Edited by specialistas4, 21 May 2012 - 20:36.
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#3016
Posted 21 May 2012 - 16:20

#3017
Posted 21 May 2012 - 16:35

Μπραβο στο τρολλ!


#3018
Posted 21 May 2012 - 16:49
#3019
Posted 21 May 2012 - 16:57
#3020
Posted 21 May 2012 - 17:01
Πραγματικά,
1. ένα πολύ δύσκολο κείμενο.. ανάλογο με ''Τα πάντα πλήρη Θεών'' του Σεφέρη.
2. Οι ασκήσεις απαιτητικές
3. τα ζητούμενα στο α' σκέλος του θέματος παραγωγής λόγου απαιτούν μια καλή κατανόηση της Τέχνης και του ρόλου της στη ζωή μας ( ιδιαίτερα δύσκολο φιλοσοφικό ερώτημα)
Η δυσκολία των θεμάτων θα επηρεάσει γενικά τη βαθμολογία, άρα, αν θεωρείς ότι έγραψες καλά, μπορεί αναλογικά να είσαι σε πολύ καλή θέση - ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο βαθμό -
Ήταν δύσκολο κείμενο για περίληψη, αλλά όπως είπα και στα άλλα παιδιά, η βαθμολογία θα κυμανθεί αναλογικά: δηλ. ο βαθμός θα έχει σχετική βαρύτητα ανάλογα με το μέσο όρο (που πιθανώς θα είναι χαμηλός).Η περίληψη θα είναι καθοριστική για τον απόλυτο βαθμό!
#3021
Posted 21 May 2012 - 17:14
Αουτς.Παντως πολυ ευκολα το πηρες red queen.Εγω θα ειχα κερμαστει απο το μπαλκονι αναποδα μεχρι να με φανε τα κορακια xD
Ακουσα φριχτα λογια για το κειμενο παντως.Ηταν οντως τοσο φρικη?
Είστε σοβαροί;
Άντε, έγραψε άρθρο αντί για εισήγηση και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Πόσο πια να της κόψει;
Και το έλεγε η εκθεσού μου πως φέτος ή του χρόνου θα έπεφτε τέχνη :<
Αυτά τα "το έλεγε η εκθεσού μου" μοιάζουν με τα "και το 'χε δει στο φλιτζάνι η γιαγιά μου"... Ό,τι και να έλεγε ότι θα πέσει, κάποτε θα έπεφτε. Πάνω κάτω όλα συνδέονται.
Κατά τα άλλα, είδα το κείμενο. ΓΑΜΑΤΟ. Αλλά δύσκολο για θέμα και ειδικά για να αποδώσεις περιληπτικά τα επιμέρους νοήματα κάθε παραγράφου.
Το θέμα της έκθεσης ήταν αρκετά αφηρημένο ώστε να σου αφήνει χώρο να αφήσεις τη φαντασία σου να καλπάσει και να αποτυπώσεις όμορφες αράδες, αλλά γενικά δεν είναι από τα πιο "εύκολα" (όπου "εύκολα" βάλε θέματα που έχουν κάμποσες διακριτές μεταξύ τους ιδέες/επιχειρήματα να απομνημονεύσεις ή να σκεφτείς).
Άντε, καλή επιτυχία σε όλους και να θυμάστε ότι ειδικά οι αγχωμένοι/ψαρωμένοι πηγαίνετε πάντα καλύτερα απ'ό,τι νομίζετε τελικά!
Edited by Whitelighter, 21 May 2012 - 17:15.
«Ίσως ο Megatron να 'κανε τελικά το λάθος που θα με κάνει αρχηγό των Decepticons!»
#3022
Posted 21 May 2012 - 17:56
Το θέμα της έκθεσης πραγματικά ήταν ηλίθιο. Ποιο χαζό θέμα δεν μπορούσαν να βάλουν. Κυρίως το β' σκέλος του θέματος. Δεν περίμενα να βάλουν ενεργητική και παθητική σύνταξη. Η παράγραφος μου βγήκε αρκετά καλή θεωρώ και τα συνώνυμα και τα αντώνυμα μου φάνηκαν βατά. Το κείμενο για την περίληψη ήταν αρκετά δυσνόητο, δύσκολο για να βγάλεις περίληψη από εκεί όπως είπαν και οι ίδιοι οι καθηγητές μας στο σχολείο. Επίσης, κάτι μου μας έγραψε ο καθηγητής της έκθεσης στο φάτσαμπουκ για την βαθμολογία και τις εντυπώσεις του από τα θέματα.
Δεν συμφωνώ για το θέμα της έκθεσης.Ήταν πολύ καλό και αυτό διότι δεν μας περιόριζε αλλά επέτρεπε να μιλήσουμε γενικά για την τέχνη.Το κείμενο μας έδινε στοιχεία για αυτό και ο καθένας έχει γνώσεις πάνω στο θέμα.Βέβαια παραδέχομαι πως αυτή η γενικότητα είναι και αρνητική εώς ένα σημείο.Τα συνώνυμα ήταν αστεία(μα αντώνυμο στο κοντά

Σύμφωνα και με δικό μας καθηγητή.''ΝΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ:πολύ δύσκολο για περίληψη θέμα αλλά οι ασκήσεις και η Έκθεση πανεύκολα.''
Edited by specialistas4, 21 May 2012 - 18:01.

