερο βαθμο απο τις αλλες τεχνικες. Ετσι το κανει περισσοτερο απροσιτο

Από ότι διάβασα μοιαζει καπως στο stop motion μιας και εκει έχεις ένα μοντέλο και το κατευθυνεις. Στην Ιαπωνια παντως δεν ειναι διαδεδομενο γιατι οι Ιαπωνες ειναι καλυτεροι στο 2D και έχουν προβλήματα να το υιοθετησουν εκτεταμενα στις σειρες και τις ταινιες. Και μαλλον καταλαβαινω γιατι.

Ετσι οπως το κατεντησαν, οι περισσοτερες εταιριες χρησιμοποιουν το 3D είτε για να μειωσουν το κοστος κανοντας το φτηνιάρικο είτε για επιδειξη κυρους για να δειξουν ποσους υπολογιστες βαλαν να κανουν rendering και να διαφημισουν τις εταιριες του software και του hardware. Αυτο γινεται στις περισσοτερες αμερικανικες ταινιες. Αλλα και στα ιαπωνικα βιντεοπαιχνιδια που πεφτει και πολυ marketing, περισσοτερο χρημα και διαφημιση, βλεπουμε άριστη εφαρμογη του 3D. Οι Ιαπωνες ειναι τελειομανεις και για αυτο απο αποψη κοστους δεν θα τους συνεφερε το τρισδιαστατο στα ανιμε, στην πλήρη τουλαχιστον μορφή. Η Gonzo ακομα πληρωνει τα σπασμενα για το Last Exile και μπηκε κατω απο ειδικους περιορισμους λογω οικονομικων προβληματων.

Συμφωνω να συγκρινεις εργο 3D με έργο 3D και ειναι ατοπο να λεμε "τι λεπτομερεια εχει αυτο το τρισδιαστατο" και να απορριπτουμε ενα 2D εργο με cels. Aλλα και μεταξυ των 3D δεν υπαρχουν μονο τα εμπορικα εργα των μεγαλων στουντιο. Μπορεις να βρεις αξιολογα εργα και απο ανεξαρτητους καλλιτεχνες ή λιγότερο γνωστες παραγωγες.

Ετσι και αλλιως και τα δυο ποτε δεν θα μπορεσουν να πλησιασουν το ρεαλισμο μιας κανονικης ταινιας.

#62 Nosferatu

Nosferatu

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 0 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Αύγουστος 2008 - 20:15

δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 εβδομάδες
απαντώ τώρα γιατί δεν ξέρεις τι σου γίνεται

έβγαλε θρυλικά shorts
όποιος ασχολείται με animation σίγουρα τους ξέρει
και upa με πιο limited animation έβγαλε εκπληκτικά
εγώ ακόμα δεν ξέρω ποιο να ψηφίσω


εδώ αναφέρω για πιο limited animation(αλίμονο δηλαδή να λέω πως ασχολούμαι και βλέπω φλέισερ και να μην ξέρω τι πάει να πει rotoscopping)


για clayanimation πάντως θα πρότεινα The Adventures of Mark Twain
για φοβερό animation όχι εντελώς γνωστό(όσοι ασχολούνται σίγουρα το ξέρουν όμως)θα έλεγα the man who planted trees


εδώ αναφέρομαι για το stopmotion clayanimated film
επίσης ο harryhausen ποιος είναι δεν θα ξέρει

αχαχαχα με έκανες και γέλασα
και με προσβάλεις
είμαι φανατικός με animaiton
και ξέρω για είδη animation είτε είναι cgi,είτε είναι clayanimation,είτε stop-motion κτλπ....
δεν λέω ότι τα ξέρω και όλα από έξω αλλά σαφώς και ξέρω από animation,ειδικά από αμερικάνικο σχεδόν τα πάντα,και σαφώς κάτι ξέρω και από ευρωπαικό


εδώ αναφέρω διάφορα είδη animation πριν με ρωτήσει για αυτά(αν και με cgi εννοώ 3d animation computer generated)

με πρόσβαλε αν είδατε
γι'αυτό και αναγκάστηκα να βγω στην αντεπίθεση
με έβγαλε πρώτα ανίδεο,είναι αντιφατικός(αν δεις σε προηγούμενο post ανέφερα nick park που κάνει clayanimation)και είπε και κάτι δικά του για να μου την πει υποτίθεται μόνο που όσα είπε είναι λάθος και του απάντησα με σαφέστατα επιχειρήματα

όπως είπα ανάφερα ton nick park των wallace & gromit,chicken run....


γενικώς είμαι λάτρης της ποιότητας σκρουτζ
γενικώς είμαι φαν των παλιών animated shorts
αγαπημένες μου δουλειές είναι ότι έγινε στο mgm ειδικά με tex avery,warner bros looney tunes/merrie melodies φυσικά,δουλειές των φλέισερ(σούπερμαν/πόπαι),τα ασπρόμαυρα μίκυ μαους όπως και έγχρωμα διαφόρων άλλων ηρώων της ντίσνευ καθώς και τα ''ανεξάρτητα''(ferdinand the bull για παράδειγμα) και φυσικά silly symphonies.όταν ήμουν μικρός είχα τη συντριπτική πλειοψηφεία έργων της ντίσνευ σε vhs και όσα δεν τα είχα τα είχε ο ξάδερφος μου.επίσης μου αρέσει clayanimation και ειδικά wallace & gromit.και γενικώς ασχολούμαι με animated shorts από όλες τις σχολές από mgm σε wb σε disney σε national film board of canada σε φλέισερ σε πίξαρ σε upa

αναφέρω clayanimation
δεν έχω και πρόσβαση στα messages για να στείλω και άλλα

βασικά στο old mill χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά η multiplane camera
testαρίστηκε να το πω
αλλά τα silly symphonies γενικά ήταν πειραματικά shorts
εύγε


η μέθοδος rotoscopping των φλέισερ σου αρέσει;;;


αναφέρομαι για την μέθοδο rotoscopping που δεν είναι είδος animation αλλά τεχνική animation(χρησιμοποιήθηκε στον superman των φλέισερ από το δημιουργό του rotoscoping,ton μαξ,για να έχουν οι χαρακτήρες ρεαλιστικές κινήσεις,όπως και σε άλλα shorts των φλέισερ και στο guillivers travels).Ζωγραφίζουν από live films.Αν και stereoptical process ήθελα να πω αλλά συγχίστηκα.

