Μετάβαση στο περιεχόμενο


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Σύνδεση 

Εγγραφή
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Φωτογραφία
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#601 sas

sas

    ++Otaku-chan++

  • Members
  • 398 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 10:55

Διαβασα τα θεματα στην εκθεση και νομιζω οτι ηταν ευκολα...η περιληψη δεν ηταν τοσο δυσκολη αν την συγκρινεις με την περσινη...οι ασκησεις ηταν πανευκολες...σας χαρισαν μοναδες με τα αντωνυμα-συνωνυμα και η εκθεση ηταν και αυτη σχετικα ευκολη αφου ηταν αρθρο για σχολειο που σημαινει οτι ηθελε χρηση του λογου τετοια ωστε να ειναι κατανοητη απο παιδια γυμνασιου και λυκειου και οχι κατι δυσκολο, ενω επιχειρηματα για να στηριξεις τις αποψεις σου εβρισκες εκεινη την στιγμη...καποιοι προφανως θα εχουν αντιθετη αποψη απο εμενα για αυτο θελω να πω οτι την γνωμη μου την στηριζω στα θεματα των προηγουμενων εξετασεων του 2008 οπου εδωσα και εγω.

Δημοσιευμένη  εικόνα
Δημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόναΔημοσιευμένη  εικόνα
Click the hatchlings and save them!!!




#602 psofia

psofia

    Retired troll

  • Members
  • 395 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 11:36

Άντε για να μην αγχώνεστε εσείς που δε γράφετε, να πω και εγώ την ταπεινή μου άποψη... :P
Το θέμα δεν ήταν sauce (lol). Το θέμα "βιβλίο" είναι της 2ας Λυκείου, το είχαμε κάνει πέρσι στο φροντιστήριο και όχι, δε θυμόμουν τίποτα. Αλλά εντάξει οι ασκήσεις ήταν νιανια, η περίληψη λίγο πιο απαιτητική γιατί ήταν στοχασμού και το είχαμε υποψιαστεί ότι φέτος θα προτιμήσουν τον αγαπητό κύριο Τερζάκη. Στην Έκθεση δεν είχε και πολλά να πεις, αλλά σκέφτηκα εκεί διάφορα ωραία. Δεν έχω κάνει την υπέρβαση, κινούμαι στα κανονικά μου όρια στην Έκθεση (85+). Κάποια στιγμή κόντεψα να πεθάνω απ'τη βαρεμάρα.
Επόμενη ενημέρωση τη Δευτέρα :P

#603 Dxs

Dxs

    Nothingness Incarnate...

  • Members
  • 513 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 11:42

Νταξει, βασικα αυτα που ειπαν οι αποπανω
Δικη μου παρατηρηση ειναι πως τα δυο ζητουμενα της εκθεης ηταν λιγο ασυνδετα μεταξυ τους αλλα οκ...
Σε γενικες γραμμες καλα τα πηγαμε !

Δημοσιευμένη  εικόνα


#604 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4.499 Δημοσιεύσεις:
  • LocationArah

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 12:12

τι δινεται τωρα την δευτερα?

qzMHWHd.png


#605 SouLSLayeR

SouLSLayeR

    Anime Freak

  • Members
  • 312 Δημοσιεύσεις:
  • LocationAthens

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 12:19

Βιολογία εγώ(επιλογή)

τεχνολογική είμαι

#606 Albatross

Albatross

    Gomu no Pirates member

  • Members
  • 55 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 13:46

Αν το θέμα δεν ήταν ασύνδετο τότε εγώ είμαι αστροναύτης...

Ειλικρινά δεν υπάρχει λογική σχέση ανάμεσα στα ζητούμενα. Εξηγήστε μου εσείς που κολλάει το κάψιμο των βιβλίων με τη σχέση του με τα ηλεκτρονικά μέσα. Κάπου διάβασα ότι σχετίζεται με το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό βιβλίο δεν καίγεται και πέθανα στα γέλια...
Δημοσιευμένη  εικόνα

#607 Melkor

Melkor

    逸楽生活

  • Members
  • 2.051 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 14:09

μπορεις για να τα συνδεσεις να πεις οτι τωρα που σχεδιαζουν να γινετια το μαθημα σε απολυτως ηλεκτρονικη μορφη ( πριν 10 μερες νομιζω ειχαν πει για ενα σχολιο, που δνε εχουν βιβλια τα παιδακια, αλλα κουβαλανε λαπτοπ, ενα δημοτικο ηταν αλλα δεν θυμαμαι που στην ελλαδα), και απο εκει να επεκταθεις και στις ηλεκτρονικες βιβλιοθηκες

