Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Ήταν σωστή απόφαση η ενασχόληση σας με Anime & Manga;


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#76 Shikamaru

Shikamaru

    So Troublesome

  • Members
  • 912 posts

Posted 12 August 2008 - 14:32

ηταν σωστη πιστευω η αποφαση να ασχοληθω με τα anime αφου αντι να πορωνομαι στο pc με παιχνιδια καλυτερα να πορωνομαι με τα anime που αποκομιζω πιστευω περρισσοτερες γνωσεις απο οτι ενα video game
Posted Image
Posted Image

#77 Zoro

Zoro

    escaping reality

  • Members
  • 2,833 posts

Posted 12 August 2008 - 14:50

ηταν σωστη πιστευω η αποφαση να ασχοληθω με τα anime αφου αντι να πορωνομαι στο pc με παιχνιδια καλυτερα να πορωνομαι με τα anime που αποκομιζω πιστευω περρισσοτερες γνωσεις απο οτι ενα video game


Αυτο ακριβως πιστευω κι εγω...οταν οι φιλοι αρχισαν να παιζουν wow και dotes και l2 εγω τραβηχτηκα να πω την αληθεια...δεν ειναι τοσο οτι δεν μ'αρεσουν τα rpg style games...το αντιθετο,οταν ασχολουμαι μ'αρεσει να ειμαι ο καλυτερος...και ακριβως γι αυτο σκεφτηκα να μην ασχοληθω...ηξερα οτι θα μου ετρωγαν πολυ χρονο απο την ζωη μου και στο τελος οταν τα βαριομουν δεν θα μου μενε τπτ...

Ενω με τα ανιμε και τις ταινιες σου μενουν και αρκετες γνωσεις πιστευω....

{μονο και μονο οι ιαπωνικες λεξεις που εμαθα αρκουν;)}

Βεβαια δεν κρινω κανεναν που διακεδαζει να ασχολειται με αυτα τα παιχνιδια...δικαιωμα του ειναι να περναει τον χρονο του οπως θελει και να διασκεδαζει με τον τροπο του...απλως ειπα την αποψη μου οτι δεν με ενδιαφερουν...

#78 GkLoc

GkLoc

    .: BlackStar :.

  • Members
  • 1,233 posts

Posted 12 August 2008 - 14:54

Δεν το μετανιονω καθολου και ουτε καν σκεφτομαι να το μετανιωνο!!

Και πιο πριν δεν ασχολιομουνα με τιποτα σοβαρο,οποτε τωρα περναω την ωρα πιο διασκεδαστικα και ωραια...

Ομως ειναι τρελο Καψιμο,παρατησα Τηλεοραση(Που δεν ξεκολουσα παλια),Playstation(ΑΠο εκει ειδικα δεν ξεκολουσα),Την πορωση μου με Wrestling(Τρελη πορωση μιλαμε),

Mου τα φαγανε ολα τα Anime,με την καλη ενοια παντα...:wooi2:

Berserk___Gatsu.jpg


#79 Anelis

Anelis

    random frantic action

  • Retired Staff
  • 3,374 posts

Posted 12 August 2008 - 15:54

ποτε δεν το μετανιωσα εννοειτε!
οχι μονο γιατι γενικα βρικα ενα υπεροχο μεσο εκφρασης που με οδγησε στο να αποφασισω να ασχοληθω σοβαρα και επαγγελματικα με το σχεδιο, και να το σπουδασω
αλλα κυριως γιατι μεσω αυτου γνωρισα πολλα ατομα και εκανα παρεες με παιδια που δεν θα μπορουσα να γνωρισω αλλιως
και το κυριοτερο γιατι ετσι γνωρισα τον καλυτερο μου φιλο και boyfriend μου τα τελευταια 5 περιπου χρονια

manga&anime FTW!!!

Posted Image


#80 Erisadesu

Erisadesu

    Hellasian Star

  • Members
  • 4,640 posts

Posted 12 August 2008 - 15:59

too bad it didn't came on time,
in total ask me again in 3 years.