Στο πρώτο...τα ελληνικά δεν είναι η πρώτη γλώσσα μου άλλα και πάλι παρόλο που μιλάω 3 γλώσσες (αν θυμόμουν καλύτερα τα γερμανικά θα ήταν 4) σε όλες έχω πρόβλημα με την ορθογραφία!

Στο δεύτερο...έχεις γράψει απολύτως το ίδιο με καμιά διάφορα στους τόνους...

Και ας ξεκινήσω το δεύτερο γύρο...μήπως μπορείς να μου δόσεις τον ορισμό στο τι είναι animation? `Η καλύτερα να σε ρωτήσω τι είναι animation? Θα σου αναφέρω τους είδους animation... έχουμε και λέμε:

Full Animation
Limited Animation
Rotoscoping
Stop-motion animation
Clay animation
Cotout animation
Graphic animation
Model animation
Object animation
Pixilation
Puppet animation
2D animation
3D animation

Είναι και άλλα 2-3 που ώμος είναι υποκατηγορίες άρα δεν μετράνε...από την στιγμή που θέλεις να κάνεις ένα poll για το καλύτερο studio animation θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεις και studios από όλα τα ειδή animation που υπάρχουν!


ΟΧΙΙΙΙ και ήθελα να δω τι θα μου απάντηση...μπορούσα να το χείριστο τον είχα εκεί που ήθελα και απλός περίμενα να δώσω το τελικό χτύπημα! Ε τι να κάνουμε θα περιμένω 2 βδομάδες...παρόλο αυτά θα πω δυο λογία για όσους εντιαφερονται. Το animation δεν ασχολιτε αποκλειστικά και μόνο με κινούμενο σχέδιο ή 3D animation...στις ταινίες που βλέπουμε τα διάφορα εφέ που βλέπουμε (λεγε με matrix, lord of the rings,Narnia,Terminator,King Kong[κενουρια και παλλια]και πολλά άλλα...) έχουν στοιχειά animation. Κάποια από τα καλύτερα studio που υπάρχουν κατά την γνώμη μου είναι τα Lucas arts, dreamworks που μας έχουν δόση φοβέρες ταινίες animation οπός η κότες το έσκασαν (που πραγματικά είναι μια πρόκληση). Άλλα βεβαία δεν είναι μόνο οι κολοσι που παίζουν υπάρχουν πολλά μικρά και αξιόλογα studio στον κόσμο που μας έχουν δόση πολλά πράγματα...θα ψάξω πληροφορίες για τα studio και θα δώσω links και μικρές περιλήψεις. Απλος για να μπόρεση κάποιος να κρήνη το animation πρώτα πρέπει να το μαθη...δεν ξέρω αν τα άλλα άτομα που σπουδάζουν ή έχουν τελιοση ιδι 3D animation και έχουν σπουδάσει το animation το είδαν αυτό το thread άλλα νομίζω θα συμφωνούσαν με την γνώμη μου πως το animation δεν είναι μόνο το κινούμενο σχέδιο άλλα είναι κάτι παραπάνω...ένα link για το wiki που γραφή μερικά πράγματα. Animation - Wikipedia, the free encyclopedia


συγγνώμη ρε φίλε πας καλά;;;συνειδητοποιάς με ποιον μιλάς;;;τα έχεις 400;;;μιλάς μόνος σου;;;και από που και ως που έβγαλες ότι δεν ξέρω από animation και δεν ξέρω αυτά που μου είπες;;;σε τι με είχες εκεί που με ήθελες;;;;συγγνώμη ρε φίλε αλλά είσαι παρανοικός;;;;ποιος πρώτος γύρος και τι γύρος;;;βοδινός;;;μα τι μας λες;;;δεν φτάνει που ρεζίλεψες τον εαυτό σου με αυτά που είπες για τους tom and jerry μας λες πως με είχες εκεί που ήθελες;;;;μπορείς να μου κάνεις quote παρακαλώ;;;και με ποιον νομίζεις πως μιλάς ρε;;;με κανένα 15χρονο που ασχολείται δύο βδομάδες και νομίζει ότι την έχει βρει με animation;;;αν δεις παλαιότερα μου posts θα καταλάβεις πόσο μισώ τον κασουαλισμό.
και μου λέεις αυτά που μου λέεις χωρίς να δεις ότι έβαλα upa που είναι limited animation και είναι οι πατέρες του.δεν είδες ότι έβαλα pixar που είναι 3d.δεν είδε ότι έχω φλέισερ,o ένας των αδερφών δημιουργός του rotoscoping.και θα με μάθεις εσύ τι είναι αυτά;;;και είσαι διάνοια μας φώτισες ότι animation χρησιμοποιείται σε έργα.ώπα ρε είσαι πολύ πεφωτισμένος και διάνοια.ακόμα λίγο θα μας πεις ότι στο who framed roger rabbit ο λαγός δεν είναι πραγματικός χαρακτήρας.αχαχαχαχα.άντε και για τα άλλα τράβα μάθε ποιος ήταν ο harryhausen και μετά μίλα για stopmotion animation...κοίτα στο bold τι κοτσάνες πετάς.το chicken run ταινία της dreamworks;;;;αχαχαχαχα....είναι ταινία του nick park, που ανάφερα ουκ ολίγες φορές ,για την aardman productions.απλά είναι distributed από την dreamworks στην βόρεια αμερική.είναι σαν να λες το spirited away είναι τανία του disney.εδώ ξανάδειξες την ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ σου....

