Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

D&D world


  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#151 tec-goblin

tec-goblin

    Starting...

  • Members
  • 4 posts

Posted 08 July 2008 - 07:52

zomg και 8 wtf γιατί κάνανε το greatsword μου να βαράει με 1d10? T_T

Γιατί 1) είναι πιο ακριβές από τα άλλα όπλα του μεγέθους του
2) έχεις δει τις τεχνικές του fighter για heavy blade;
3) μην ξεχνάς ότι βαράει έως και 6d10 ανάλογα με την τεχνική και το λέβελ.

οι υπέρ-κανόνες του two-weapon fighting εξαφανίστηκαν και πλέον μπορείς να χρησημοποιήσεις και τα 2 όπλα μόνο σε abilities του ranger O.o just why?

Έχεις περιμένει ποτέ έναμιση ολόκληρο λεπτό έναν παίκτη να ρολάρει όλες του τις επιθέσεις; Για αυτό.

με χάλασαν τα απλουστευμένα alingments που μαζί τους έρχονται και αλαγές στο pantheon (where's heironious, hextor and the others? :S)

Σοβαρά, ελάχιστοι κλαίμε τους θεούς του greyhawk (άλλωστε δεν τους παίζαμε). Τα alignments τα νέα είναι για πέταμα αλλά ευτυχώς δεν επηρρεάζουν πια με κανέναν τρόπο τους κανόνες.

Druid is coming up in PHB2 I think...

Μάρτιο 2009, με βάρδο, βάρβαρο και άλλες 5 κλάσεις.

Και τέλος warlock beats sorcerer (ο sorcerer παλιά ήταν το φτωχό αδερφάκι του μάγου, ειδικά στα μεγάλα λέβελ :P).

Να και μια αναφορά για τις εμπειρίες μου με ένα παιχνίδι 4ης.

#152 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 08 July 2008 - 13:45

Γιατί 1) είναι πιο ακριβές από τα άλλα όπλα του μεγέθους του
2) έχεις δει τις τεχνικές του fighter για heavy blade;
3) μην ξεχνάς ότι βαράει έως και 6d10 ανάλογα με την τεχνική και το λέβελ.

Δεν τις έχω κοιτάξει ακόμα, αλλά το bastard sword βαράει πλέον το ίδιο και είναι και versaτέτοιο και ελαφρύτερο xD Δεν είναι κουλό?

Έχεις περιμένει ποτέ έναμιση ολόκληρο λεπτό έναν παίκτη να ρολάρει όλες του τις επιθέσεις; Για αυτό.

Bleh αυτό δεν είναι πρόβλημα για μένα την στιγμή που ο two-handed βάρβαρος μου κάνει 5 λεπτά να τελειώσει το ρολάρισμα και ο two-weapon rogue μου πρέπει να ρίξει και να μετρήσει 8d6 sneak attack με κάθε μια από τις 6 επιθέσεις του (όταν πετυχαίνουν). Σαμ θινγκς νεβερ τσέιντζ xP
Γενικά δεν το θεωρώ αιτία για να το αχρηστέψουνε π.χ. για έναν rogue
:bahhh:

Σοβαρά, ελάχιστοι κλαίμε τους θεούς του greyhawk (άλλωστε δεν τους παίζαμε).

whah? I'll miss 'em
εντάξει μου άρεσαν οι καινούργιες προσθήκες αλλά έπρεπε να κόψουν τον larethien την ehlona τον heironious και άλλους? Στο δικό μου dnd πάντως παίζουν συμαντικό ρόλο (ειδηκά ο heironious) τι να πω
πάντως πήρε το μάτι μου τον vecna και gruumsh, τους οποίους δεν ανέφερε στο αρχικό κεφάλαιο, ίσως οι άλλοι θεοί να μην χάθηκαν απλά

Μάρτιο 2009, με βάρδο, βάρβαρο και άλλες 5 κλάσεις.

Και τέλος warlock beats sorcerer (ο sorcerer παλιά ήταν το φτωχό αδερφάκι του μάγου, ειδικά στα μεγάλα λέβελ :P).

Να και μια αναφορά για τις εμπειρίες μου με ένα παιχνίδι 4ης.