#81 ATANASHIOSU

ATANASHIOSU

    Anime Fan

  • Members
  • 313 posts
  • Location札幌

Posted 12 August 2008 - 17:15

...

Edited by ATANASHIOSU, 24 January 2009 - 06:15.

Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου, ἀριθμὸς γὰρ ὑπολογιστoῦ ἐστίν· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ 1010011010.


#82 tsintori

tsintori

    Dmc rocks

  • Members
  • 514 posts

Posted 13 August 2008 - 12:42

Εγώ πιστεύω ότι ήταν σωστή η επιλογή μου να ασχοληθώ με τα anime.

Παίρνω πολλά μηνύματα από αυτά και σίγουρα τα προτιμώ από τα σαχλά σίριαλ που βάζει η tv.
Posted Image

#83 a2a

a2a

    두부사랑해요!

  • Members
  • 1,058 posts

Posted 14 August 2008 - 11:33

Όντως από το να καις το μυαλό σου με ελληνική τηλεόραση καλύτερα να δεις ένα σοβαρό άνιμε για παράδειγμα. Αν οη επιλογή αυτή ήταν σωστή ή λάθος μάλλον εξαρτάται από το πόσο βάρος έχει δώσει ο καθένας στα άνιμε σε σχέση με άλλα πράγματα. Right?

#84 Kenny

Kenny

    <SS0·b ∨ ~SS0·b>

  • Retired Staff
  • 8,656 posts
  • Locationbetween the frets

Posted 14 August 2008 - 11:44

Βλέπω και το αναφέρετε πολλοί ότι τα anime είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση. Το θέμα είναι ότι σχεδόν τα πάντα είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση, οπότε αυτό το επιχείρημα δεν είναι και πολύ δυνατό. :|

2112.gif
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||


#85 Anyparktos

Anyparktos

    Πρώην Me Loves Neliel

  • Members
  • 694 posts

Posted 14 August 2008 - 12:54

Βασικά δεν υπάρχει άλλο ζήτημα με την ενασχόληση με τα anime παρά να μην "καείς".Κυκλοφορούνε πολλά σκουπιδοsite εκεί έξω που πολλές φορές έπιασα τον εαυτό μου να χαζεύει και πολύ σκουπιδαριό και στις σειρές που υπάρχουν...Με λίγα λόγια μπορεί να καταλήξεις junkie ενός είδους σειρών,χωρίς ιδιαίτερη κριτική ικανότητα να κάθεσαι να λιώνεις και να τρως ότι σου πλασάρουν in that matter.Αυτό είναι πραγματικά κακό αλλά προσωπικά δε μου χει συμβεί.Έχω καεί αρκετά τον τελευταίο χρόνο αλλά ως τώρα δεν το χω μετανιώσει καθόλου.Στην τελική είναι από τις καλύτερες ασχολίες που μπορείς να έχεις σε φάση hobby.Μεγάλο πρόβλημα είναι όταν το hobby γίνεται μοναδική ενασχόληση αλλά νταξ με λίγο μέτρο όλα σώζονται.

Στην τελική ακόμα και η παραπάνω σύγκριση(greektv-anime) είναι αρκετά άτοπη γιατί άμα συγκρίνουμε τα πιο πετυχημένα anime ή αυτά που μας άρεσαν εμάς υποκειμενικά με ο,τιδήποτε από την ελληνική τηλεόραση που την τρώμε στη μάπα καθημερινά καταλήγουμε σε αυτό που ένας στατιστικός θα έλεγε "προκατειλλημένη δειγματοληψία".Άρα δεν είναι απαραιτήτως θέμα ποιότητας αλλά πολύ περισσότερο θέμα γούστου.Περα από την ελληνική τηλεοραση υπάρχουν τόσα αλλα πραγματα να ασχοληθει καποιος τα οποια ακόμα και να τα θέσεις με τέτοιους όρους,δλδ να θεωρήσεις ότι υπάρχει απόλυτο κριτήριο του τι είναι ποιότητα και τι όχι,φεύγεις τελείως έξω και καταλήγεις να επικαλείσαι ανύπαρκτες αυθεντίες για να υποστηρίξεις τη δική σου άποψη.Thus,comes bias.

