Α-χμ! May I have your attention please~!
Σωστά μαντέψατε: Ξεκινάμε τις εγγραφές για το καινούργιο Παλέρμο! Επειδή θα κάνουμε μια τόοοση δα καινοτομία, η συζήτηση ξεκινά νωρίτερα - μαζί με τις εγγραφές - αλλά το παιχνίδι σε κάθε περίπτωση θα ξεκινήσει μετά τις 18 του μήνα, αν μας τραβήξει περισσότερο η συζήτηση μπορεί και πιο μετά. (που δε φαντάζομαι, αλλά λέμε αν)
Καινοτομία: Όλοι όσοι συμμετέχετε θα έχετε από έναν ρόλο. Για να μην τραβήξουμε πολύ τις νύχτες, και για να μπορεί να είναι λειτουργικό το παιχνίδι, οι συμμετοχές θα κλείσουν στους πρώτους 15 που θα δηλώσουν. Αν δεν βρεθούν τόσοι που να θελήσουν να παίξουν, βλέπουμε και κάνουμε τις ανάλογες προσαρμογές. Παραπάνω όμως δύσκολο να μπούνε.
ΡΟΛΟΙ
Αθώοι: Προσπαθείτε να κερδίσετε ξεσκεπάζοντας και σκοτώνοντας τους δολοφόνους. Αυτή τη φορά κανείς σας δεν θα κάτσει αδρανής. Όλοι σας έχετε την ευκαιρία να αλλάξετε τη μοίρα σας.
1) Bodyguard: Μπορείς να διαλέξεις ένα άτομο να φυλάς κάθε νύχτα. (Δεν είναι υποχρεωτικό, έχεις και την δυνατότητα να μην το κάνεις αν θες.) Αν κάποιος προσπαθήσει να σκοτώσει αυτό το άτομο, υπάρχει 50% πιθανότητα να σκοτώσεις αυτόν που επιτέθηκε, αλλά υπάρχει και 50% πιθανότητα αυτός να σκοτώσει εσένα και να πεθάνεις στη θέση εκείνου που προστατεύεις.
2) Cop: Ο γνωστός μας επιθεωρητής. Ερευνάς ένα άτομο κάθε νύχτα και μαθαίνεις την αθωότητά του ή μη.
3) Vigilante: Ο γνωστός μας εκδικητής, αυτή τη φορά εξοπλισμένος με 2 σφαίρες. Σκοτώνεις τη νύχτα.
4) Paranoid Cop: Είσαι επιθεωρητής. Και είσαι παρανοϊκός. Αλλά κανείς δεν παραδέχεται ότι είναι παρανοϊκός, οπότε ούτε εσύ το ξέρεις. Εσύ έχεις πληροφορηθεί ότι είσαι απλός επιθεωρητής. Στα μάτια σου όλοι θα εμφανίζονται πάντα ένοχοι.
5) Doctor: Κι εδώ έχουμε το γνωστό μας γιατρό, που προστατεύεις ένα άτομο απ’ το θάνατο κάθε νύχτα.
6) Gunsmith: Έχεις φτιάξει 2 όπλα. Δεν θέλεις να πάνε χαμένα, αλλά δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις ο ίδιος. Μπορείς (δεν υποχρεούσαι ούτε εδώ) να τα δώσεις λοιπόν τη νύχτα σε όποιον επιλέξεις, ένα κάθε νύχτα. Αυτός στον οποίο θα τα δώσεις μπορεί να πυροβολήσει μέσα στη μέρα και να σκοτώσει ακαριαία αυτόν που πυροβόλησε. Έχει 50% πιθανότητα να μείνει ανώνυμος.