#3023
Posted 21 May 2012 - 19:02
#3024
Posted 21 May 2012 - 19:08
^7?? Τι άλλο έχεις πάρει να δώσεις?!
Αγγλικά Γαλλικά για το μεταφραστικό στη Κέρκυρα
#3025
Posted 21 May 2012 - 19:17
Παιδιά, δε ξέρω. Δε θέλω να προλογίζω, αλλά το κείμενο πραγματικά το λάτρεψα. Ήταν πολύ ωραίο.
Εσύ και μια φίλη μου. Είστε το μόνα άτομα που έχω ακούσει να λένε τέτοιο πράμα.
*waving intensifies*
#3026
Posted 21 May 2012 - 19:21
Πρέπει να το ψάξεις αυτό.Παιδιά, δε ξέρω. Δε θέλω να προλογίζω, αλλά το κείμενο πραγματικά το λάτρεψα. Ήταν πολύ ωραίο.


#3027
Posted 21 May 2012 - 19:41
Παιδιά, δε ξέρω. Δε θέλω να προλογίζω, αλλά το κείμενο πραγματικά το λάτρεψα. Ήταν πολύ ωραίο.
Οχι ηταν απαισιο και ανυπαρκτο και ευχομαι να κοπουν τα δαχτυλα αυτουνου που το διαλεξε
#3028
Posted 21 May 2012 - 19:46

Εμάς μας είπαν λίγα για το θέμα της έκθεσης σήμερα στο φροντιστήριο, και μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον.
Ισχύει βέβαια αυτό για τη δυσκολία στην περίληψη.
Πάντως απο λεξιλογικές, σύνταξη κλπ τις είπαμε πρόχειρα τις ασκήσεις και μας φάνηκαν πανεύκολες.
Βtw εδώ και τόσους μήνες δεν σας έχω πει τι απέγινε ο διαγωνισμός της φιλοσοφίας.(ναι το ξέρω οτι δεν κοιμόσασταν το βράδυ)
Τελικά το γραπτό μου δεν πήρε καν 15.
Απλά μάλλον το βρήκαν εκτός θέματος ή απλά δε τους άρεσαν αυτά που έγραφα επειδή μάλλον διέφεραν απο αυτά που ήθελαν να ακούσουν.
Δεν πιστεύω πως αδικήθηκα απλά, αλλά μάλιστα είμαι 90% σίγουρος οτι αν τα κριτήρια ήταν "αντικειμενικά" και είχαν και ως πραγματικό κριτήριο την πρωτοτυπία (όσο αντικειμενικά μπορεί να είναι δηλαδή σε ένα τέτοιο θέμα) δεν υπήρχε περίπτωση να με περάσουν τόσα άτομα.
Βέβαια το κυριότερο είναι οτι σε αντίθεση με όλα τα άλλα σχολεία δεν μας έκαναν καμία προετιμασία, και μάλλον ζητούσαν αρκετά συγκεκριμένα πράγματα για τα οποία δεν είχαμε ιδέα.
Είναι σπαστικό το γεγονός οτι θα μείνω για πάντα με την αμφιβολία για το αν πραγματικά άξιζε ή όχι το γραπτό μου, αλλά αυτό που ξέρω ήταν οτι πέρασα εξαιρετικά και έγραψα πολύ καλά για τα δεδομένα των ικανοτήτων μου.
Εξακολουθώ να γράφω αποσπασματάκια φιλοσοφίας στο word με σκοπό στην πορεία να τα συνθέσω σε ολοκληρωμένα δοκίμια.
Βέβαια δε συγκρίνονται με τις γαματοσύνες που έγραφα εκεί πέρα αλλά γράφοντας θα διορθώνω τις χαζομάρες των νιάτων και νομίζω πως στην πορεία ίσως είναι άξια μέχρι και για έκδοση.
Και επειδή το μικρόβιο δε φεύγει ποτέ, κάτι είχε αναφερθεί για μαθητικούς διαγωνισμούς ρητορικής.
Can anybody inform me about that?
Edited by Kamui, 21 May 2012 - 20:36.
#3029
Posted 21 May 2012 - 19:55
http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/diagwnismoi/1020-agwnes-epicheirhmatologias-antilogias.html. Αυτό που γίνεται, υπάρχουν 2 ομάδες 5 ατόμων. Δίνεται ένα κοινό θέμα και έχεις ένα 20λεπτο για να βρεις επιχειρήματα για τη θέση σου και αντεπιχειρήματα για τη θέση του αντιπάλου. 3 από τους 5 παίκτες επιλέγονται από την ομάδα για να μιλήσουν. Αν θες να σου εξηγήσω αναλυτικότερα στείλε vm ή pm, αλλά ζήτα από κάποιο καθηγητή για να σας εγγράψει. Νομίζω στέλνονται χαρτιά κάθε χρόνο.
Να το link για τους κανόνες.
http://edu.klimaka.gr/scholikes-drasthriothtes/diagwnismoi/1021-kanones-diexagwghs-agwnes-epicheirhmatologias.html
Edited by demonicMC, 21 May 2012 - 19:58.
#3030
Posted 21 May 2012 - 21:27
Μην τους ακούς NWS, απλά δεν ξέρουν απο τέχνη.
Εμάς μας είπαν λίγα για το θέμα της έκθεσης σήμερα στο φροντιστήριο, και μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον.
δεν εχει σημασια αν ηταν ενδιαφερον η οχι. σημασια εχει οτι δεν εβγαζες ακρη για να κανεις μια γαμωπεριληψη