Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Η νύχτα πέφτει... [γενική συζήτηση]
#1246
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:04
Καλή ιδέα, αν και δεν νομίζω να καθυστερούμε.
Στην ουσία, θα είναι σχεδόν το ίδιο με πριν. Με τη διαφορά πως πριν αρχίσει η ψηφοφορία, θα είναι ένας παίκτης προστατευμένος.
Άρα, ο τύπος δεν ξέρει αν προστατεύει δολοφόνο, δεν ξέρει αν θα λιτσαριστεί ο προστατευόμενος, δεν θα ξέρει αν του έρθει μπούμερανγκ και σώσει κανάν μπάτσο ή βιτζιλάντε.
#1247
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:24
Οι δύο επιθεωρητές να αντικατασταθούν από δύο λακέδες. Τι εννοώ
> Ο επιθεωρητής βγαίνει με κλήρο.
> Πριν την πρώτη νύχτα έχει δικαίωμα να ρωτήσει για δύο άτομα
> Από εκεί και πέρα οι λακέδες θα ενεργούν με βάση τις πληροφορίες που επιλέγει να τους δώσει ο ίδιος ο επιθεωρητής, αλλά δεν έχουν το δικαίωμα να ρωτάνε τη νύχτα
> Όταν ο επιθεωρητής πεθάνει, επιλέγει τον διάδοχό του
Οι τρεις επιθεωρητής είναι κάπως άχρηστο να υπάρχουν ούτως ή άλλως, γιατί εκτός του ότι μέχρι να βρεθούν οι περισσότεροι πεθαίνουν και ό,τι βρουν πάει στράφι, πρέπει να προσέχουν και να μην τους φάνε, οπότε δεν κάνουν και πολλά στη μέρα για να μην φανερωθούν. Αντίθετα ένας επιθεωρητής με δύο συνεργούς μού ακούγεται πολύ καλύτερο.
Και αν οι δολοφόνοι είναι πάνω από 6, να χωρίζονται σε δύο ομάδες και να τρώνε εναλλάξ.
> Υπάρχει και ο ρόλος του δημάρχου ο οποίος μπορεί να εκλεχθεί απ' όλους και η ψήφος του να μετράει για δύο τη μέρα.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Kai: 15 Ιανουάριος 2012 - 20:30
#1248
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:29
#1249
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:33
Α Zura, τι εννοείς; Όχι δεν ίσχυσε. Δεν ξέρω για τους άλλους επιθεωρητές, αλλά όσον αφορά εμένα, δεν ήξερα κανέναν ρόλο μέχρι που ήρθε η νύχτα και ρώτησα.
EDIT: Δεν συμφωνώ καθόλου με τον Kai. Καθόλου.
#1250
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:39
Όσον αφορά ρόλους προτείνω
Ο ρόλος του ψυχίατρου, που είναι ένας αθώος ο οποίος θα έχει την ικανότητα να μετατρέψει τον Vigilante σε αθώο. Θα στέλνει usernames στον GM, και αν το πετύχει το πέτυχε. Με επιλογή του πάντα, όχι κάθε βράδυ. Πχ αν δει ότι ο vigilante βγάζει αθώους. Αν δεν τον βρει μία φορά δεν θα έχει δικαίωμα να στείλει για ένα γύρο, για να έχει και περισσότερο χρόνο να σκεφτεί ποιος μπορεί να είναι ο vigilante.
Ο ρόλος του Οδοντίατρου. Ο οδοντίατρος μπορεί να διαλέξει όποιον παίχτη θέλει το βράδυ, και να του "βγάλει τα δόντια" και να τον κάνει να μην μιλήσει την επόμενη μέρα. Μπορεί απλά αυτός ο επιλεγμένος παίχτης να βάλει την ψήφο του χωρίς να πει τις σκέψεις του και τα λοιπά.
Είναι κορίτσι, δεν ειναι Ο Kai. Είναι Η.
Πες μας και γιατί δεν συμφωνείς.