7) Town Drunk: Μέθυσες, μεθάς κάθε νύχτα και δεν ξέρεις τι κάνεις. Μέσα στο μεθύσι σου, ενοχλείς και άλλους, γιατί τους μεθάς κι αυτούς. Κάθε νύχτα, μεθάς από έναν, κι αυτός πια δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Ο, τι κι αν ήθελε να κάνει, ακυρώνεται. Πχ, ο γιατρός δε θα μπορέσει να προστατεύσει, ο εκδικητής δε θα μπορέσει να σκοτώσει, η μάγισσα δε μπορεί να καταραστεί.
Watcher: Ή αλλιώς, η κουτσομπόλα. Κάθε νύχτα διαλέγεις από ένα άτομο να παρακολουθείς. Τότε μαθαίνεις ποιος το επισκέφτηκε, ή αν το επισκέφτηκε κάποιος. Δε μαθαίνεις το ρόλο αυτού του κάποιου όμως. Αν τον επισκέφτηκαν δυο και πάνω, τους μαθαίνεις όλους.
Notes: To 50% θα επιλέγεται τυχαία από εμένα, τον GM, μαζί με τους mods που επιβλέπουν το παιχνίδι. Δικαστής δεν υπάρχει, σε περίπτωση ισοψηφίας η επιλογή για το ποιος τελικά θα πεθάνει θα είναι ξανά τυχαία. Οι επιθεωρητές δε γνωρίζονται μεταξύ τους και δεν θα μπορούν να συνεργαστούν. Επίσης δε θα μαθαίνουν ρόλους, μόνο το party στο οποίο ανήκει κάποιος. Ο Town Drunk προηγείται τις νύχτες όλων των άλλων ρόλων.
Δολοφόνοι: Στόχος σας είναι να εξολοθρεύσετε τους πάντες στο πέρασμά σας. Νικάτε όταν μειώσετε τον αριθμό των υπόλοιπων σε ίσο με το δικό σας. Σημαντικό είναι πως εδώ δεν έχετε δολοφονίες τη νύχτα – όχι όλοι μαζί. Το ατού που έχετε είναι πως γνωρίζετε ο ένας τον άλλον και μπορείτε να κατευθύνετε στρατηγικές. Δυο από εσάς μπορούν να σκοτώσουν. Αν αυτοί οι δύο σκοτωθούν στη διάρκεια του παιχνιδιού, τότε οι άλλοι δυο θα μπορέσετε να σκοτώσετε, δουλεύοντας μαζί, τη νύχτα, όπως στα προηγούμενα παιχνίδια.
1) Witch: Διαλέγεις ένα άτομο κάθε νύχτα και του δίνεις μια κατάρα. Αν αυτή τη νύχτα το άτομο το επισκεφτεί κάποιος (εκτός απ’ το γιατρό και το σωματοφύλακα), πεθαίνει. Εννοείται ότι το άτομο δεν μπορεί να είναι ένας απ’ τους συνεργούς σου. Επίσης δεν μπορείς να καταραστείς άτομο που ξέρεις πως θα το επισκεφτεί συνεργός σου.
2) Driver: Σου αρέσει να χειραγωγείς καταστάσεις και να τις αντιστρέφεις. Γι’ αυτό λοιπόν, μπορείς να διαλέξεις δυο άτομα κάθε νύχτα. Κάθε πράξη πάνω σ’ αυτά τα δύο άτομα θ’ αντιστραφεί. Πχ, αν ο γιατρός προστάτευε τον Χ και ο εκδικητής θα σκότωνε τον Ψ, ο Χ σκοτώνεται κι ο Ψ προστατεύεται. Προσοχή: Κανείς απ’ αυτά τα δυο άτομα δε μπορεί να είναι συνεργός σου.
3) Godfather: Εσύ είσαι άνετος κι ωραίος. Το mastermind πίσω απ’ την όλη υπόθεση και αρχηγός των δολοφόνων. Χωρίς να κάνεις τίποτα, έχεις τους άλλους να τρέχουν για πάρτη σου, και πάντα, εμφανίζεσαι αθώος στους επιθεωρητές. Πάντα. Σε όλους τους επιθεωρητές. Οπότε θα πρέπει να προσέχεις τον παρανοϊκό επιθεωρητή, γιατί αν έχει καταλάβει την παράνοιά του και σε δει αθώο, θα σε καταλάβει.