εσύ απλά ότι είδες από το wikipedia τα έβαλες εδώ γενικά και αόριστα...δεν έχει κανένα που θα πει ποιο είναι το αγαπημένο σου limited animation short ή κανένα που θα πει το καλύτερο συο rotoscoping γιατί δεν ειναι genres.

και να σου δώσω να καταλάβεις για full animation και limited animation που δεν είναι genre animation αλλά τεχνικές;;;;φυσικά εσύ πήγες να το παίξεις έξυπνος με το wikipedia

[media]http://www.youtube.com/watch?v=UMwa3ZwTwyA[/media]ένα short full animation.to full animaiton θα το χαρακτήριζα ζωντανό animation.έβαλα παράδειγμα το old mill από silly symphonies.όλα είναι ζωντανά.πολλαπλές κινήσεις πολλών χαρακτήρων,λεπτομερές artwork και background,πολλά 'πράγματα' είναι animated,έχουν full κινήσεις δηλαδή,είναι κάτι όπως είπα ζωντανό.χρησιμοποιούνται πολλά backgrounds,έχει μεγάλη δομή....

παράδειγμα limited animation από ένα επεισόδιο των flintstones(όχι ολόκληρο)

[media]http://www.youtube.com/watch?v=RoB0Qzi1CT4&feature=related[/media]δεν θα το χαρακτήριζα καν animation αλλά εικόνες(αν και υπάρχει και ποιότικό limited animation που δεν χρησιμοποιήθηκε για cost cut λόγους)...πρόσεξε πως τα ίδια background χρησιμοποιούνται ξανά και ξανά(πχ από το 6:50 μέχρι το 7:00).δες τις στατικές εικόνες που οι χαρακτήρες μόνο το στόμα χρησιμοποιούν και ίσως και λίγο τα χέρια.δες τις λούπες....

όσο για τα άλλα που λες

stopmotion animation είναι απλά animation ένος αντικειμένου,να κάνει το αντικείμενο να κινείται είτε είναι πλαστισίνη είτε κούκλες κτλπ...το clayanimation είναι μορφή stop motion animation

επίσης όπως είπα εσύ έπιασες γενικά και αόριστα από το wikipedia και τα postαρες πετώντας αρλούμπες και κοτσάνες

δεν υπάρχει genre animation που λέγεται είτε full είτε limited είτε graphic είτε model...το full & limited είναι τεχνικές animation του 2d animation.rotoscoping τεχνική άλλη ανεξαρτήτου...clayanimation είδος του stopmotion όπως και puppet...σπουδαίο έργο stopmotion animation είναι το nightmare before christmas του tim burton που έγινε με κούκλες(δεν θα το έλεγα puppet animation όμως).υπάρχουν και καρτούν κατά κάποιο τρόπο τρισδιάστατα(δεν μιλώ για cgi)πχ το old mill,superman....

επίσης όπως είπα και πριν μας φώτισες ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΕ όταν μας είπες ότι animation δεν σημαίνει καρτούν.Και ότι χρησιμοποιήται σε έργα.ΑΜΑΝ είσαι διάνοια παιδί μου...Animation απλά είναι δυναμική κίνηση ομοιωμάτων είτε είναι αντικείμενα είτε ανθρώποι είτε αντικείμενα...

και παρακαλώ μπορείς να μου απαντήσεις σε τι με είχες το χέρι;;;;και τι είναι το τελικό χτύπημα που θα μου δώσεις;;;όπως είπα ξέρεις με ποιον μιλάς;;;και τι ήταν ο πρώτος γύρος;;;γύρος κοτόπουλο;;;;

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Phantom Duck: 20 Σεπτέμβριος 2008 - 11:45
ΒΑΝ ξεΒΑΝ, μια φορά έχει δίκιο...


#63 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 3.264 Δημοσιεύσεις:
  • LocationΘεσσαλονίκη

Καταχωρήθηκε 11 Αύγουστος 2008 - 20:51

παλι καλα που προλαβα να διαβασω την απαντηση του πριν σβηστεί. Αν ελειπαν οι προσβλητικες εκφρασεις ειχε μερικα ενδιαφεροντα να πει.

παντως αν ειναι να συζηταμε για να φιλονικουμε καλυτερα να μη συζηταμε καθολου.



μιας που αναφερθηκε ο Harryhausen στο stop-motion, πριν απο αυτον πρωτοπορος ηταν ο Ladislav Starewitch. Kαι αντι για κουκλες χρησιμοποιησε και εντομα! Η ταινια του Le Roman de Renard προβληθηκε λιγο πριν τη Χιονατη. Kαι στη Ρωσια εγινε η πρωτη μεγαλου μηκους stop-motion ταινια με τιτλο "Τα ταξιδια του Γκιουλιβερ".

δειτε αυτο με τα εντομα.

[media]http://www.youtube.com/watch?v=vIC0Sb6pLvI[/media]

Αχ αυτη η Ντισνευ.........τελικα οτι μας σερβιρουν τρωμε. Ξεχασαμε να ψαχνουμε οι ιδιοι και να μαγειρευουμε μονοι μας......

#64 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 12:23

Ψήφισα Disney αλλά για όλα τα animation που έχει (ταινίες & shorts) από 1930-1997.
Από κει και πέρα η Disney για μένα έχει πεθάνει! Μπήκε στην παγίδα της εμπορευματοποίησης ξεχνώντας οτιδήποτε καλλιτεχνικό, εγκατέλειψε το 2d animation και παίρνει όλο τον κατήφορο με animation που όχι μόνο στην ιστορία δε θα μείνουν, αλλά ούτε είναι άξια να είναι στα καλύτερα animation της εκάστοτε χρονιάς...
Οπότε για μένα πια υπάρχει το studio Ghibli που έγινε το αγαπημένο μου!!
Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#65 Trivia Spitting Monster

Trivia Spitting Monster

    Moe Baby Jorōgumo

  • Members
  • 369 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 13:12

Ψήφισα Disney αλλά για όλα τα animation που έχει (ταινίες & shorts) από 1930-1997.
Από κει και πέρα η Disney για μένα έχει πεθάνει! Μπήκε στην παγίδα της εμπορευματοποίησης ξεχνώντας οτιδήποτε καλλιτεχνικό, εγκατέλειψε το 2d animation και παίρνει όλο τον κατήφορο με animation που όχι μόνο στην ιστορία δε θα μείνουν, αλλά ούτε είναι άξια να είναι στα καλύτερα animation της εκάστοτε χρονιάς...


