Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Γάμος και υιοθεσία παιδιών μεταξύ ομοφυλοφίλων
#16
Posted 01 March 2008 - 22:08
Εφοσον δυο ανθρωποι αποφασιζουν να περασουν τη ζωη τους μαζι ειναι κριμα να τους ταλαιπωρουμαι χωρις λογο.
Anyway, 2008 εχουμε καιρος λιγο να κοιταμε και τη συμβαινει γυρω μας.
Απο την αλλη πλευρα ειδικα στην αρχαια Ελλαδα το sex μεταξυ ατομων του ιδιου φυλου ηταν απενεχοποιημενο. Τα προβληματα εμφανιστηκαν με το σκοταδισμο που εφερε ο Χριστιανισμος στα πρωτα χρονια της κυριαρχιας του (Βυζαντιο).
#17
Posted 01 March 2008 - 22:11
ανθρωποι ειναι και τα δικαιωματα τους τα εχουν, κανεις δεν ειπε κατι τετοιο απλα ειναι εξω απο δεδομενα μας ως επιλογη αυτοΕιναι εξω αποο τη φυση μας.
Πως στο καλο ειναι εξω απο τη φυση μας?
Αν ηταν κατι ασυμβιβαστο με τη φυση του ανθρωπου τοτε δεν θα ηταν κατι τοσο συχνο και δεν θα υπηρχε απο την αρχαιοτητα.
Αν το παρεις απο αναπαραγωγικη αποψη ισως ειναι και κατι σαν φυσικη "αμυνα" για την αντιμετωπιση του υπερπληθυσμου(καλα μη βαρατε, απο το μυαλο μου το εβγαλα αλλα ακουγεται λογικο )
Μπορει να ειναι ενα απο τα πιο θεμελιωδη χαρακτηριστκα της ζωης η αναπαραγωγη αλλα μην ξεχνας οτι εμεις δεν ειμαστε πια θεμελιωδεις μορφες ζωης,αλλα εξελιγμενα και πολυπλοκα οντα.
Οσον αφορα τους γαμους των ομοφιλοφυλων δεν βρισκω κανενα προβλημα.Δλδ ποιον στο καλο βλαπτουν?Δικαιωμα τους να εξασφαλιζονται και νομικα.
Τωρα οσον αφορα τη υιοθεσια δεν ξερω τι να πω μιας και δεν εχω ασχοληθει και με το θεμα...Αλλα πιστευω οτι μερικες φορες μπορει αν ειναι δυσκολο για ενα παιδι να μεγαλωνει σε μια τετοια οικογενεια.Βεβαια ενταξει δεν παιρνω και ορκο αλλα ετσι μου φαινεται λογικο σκεφτομενη τις συνθηκες στις οποιες ζουμε σημερα.
Αρα νομιζω οτι για να προχωρησει καποιος σε υιοθεσια θα πρεπει πρωτα να περασει αρκετος καιρος ωστε να καταπολεμηθουν οι προκαταληψεις.
Αν βελτιωθουν τα πραγματα ισως να μην ηταν κατι ασχημο,αλλα αυτη τη συγκεκριμενη στιγμη νομιζω οτι θα ηταν δυσκολο για ενα παιδι,εκτος και αν ηταν αρκετα μεγαλο ωστε να λαβει και αυτο συνειδητα μερος σε αυτη την αποφαση.
#18
Posted 01 March 2008 - 22:13
η ομοφ. ειναι στη συντριπτικη πλειοψηφεια επικτητη, δηλαδη βιασμος σε νεαρη ηλικια ή ασχημα παιδικα χρονια , αυτα τα προβληματα τα αφηνουμε αποδεχουμενοι τα ή τα διορθωνουμε ;
#19
Posted 01 March 2008 - 22:15
#20
Posted 01 March 2008 - 22:16
η ομοφ. ειναι στη συντριπτικη πλειοψηφεια επικτητη, δηλαδη βιασμος σε νεαρη ηλικια ή ασχημα παιδικα χρονια , αυτα τα προβληματα τα αφηνουμε αποδεχουμενοι τα ή τα διορθωνουμε ;
Το συμπέρασμα αυτό βγήκε απο????,........
