Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;
#76
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 14:32

#77
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 14:50
ηταν σωστη πιστευω η αποφαση να ασχοληθω με τα anime αφου αντι να πορωνομαι στο pc με παιχνιδια καλυτερα να πορωνομαι με τα anime που αποκομιζω πιστευω περρισσοτερες γνωσεις απο οτι ενα video game
Αυτο ακριβως πιστευω κι εγω...οταν οι φιλοι αρχισαν να παιζουν wow και dotes και l2 εγω τραβηχτηκα να πω την αληθεια...δεν ειναι τοσο οτι δεν μ'αρεσουν τα rpg style games...το αντιθετο,οταν ασχολουμαι μ'αρεσει να ειμαι ο καλυτερος...και ακριβως γι αυτο σκεφτηκα να μην ασχοληθω...ηξερα οτι θα μου ετρωγαν πολυ χρονο απο την ζωη μου και στο τελος οταν τα βαριομουν δεν θα μου μενε τπτ...
Ενω με τα ανιμε και τις ταινιες σου μενουν και αρκετες γνωσεις πιστευω....
{μονο και μονο οι ιαπωνικες λεξεις που εμαθα αρκουν
Βεβαια δεν κρινω κανεναν που διακεδαζει να ασχολειται με αυτα τα παιχνιδια...δικαιωμα του ειναι να περναει τον χρονο του οπως θελει και να διασκεδαζει με τον τροπο του...απλως ειπα την αποψη μου οτι δεν με ενδιαφερουν...
#78
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 14:54
Και πιο πριν δεν ασχολιομουνα με τιποτα σοβαρο,οποτε τωρα περναω την ωρα πιο διασκεδαστικα και ωραια...
Ομως ειναι τρελο Καψιμο,παρατησα Τηλεοραση(Που δεν ξεκολουσα παλια),Playstation(ΑΠο εκει ειδικα δεν ξεκολουσα),Την πορωση μου με Wrestling(Τρελη πορωση μιλαμε),
Mου τα φαγανε ολα τα Anime,με την καλη ενοια παντα...
#79
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 15:54
οχι μονο γιατι γενικα βρικα ενα υπεροχο μεσο εκφρασης που με οδγησε στο να αποφασισω να ασχοληθω σοβαρα και επαγγελματικα με το σχεδιο, και να το σπουδασω
αλλα κυριως γιατι μεσω αυτου γνωρισα πολλα ατομα και εκανα παρεες με παιδια που δεν θα μπορουσα να γνωρισω αλλιως
και το κυριοτερο γιατι ετσι γνωρισα τον καλυτερο μου φιλο και boyfriend μου τα τελευταια 5 περιπου χρονια
manga&anime FTW!!!

#80
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 15:59
in total ask me again in 3 years.
#81
Καταχωρήθηκε 12 Αύγουστος 2008 - 17:15
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από ATANASHIOSU: 24 Ιανουάριος 2009 - 06:15
Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου, ἀριθμὸς γὰρ ὑπολογιστoῦ ἐστίν· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ 1010011010.
#82
Καταχωρήθηκε 13 Αύγουστος 2008 - 12:42
Παίρνω πολλά μηνύματα από αυτά και σίγουρα τα προτιμώ από τα σαχλά σίριαλ που βάζει η tv.
#83
Καταχωρήθηκε 14 Αύγουστος 2008 - 11:33
#84
Καταχωρήθηκε 14 Αύγουστος 2008 - 11:44