Διόρθωση: η εμπορευματοποίηση είχε ήδη ξεκινήσει από το '80, όταν ο Jeffrey Katzenberg ήρθε στη Disney και, βλέποντας τα τεράστια χρέη της εταιρίας (δουλειά του ήταν να κλείσει τις τεράστιες τρύπες στον προϋπολογισμό), πρότεινε τα διάφορα merchandice και tie-ins με τα παιδικά γεύματα στα McDonnalds, έτσι ώστε, ακόμα κι αν μια ταινία δεν τα πήγαινε τόσο καλά όσο υπολόγιζαν στα ταμεία, να μην προκαλούσε τόσο μεγάλη ζημία. Η πρώτη ταινία που έγινε με αυτή τη λογική ήταν το φριχτό Oliver and Company, που είχε μάλιστα και τον Billy Joel να ερμηνεύει τραγούδια και να κάνει τη φωνή ενός από τους πρωταγωνιστές. Έτσι, η εταιρία βούλωσε τις τρύπες που προκάλεσε η παταγώδης αποτυχία του The Black Cauldrom και έβγαλε αρκετά λεφτά για τη Μικρή Γοργόνα που ακολούθησε.

Και μην ξεχνιόμαστε: η Disneyland (στην Καλιφόρνια) είχε ανοίξει ήδη από το 1955...

Και μια σημείωση; πού είναι το κακό με της εγκατάλειψη του 2D animation; Το θέμα δεν είναι πως είναι ανέκαθεν καλύτερο απ' το 3D, αλλά το ότι η Disney δεν έκανε ποτέ καλό 3D (μέχρι τώρα, γιατί το Wreck It Ralph φαίνεται φοβερό). Μεταξύ μας, όπως κατέληξαν να είναι ορισμένα από τα 2D της, ίσως και να είχαν ένα δίκιο να κλείσουν για λίγο το παραδοσιακό τμήμα...

Δημοσιευμένη  εικόνα

We must be nothing less than fabulous.

^MyAnimeList^


#66 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 13:24

παρ'ότι μπήκε από το 80 που λες, έκανε μετά αριστουργήματα όπως το beauty and the beast, lion king, aladdin κτλ γι'αυτό έβαλα μέχρι το 1997.
Λογικό είναι σε μια μεγάλη χρονικά περίοδο ένα studio να έχει τα πάνω και τα κάτω, αλλά θεωρώ ότι από κει και μετά άρχισε να πηγαίνει προς τα κάτω και να κοιτάει μόνο τα λεφτά.


Και μια σημείωση; πού είναι το κακό με της εγκατάλειψη του 2D animation;


Εγώ προσωπικά βρίσκω το 2d ένα χώρο πιο κατάλληλο για να πει κανείς ότι μπορεί να κάνει ένα "έργο τέχνης", μια "καλλιτεχνική δημιουργία".
Μπορεί πχ να μου αρέσουν και τα Toy story κτλ., αλλά το handdrawn animation δεν ξέρω, έχει άλλη χάρη..
Δε μπορώ να συγκρίνω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ την αισθητική πχ. του Bambi, του Snowwhite, της Fantasia με το καλύτερο (για τον καθένα) computer animation που έχει υπάρξει ποτέ!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από filmmusic: 11 Ιούνιος 2012 - 13:31

Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#67 Trivia Spitting Monster

Trivia Spitting Monster

    Moe Baby Jorōgumo

  • Members
  • 369 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 14:15

παρ'ότι μπήκε από το 80 που λες, έκανε μετά αριστουργήματα όπως το beauty and the beast, lion king, aladdin κτλ γι'αυτό έβαλα μέχρι το 1997.
Λογικό είναι σε μια μεγάλη χρονικά περίοδο ένα studio να έχει τα πάνω και τα κάτω, αλλά θεωρώ ότι από κει και μετά άρχισε να πηγαίνει προς τα κάτω και να κοιτάει μόνο τα λεφτά.


Ανάμεσα στην Αναγέννηση (του '90, με τις ταινίες που ανέφερες αλλά και άλλες) και τα εμπορικά πετυχημένα 60s μεσολάβησε μια περίοδος (από τα μέσα του '70 έως τα τέλη του '80) με ταινίες τελείως γλυκερές, βαρετές και ανούσιες (The Rescuers, όπου δούλεψε και ο Don Bluth, The Fox and the Hound, όπου δούλεψε και ο Tim Burton). Αυτός είναι, κατά γενική ομολογία, ο Μεσαίωνας του Ντισνεϊκού κινούμενου σχεδίου (ο οποίος, για μερικούς τουλάχιστον, ξεκινά από τις αρχές του '70).

Απ' την άλλη, οι ταινίες μετά την Αναγέννηση ήταν τόσο μεταβλητής ποιότητας που οποιοσδήποτε θα πάθαινε πλάκα (από το ελεεινό και τρισάθλιο Home of the Range μέχρι το ξεκαρδιστικό The Emperor's New Groove και από το πιο-βαρετό-δεν-πάει Dinosaur στο ας-το-πάρουμε-απ'-την-αρχή-και-ας-το-κάνουμε-σωστά Tangled). Αλλά αν θες μια ταπεινή γνώμη, τουλάχιστον αυτές οι ταινίες είναι πιο τολμηρές από την περίοδο του "Μεσαίωνα" (που περιλαμβάνεις στις "καλές εποχές" της Disney). Ποιος θα ενδιαφερόταν για την ιστορία μιας μαύρης πριγκίπισσας; Ο Lasseter (ο διευθυντής της Pixar και τώρα πια επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της εταιρίας) άνοιξε ξανά το τμήμα παραδοσιακού κινούμενου σχεδίου για πάρτι της! Ποιος θα σκεφτόταν πως η Disney θα έκανε ταινία σαν το Atlantis: The Lost Empire; Κι όμως, προσπαθώντας να επαναπροσεγγίσουν το image της εταιρίας, το τόλμησαν (και την αγαπάω αυτήν την ταινία, κι ας είναι μέτρια ή και πιο κάτω). Ίσως ήταν σπασμωδικές κινήσεις, αλλά τουλάχιστον έπαιρναν ρίσκα.

Τη δε περίοδο του '70 και '80 οι ταινίες είχαν όλες ένα πολύ στάνταρ, γλυκερό ύφος (με αποκορύφωμα τα Oliver and Company, The Fox and the Hound και The Resuers. Ειδικά το τελευταίο μου ανεβάζει το ζάχαρο όποτε το βλέπω) που στόχευε ξεκάθαρα την επιτυχία στο box office. Και την είχε, φυσικά. Η μόνη εξαίρεση είναι το Black Cauldrom, που έβγαλε λιγότερα χρήματα κι από την ταινία για τα Αρκουδάκια της Αγάπης (μακάρι να έκανα πλάκα) και θεωρείται η χειρότερη ταινία στα χρονικά της εταιρίας!

Απ' την άλλη, είναι κακό να κατηγορούμε μια εταιρία για το ότι... θέλει να βγάζει χρήματα; Εδώ το στούντιο Ghibli έχει ένα αναγνωρίσιμο ύφος (ακόμα κι αν δεν σκηνοθετεί ο Miyazaki, είναι αναγνωρίσιμη η πινελιά του, ειδικά στις πιο πρόσφατες ταινίες του στούντιο, ακόμα και στο αισθητικό κομμάτι), γιατί έχει και σταθερή "πελατεία". Αν έστω και μία ταινία αποτύχει, το στούντιο βρίσκεται σε κίνδυνο, άρα δεν είναι και τόσο παράξενο που δεν τολμάνε να παίρνουν ρίσκα και επιμένουν σε ένα αναγνωρίσιμο στυλ. Είναι κατανοητό από επιχειρηματικής άποψης (κατακριτέο από καλλιτεχνικής, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα).

Εγώ προσωπικά βρίσκω το 2d ένα χώρο πιο κατάλληλο για να πει κανείς ότι μπορεί να κάνει ένα "έργο τέχνης", μια "καλλιτεχνική δημιουργία".
Μπορεί πχ να μου αρέσουν και τα Toy story κτλ., αλλά το handdrawn animation δεν ξέρω, έχει άλλη χάρη..
Δε μπορώ να συγκρίνω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ την αισθητική πχ. του Bambi, του Snowwhite, της Fantasia με το καλύτερο (για τον καθένα) computer animation που έχει υπάρξει ποτέ!


Δεν θέλω να σε προσβάλω (και ζητώ συγνώμη προκαταβολικά, αν το κάνω τελικά), αλλά αυτή τη στιγμή ακούγεσαι σαν ένας old timer που ένα τσακ απέχει από το να μιλάει για "παλιές, καλές εποχές". Και δεδομένου ότι ήδη μέσα στην εβδομάδα που πέρασε έδιωξα έναν τέτοιον από το forum σχεδόν single-handedly, θα προσπαθήσω να εξηγήσω ψύχραιμα αυτό που θέλω να πω: το να απορρίπτεις τόσο αβασάνιστα μια νέα (σχετικά, δεδομένου ότι το παραδοσιακό κινούμενο σχέδιο και, κατά συνέπεια, το σκίτσο, είναι τόσο παλιά όσο και η ανθρωπότητα) τεχνική σε βάρος μιας παλαιότερης είναι κοντόφθαλμο και άδικο.

Πρώτον, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης ανάμεσα σε δύο τόσο διαφορετικές τεχνικές. Είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα και έχουν χρησιμοποιηθεί για τελείως διαφορετικούς σκοπούς. Δεύτερον, το να κολλάς την ταμπέλα του "έργου τέχνης" σε μια συγκεκριμένη τεχνική δηλώνει πως a priori θεωρείς τα δικά της αποτελέσματα ανώτερα από οποιαδήποτε άλλη, άρα πως είσαι λίγο προκατειλημμένος θετικά υπέρ της. Τρίτον, μια ταινία δεν έχει να κάνει μόνο με την αισθητική, αλλά και με τη ροή της ιστορίας, την ανάπτυξη των χαρακτήρων και την ανάπτυξη προβληματισμών. Με αυτή την λογική, μια ταινία όπως ο Bambi (όπου ανάμεσα στα επεισόδια έχουμε γερές δώσεις... γεμίσματος με το χαριτωμένο ελαφάκι να σκουντουφλάει σε λιμνούλες, ποταμάκια και λουλουδάκια) δεν συγκρίνεται με το Finding Nemo, όπου κάθε σκηνή προωθεί την πλοκή ή έχει, τέλος πάντων, ένα μερίδιο στην ανάπτυξη των χαρακτήρων. Τέταρτον, και οι 3D ταινίες (ειδικά αυτές της Pixar) είναι τεχνικά αριστουργήματα, τόσο από άποψη κατασκευής (άψογη χρήση των 3D εργαλείων) όσο και ιστορίας. Γιατί να μην έχουν κι αυτές δικαίωμα εισόδου στο κλαμπ των κλασσικών;