#21
Posted 01 March 2008 - 22:18
συγνωμη στην αρχαια ελλαδα υπηρχε ομοφ. αλλα και παιδεραστια αυτο το δεχομαστε;
η ομοφ. ειναι στη συντριπτικη πλειοψηφεια επικτητη, δηλαδη βιασμος σε νεαρη ηλικια ή ασχημα παιδικα χρονια , αυτα τα προβληματα τα αφηνουμε αποδεχουμενοι τα ή τα διορθωνουμε ;
Αυτο δεν το ηξερα!Αληθεια ειναι επικτητη και οφειλεται σε τραυματικες σεξουαλικες εμπειριες στην παιδικη ηλικια?
Sounds like Freud to me and near the end of his life he admitted that he was wrong about that thing.
Δεν ειναι πια η αιτια για οτιδηποτε πραγματος ο παιδικος βιασμος.
Ή υπαρχουν προσφατες ερευνες που να το αποδεικνυουν?
#22
Posted 01 March 2008 - 22:20
Επίσης, για την δυνατότητα των ομοφυλοφιλικών ζευγαριών σε γονεϊκούς ρόλους:
LGBT parenting - Wikipedia, the free encyclopedia
.aNiMe//GR IRC Channel ~ Better than sex, batteries included.
#23
Posted 01 March 2008 - 22:24
It's driving me nuts. Srsly, ppl.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#24
Posted 01 March 2008 - 22:25
σορρυ για το οφ τοπικ^^
#25
Posted 01 March 2008 - 22:41
Παιδεραστία
Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (ποθώ, ερωτεύομαι). Ενώ ο όρος "παις" σημαίνει γενικά είτε το αρσενικό είτε το θηλυκό παιδί, εντούτοις, στην περίπτωση αυτή αναφέρεται μόνο στο αγόρι και συγκεκριμένα σ' εκείνο που βρίσκονταν προς το τέλος της εφηβείας.
Ο σύνδεσμος αυτός, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς, στην οποία κύριος στόχος ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε να διδάσκει το αγαπημένο του αγόρι πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς η αγωγή σε πολλές περιπτώσεις δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά βρισκόταν στα χέρια των ιδιωτών, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ομορφιά, ηθική ανεπίληψία και μόρφωση. Ως προς το παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία.
Αυτή η ερωτικά χρωματισμένη ιδιότητα του Μέντορος, την οποίαν είχε ένας ενήλικος, ο οποίος εύρισκε ανταπόκριση στο θαυμασμό και στην ευγνωμοσύνη του αναπτυσσόμενου, ήταν η προϋπόθεση που έκανε αποδεκτή μία τέτοια σχέση, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, χωρίς δηλ. τον παιδαγωγικό έρωτα, ήταν απλώς βλαπτική πορνεία ή και παρά φύσιν ασέλγεια (Πλάτ. Νόμοι 636c, 835c - 842a). Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή όταν υπήρχε, αποτελούσε μόνο το συμπλήρωμα στον παιδαγωγικό αυτό έρωτα. Είναι άξιο αναφοράς ότι αν ένας νεαρός ερώμενος διέπραττε κάτι ανάρμοστο, δε θα του ήταν τόσο οδυνηρό να τον έβλεπε ο πατέρας του, όσο ο εραστής του αφού στα μάτια του αγοριού εκπλήρωνε τη λειτουργία ενός προτύπου που ασφαλώς ήταν στενά συνδεδεμένο με το κοινωνικό γόητρο και την κοινωνική θέση. Άλλωστε, όταν παιζόταν μία θέση για την προτίμηση ενός όμορφου αγοριού με πολλούς θαυμαστές, ο συχνότερα κερδισμένος ήταν ο πιο ισχυρός κοινωνικά άνδρας.
Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια ισόβια φιλία, αφού έπαυε η παιδεραστική σχέση, όταν ο έφηβος μεγάλωνε και γινόταν άνδρας. Ήταν δεδομένο ότι η σχέση αυτή ήταν πολύ ισχυρή και αυτό είχε μια επιπλέον ιστορική εφαρμογή με τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια (Πλούτ. Πελοπ. 287, 6).
Το κοινωνικά αντιφατικό σε αυτού του είδους τις σχέσεις ήταν πως η δια του πρωκτού γενετήσια επικοινωνία, προκύπτει σαφώς από τα κείμενα ότι εθεωρείτο ταπεινωτική για τον παθητικό συμμέτοχο. Στην αττική κωμωδία, η προσβλητική λέξη καταπύγων (Αριστοφ. Θεσμοφ. 201) ήταν εξαιρετικά μειωτική για τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές όπως και ο χαρακτηρισμός ευρύπρωκτος (Αριστοφ. Νεφ. 1023). Η περιφρόνηση, προς τον παθητικό συνεργό της δια του πρωκτού συνουσίας, βρίσκεται θεμελιωμένη στην αντίληψη, ότι ο άνδρας συμπεριφέρεται θηλυπρεπώς, "κατεβαίνοντας" στο επίπεδο της γυναίκας αφού υποτασσόταν σε άλλο άνδρα ως σεξουαλικό αντικείμενο. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι δεν υπήρχαν τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές στα παιδεραστικά ζευγάρια, αλλά οπωσδήποτε επιβεβαιώνει απόλυτη εχεμύθεια προς τα έξω.
#26
Posted 01 March 2008 - 22:45
η παιδεραστια μπαινει με την ιδια ιδεα πως αφου η ομοφ. ηταν δεκτη πρεπει να γινει και τωρα .
Παιδεραστία
Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (ποθώ, ερωτεύομαι). Ενώ ο όρος "παις" σημαίνει γενικά είτε το αρσενικό είτε το θηλυκό παιδί, εντούτοις, στην περίπτωση αυτή αναφέρεται μόνο στο αγόρι και συγκεκριμένα σ' εκείνο που βρίσκονταν προς το τέλος της εφηβείας.
Ο σύνδεσμος αυτός, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς, στην οποία κύριος στόχος ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε να διδάσκει το αγαπημένο του αγόρι πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς η αγωγή σε πολλές περιπτώσεις δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά βρισκόταν στα χέρια των ιδιωτών, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ομορφιά, ηθική ανεπίληψία και μόρφωση. Ως προς το παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία.
Αυτή η ερωτικά χρωματισμένη ιδιότητα του Μέντορος, την οποίαν είχε ένας ενήλικος, ο οποίος εύρισκε ανταπόκριση στο θαυμασμό και στην ευγνωμοσύνη του αναπτυσσόμενου, ήταν η προϋπόθεση που έκανε αποδεκτή μία τέτοια σχέση, ενώ σε διαφορετική περίπτωση, χωρίς δηλ. τον παιδαγωγικό έρωτα, ήταν απλώς βλαπτική πορνεία ή και παρά φύσιν ασέλγεια (Πλάτ. Νόμοι 636c, 835c - 842a). Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή όταν υπήρχε, αποτελούσε μόνο το συμπλήρωμα στον παιδαγωγικό αυτό έρωτα. Είναι άξιο αναφοράς ότι αν ένας νεαρός ερώμενος διέπραττε κάτι ανάρμοστο, δε θα του ήταν τόσο οδυνηρό να τον έβλεπε ο πατέρας του, όσο ο εραστής του αφού στα μάτια του αγοριού εκπλήρωνε τη λειτουργία ενός προτύπου που ασφαλώς ήταν στενά συνδεδεμένο με το κοινωνικό γόητρο και την κοινωνική θέση. Άλλωστε, όταν παιζόταν μία θέση για την προτίμηση ενός όμορφου αγοριού με πολλούς θαυμαστές, ο συχνότερα κερδισμένος ήταν ο πιο ισχυρός κοινωνικά άνδρας.
Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια ισόβια φιλία, αφού έπαυε η παιδεραστική σχέση, όταν ο έφηβος μεγάλωνε και γινόταν άνδρας. Ήταν δεδομένο ότι η σχέση αυτή ήταν πολύ ισχυρή και αυτό είχε μια επιπλέον ιστορική εφαρμογή με τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια (Πλούτ. Πελοπ. 287, 6).
Το κοινωνικά αντιφατικό σε αυτού του είδους τις σχέσεις ήταν πως η δια του πρωκτού γενετήσια επικοινωνία, προκύπτει σαφώς από τα κείμενα ότι εθεωρείτο ταπεινωτική για τον παθητικό συμμέτοχο. Στην αττική κωμωδία, η προσβλητική λέξη καταπύγων (Αριστοφ. Θεσμοφ. 201) ήταν εξαιρετικά μειωτική για τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές όπως και ο χαρακτηρισμός ευρύπρωκτος (Αριστοφ. Νεφ. 1023). Η περιφρόνηση, προς τον παθητικό συνεργό της δια του πρωκτού συνουσίας, βρίσκεται θεμελιωμένη στην αντίληψη, ότι ο άνδρας συμπεριφέρεται θηλυπρεπώς, "κατεβαίνοντας" στο επίπεδο της γυναίκας αφού υποτασσόταν σε άλλο άνδρα ως σεξουαλικό αντικείμενο. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι δεν υπήρχαν τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές στα παιδεραστικά ζευγάρια, αλλά οπωσδήποτε επιβεβαιώνει απόλυτη εχεμύθεια προς τα έξω.
Αγόρι μου μπορούσες να μου το πεις μεσώ πμ όχι να μαμουμε το θρέαντ.
#27
Posted 01 March 2008 - 22:45
Το κοινωνικά αντιφατικό σε αυτού του είδους τις σχέσεις ήταν πως η ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ γενετήσια επικοινωνία, προκύπτει σαφώς από τα κείμενα ότι εθεωρείτο ταπεινωτική για τον παθητικό συμμέτοχο.
LOL!?!
sorry δεν θελω να κοροιδεψω κανεναν,ξερω οτι το θεμα ειναι σοβαρο,απλα ενιωσα οτι επρεπε να το γραψω.....sorry κ παλι
#28
Posted 01 March 2008 - 22:55
Το κοινωνικά αντιφατικό σε αυτού του είδους τις σχέσεις ήταν πως η δια του πρωκτού γενετήσια επικοινωνία, προκύπτει σαφώς από τα κείμενα ότι εθεωρείτο ταπεινωτική για τον παθητικό συμμέτοχο. Στην αττική κωμωδία, η προσβλητική λέξη καταπύγων (Αριστοφ. Θεσμοφ. 201) ήταν εξαιρετικά μειωτική για τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές όπως και ο χαρακτηρισμός ευρύπρωκτος (Αριστοφ. Νεφ. 1023). Η περιφρόνηση, προς τον παθητικό συνεργό της δια του πρωκτού συνουσίας, βρίσκεται θεμελιωμένη στην αντίληψη, ότι ο άνδρας συμπεριφέρεται θηλυπρεπώς, "κατεβαίνοντας" στο επίπεδο της γυναίκας αφού υποτασσόταν σε άλλο άνδρα ως σεξουαλικό αντικείμενο. Αυτό δεν σήμαινε βέβαια ότι δεν υπήρχαν τέτοιες σεξουαλικές συμπεριφορές στα παιδεραστικά ζευγάρια, αλλά οπωσδήποτε επιβεβαιώνει απόλυτη εχεμύθεια προς τα έξω.
Εδώ αυτό που εγώ βλέπω είναι το μισογυνισμό που είχε μια τέτοια κοινωνία.Θα πρέπει να μας ανυσηχεί ότι τέτοιου είδους νοοτροπίες επιβιώνουν μεχρι σήμερα.