#1251
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:43
Αυτό δεν είναι κακό. Βέβαια, θα τρώει αποδεδειγμένα αθώους και θα διπλασιάσει όσους σκοτώνουν εκείνοι, οπότε θα δώσει ένα γερό πλεονέκτημα στους δολοφόνους. Αν γίνει αυτό, τότε οι δολοφόνοι θα πρέπει να γίνουν λιγότεροι (5+1 αντί για 7 στους 40 που είχαμε), ή να έχουμε extra ρόλο που να ευνοεί τους αθώους.
Μην ξεχνάμε πως φέτος ήταν εύκολο διότι είχαμε πολλούς άπειρους ή αδιάφορους δολοφόνους. Δε θα είναι πάντοτε έτσι.
Μην ξεχνάς όμως οτι μπορεί να φάει και δολοφόνο, απο τη στιγμή που δε θα ξέρει ποιος είναι τι.
Είδες τι έγινε φέτος με τον Vigilante, κάθε βοηθητικός ρόλος μπορεί να έχει και το ανάλογο backfire.
Απο τη στιγμή που αλλάζουν οι ρόλοι, οι άποψη όλων το ίδιο μετράει.Βασικά, επιθεωρητές και δολοφόνοι κυρίως, γιατί δεν κάνετε μια πρόταση εσείς;
Εγώ πχ μιλαώ ως πρώην δολοφόνος, αλλά και γενικά κάποιος που πρισπαθεί να κάνει το παιχνίδι πιο challenging αν δεν είναι την άλλη φορά.
Όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι επίσης ενδιαφέροντες.^^
#1252
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:45
#1253
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 20:51
Τον δήμαρχο που είπε ο Κάις εγώ τον ξέρω να μπορεί αν θέλει να "αθωώσει" αυτόν με τις πιο πολλές ψήφους και να βγει με λιντσάρισμα ο δεύτερος .
Τον οδοντίατρο που είπε ο Ζούρας εγώ τον ξέρω ως χασάπη που κόβει ή χέρι η γλώσσα και στον επόμενο γύρο αυτός που του τα κοψε δεν μπορεί ή να μιλήσει ή να ψηφίσει αντίστοιχα .
#1254
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:06
#1255
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:07
#1256
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:13
#1257
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:48
Γιατί ? Δεν αισθάνεσαι καλά ?
Ο μπαμπάς μου δέρνει το δικό σου εντάξει?

#1258
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:50
Ο ρουφιανος και το τσιράκι μου αρέσουν εφόσον έχουμε και κρυφούς δολοφόνους.
#1259
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 21:53
Ο μπαμπάς μου δέρνει το δικό σου εντάξει?
Θα τα πω όλα στον

#1260
Καταχωρήθηκε 15 Ιανουάριος 2012 - 22:38
Θα μπορούσε, ωστόσο, να είναι κάπως διαφορετικό. Δύο φατρίες δολοφόνων, μισοί στη μία μισοί στην άλλη, όπου γνωρίζουν μόνο τη φατρία τους και σκοτώνουν και οι δύο τη νύχτα. Μπορεί να σκοτώνουν επί 2, αλλά κινδυνεύουν σοβαρά να φαγωθούν μεταξύ τους αν αναζητήσουν επιθεωρητές.
Αυτό το κάνει balanced μεν, αλλά αρκετά πιο περίπλοκο και ολίγον τι random. Θα ήθελα όμως να το δοκιμάσω κάποια στιγμή.
Ο οδοντίατρος/χασάπης ή όπως θα προτιμούσα εγώ να λέγεται, ο Απαγωγέας, δεν είναι κακή επιλογή. Διαλέγει τη νύχτα υποχρεωτικά κάποιον ο οποίος εξαφανίζεται την ημέρα και δεν έχει δικαίωμα να μιλήσει. το θύμα του θα μπορεί να ψηφιστεί κανονικά, απλώς δεν ψηφίζει και δεν αυτοκτονεί. Αδιάφορος ρόλος όσον αφορά την εξέλιξη του παιχνιδιού, δεν επηρεάζει ιδιαίτερα είτε τη μία είτε την άλλη πλευρά, καλή επιλογή για να έχει πάσες ο GM να γράφει όμορφες πιπεράτες ιστορίες. Άρα εγκρίνω.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Babba: 16 Ιανουάριος 2012 - 00:23
Χωρίς Παλέρμο,
δεν έχει υπογραφή.