Με αυτό δεν θέλω να πω σε καμία, μα καμία περίπτωση πως οι παλιές, ζωγραφιστές ταινίες της Disney είναι κακές. Είναι ταινιάρες και το ξέρουμε όλοι. Η Snow White ενδέχεται να είναι η αγαπημένη μου animated ταινία όλων των εποχών! Η Fantasia είναι επίσης κάτι παραπάνω υπέροχη, όπως και ο Bambi (κι ας κάνει αυτές τις κοιλιές που έλεγα παραπάνω). Αλλά είναι κοντόφθαλμο να θεωρούμε πως καμία ταινία δεν θα συγκριθεί ποτέ μαζί τους επειδή δεν ανήκει στην ίδια τεχνοτροπία ή επειδή έχουν σαν στόχο "μόνο τα λεφτά". Στην τελική, ας τον έχουν! Μπορούν στο ενδιάμεσο να πουν μια καλή ιστορία, σκεπτόμενοι σαν καλλιτέχνες που τυχαίνει, αντί να έχουν μπροστά τους χαρτί και μολύβι, να έχουν ποντίκι και οθόνη υπολογιστή, και αντί για τόνους από χαρτιά, σκληρούς δίσκους;

Δημοσιευμένη  εικόνα

We must be nothing less than fabulous.

^MyAnimeList^


#68 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 14:56

Απ' την άλλη, είναι κακό να κατηγορούμε μια εταιρία για το ότι... θέλει να βγάζει χρήματα;


Δεν είπα ότι είναι κακό, αλλά είναι κακό όταν την ενδιαφέρει ΜΟΝΟ ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ αυτό, παρά η καλλιτεχνική αρτιότητα του έργου που παρουσιάζει.
Γιατί δε νομίζω με ταινιες όπως το Chicken Little, Meet the Robinsons, Bolt κτλ (που μπορεί και γω να βρήκα κάπως διασκεδαστικά) να θέλει να κάνει έργα που θα αντέξουν στο χρόνο και να σταθούν υποδείγματα που φέρνουν την τέχνη του animation στο υψηλότερο σημείο τους.


Δεν θέλω να σε προσβάλω (και ζητώ συγνώμη προκαταβολικά, αν το κάνω τελικά), αλλά αυτή τη στιγμή ακούγεσαι σαν ένας old timer που ένα τσακ απέχει από το να μιλάει για "παλιές, καλές εποχές". Και δεδομένου ότι ήδη μέσα στην εβδομάδα που πέρασε έδιωξα έναν τέτοιον από το forum σχεδόν single-handedly, θα προσπαθήσω να εξηγήσω ψύχραιμα αυτό που θέλω να πω: το να απορρίπτεις τόσο αβασάνιστα μια νέα (σχετικά, δεδομένου ότι το παραδοσιακό κινούμενο σχέδιο και, κατά συνέπεια, το σκίτσο, είναι τόσο παλιά όσο και η ανθρωπότητα) τεχνική σε βάρος μιας παλαιότερης είναι κοντόφθαλμο και άδικο.


Ναι, είμαι old timer και μιλάω για παλιές καλές εποχές.
Όπως και για τις live action ταινίες, στις οποίες έχει δοθεί σήμερα αποκλειστικά το "βάρος" στα εφφέ, χάνοντας αυτή την αγάπη του δημιουργού για την τέχνη και τη φροντίδα που έριχνε, όπως μας δείχνουν ταινίες σαν το E.T., την τριλογία Indiana Jones κτλ.
(προσωπικά πχ μπορεί να εκτιμήσω περισσότερο παλιές ταινίες του Harryhausen με σκηνές που φαίνονται γελοία τα εφφέ, αλλά είναι πιο "πραγματικά" από αυτά του Clash of the Titans, του Immortals κτλ...)

Επίσης αυτο το " έδιωξα έναν τέτοιον από το forum σχεδόν single-handedly" δεν το κατάλαβα καλά. Μπορείς να μου το εξηγήσεις;
Εννοείς ότι έδιωξες κάποιον επειδή είπε τη γνώμη του και προσπάθησε να υποστηρίξει το γούστο του;

Απαγορεύεται δηλαδή να πιστεύω ότι το 2d είναι καλύτερο από το computer animation; Για μένα! Δεν είπα πως ντε και καλά η δική μου άποψη είναι η αντικειμενική και πρέπει να την υιοθετήσουν οι πάντες.
τι να κάνω.. τα ζωγραφισμένα με το χέρι σχέδια έχουν πιο πολλή ψυχή σε σχέση με τα άψυχα computer animation graphics.
(ακόμα και όταν χρησιμοποιούνται ως backgrounds σε live ταινίες).


Επίσης, πώς θεωρείς ότι έχω αβασάνιστα αυτή την άποψη για τα animation;
Έχω δει άπειρα animation και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα που είπα.
Ακόμα και παλιά ρώσικα παραμύθια σε animation (του 50, 60 κτλ όπως Snow Queen, Snow Maiden, Tale of princess and seven knights κτλ.) μου αρέσουν πολύ καλύτερα αισθητικά (δε μιλάμε για ιστορία τώρα) από τα computer animation.

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από filmmusic: 11 Ιούνιος 2012 - 15:21

Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#69 iristella

iristella

    Heelchou!

  • Administrators
  • 10.437 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:12

Βtw είστε σίγουροι ότι όλα τα 2d animations της disney (και όχι μόνο) είναι hand drawn? Και τι εννοείτε με τον όρο hand drawn ακριβώς? :)

#70 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:18

ε φαντάζομαι καταλαβαινόμαστε..
και στο lion king, και beauty and the beast έχει "πέσει" computer αλλά χρησιμοποιώ τον ορο για να τον αντιπαραβάλλω με τα 3d computer animation όπως Toy Story, Monsters inc κτλ.
Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#71 Trivia Spitting Monster

Trivia Spitting Monster

    Moe Baby Jorōgumo

  • Members
  • 369 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:20

Δεν είπα ότι είναι κακό, αλλά είναι κακό όταν την ενδιαφέρει ΜΟΝΟ ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ αυτό, παρά η καλλιτεχνική αρτιότητα του έργου που παρουσιάζει.
Γιατί δε νομίζω με ταινιες όπως το Chicken Little, Meet the Robinsons, Bolt κτλ (που μπορεί και γω να βρήκα κάπως διασκεδαστικά) να θέλει να κάνει έργα που θα αντέξουν στο χρόνο και να σταθούν υποδείγματα που φέρνουν την τέχνη του animation στο υψηλότερο σημείο τους.