1345977285497_zps066ae44a.jpg


#608 ice_hime

ice_hime

    and the livin's (not) easy

  • Moderators
  • 1.396 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 14:30

About the περίληψη μπορείς να το ξαναπείς :despair:, όσο για τις ασκήσεις ήταν αρκετά εύκολες μπορώ να πω :Blissfull: και τέλος η έκθεση, που ή έγραψα πολύ καλά ή πολύ σκατά : (αν και τείνω προς το πρώτο 8))


και εγω στην περιληψη δεν τα πηγα και πολυ καλα :bahhh::bahhh:
αλλα κατα αλλα σχετικα καλα τα πηγα νομιζω το θεμα ηταν καλο και εγραφες και οι ασκησεις ηταν ενταξει,αν και τη ******* μου εγω την εκανα...αλλαξα λαθος την παθητικη σε ενερνητικη...μονο εγω τα κανω αυτα:riiight::riiight:
τωρα παμε για αλλα και συγκεκριμενα μαθηματικα γενικης που παω να γραψω καλα!!!!

#609 VitsioMan

VitsioMan

    Nosferatu_ZER0

  • Members
  • 28 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 15:33

Οι ασκήσεις ήταν πράγματι εύκολες αλλα αυτή η άσκηση με την παθητική και την ενεργιτική είχε πολύ μυστίριες προτάσεις. Όταν την είδα στην αρχή την άσκηση γελούσα μετά όμως έξυνα το κεφάλι μου και έλεγα "δεν μπορεί να είμαι τόσο ανάπηρος"

Αν το θέμα δεν ήταν ασύνδετο τότε εγώ είμαι αστροναύτης...

Ειλικρινά δεν υπάρχει λογική σχέση ανάμεσα στα ζητούμενα. Εξηγήστε μου εσείς που κολλάει το κάψιμο των βιβλίων με τη σχέση του με τα ηλεκτρονικά μέσα. Κάπου διάβασα ότι σχετίζεται με το γεγονός ότι το ηλεκτρονικό βιβλίο δεν καίγεται και πέθανα στα γέλια...


Αυτό που είθελαν πιστεύω ήταν να δήξεις με ποιό τρόπο μπορεί το μάθημα με την βοήθεια των pc να γίνει πιό ενδιαφέρον έτσι ώστε οι μαθητές να μην μισούν τόσο πολύ το σχολείο και να μην καταπιέζοντε απο αυτό μιάς και αυτός ήταν ο λόγος που καίνε τα βιβλία.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#610 Azathoth

Azathoth

    *Don't be like me*

  • Banned
  • 1.136 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 15:57

Οι ασκήσεις ήταν πράγματι εύκολες αλλα αυτή η άσκηση με την παθητική και την ενεργιτική είχε πολύ μυστίριες προτάσεις. Όταν την είδα στην αρχή την άσκηση γελούσα μετά όμως έξυνα το κεφάλι μου και έλεγα "δεν μπορεί να είμαι τόσο ανάπηρος"



Αυτό που είθελαν πιστεύω ήταν να δήξεις με ποιό τρόπο μπορεί το μάθημα με την βοήθεια των pc να γίνει πιό ενδιαφέρον έτσι ώστε οι μαθητές να μην μισούν τόσο πολύ το σχολείο και να μην καταπιέζοντε απο αυτό μιάς και αυτός ήταν ο λόγος που καίνε τα βιβλία.


e ναι κάπως έτσι ήταν, η έκθεση μου φάνηκε πολύ εύκολη, και εγώ λίγο πρόβλημα στην περίληψη αλλα γενικά μου φάνηκε όλο πανεύκολο, μετά, όταν βγήκα με ρώτησε μια άκυρη καθηγήτρια να τις κάνω την μετατροπή από ενεργητική σε παθητική και πήρα είδηση πως είχα ξεχάσει να το κάνω XD

Jeg drikker fra glemselens elv,
ror tørrskodd over hatets hav;
seiler med vinden i ryggen,
til maktenes ende, begynnelse og mening.


