Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#2461
Posted 01 July 2011 - 09:30
#2462
Posted 01 July 2011 - 13:08
Οι βασεις καθοριζονται απο τα ιδια τα παιδια που δινουν πανελληνιες. Αν εχει μεγαλη ζητηση η σχολη και την δηλωνουν ολοι τοτε φυσικα και θα ανεβουν οι βασεις. Αν δεν ειχε ζητηση τοτε θα ταν σαφως πιο χαμηλη η βαση. Επισης σκεψου οτι τα παιδια ειναι περισσοτερα καθως μπορουν να την δηλωσουν παιδια απο ολες τις κατευθυσεις.εγώ να πω πόσο με ενοχλεί που βλέπω τα παιδαγωγικά να έχουν πάρα πολύ υψηλή βάση χωρίς κανένα λόγο...να τη χαίρονται την παιδεία τους όπως τα έχουν κάνει...βάση γύρω στις 19000 εργαστήριο:κουκλοθέατρο...έλεος
Παντως δεν νομιζω να θεωρειται ασημαντο επαγγελμα απο την στιγμη που καποιος αναλαμβανει τα πρωτα χρονια ξεπετεγματος του καθε παιδιου. Μεγαλη ευθυνη!
Edited by zoro77, 01 July 2011 - 13:17.
#2463
Posted 01 July 2011 - 13:29
είνια ενοχλητικό και μάλιστα δηλώνει μια άσχημη νοοτροπία και δε μπορεί το Αρχαιλογικό για παράδειγμα που θέλει περισσότερη προσπάθεια διάβασμα και σου παρέχει μεγαλύτερη γνώση να είνια τόσο κάτω....
#2464
Posted 01 July 2011 - 13:47
Οσον αφορα του δασκαλου το επαγγελμα κατα την γνωμη μου εισαι λαθος. Οι δασκαλοι παιρνουν τα χρονια 6-12 της ζωης μας. Ο νους μας ειναι ακαλλιεργητος, ειμαστε αθωα, δεν εχουμε αποψη κλπ κλπ. Ειναι σημαντικο να βρεθει ενας ανθρωπος που θα μας δωσεις σωστες βασεις/νοοτροπια/ιδεες για το μελλον και αλλα πολλα.
Edited by zoro77, 01 July 2011 - 14:31.
#2465
Posted 01 July 2011 - 16:35
Για αυτό βέβαια δε φταίει το ίδιο το σύστημα αλλά η νοοτροπία των υποψηφίων (Αλλά θα μου πεις, τι φταίνε κι αυτοί, το μέλλον τους κοιτάνε. Καλές κι οι βαθιές γνώσεις αλλά πρέπει να βγάλουν τα προς το ζην).
#2466
Posted 01 July 2011 - 22:27