Είναι λίγο ουτοπικό να σκεφτόμαστε πως πριν τα 00s το ΜΟΝΟ που σκέφτονταν οι animators του στούντιο ήταν η καλλιτεχνική επιτυχία. Θυμήσου τις ταινίες που κυκλοφόρησε το στούντιο λίγο μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Πιο πριν, ήταν αναγκασμένο από την κυβέρνηση να παράγει ταινιάκια προπαγάνδας και να δέχεται έλεγχο από ανθρώπους της κυβέρνησης. Αρκετοί από αυτούς έκλεψαν πάρα πολλά πράγματα στις επισκέψεις τους, από storyboards και κομμάτια σεναρίων μέχρι concept art! Σκέψου πως η Μικρή Γοργόνα ήταν μια ιστορία την οποία το στούντιο ήθελε να κάνει ταινία ήδη από τότε, αλλά το σενάριό της χάθηκε κατά τη διάρκεια του πολέμου!

Επιπλέον, όταν τελείωσε ο πόλεμος, πολλοί από τους animators είχαν πεθάνει πολεμώντας ή είχαν μείνει ανάπηροι, με αποτέλεσμα το στούντιο να χτυπήσει αρνητικά ρεκόρ στον αριθμό του προσωπικού του. Έπρεπε να βγάλουν οπωσδήποτε χρήματα, αλλιώς θα πτώχευαν και θα διέλυαν την εταιρία. Έτσι, οι πρώτες ταινίες που έβγαλαν μετά τον πόλεμο ήταν είτε σπονδυλωτές, με μουσικά σκετσάκια που έγιναν πολύ γρήγορα και πολύ φτηνά ή με απομεινάρια από άλλες ταινίες (π.χ. Fun and Fancy Fee), είτε ταινίες-φαντάσματα σε σύγκριση με το τι θα μπορούσαν να είναι, τόσο σεναριακά όσο και τεχνικά (π.χ. Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, της οποίας το original σενάριο ακόμα αγνοείται!)

Ναι, είμαι old timer και μιλάω για παλιές καλές εποχές.
Όπως και για τις live action ταινίες, στις οποίες έχει δοθεί σήμερα αποκλειστικά το "βάρος" στα εφφέ, χάνοντας αυτή την αγάπη του δημιουργού για την τέχνη και τη φροντίδα που έριχνε, όπως μας δείχνουν ταινίες σαν το E.T., την τριλογία Indiana Jones κτλ.

Επίσης αυτο το " έδιωξα έναν τέτοιον από το forum σχεδόν single-handedly" δεν το κατάλαβα καλά. Μπορείς να μου το εξηγήσεις;
Εννοείς ότι έδιωξες κάποιον επειδή είπε τη γνώμη του και προσπάθησε να υποστηρίξει το γούστο του;

Απαγορεύεται δηλαδή να πιστεύω ότι το 2d είναι καλύτερο από το computer animation; Για μένα! Δεν είπα πως ντε και καλά η δική μου άποψη είναι η αντικειμενική και πρέπει να την υιοθετήσουν οι πάντες.

Επίσης, πώς θεωρείς ότι έχω αβασάνιστα αυτή την άποψη για τα animation;
Έχω δει άπειρα animation και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα που είπα.
Ακόμα και παλιά ρώσικα παραμύθια σε animation (του 50, 60 κτλ) μου αρέσουν πολύ καλύτερα αισθητικά (δε μιλάμε για ιστορία τώρα) από τα computer animation


Τουλάχιστον ξεκαθάρισες πως το θεωρείς δικιά σου άποψη. Σε ευχαριστώ γι' αυτό. Αλλά είναι λίγο άσχημο να κάνουμε γενικεύσεις. Δηλαδή, όλες ανεξαιρέτως οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας του '70 ήταν στο επίπεδο του Alien (τόσο αισθητικά όσο και σεναριακά); Ίσα ίσα, παράχθηκαν και σκηνοθετήθηκαν ένα κάρο μπαρούφες που τώρα κανένας δεν θα ενδιαφερθεί να δει, όπως αντίστοιχα κάμποσες από τις ταινίες που βγαίνουν αυτές τις μέρες στις αίθουσες ούτε που θα τις θυμόμαστε σε μερικά χρόνια!

Δημοσιευμένη  εικόνα

We must be nothing less than fabulous.

^MyAnimeList^


#72 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:35

ακόμα ήθελα να προσθέσω το εξής (επειδή είδα στα επιχειρήματά σου περί computer animation επιστράτευεσες πολύ τα ρίσκα στον τομέα σενάριο)

Για μένα, σε ταινίες animation που έχουν ΧΑΛΙΑ σενάριο, ένα καλοφροντισμένο 2d animation που κρύβει μεγάλη τέχνη, μπορεί κάπως να το σώσει, ή τουλάχιστον να ανεβάσει το επίπεδο της ταινίας.
Στις μέρες μας ένα XAΛΙΑ σενάριο, (στα ματια μου πάντα) δεν μπορεί να το σώσει και το πιο εντυπωσιακό computer animation που υπάρχει.
Τουλάχιστον σε αυτό έχω καταλήξει από αυτά που έχω δει, και πίστεψέ με είναι πολλά..