|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#85
Καταχωρήθηκε 14 Αύγουστος 2008 - 12:54
Στην τελική ακόμα και η παραπάνω σύγκριση(greektv-anime) είναι αρκετά άτοπη γιατί άμα συγκρίνουμε τα πιο πετυχημένα anime ή αυτά που μας άρεσαν εμάς υποκειμενικά με ο,τιδήποτε από την ελληνική τηλεόραση που την τρώμε στη μάπα καθημερινά καταλήγουμε σε αυτό που ένας στατιστικός θα έλεγε "προκατειλλημένη δειγματοληψία".Άρα δεν είναι απαραιτήτως θέμα ποιότητας αλλά πολύ περισσότερο θέμα γούστου.Περα από την ελληνική τηλεοραση υπάρχουν τόσα αλλα πραγματα να ασχοληθει καποιος τα οποια ακόμα και να τα θέσεις με τέτοιους όρους,δλδ να θεωρήσεις ότι υπάρχει απόλυτο κριτήριο του τι είναι ποιότητα και τι όχι,φεύγεις τελείως έξω και καταλήγεις να επικαλείσαι ανύπαρκτες αυθεντίες για να υποστηρίξεις τη δική σου άποψη.Thus,comes bias.
Άρα,όπως θα λεγε κι ένας φίλος μου,αντί να κοιτάμε ποιος την έχει μεγαλύτερη ας κοιτάμε τι έχουμε αποκομίσει απο τα anime και τι έχουμε "χάσει" κατα καποιο τροπο.
PS:Δεν υποστηρίζω την ελληνική τηλεόραση αν αυτό καταλάβατε...Επίσης αν καταλάβατε αυτό ξαναρίχτε μια ανάγνωση στο post...
#86
Καταχωρήθηκε 19 Αύγουστος 2008 - 00:13
ηταν σωστη πιστευω η αποφαση να ασχοληθω με τα anime αφου αντι να πορωνομαι στο pc με παιχνιδια καλυτερα να πορωνομαι με τα anime που αποκομιζω πιστευω περρισσοτερες γνωσεις απο οτι ενα video game
Αυτο ακριβως πιστευω κι εγω...οταν οι φιλοι αρχισαν να παιζουν wow και dotes και l2 εγω τραβηχτηκα να πω την αληθεια...δεν ειναι τοσο οτι δεν μ'αρεσουν τα rpg style games...το αντιθετο,οταν ασχολουμαι μ'αρεσει να ειμαι ο καλυτερος...και ακριβως γι αυτο σκεφτηκα να μην ασχοληθω...ηξερα οτι θα μου ετρωγαν πολυ χρονο απο την ζωη μου και στο τελος οταν τα βαριομουν δεν θα μου μενε τπτ...
Ενω με τα ανιμε και τις ταινιες σου μενουν και αρκετες γνωσεις πιστευω....
Απ'οτι καταλαβαινω αναφερεστε στα videogames κατωτερου ειδους. Απο τα ποιοτικα videogames ομως μπορεις να λαβεις πολλες γνωσεις, και κυριως μπορεις να λαβεις πολλες παραπανω αρετες απ'οτι σε ενα ανιμε, οπως πχ αντανακλαστικα, κριτικη ικανοτητα, γρηγορη ληψη αποφασεων και αποδοχη των συνεπειων τους κτλ. Καλα τα ανιμε αλλα μην ξεχναμε οτι σε αυτα ειμαστε απλα θεατες, ενω στο videogames συμμετεχουμε και εμεις οι ιδιοι.
Γενικευοντας, οπως αναφερθηκε και πιο πανω, καλα ειναι τα ανιμε αλλα να μην τα θεωρουμε και ο,τι καλυτερο συνεβη στη ζωη μας.
#87
Καταχωρήθηκε 19 Αύγουστος 2008 - 19:20
too bad it didn't came on time,
in total ask me again in 3 years.
Τι δεν ήρθε έγκαιρα Λίζα
Βλέπω και το αναφέρετε πολλοί ότι τα anime είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση. Το θέμα είναι ότι σχεδόν τα πάντα είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση, οπότε αυτό το επιχείρημα δεν είναι και πολύ δυνατό.
Ναι αλλά σκέψου ότι δεν υπάρχουν εδώ γύρω και πολλές άλλες εναλλακτικές -μαζικοποιημένες- μορφές ενασχόλησης του ελληνικού λάού πέρα από την τηλεόραση (και τις βόλτες)
Απ'οτι καταλαβαινω αναφερεστε στα videogames κατωτερου ειδους. Απο τα ποιοτικα videogames ομως μπορεις να λαβεις πολλες γνωσεις, και κυριως μπορεις να λαβεις πολλες παραπανω αρετες απ'οτι σε ενα ανιμε, οπως πχ αντανακλαστικα, κριτικη ικανοτητα, γρηγορη ληψη αποφασεων και αποδοχη των συνεπειων τους κτλ. Καλα τα ανιμε αλλα μην ξεχναμε οτι σε αυτα ειμαστε απλα θεατες, ενω στο videogames συμμετεχουμε και εμεις οι ιδιοι.
Γενικευοντας, οπως αναφερθηκε και πιο πανω, καλα ειναι τα ανιμε αλλα να μην τα θεωρουμε και ο,τι καλυτερο συνεβη στη ζωη μας.
Συμφωνώ με αυτό που λες.Αλλά δεν θα έλεγα ότι είτε το ένα είτε το άλλο είναι κατώτερο,αλλά ότι το καθένα προσφέρει διαφορετικού είδους ερεθίσματα είτε καλά είτε κακά,όπως το βλέπει προσωπικά ο καθένας.Εγώ πάντως βάζω πρώτα τα videogames όπου και συμμετέχω.Και φυσικά δεν εννοώ κανένα που να -μην- έχει πλοκή/σενάριο ΚΑΙ Gameplay.Γιατί όσα δεν έχουν αυτά τα στοιχεία όντως είναι κατώτερα από anime,για μένα τουλάχιστον.
Και ναι έχει δίκαιο ότι τα anime δεν είναι ότι καλύτερο συνέβη στην ζωή μας.Αυτό είναι τα videogames:riiight:!J/k:hahaha:!

Watching the events of the cosmos unfold in tears and solitude
Greek Otaku's Essential Thread
Όλα τα Anime & Manga της Ελλάδας
#88
Καταχωρήθηκε 19 Αύγουστος 2008 - 19:44
Αυτή έρχεται πάνω απ'όλα και μετά όλα τ'άλλα!Τα βιβλία μπορούν να σε κάνουν σοφό και έχουν τον περισσότερο πλούτο γνώσης από οποιοδήποτε άλλο μέσο ενασχόλησης!
Κρίμα που δεν θα γίνω ποτέ σοφός
#89
Καταχωρήθηκε 23 Αύγουστος 2008 - 13:49
#90
Καταχωρήθηκε 23 Αύγουστος 2008 - 14:00
Πιστευω οτι η ενασχοληση με το αντικειμενο ειναι απολυτα σωστη επιλογη γιατι εχεις την δυνατοτητα να ξεφυγεις απο την καθημερινοτητα αφου εχεις πολλες επιλογες αναλογα με την διαθεση σου....στο θεμα τον παιχνιδιων και αμα τα ανιμε ειναι καλητερα σε θεμα αποκομησης καποιων στοιχειων πιστευω πως ο αρτιος συνδιασμος και των δυο αυτων πραγματων ειναι ακομα καλητερος...Τουλαχιστον εγω αυτο πιστευω και εχω 3 χρονια εγκυηση..