Δεν ξέρω, ο warlock ποτέ δεν μου φάνηκε "special" αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρεις
Όσο για τις παλιές κλάσεις, αμήν xD

Καλή φάση η αναφορά! good job! ναι το περίμενα ότι θα είναι πιο γρήγορο (αφού έκοψαν τους μισούς κανόνες :P) και αυτό είναι παραπάνω από καλό, ανυπομονώ να παίξω να τεστάρω, αλλά κατά απαίτηση (λολ) των παικτών μου το campaign μου (και τα bleach-like sequels του) θα μείνουν στην 3.5 :bath:

#153 dmvagos

dmvagos

    Dungeon Master v3.5

  • Members
  • 454 posts

Posted 08 July 2008 - 20:27

whah? I'll miss 'em
εντάξει μου άρεσαν οι καινούργιες προσθήκες αλλά έπρεπε να κόψουν τον larethien την ehlona τον heironious και άλλους?


Nuh-huh! Larethian is actually Corellon's surname (Corellon Larethian in PHB v3.5). Και αν θυμάμαι ο all-mighty Ruler of Elves and (in my opininon) King of the Gods υπάρχει στην 4. (Κακιούλα: Απορώ πως τους γλύτωσε και τον αφήσανε!!)
Posted Image
いつでも今日が、いちばん楽しい日 :thumbup: .aNiMe//GR IRC channel

#154 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2,051 posts

Posted 08 July 2008 - 20:56

το παραδοξο εινια οτι εχουν μεσα τη Sehanine Moonbow, οχι οτι εχουν τον Κορελλον.
τεσπα παιδια το κοιταξα το PH, και κατεληξα στο εξης συμπερασμα: ειναι πολυ ελκυστικη και ευκολη η 4η εκδοση

αλλα DnD δεν ειναι.

τερμα παει και τελειωσε. ή τουλαχιστον, δνε ειναι αυτο που εμαθα εγω ως DnD( δνε εχω παιξει 1 και 2). αρα λοιπον, σε ενα καινουριο παρτυ με φρεσκο DM, θα προτεινω να παιξουν 4, γτ εινια σαφως πιο ευκολη απο την 3,5 ( που αν δεν ξερεις χανεις τα αυγα και τα πασχαλια, ενω ακομα και αν ξερεις ζοριζεσαι). εγω, αν μπορω θα συνεχισω να παιζω 3,5 μεχρι να βγει η 5. γτ οτι και να βαλουν, δεν μου αρεσε η φιλοσοφια της 4. απλουστευση της μαχης μεν, αλαλ εχει γινει πολυ powerplay. δεν βλεπω πουθενα ενα μειονεκτημα( περιοορισμο δλδ). αρχης γενομενης, οι φυλες δεν εχουν μειον στα racial attributes. ολοι θα τρεξουν να παιξουν Drow.

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#155 tec-goblin

tec-goblin

    Starting...

  • Members
  • 4 posts

Posted 09 July 2008 - 08:10

Δεν τις έχω κοιτάξει ακόμα, αλλά το bastard sword βαράει πλέον το ίδιο και είναι και versaτέτοιο και ελαφρύτερο xD Δεν είναι κουλό?

Ναι, αλλά χρειάζεσαι feat για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις bastard sword ;).

Γενικά δεν το θεωρώ αιτία για να το αχρηστέψουνε π.χ. για έναν rogue

Ίσα ίσα: ο rogue μεν τώρα ρίχνει λιγότερα ζάρια για damage, αλλά κάνει κουλαμάρες και μπορεί να βαράει sneak στους undead (παλούκωσε το βαμπίρ, έέέτσ'). Αυτή είναι η λογική μιας νέας έκδοσης: να κάνεις πιο ενδιαφέροντα πράγματα σε λιγότερο χρόνο ;).


πάντως πήρε το μάτι μου τον vecna και gruumsh, τους οποίους δεν ανέφερε στο αρχικό κεφάλαιο, ίσως οι άλλοι θεοί να μην χάθηκαν απλά

Ναι, το phb λέει λίγα για τους "κακούς" θεούς. Έχει περισσότερα στο DMG.

Δεν ξέρω, ο warlock ποτέ δεν μου φάνηκε "special" αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρεις
Όσο για τις παλιές κλάσεις, αμήν xD

Είναι όπως θα έπρεπε να ήταν ο sorcerer: γεμάτος flavour. Κάνεις pacts με feys, με διαβόλους ή με τρομακτικά πράγματα με πλοκάμια και κερδίζεις δύναμη.

#156 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 09 July 2008 - 08:52

BLEH XD
καλά θα πάω πάσο για τώρα :Blissfull:
πάντως ο sorcerer μου άρεσε πιο πολύ από τον wizard
το έβγαζε από μέσα του βρε αδερφέ :drink:

@Dmvagos: υποθέτω ότι είναι ο ίδιος μιας και έχει έχθρες και με τη roflth xP

#157 Konata

Konata

    mukyu~

  • Members
  • 311 posts

Posted 09 July 2008 - 12:19

...αλλα DnD δεν ειναι.