Δεν είναι τυχαίο δηλαδή που οι πιο πετυχημένες ταινίες animation σήμερα, έχουν "δυνατά" σενάρια!
Ενώ παλιότερα, όπως ακριβώς είπες και για την ιστορία του Bambi και συμφωνώ, το καλλιτεχνικό 2d animation έσωζε την ταινία!
(γιατί δε θα υποστήριζα ποτέ ότι πχ. το Bambi έχει καλύτερο σενάριο από το Toy story)

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από filmmusic: 11 Ιούνιος 2012 - 15:43

Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#73 Trivia Spitting Monster

Trivia Spitting Monster

    Moe Baby Jorōgumo

  • Members
  • 369 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:45

ακόμα ήθελα να προσθέσω το εξής (επεισή είδα στα επιχειρήματά σου περί computer animation επιστράτευεσες πολύ τα ρίσκα στον τομέα σενάριο)

Για μένα, σε ταινίες animation που έχουν ΧΑΛΙΑ σενάριο, ένα καλοφροντισμένο 2d animation που κρύβει μεγάλη τέχνη, μπορεί κάπως να το σώσει, ή τουλάχιστον να ανεβάσει το επίπεδο της ταινίας.
Στις μέρες μας ένα XAΛΙΑ σενάριο, (στα ματια μου πάντα) δεν μπορεί να το σώσει και το πιο εντυπωσιακό computer animation που υπάρχει.
Τουλάχιστον σε αυτό έχω καταλήξει από αυτά που έχω δει, και πίστεψέ με είναι πολλά..


Θα διαφωνήσω. Ναι μεν το animation είναι visual medium, αλλά η ιστορία και ο ρυθμός με τον οποίο ξεδιπλώνεται είναι απίστευτα σημαντικός. Και τι να κάνουμε σε περιπτώσεις ταινιών (2D, 3D, motion capture, puppetry, οτιδήποτε) που είναι πανέμορφες αλλά... είναι μια παρέλαση εικόνων χωρίς καμία νοηματική ή άλλη συνοχή; (Δεν αναφέρομαι στη Φαντασία, αλλά σε projects όπως το Little Nemo: Adventures in Slumberland, ένα project στο οποίο συμμετείχε μέχρι και ο Miyazaki, με σκοπό τη δημιουργία μιας ταινίας με συνεργασία Αμερικάνων και Ιαπώνων animators, που τελικά κατέληξε ένα μισοψημένο χάος. Ο ίδιος ο Miyazaki την αποκαλεί την χειρότερη εργασιακή εμπειρία της ζωής του). Για μένα πάντα, ένα έντεχνο animation (είτε είναι CGI είτε "παραδοσιακό", το καθένα με τους δικούς του όρους!) πάει στράφι (εντάξει, υπερβάλλω, αλλά είναι απογοήτευση) αν το σενάριο δεν λέει πολλά.

Μια μόνο παρατήρηση: καλύτερα να μην φέρνεις την εμπειρία σου και μόνο σαν πειστήριο των επιχειρημάτων σου. Έχω δει κι εγώ πολύ animation, και δεν θα ήταν σωστό να συγκρίνουμε την πείρα μας με τέτοιους ανταγωνιστικούς. Ας συγκρίνουμε τις απόψεις μας αλλιώς.:)

Δημοσιευμένη  εικόνα

We must be nothing less than fabulous.

^MyAnimeList^


#74 filmmusic

filmmusic

    Starting...

  • Members
  • 439 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:47

Αλήθεια σε αυτό όντως συμμετείχε ο Miyazaki;
Γιατί εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι έκανε ένα τεστ την εναρκτήρια σκηνή (που υπάρχει και στο youtube), αλλά από κει και πέρα αποσυρθηκε.
Η ταινία δηλαδή που βγήκε δεν έχει καμιά σχέση με Miyazaki.


επίσης:
ναι, το "πίστεψέ με είναι πολλά", δεν το είπα για να ανταγωνιστώ εσένα του τύπου "χαχαχα, εγώ έχω δει πιο πολλά!".
Το είπα για να υποστηρίξω - ή μάλλον να αντικρούσω - το "αβασάνιστα" που είπες.
Γιατί πιστεύω πως δεν είμαι κανάς θεατής που άντε, βλέπω και κανά animation να περάσει η ώρα.
Το ψάχνω πολύ το πράγμα, και επειδή είμαι και καλλιτέχνης (σε άλλον τομέα βέβαια) σε καθετί που βλέπω εξετάζω τα πάντα (από τα πλάνα, τη σκηνοθεσία μέχρι τη μουσική κτλ). Δεν το κοιτάω δηλαδή απλώς σαν ένα σενάριο ή απλά για να περάσει η ώρα..Αγαπώ πολύ τις ταινίες και τις "ζω" έντονα..

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από filmmusic: 11 Ιούνιος 2012 - 15:57

Παρακαλώ να είστε λίγο πιο ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ όταν μιλάτε με αγνώστους στο internet.

#75 Trivia Spitting Monster

Trivia Spitting Monster

    Moe Baby Jorōgumo

  • Members
  • 369 Δημοσιεύσεις:
  • LocationThessaloniki

Καταχωρήθηκε 11 Ιούνιος 2012 - 15:58

Όντως συμμετείχε, αλλά και πάλι, η ταινία δεν θυμίζει το στυλ κανενός από τους εμπλεκόμενους! Ο παραγωγός είναι Ιάπωνας (ο παραγωγός και του Castle of Cagliostro!), του στούντιο TSM συγκεκριμένα, και η ταινία ντουμπλαρίστηκε και στις δύο γλώσσες.

Η Wikipedia γράφει τα εξής:

In the early 1980s, both Hayao Miyazaki and Isao Takahata were involved with the film, but they both left due to creative differences, essentially, Miyazaki was not keen on the thought of an animated film created by him where everything was a dream, and Takahata was more interested in creating a story depicting Nemo's growth as a boy.[1] Miyazaki later described his involvement on the film as "the worst experience of his professional career."[2]


Δημοσιευμένη  εικόνα

We must be nothing less than fabulous.

^MyAnimeList^