Και πάλι όμως,δεν λές κάτι.Αυτό υπήρξε η παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα(προσοχή:όχι σε όλες τις αρχαίες κοινωνίες).Δεν μιλάμε για την παιδεραστία όπως την βλέπει η σημερινή κοινωνία που διαφέρει θα έλεγα αρκετά.Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι και τότε και τώρα εκδηλωνόταν απο μεγάλο μέρος του ανδρικού (κυρίως) πληθυσμού μια τάση να θέλουν νεότερες κοπέλες.Τα τελευταία χρόναι έχουν έθει και πολλές υποθέσεις ανάλογες για γυναίκες.Οπότε δεν μιλάμε για αποκλειστικά ομοφυλοφιλικό φαινόμενο αλλά και για κάτι που υπάρχει μεταξύ ατόμων διαφορετικού φύλου.
Επίσης,το επιχήρημα για την αρχαία Ελλάδα δεν ενοεί ότι οτιδήποτε κυριαρχούσε στην αρχαιοελληνική κοινωνία πρέπει να κυριαρχεί και σήμερα.Αναφέρεται ως ένα απο τα παραδείγματα και αποδείξεις ότι η ομοφυλοφιλία είναι ένα πανάρχαιο φαινόμενο.Το ότι πρέπει να σταματήσει να αντιμετοπίζεται ως κάτι κατάπτυστο είναι κάτι που πρέπει να συμβεί για τελείως διαφορετικούς λόγους.
-Επειδή έχει αποδιχθεί ότι είναι κάτι φυσικό
-επειδή μιλάμε για αποκλεισμό και απαράδεκτη αντίδραση απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους
#29
Posted 01 March 2008 - 23:17
Το επιχείρημα περί ύπαρξης της ομοφυλοφιλίας στη φύση εκτός απο αχρείαστο είναι και αβάσιμο. Αχρείαστο διοτι δεν νοείται να υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζεται να απολογηθούν για το τί κάνουν με τη προσωπική τους ζωή. Και αβάσιμο, επειδή στη φύση εκτός απο την ομοφυλοφιλία συναντάται και η επιβίωση του ισχυρού. Αν λοιπόν εγω, ξεριζώσω το λαρύγγι ενος περαστικού και του πάρω τα λεφτά επειδή μπορώ, θα τιμωρηθώ απο τους νόμους που θέσπισε η ανθρώπινη κοινωνία. Καλό είναι βέβαια να μην απομακρυνόμαστε απο το φυσικό τρόπο ζωής, ομως η υποταγή στις αρχέγονες προσταγές του ζωόδους εγκεφάλου μας είναι εξίσου, αν οχι περισσότερο επιβλαβής...
#30
Posted 01 March 2008 - 23:22
\ Και αβάσιμο, επειδή στη φύση εκτός απο την ομοφυλοφιλία συναντάται και η επιβίωση του ισχυρού. Αν λοιπόν εγω, ξεριζώσω το λαρύγγι ενος περαστικού και του πάρω τα λεφτά επειδή μπορώ, θα τιμωρηθώ απο τους νόμους που θέσπισε η ανθρώπινη κοινωνία. Καλό είναι βέβαια να μην απομακρυνόμαστε απο το φυσικό τρόπο ζωής, ομως η υποταγή στις αρχέγονες προσταγές του ζωόδους εγκεφάλου μας είναι εξίσου, αν οχι περισσότερο επιβλαβής...
Θα έλεγα πως με άλλο τρόπο χρησιμοποιείται αυτό το επιχήρημα,άσε που νομίζω ότι έχει διαφορά το να σκοτώνεις απο το να αγαπάς(γιατί για αυτό μιλάμε,για το δικαίωμα στην αγάπη και την εκρασή της απο αυτούς τους ανθρώπους).Αυτό που προσπαθεί να πεί κανείς είναι ότι δεν πρόκειται περί κάποιας ανωμαλίας αλλά για μια απλή έκφραση της ανθρώπινης σεξουαλικότητας.