Ι beg to differ.
Posted Image

#158 somnium

somnium

    女神道

  • Members
  • 356 posts

Posted 09 July 2008 - 13:39

Να πω και τη δικη μου αποψη λιγο... Στην 4 τα βασικοτερα που βλεπω μεχρι τωρα ειναι...

+

Ειναι πιο ενδιαφερον να παιζεις fighter κλπ.
Τα τερατα εχουν skills κλπ. και ισως βγαζουν ενδιαφερουσες μαχες.
Αρκετα καλη ιδεα τα rituals

-

Δεν υπαρχουν μαγοι (αν η sad εκδοχη του spell(?)caster ειναι μαγος, τι να πω...)
cleric λιγο unbalanced
εφυγαν οι classes που, οταν παιζονταν skillfully στο RP, ηταν εμπειρια να το παρακολουθεις και μονο (επαιζα μ' ενα bard χθες... uber, τι να πω... το παιδι το 'χει)
Αυτος ο Warlord ειναι lvl1 και εχει ικανοτητες στρατιωτικου αρχηγου? Που τις βρηκαν ολοι?
Οι δυναμεις ειναι ολες στο pattern (dice+modifier+minor effect) και ειναι αρκετα generic. Δηλαδη δεν μπορω να φανταστω τιποτα που θα με εξεπληττε/ ψαρωνε σαν παικτη, εκτος απο καποιο μεγαλο dmg.
Eladrin, Tieflings και Dragonborn στο core. Δηλαδη τι ειναι πια εξωτικο? Να παιζεις ilithid?

Γενικα, νομιζω χαθηκαν καποια ωραια ατμοσφαιρικα και RP στοιχεια. Ευχαριστως θα επαιζα, αλλα θα χα και μια ωραια session που να παιζω ενα χαρακτηρα που γουσταρω σε ενα mood με το οποιο τη βρισκω. Which would be 3.5
Επισης, σ' αυτο τον κοσμο, οι necrmancers σηκωνουν ζομπι σε σκοτεινα κελαρια, οι liches κανουν timestop και σου αλλαζουν τα φωτα, και οι Druids διαλογιζονται στα ξεφωτα. And no v.4 is going to convince me otherwise!!

Edited by somnium, 09 July 2008 - 13:47.

Posted Image


#159 Xa0s

Xa0s

    Gambate o kudasai !!!

  • Members
  • 341 posts

Posted 13 September 2008 - 15:41

Τον τελευταίο μηνά παίζουμε με ένα νεοσυσταθέν πάρτη την 4η εκδοσή του αγαπημένου μας '' Μπουντρούμια και δράκοι'' και από της 5-6 'συνεδρίες'' που έχουμε ολοκληρώσει μπορώ να πω τα εξής:

1.Οι μάχες πλέον (μεγάλης ή μικρής δυσκολίας ) κυλάνε πολύ ξεκούραστα και για τον Αρχοντά του μπουντρουμιού άλλα και για τούς παίχτες. Η οποιαδήποτε μάχη δεν κρατάει παραπάνω από 1 ώρα κ είναι γενικότερα εύκολες στην διαδικασία κ στη κατάληξη

2.Το παιχνίδι έχει απλοποιηθεί αρκετά έτσι ώστε να μην κουράζει και όχι με 3 σελίδες κανόνες για το ποιο απλό action(βασικά κ αυτό ήθελα να το γράψω ''Δράση'')

3. Η απλοποίηση έχει στερήσει λίγο (ή και αρκετά θα μπορούσε να πει κανείς) τον ρεαλισμό που είχε η προηγούμενη εκδοσή

4. Η εξέλιξη τον χαρακτήρων καθώς περνάνε από επίπεδο σε επίπεδο είναι πιο στρωτή κ πλέον σε όλες σου της αναβαθμίσεις έχεις κάτι ενδιαφέρον για να κερδίσεις και να αναπτύξεις

5.Το γεγονός ότι αρκετά από τα στατιστικά σου ανεβαίνουν καθώς ανεβαίνει επίπεδο είναι πολύ θετικό γιατί πλέον είναι σαφής η διάφορα που έχει ένας έμπυρος τυχοδιώκτης από έναν που τώρα ξεκινά (ειδικά στης μη εκπαιδευμένες ικανότητες κλπ)

6.Δύστυχος όμως όλα τα μαγικά αντικείμενα πλέον έχουν ένα νούμερο. Όλα τα +1 κοστίζουν Χ χρυσά νομίσματα τα +2 Χ+Χ και ου το κάθε εξής .Πράγμα το οποίο έμενα μου φενετε κάπως καθότι δεν γίνετε να μην υπάρχει μια ποικιλία στης τιμές,διότι αφού όλα τα αντικείμενα δεν κάνουν την ίδια δουλειά δεν μπορούν κ να κοστίζουν το ίδιο... και

7. Τέλος δεν γίνετε να πουλάς πίσω τα αντικείμενα που βρήκες ή είχες αγοράσει ή σου χάρισαν ή δεν ξερό κ εγώ τι άλλο στην μίση τιμή. ότι και να λέμε ένα +5 μαγικά υποβοηθούμενο σπαθί δεν χάνει την αξία του ότι και αν γίνει ή τουλάχιστον δεν χάνει το μισώ της αξίας του..