Άρα,όπως θα λεγε κι ένας φίλος μου,αντί να κοιτάμε ποιος την έχει μεγαλύτερη ας κοιτάμε τι έχουμε αποκομίσει απο τα anime και τι έχουμε "χάσει" κατα καποιο τροπο.
PS:Δεν υποστηρίζω την ελληνική τηλεόραση αν αυτό καταλάβατε...Επίσης αν καταλάβατε αυτό ξαναρίχτε μια ανάγνωση στο post...:tensai:
Posted Image

#86 Adventurer

Adventurer

    Αιώνιος φοιτητής

  • Members
  • 2,983 posts

Posted 19 August 2008 - 00:13

ηταν σωστη πιστευω η αποφαση να ασχοληθω με τα anime αφου αντι να πορωνομαι στο pc με παιχνιδια καλυτερα να πορωνομαι με τα anime που αποκομιζω πιστευω περρισσοτερες γνωσεις απο οτι ενα video game


Αυτο ακριβως πιστευω κι εγω...οταν οι φιλοι αρχισαν να παιζουν wow και dotes και l2 εγω τραβηχτηκα να πω την αληθεια...δεν ειναι τοσο οτι δεν μ'αρεσουν τα rpg style games...το αντιθετο,οταν ασχολουμαι μ'αρεσει να ειμαι ο καλυτερος...και ακριβως γι αυτο σκεφτηκα να μην ασχοληθω...ηξερα οτι θα μου ετρωγαν πολυ χρονο απο την ζωη μου και στο τελος οταν τα βαριομουν δεν θα μου μενε τπτ...

Ενω με τα ανιμε και τις ταινιες σου μενουν και αρκετες γνωσεις πιστευω....


Απ'οτι καταλαβαινω αναφερεστε στα videogames κατωτερου ειδους. Απο τα ποιοτικα videogames ομως μπορεις να λαβεις πολλες γνωσεις, και κυριως μπορεις να λαβεις πολλες παραπανω αρετες απ'οτι σε ενα ανιμε, οπως πχ αντανακλαστικα, κριτικη ικανοτητα, γρηγορη ληψη αποφασεων και αποδοχη των συνεπειων τους κτλ. Καλα τα ανιμε αλλα μην ξεχναμε οτι σε αυτα ειμαστε απλα θεατες, ενω στο videogames συμμετεχουμε και εμεις οι ιδιοι.

Γενικευοντας, οπως αναφερθηκε και πιο πανω, καλα ειναι τα ανιμε αλλα να μην τα θεωρουμε και ο,τι καλυτερο συνεβη στη ζωη μας.
Posted Image

#87 Cassiel

Cassiel

    Hardcore 天使

  • Members
  • 1,607 posts

Posted 19 August 2008 - 19:20

too bad it didn't came on time,
in total ask me again in 3 years.


Τι δεν ήρθε έγκαιρα Λίζα:ureshii:;Κάπου σε έχασα:hmmm:.

Βλέπω και το αναφέρετε πολλοί ότι τα anime είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση. Το θέμα είναι ότι σχεδόν τα πάντα είναι καλύτερα από την ελληνική τηλεόραση, οπότε αυτό το επιχείρημα δεν είναι και πολύ δυνατό.


Ναι αλλά σκέψου ότι δεν υπάρχουν εδώ γύρω και πολλές άλλες εναλλακτικές -μαζικοποιημένες- μορφές ενασχόλησης του ελληνικού λάού πέρα από την τηλεόραση (και τις βόλτες):sadist:.