4) Voodoo Lady: Η παραδοσιακή μάγισσα είναι κλισέ. Εσύ κάνεις κάτι πιο ιδιαίτερο. Βουντού. Κάθε νύχτα, διαλέγεις ένα άτομο και μια λέξη. Αν την επόμενη μέρα το άτομο πει αυτή τη λέξη, πεθαίνει στο τέλος της μέρας. Προσοχή: Η λέξη θα πρέπει να είναι ουσιαστικό και να μην είναι παρεμφερής με τα «αθώος, δολοφόνος, ‘όνομα ρόλου’ νύχτα, μέρα».
Third Party: Κάθε ένας από εσάς είναι μόνος και νικάει μόνος. Ο καθένας σας μπορεί να διαλέξει αν θα στηρίξει αθώους ή δολοφόνους, μέχρι να τους νικήσει όλους ο ίδιος.
1) Alien: Ήρθες από άλλο πλανήτη με σκοπό να κατακτήσεις τη Γη, προς το παρόν θ’ αρχίσεις με το Παλέρμο. Κάθε νύχτα εξετάζεις ένα άτομο (δε μαθαίνεις ρόλο, απλά το διαλέγεις). Αν έχεις καταφέρει να εξετάσεις όλους όσους έχουν μείνει ζωντανοί, νίκησες.
2) Warlock: Κάθε νύχτα διαλέγεις ένα άτομο. Αν αυτό το άτομο λιντσαριστεί την επόμενη μέρα, έχεις προβλέψει σωστά. Νικάς όταν προβλέψεις σωστά 3 φορές.
3) Angel: Τη νύχτα 0, δηλαδή στην αρχή του παιχνιδιού, διαλέγεις ένα άτομο. Θα γίνεις ο φύλακας άγγελος αυτού του ατόμου και έχεις τη δυνατότητα, αν δεις ότι αυτό το άτομο θα πεθάνει, να θυσιαστείς για να το σώσεις. Νικάς αν το άτομο μείνει ζωντανό στο τέλος.
Aυτοί είναι οι καινούργιοι κανόνες, αλλά σηκώνουν τροποποιήσεις. Ας πούμε, αν θεωρείτε πως η Voodoo Lady θα επηρεάσει το role play, τη βγάζουμε και βάζουμε τον Interceptor, o οποίος κάνει ο,τι η μάγισσα αλλά στο ανάποδο, αντί να σκοτώσει αυτόν που επισκέφθηκε τρίτος, σκοτώνει τον τρίτο. Επίσης, αν θεωρείτε πως οι δολοφόνοι έχουν μειονέκτημα στα συγκεκριμένο setting, να τους βγάλουμε τον περιορισμό για τα μέλη της ομάδας τους, αλλά να τους στερήσουμε τελείως τις δολοφονίες τη νύχτα.
Όπως καταλαβαίνετε, το παιχνίδι αυτή τη φορά θα είναι πιο δύσκολο και θα απαιτεί συνεχή συμμετοχή. Πιο πολύ θα απαιτεί
να μην καθυστερείτε να μου στέλνετε pm τις νύχτες! Αλλιώς δε θα μπορώ να ξεκινήσω τη μέρα. Οπότε αν νιώθετε πως δε θα έχετε χρόνο ή όρεξη, καλύτερα να μην συμμετέχετε. Το λέω για να μην χαλάσει το παιχνίδι γι' αυτούς που θέλουν να το παίξουν full potential. Τις μέρες γράφτε ο,τι θέλετε, αλλά είναι σημαντικό να μην καθυστερείτε τις νύχτες!
Λοιπόν; Τι λέτε; Will we do this?
Edited by DoB, 09 February 2013 - 18:07.