Απλα εγω επισημαινω οτι η αντιληψη οτι το επαγγελμα του δασκαλου ειναι ανουσιο και δεν προσφερει πολλα ειναι λαθος. Ασχετα αν οι περισσοτεροι το βλεπουν καθαρα για το οικονομικο οφελος.
Μια καλη γενια δασκαλων, κατα την γνωμη μου παντα, μπορει να φερει πολλα καλα στην κοινωνια προσφεροντας χρησιμους πολιτες για το αυριο της χωρας.
#2467
Posted 01 July 2011 - 22:29
Η Θεωρητικη εχει 1000 κακα, παπαγαλιες, προπαγανδα μεσα απο το βιβλιο της ιστοριας, υποκειμενισμο..κτλ ομως θεωρω οτι δεν ειναι και σιχαμα...
Οκ.. συμφωνω στο οτι ισως οι αλλες κατευθυνσεις μπορει να πιο απαιτητικες αλλωστε νομιζω οτι το εχω ηδη πει αλλα να μην ειμαστε και γραφικοι...
Ας μην ακυρωνουμε και την προσπαθεια των θεωρητικων και ας μην τους αποκαλουμε- παντα εμμεσως- αποβλακωμενα παπαγαλακια που στεκονται τυχερα στις πανελληνιες....
Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με τις αλλες κατευθυνσεις και μπορω να πω οτι βαριομουν καποιες φορες τη θεωρητικη.. Ειναι φανερο πως ειδικα σε αυτη την κατευθυνση απαιτειται βελτιωση αλλα μεχρι τοτε ας μην την ευτελιζουμε τελειως...
Btw οντως η κατασταση με τα Παιδαγωγικα εχει ξεφυγει(και εγω εκει περασα φετος). Οι βασεις ειναι παρα πολυ υψηλες για μια σχολη στην οποια πασχιζεις να μπεις και στο τελος την βγαζεις χωρις διαβασμα... Εγω νομιζω οτι το ιδανικο ειναι μια μεση κατασταση..
Παντως τους ειδαμε τους εκπαιδευτικους που εγιναν δασκαλοι με 13-14.000 μορια παιρνωντας κατα τυχη σε αυτη τη σχολη και το μονο που κανουν ειναι να σουλατσαρουν σε μια ταξη και μη κανoντας τιποτα αλλα απλα για να λενε οτι ειναι δασκαλοι..
#2468
Posted 02 July 2011 - 02:13
Πάλι καταλήγουμε στο γεγονός ότι ο τρόπος διδασκαλίας κάποιων πραγμάτων στην κατεύθυνση είναι αισχρός. Αυτό δε σημαίνει ότι η κατεύθυνση δεν έχει κάτι να σου δώσει. Η φιλοσοφία του Πλάτωνα και Αριστοτέλης μέχρι και η επαφή που έχεις με γραπτά κείμενα της αρχαίας ελληνικής και λατινικής και με τη λογοτεχνία της νέα, είναι αρκετά για μένα και μου φτάνουν. Αναγκαστικά υπομένω τα "βάσανα" και κοιτώ τη δουλειά μου.Ποια είναι τα ουσιώδη της κατεύθυνσης?Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι αυτά υπάρχουν(που διαφωνώ κάθετα καθώς τα περισσότερα πραγματικά ουσιώδη η' αποκρύπτονται η' αναφέρονται ελάχιστα,αλλά ας μην το αναλύσουμε τώρα γιατί θα πάρει 2 παραγράφους για κάθε μάθημα)θα πρέπει να λάβεις υπόψην και τον παράγοντα χρόνο,δεν νομίζεις?
Προσωπικά έμαθα τα δεκαπλάσια ''ουσιώδη'' τον πρώτο χρόνο που πέρασα στο πανεπιστήμιο,και από αυτό και από εξωτερικά ερεθίσματα,χωρίς να έχω χαλάσει ούτε το 1/5 του χρόνου σε διάβασμα που χάλασα σε 2α και 3η Λυκείου.Που υποτίθεται και ότι αυτές οι τάξεις σε εισάγουν και σε ένα ανώτερο επίπεδο μόρφωσης τρομάρα τους.
Επίσης οι politically correct φράσεις για απολυτότητες κτλ δεν με αγγίζουν...
Τέλος πάντων εγώ αποχωρώ από την συγκεκριμένη συζήτηση,καθώς θεωρώ πως ότι είχα να πω το είπα....
Συμφωνώ με τον Zoro77.
Επίσης, αν και λίγο αργά, καλύτερα που ανέβηκαν οι βάσεις στα παιδαγωγικά, γιατί τώρα περνούν άτομο που θέλουν να περάσουν. Με τόσο διάβασμα που ρίχνουν. Δεν βγάζεις ο καθένας 18.500 και μόρια.
#2469
Posted 02 July 2011 - 02:25
βασικα τωρα πεφτουν (περσυ δηλάδη αποτι ακουσα αλλα λογικα και φετος), και ειναι πολυ λογικο αφου δεν θα υπαρχει επαγγελματικη αποκατασταση με τετοιο κρατοςΕπίσης, αν και λίγο αργά, καλύτερα που ανέβηκαν οι βάσεις στα παιδαγωγικά, γιατί τώρα περνούν άτομο που θέλουν να περάσουν. Με τόσο διάβασμα που ρίχνουν. Δεν βγάζεις ο καθένας 18.500 και μόρια.
#2470
Posted 29 July 2011 - 12:15


#2471
Posted 29 July 2011 - 13:02
αλλά όλο κάνουν διαφορετικές ανακοινώσεις.....
''Ολοι κάποτε σκοντάφτουμε.
Το τι κάνει κανείς μετά είναι αυτό που του φτιάχνει ή του καταστρέφει τη ζωή.
Η αξία του ανθρώπου φαίνεται στο τι κάνει μετά την πτώση''
Liza Unger, 'black out'
#2472
Posted 29 July 2011 - 13:42
μόλις διάβασα ότι θα βγούν το 3ο δεκαήμερο όπως ανακοίνωσε η Διαμαντοπούλου!
αλλά όλο κάνουν διαφορετικές ανακοινώσεις.....
3ο δεκαημερο;


#2473
Posted 29 July 2011 - 15:11

#2474
Posted 28 August 2011 - 19:56

