Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;
#121
Καταχωρήθηκε 20 Νοέμβριος 2008 - 12:43
#122
Καταχωρήθηκε 23 Νοέμβριος 2008 - 19:30
Συνειδητή απόφαση είναι να έχεις ξεπεράσει την πρωτοεφηβική ηλικία και να συνεχίζεις να ψάχνεσαι στο αντικείμενο και πολύ περισσότερο να έχεις ξεπεράσει ακόμα και την φοιτητική ηλικία και να εξακολουθείς να ασχολείσαι μαζί τους! Εκεί είναι που το επιλέγεις συνειδητά!
Από εκεί και πέρα, μπορώ να πω 2 σίγουρα πράγματα για τα anime. Κάποιες πτυχές του χαρακτήρα μου πιθανά να εμπλουτίστηκαν από τα anime που βλέπω τόσα χρόνια. Αν δεν υπήρχαν αυτά, ίσως να μην ήταν τόσο εξελιγμένες όσο είναι σήμερα.
Το δεύτερο είναι ότι με έχουν επηρεάσει στην αισθητική μου: Εξαιτίας του Matsumoto, έχω αναπτύξει ένα φετίχ στο μακκρρρυυυυυυ μαλλί, σε ξανθούς τόνους, κυρίως στις γυναίκες. Αν δεν είναι η άλλη Yuki Kei, τι να λέμε...
Έτσι, μπορώ να πω ότι η απόφασή μου να ασχοληθώ με τα anime ΔΕΝ ήταν σωστή. Που να βρεις τώρα Ελληνίδα Starsha, Yuki Kei, κλπ... Χαμένος από χέρι, άστα...
#123
Καταχωρήθηκε 30 Νοέμβριος 2008 - 05:38
ΝΑΙ΄ήταν σωστή...τα άνιμε μου έχουν προσφέρει πολλά,ξεκινόντας από την ψυχαγωγία και καταλίγωντας στον τρόπο σκέψης...με έχουν επηρεάσει στην ζωή μου αρκετά όπως όλους μας..αναφέρομαι κυρίως πνευματικά και όχι στην καθημερινότητα..
στο κάτω κάτω μεγάλο παιδί είμαι..αν έβλεπα ότι με είχαν επηρεάσει αρνιτικά θα τα έκοβα

#124
Καταχωρήθηκε 30 Νοέμβριος 2008 - 17:26
#125
Καταχωρήθηκε 30 Νοέμβριος 2008 - 17:57
απο την αλλη στα anime επεσα οχι στα ναρκωτικα (although hard to tell the difference sometimes
νομιζω οτι οπιαδηποτε αποφαση παιρνει κανεις για το τι θα κανει στην ζωη του που τον ικανοποιει, τον ευχαριστει και τον κανει καλυτερο σωστη ειναι...
extra bonus
#126
Καταχωρήθηκε 30 Νοέμβριος 2008 - 21:00
Όπως όλοι μας λίγο-πολύ έτσι και εγώ ξεκίνησα απο μικρή ηλικία να βλέπω
cartoons αλλα και anime παρόλο που δεν ήξερα ακριβώς την μεταξύ τους
διαφορά. Κατά μια έννοια πιστεύω οτι μέσω των anime εμπλουτίστηκαν οι
τρόποι διασκέδάσής μου αλλα και ο τρόπος σκέψης μου.
#127
Καταχωρήθηκε 03 Ιούνιος 2009 - 19:05
Χαρης τα ανιμε σταματησα το wow (3 χρονια gamer) και εχω απειρο ελευθερο χρονο. Ουτε εχω το αγχος να ειμαι συνεχεια online για raids... κερδισα και λεφτακια πουλωντας το account μου... απλα τελεια!!
#128
Καταχωρήθηκε 03 Ιούνιος 2009 - 19:50
Παντως σιγουρα τα anime ειναι μακραν καλυτερα, περισσοτερα πραγματα να ασχοληθεις, μακρια απο το αγχος της καθημερινοτητας. Υπαρχει ποικιλια και ανεση να το δεις καθως βγαινουν με υποτιτλους χαρης τα fansub groups και μπορει ο οποισδηποτε να τα δει απο τον υπολογιστη του.
#129
Καταχωρήθηκε 06 Σεπτέμβριος 2009 - 18:43