Απ'οτι καταλαβαινω αναφερεστε στα videogames κατωτερου ειδους. Απο τα ποιοτικα videogames ομως μπορεις να λαβεις πολλες γνωσεις, και κυριως μπορεις να λαβεις πολλες παραπανω αρετες απ'οτι σε ενα ανιμε, οπως πχ αντανακλαστικα, κριτικη ικανοτητα, γρηγορη ληψη αποφασεων και αποδοχη των συνεπειων τους κτλ. Καλα τα ανιμε αλλα μην ξεχναμε οτι σε αυτα ειμαστε απλα θεατες, ενω στο videogames συμμετεχουμε και εμεις οι ιδιοι.

Γενικευοντας, οπως αναφερθηκε και πιο πανω, καλα ειναι τα ανιμε αλλα να μην τα θεωρουμε και ο,τι καλυτερο συνεβη στη ζωη μας.


Συμφωνώ με αυτό που λες.Αλλά δεν θα έλεγα ότι είτε το ένα είτε το άλλο είναι κατώτερο,αλλά ότι το καθένα προσφέρει διαφορετικού είδους ερεθίσματα είτε καλά είτε κακά,όπως το βλέπει προσωπικά ο καθένας.Εγώ πάντως βάζω πρώτα τα videogames όπου και συμμετέχω.Και φυσικά δεν εννοώ κανένα που να -μην- έχει πλοκή/σενάριο ΚΑΙ Gameplay.Γιατί όσα δεν έχουν αυτά τα στοιχεία όντως είναι κατώτερα από anime,για μένα τουλάχιστον.
Και ναι έχει δίκαιο ότι τα anime δεν είναι ότι καλύτερο συνέβη στην ζωή μας.Αυτό είναι τα videogames:riiight:!J/k:hahaha:!


sigpic1127_9.gif
Watching the events of the cosmos unfold in tears and solitude

Greek Otaku's Essential Thread
Όλα τα Anime & Manga της Ελλάδας

My Contacts
Website || Page || E-Mail


#88 ichigo13

ichigo13

    trelos CSDas

  • Members
  • 995 posts

Posted 19 August 2008 - 19:44

Δεν νοιώθω τύψεις για την ενασχόληση μου με τα anime και τα manga!Αντιθέτως βρήκα ένα πολλύ ωραίο και ψυχαγωγικό hobby όμως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι τα βιβλία
Αυτή έρχεται πάνω απ'όλα και μετά όλα τ'άλλα!Τα βιβλία μπορούν να σε κάνουν σοφό και έχουν τον περισσότερο πλούτο γνώσης από οποιοδήποτε άλλο μέσο ενασχόλησης!

Κρίμα που δεν θα γίνω ποτέ σοφός:(
Posted Image

#89 Alpasar

Alpasar

    Anime Newbie

  • Members
  • 157 posts

Posted 23 August 2008 - 13:49

Πιστεύω πως ήταν σωστή η επιλογή της ενασχόλησης μου με τα ανιμε και τα μανγκα.Δεν μετάνιωσα ποτε.Έμαθα πολλα καινουργια πραγματα και βοήθησε πολυ την φαντασία μου.Το μονο αρνητικο που μπορώ να πω ειναι πώς πλεον δεν διαβαζω οσα βιβλια θα ήθελα.Ατιμο πραγμα ο χρόνος...:unlucky:

#90 Zauk-Lain-

Zauk-Lain-

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 734 posts

Posted 23 August 2008 - 14:00

Θα συμφωνισω με τον kenny για το θεμα της Ελληνικης τηλεορασης...
Πιστευω οτι η ενασχοληση με το αντικειμενο ειναι απολυτα σωστη επιλογη γιατι εχεις την δυνατοτητα να ξεφυγεις απο την καθημερινοτητα αφου εχεις πολλες επιλογες αναλογα με την διαθεση σου....στο θεμα τον παιχνιδιων και αμα τα ανιμε ειναι καλητερα σε θεμα αποκομησης καποιων στοιχειων πιστευω πως ο αρτιος συνδιασμος και των δυο αυτων πραγματων ειναι ακομα καλητερος...Τουλαχιστον εγω αυτο πιστευω και εχω 3 χρονια εγκυηση.. :D
Posted Image
Spoiler:
Spoiler: