Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#601
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 10:55
#602
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 11:36

Το θέμα δεν ήταν sauce (lol). Το θέμα "βιβλίο" είναι της 2ας Λυκείου, το είχαμε κάνει πέρσι στο φροντιστήριο και όχι, δε θυμόμουν τίποτα. Αλλά εντάξει οι ασκήσεις ήταν νιανια, η περίληψη λίγο πιο απαιτητική γιατί ήταν στοχασμού και το είχαμε υποψιαστεί ότι φέτος θα προτιμήσουν τον αγαπητό κύριο Τερζάκη. Στην Έκθεση δεν είχε και πολλά να πεις, αλλά σκέφτηκα εκεί διάφορα ωραία. Δεν έχω κάνει την υπέρβαση, κινούμαι στα κανονικά μου όρια στην Έκθεση (85+). Κάποια στιγμή κόντεψα να πεθάνω απ'τη βαρεμάρα.
Επόμενη ενημέρωση τη Δευτέρα

#603
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 11:42
Δικη μου παρατηρηση ειναι πως τα δυο ζητουμενα της εκθεης ηταν λιγο ασυνδετα μεταξυ τους αλλα οκ...
Σε γενικες γραμμες καλα τα πηγαμε !
#604
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 12:12
#605
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 12:19
τεχνολογική είμαι
#606
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 13:46
Ειλικρινά δεν υπάρχει λογική σχέση ανάμεσα στα ζητούμενα. Εξηγήστε μου εσείς που κολλάει το κάψιμο των βιβλίων με τη σχέση του με τα ηλεκτρονικά μέσα. Κάπου διάβασα ότι σχετίζεται με το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό βιβλίο δεν καίγεται και πέθανα στα γέλια...

#607
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 14:09
#608
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 14:30
About the περίληψη μπορείς να το ξαναπείς
, όσο για τις ασκήσεις ήταν αρκετά εύκολες μπορώ να πω
και τέλος η έκθεση, που ή έγραψα πολύ καλά ή πολύ σκατά
(αν και τείνω προς το πρώτο
)
και εγω στην περιληψη δεν τα πηγα και πολυ καλα

αλλα κατα αλλα σχετικα καλα τα πηγα νομιζω το θεμα ηταν καλο και εγραφες και οι ασκησεις ηταν ενταξει,αν και τη ******* μου εγω την εκανα...αλλαξα λαθος την παθητικη σε ενερνητικη...μονο εγω τα κανω αυτα

τωρα παμε για αλλα και συγκεκριμενα μαθηματικα γενικης που παω να γραψω καλα!!!!
#609
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 15:33
Αν το θέμα δεν ήταν ασύνδετο τότε εγώ είμαι αστροναύτης...
Ειλικρινά δεν υπάρχει λογική σχέση ανάμεσα στα ζητούμενα. Εξηγήστε μου εσείς που κολλάει το κάψιμο των βιβλίων με τη σχέση του με τα ηλεκτρονικά μέσα. Κάπου διάβασα ότι σχετίζεται με το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό βιβλίο δεν καίγεται και πέθανα στα γέλια...
Αυτό που είθελαν πιστεύω ήταν να δήξεις με ποιό τρόπο μπορεί το μάθημα με την βοήθεια των pc να γίνει πιό ενδιαφέρον έτσι ώστε οι μαθητές να μην μισούν τόσο πολύ το σχολείο και να μην καταπιέζοντε απο αυτό μιάς και αυτός ήταν ο λόγος που καίνε τα βιβλία.

#610
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 15:57
Οι ασκήσεις ήταν πράγματι εύκολες αλλα αυτή η άσκηση με την παθητική και την ενεργιτική είχε πολύ μυστίριες προτάσεις. Όταν την είδα στην αρχή την άσκηση γελούσα μετά όμως έξυνα το κεφάλι μου και έλεγα "δεν μπορεί να είμαι τόσο ανάπηρος"
Αυτό που είθελαν πιστεύω ήταν να δήξεις με ποιό τρόπο μπορεί το μάθημα με την βοήθεια των pc να γίνει πιό ενδιαφέρον έτσι ώστε οι μαθητές να μην μισούν τόσο πολύ το σχολείο και να μην καταπιέζοντε απο αυτό μιάς και αυτός ήταν ο λόγος που καίνε τα βιβλία.
e ναι κάπως έτσι ήταν, η έκθεση μου φάνηκε πολύ εύκολη, και εγώ λίγο πρόβλημα στην περίληψη αλλα γενικά μου φάνηκε όλο πανεύκολο, μετά, όταν βγήκα με ρώτησε μια άκυρη καθηγήτρια να τις κάνω την μετατροπή από ενεργητική σε παθητική και πήρα είδηση πως είχα ξεχάσει να το κάνω XD
Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.
#611
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 16:07

#612
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 17:18
Η ενεργητικη- παθητικη μ φανηκε μετρια ασκηση και απο οtι ακουω εκει ετσουξαν οι περισσοτεροι


#613
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:01

Αν και μου φάνηκε λίγο μούφα το θέμα, δε περίμενα και τίποτε καλύτερο από τη διαβόητη "έκθεση ιδεών". Τέσπα. Τί γράφετε μετά;
#614
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:09
Μετά γράφουμε τα μαθήματα επιλογής , προσωπικά μαθηματικά . Το επικίνδυνο είναι να μην μπλέξεις τους ορισμούς τις γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης , τρανταχτό παράδειγμα το όριο με το οποίο υπολογίζεις την παράγωγο και κάνεις τις αποδείξεις …

#615
Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:25
Η έκθεση ήταν πρωτότυπη και μια χαρά , εμένα άλλο ήταν το πρόβλημά μου. Ποιο είναι το αντώνυμο της «ευθύνης» ??? Οι πιο πολύ έβαλαν «ανευθυνότητα» , αυτό δεν είναι το αντώνυμο της «υπευθυνότητας» όμως ?
Μετά γράφουμε τα μαθήματα επιλογής , προσωπικά μαθηματικά . Το επικίνδυνο είναι να μην μπλέξεις τους ορισμούς τις γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης , τρανταχτό παράδειγμα το όριο με το οποίο υπολογίζεις την παράγωγο και κάνεις τις αποδείξεις …
απο οτι μου ακουσα απο μια φιλολογο που εξεταζει τα παιδια με δυσλεξια τα σημερινα θεματα τους φανηκα δυσκολα απο την αποψη οτι στην εκθεση επρεπε να ενωσεις τα δυο ερωτηματα ετσι ωστε να βγαζει νοημα,επισης πολλα παιδια ειχαν προβλημα με την περιληψη.παντως στα μαθηματικα δεν νομιζω να σου παρουν λαθος τις αποδειξεις αν το κανεις με το ορισμο της παραγωγου απο την κατευθυνση αφου αναφερει και τους δυο στο βιβλιο της γενικης και στην ουσια ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα.παντως ειμαι σιγουρη οτι φετος θα πεσει για θεωρια ο αξιωματικος ορισμος της πιθανοτητας γιατι δεν εχει πεσει ποτε ουτε στα κανονικα ουτε στα επαναληπτικα..