Αυτά θα επανέλθω εν καιρό με περισσότερα .. Αν κάποιος έχει παίξει την 4η εκδοσή και έχει διαφορετική άποψη περιμένω να την ακούσω

I would likePosted Image for a pet...


#160 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2,051 posts

Posted 13 September 2008 - 16:15

Xa0s, για τι επιπεδο μιλαμε?

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#161 Yo! Master

Yo! Master

    Tiefling Compatible

  • Members
  • 538 posts

Posted 13 September 2008 - 16:20

So far έχω παίξει κι εγώ αρκετά sessions με την 4e (όταν μπορώ & είμαι κοντά Θεσσαλονίκη, γιατί ακόμη no group εις Αθήνα). Οι εντυπώσεις μας είναι πλέον θετικές αλλά αυτό θα έλεγα ότι ήταν αναμενόμενο κρίνοντας από τα προηγούμενα posts μου περί του θέματος, eh?


Υ.Γ. Θα ψηνόμουν να κάνω DM κάνα one-session (στην Αθήνα) άμα υπάρχει ενδιαφέρον.
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.

#162 Xa0s

Xa0s

    Gambate o kudasai !!!

  • Members
  • 341 posts

Posted 13 September 2008 - 18:24

Έχουμε έναν S/M ''Άρχοντα του μπουντρουμιού'' που γουστάρει Bruse Cordell με τρελά κ έτσι παίζουμε την 1η περιπετεια που βγάλανε για την 4η εκδοσή ----- ''Βαστα στη σκιοπτωση''----- (Keep on the Shadowfell).Προβλέπετε να παίξουμε κ της υπολιπεσ (Τουλάχιστον ελπίζω) . Αύριο λογικά την τελειώνουμε κ θα γινουμε 3ο επίπεδο. Τώρα όμως ήμαστε 2ο.

I would likePosted Image for a pet...


#163 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2,051 posts

Posted 13 September 2008 - 18:32

οκ. τοτε δεν μου κανει εντυπωση που λες οτι η μαχη βγαινει το πολυ σε μαι ωρα. κα ιστη ν3.5 σε αυτα τα επιπεδα , ουτε τοσο κρατουσε. να δουμε ποσο θα κραταει η μαχη απ οτο 10 lvl και μετα

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#164 Xa0s

Xa0s

    Gambate o kudasai !!!

  • Members
  • 341 posts

Posted 13 September 2008 - 18:54

Μάλλον θα αργήσω να ποσταρω κάτι τέτοιο... Δύστυχος :blingeye2:

I would likePosted Image for a pet...


#165 Yo! Master

Yo! Master

    Tiefling Compatible

  • Members
  • 538 posts

Posted 13 September 2008 - 19:37

οκ. τοτε δεν μου κανει εντυπωση που λες οτι η μαχη βγαινει το πολυ σε μαι ωρα. κα ιστη ν3.5 σε αυτα τα επιπεδα , ουτε τοσο κρατουσε. να δουμε ποσο θα κραταει η μαχη απ οτο 10 lvl και μετα


Έχοντας παίξει δύο 12 Level περιπέτειες μπορώ να πω πως δεν παρατηρήσαμε κάποια αύξηση στο χρόνο που έπαιρναν οι μάχες. Οι παίχτες είχαν ποιο πολλές επιλογές μεταξύ των Powers τους σε σχέσει με τα πιο χαμηλά Levels αλλά αυτό δεν "τραβούσε" το παιχνίδι, ειδικά μετά από λίγο όπου εξοικειώθηκαν με τις δυνατότητές τους.

Και ήταν απείρως πιο εύκολο από την πλευρά του DM σε σχέση με τα αντίστοιχα Levels στην 3.χ.


Υ.Γ. Xa0s, κι εγώ παίζω το 'Keep in the Shadowfell' σαν παίχτης (Tiefling Paladin:dwarf:). Πως τα πήγατε με τον Irontooth? :
----
I'm from Greece so i can say Tzimisce with ease.