#611 VitsioMan

VitsioMan

    Nosferatu_ZER0

  • Members
  • 28 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 16:07

Το πρόβλημα ήταν στις προτάσεις που μας έδοσαν να μετατρέψουμε. Δεν νομίζω να υπήρχε κανένας που δεν ύξερε πώς γίνετε η μετατροπή απο παθητική σε ενεργιτική ή το αντίθετο. Επίσης δεν νομίζω οτι υπήρχε κανένας που να περίμενε τέτοια άσκηση.
Δημοσιευμένη  εικόνα

#612 Alarenon

Alarenon

    Anime Amateur

  • Members
  • 74 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 17:18

Ρε παιδια μια χαρα συνδεονταν τα θεματα. Το δευτερο ειδικα αφορουσε περισσοτερο τον παραγκωνισμο του βιβλιου απο τα ηλεκτρονικα μεσα {τροποι αντιμετωπισης αυτου}, πραγμα που οδηγει στο καψιμο των βιβλιων{συνδεση με Α}.
Η ενεργητικη- παθητικη μ φανηκε μετρια ασκηση και απο οtι ακουω εκει ετσουξαν οι περισσοτεροι :(
Δημοσιευμένη  εικόνα

#613 Tea-chan

Tea-chan

    Don't Lose Your Way

  • Retired Staff
  • 2.491 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:01

Όταν είδα τί θέμα βάλανε, σκέφτηκα "μην έγραψε κανένας 'ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝΕ!' από αγανάκτηση!" Passing be damned!:hahaha:

Αν και μου φάνηκε λίγο μούφα το θέμα, δε περίμενα και τίποτε καλύτερο από τη διαβόητη "έκθεση ιδεών". Τέσπα. Τί γράφετε μετά;

Δημοσιευμένη  εικόνα


#614 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:09

Η έκθεση ήταν πρωτότυπη και μια χαρά , εμένα άλλο ήταν το πρόβλημά μου. Ποιο είναι το αντώνυμο της «ευθύνης» ??? Οι πιο πολύ έβαλαν «ανευθυνότητα» , αυτό δεν είναι το αντώνυμο της «υπευθυνότητας» όμως ?

Μετά γράφουμε τα μαθήματα επιλογής , προσωπικά μαθηματικά . Το επικίνδυνο είναι να μην μπλέξεις τους ορισμούς τις γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης , τρανταχτό παράδειγμα το όριο με το οποίο υπολογίζεις την παράγωγο και κάνεις τις αποδείξεις …
Δημοσιευμένη  εικόνα

#615 ice_hime

ice_hime

    and the livin's (not) easy

  • Moderators
  • 1.396 Δημοσιεύσεις:

Καταχωρήθηκε 15 Μάιος 2009 - 18:25

Η έκθεση ήταν πρωτότυπη και μια χαρά , εμένα άλλο ήταν το πρόβλημά μου. Ποιο είναι το αντώνυμο της «ευθύνης» ??? Οι πιο πολύ έβαλαν «ανευθυνότητα» , αυτό δεν είναι το αντώνυμο της «υπευθυνότητας» όμως ?

Μετά γράφουμε τα μαθήματα επιλογής , προσωπικά μαθηματικά . Το επικίνδυνο είναι να μην μπλέξεις τους ορισμούς τις γενικής παιδείας και της κατεύθυνσης , τρανταχτό παράδειγμα το όριο με το οποίο υπολογίζεις την παράγωγο και κάνεις τις αποδείξεις …


απο οτι μου ακουσα απο μια φιλολογο που εξεταζει τα παιδια με δυσλεξια τα σημερινα θεματα τους φανηκα δυσκολα απο την αποψη οτι στην εκθεση επρεπε να ενωσεις τα δυο ερωτηματα ετσι ωστε να βγαζει νοημα,επισης πολλα παιδια ειχαν προβλημα με την περιληψη.παντως στα μαθηματικα δεν νομιζω να σου παρουν λαθος τις αποδειξεις αν το κανεις με το ορισμο της παραγωγου απο την κατευθυνση αφου αναφερει και τους δυο στο βιβλιο της γενικης και στην ουσια ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα.παντως ειμαι σιγουρη οτι φετος θα πεσει για θεωρια ο αξιωματικος ορισμος της πιθανοτητας γιατι δεν εχει πεσει ποτε ουτε στα κανονικα ουτε στα επαναληπτικα..