Inspiration strikes when I'm actually trying to do my homework.
#130
Καταχωρήθηκε 04 Απρίλιος 2014 - 14:25
Να και ένα άλλο ερώτημα.Πιστεύετε ότι καθώς "μεγαλώνετε" θα κόψετε τα anime & manga επειδή "ωριμάσατε" ή για κάποιο άλλο λόγο, ή μόνο και μόνο μια τέτοια σκέψη είναι γελοία.Εγώ σίγουρα δεν θα τα κόψω ποτέ γιατί δεν βλέπω κανέναν λόγο να το κάνω και δεν έχω τον ίδιο ψεύτικο ορισμό της λέξης "ωριμότητα" με την πλειοψηφία του πλανήτη.
Αν εννοεις αποκτηση οικογενειας , ευθυνων και τα λοιπα δεν νομιζω να ειναι αφορμη για μενα να κοψω τα anime! Iσως να τα ελλατωσω λογω χρονου αλλα να τα κοψω ποτε. Με φανταζομαι να καθομαι με τα παιδια μου και να βλεπουμε οτι άνιμε υπαρχει μαζι
.
Εξαλλου η τηλεοραση εχει γινει ενα αθλιο χαζοκουτι που δεν εχει τιποτα ενδιαφερον. Μονο χαζες σειρες και οτι πιο παλια ταινια υπαρχει. Πλεον την τηλεοραση την χρησημοποιω μονο για την συνδεση HDMI του υπολογιστη. Εκει βλεπω συνεχεια anime και μερικες φορες ξενες σειρες ή ταινιες που κατεβαζω.
Τα καρτουν , κινουμενα σχεδια μου αρεσαν παντα , ακομα και οταν ημουν μεγαλη. μετα απο καποια ηλικια ανακαλυψα τα anime και ξετρελαθηκα μαζι τους. Ειμαι 30 και δεν τα εχω κοψει θα τα κοψω αν κανω παιδια ή οικογενεια . Ποτε ! ![]()
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από giota83: 04 Απρίλιος 2014 - 14:35
My animelists:
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
http://www.anime-planet.com/users/giota83/anime
http://myanimelist.net/animelist/PrincessSerenity
#131
Καταχωρήθηκε 04 Απρίλιος 2014 - 15:08
Ε ναι λοιπόν, το ότι ασχολήθηκα με τα anime ήταν μια πρώτης τάξεως ασχολία όπου μου κάλυψε τις ανάγκες αποχαύνωσης για πολλά χρόνια! Τώρα βέβαια, έχω πάθει λίγο ανοσία και δεν με πιάνουν τα anime τόσο, οπότε έχω βρει κάτι άλλα πράγματα για να αποχαυνώνομαι αποτελεσματικά και μάλλον θα κρατήσουν για λίγο ακόμα τουλάχιστον.
Παρόλα αυτά συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους όσους θέλουν να κάνουν μια σίγουρη επένδυση στο κεφάλαιο διαφυγή, να ασχοληθούν συστηματικά με τα anime. Εγγυημένα αποτελέσματα για τουλάχιστον μερικά χρόνια!
#132
Καταχωρήθηκε 09 Απρίλιος 2014 - 15:15
Λοιπόν , ξεκίνησα να βλέπω το πρώτο μου άνιμε όταν ήμουν 12 χρονών , και αρχικά ήταν απλά υποκατάστατο των παιδικών(καρτούν κτλπ) στην τηλεόραση για να είμαι ειλικρινής. Η όλη έννοια των Άνιμε πάντα με γοήτευε μάλλον , από μικρός αναρωτιόμουν γιατί κάποια από τα παιδικά είχαν διαφορετικό στυλ (Πόκεμον , Dragonball , Sailor Moon , Digimon , Beyblade). Δεν νομίζω ότι άλλαξαν δραματικά τη ζωή μου , εκτός βέβαια από τα πρώτα 2-3 χρόνια όπου είχα πραγματικά πορωθεί με κάποια συγκεκριμένα άνιμε και έπριζα πολλούς γύρω μου να ασχοληθούν/αν ασχολούνται κτλπ. Δε θεωρώ ότι θα ήμουν κάπως αλλιώς , θα ασχολιόμουν λογικά με ξένες σειρές (ήδη ψιλο-ασχολούμαι) περισσότερο και θα καιγόμουν στο πισί με γκέημς ή άλλα πράγματα. Οπότε πιστεύω ήταν σωστή η ενασχόληση με τα άνιμε , έμαθα μια νέα κουλτούρα και μου ανοίχτηκε ένας ολόκληρος νέος κόσμος , η φαντασία μου...εμπλουτίστηκε...
Japan forever ![]()
#133
Καταχωρήθηκε 09 Απρίλιος 2014 - 18:05
Ναι

#134
Καταχωρήθηκε 07 Ιούλιος 2014 - 20:07
Προσωπικα εγω δεν θα μπορουσα να φανταστω την ζωη μου χωρις ανιμε , ειμαι εκατο τοις εκατο σιγουρος οτι η ζωη μου θα ηταν διαφορετικη ( λιγο , πολη
![]()
αν δεν ασχολιομουνα μαζι τους . Γενικα με αυτα ταξιδευω με την φαντασια των δημιουργων τους και περνανε και καποιο μηνυμα αντιθετα με τα περισσοτερα καρτουν η ταινιες .
#135
Καταχωρήθηκε 16 Ιούλιος 2014 - 14:48
Πάντως, σίγουρα είναι καλό, όπως και με τα πιο πολλά πράγματα στη ζωή, να τηρήται το ρητό "παν μέτρον άριστον", δηλαδή να ασχολείται κανείς με αυτά άλλα όχι τόσο ώστε να παρατά τις δουλειές του ή/και τα άλλα του χόμπι.




