Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ


  • Please log in to reply
3321 replies to this topic

#586 Ash_Pokemaster

Ash_Pokemaster

    Anime Professional

  • Members
  • 1,005 posts

Posted 26 April 2009 - 09:07

α)
Θέτω

α = Μαθηματικά ή Αρχαία
β = Φυσική ή Α.Ε.Π.Π ή Λατινικά
γ = Χημεία ή Προγραμματισμός ή Λογοτεχνία
δ = Βιολογία ή Α.Ο.Ε.Δ ή Ιστορία
ε = Μάθημα Γενικής
ζ = Έκθεση

α + β + γ + δ + ε + ζ = Π

Έστω ότι η ζωή του μαθητή δεν είναι βάσανο.
Τότε Β = [Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ))]/6 > 18.65
και Βε[0,20]

Και α + β + γ + δ + ε + ζ= Π -> 0

Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ) =
2009*α + 2009*β + 2009*γ + 2009*δ + 2009*ε + 2009/ζ =
2009*[α + β + γ + δ + ε + 1/ζ] =

Όμως γνωρίζουμε ότι α + β + γ + δ + ε + ζ = 0. Άρα:

2009*[-ζ +1/ζ]=
2009*[(1-ζ²)/ζ]

Εφ' όσον Π -> 0 <=> α + β + γ + δ + ε + ζ -> 0 και α, β, γ, δ, ε, ζ >= 0, για να ισχύει ότι το άθροισμά τους είναι 0, θα πρέπει να είναι α = β = γ = δ = ε = ζ -> 0.

Άρα lim|ζ->0|[2009*(1-ζ²)ζ/ζ] = lim|ζ->0|[2009*(1/ζ - 1)] = 2009*(1/0^+ - 1) = +∞


Επομένως Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ) = +∞

άρα [Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ)]/6 = +∞
άρα Β = +∞

Το Πεδιό Ορισμού του Β είναι το [0,20], άρα η ισότητα Β = +∞ δεν ισχύει.
Επομένως η υπόθεση είναι εσφαλμένη

Άρα η ζωή του μαθητή είναι βάσανο.

β)

Από το ερώτ. α) ισχύει ζωή του μαθητή = βάσανο (2)

Πρέπει να δείξουμε ότι Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ = βάσανα

Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ =
(2) Οι ζωές των μαθητών του μαθητή = (3)

Ισχύει μαθητές + μαθητής = μαθητές

Άρα η (3) γίνεται:
Οι ζωές των μαθητών =
(2) βάσανα

Άρα, Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ = βάσανα

Και από το Θεώρημα Long Cat is... Long, η ισότητα είναι σωστή.

γ)
Τα σχολικά βιβλία των κατευθύσεων έχουν μέση μάζα m1 = 3500gr,
και τα εξωσχολικά έχουν μέση μάζα m2 = 5000gr.
Άρα M = m1 + m2 = 8500 gr = 8.5kgr

Άρα για να πετάξει ο μέσος μαθητής τα βιβλία κάτω, πρέπει να καταναλώσει ελάχιστη δύναμη,
Wmin = M*g = 8.5 * 10 = 85NT, για ελέύθερη πρώτη.

Μέση απόσταση των βιβλίων από την άκρη του τραπεζιού είναι x = 27cm = 0.27m

Δ.Τ.Π.

1) Αν τα βιβλία συρθούν στην επιφάνεια τραπεζιού με μέσο συντελεστή τριβής 0.4, πρέπει να ασκήσουν δύναμη

F >= T
Άρα Fmin = T

T =< μ*Fκ (4)

Ισχύει ΣFy = 0 <=> Fκ = W

H (4) γίνεται:
Fmin =< 0.4*W <=>
Fmin =< 0.4*85 <=>
Fmin =< 34NT

Άρα Fmin(max) = 34NT

Γνωρίζουμε ότι για το έργο που χρειάζεται για να πετάξει ο μαθητής τα βιβλία κάτω σύρωντάς τα είναι
W = F*x

Άρα:

Fmin =< 34 <=>
Fmin*x =< 34x <=>
Wmin =< 34*0.27 <=>
Wmin =< 9.18

Άρα Wmin(max) = 9.18 Joule.

2)
Αν ο μαθητής σηκώσει τα βιβλία σε μία μέση απόσταση από το τραπέζι h = 30cm = 0.3m και τα μετακινήσει κατά x = 27cm = 0.27m στον x'x, με μέση ταχύτητα V = 0.54m/sec για να τα πετάξει κάτω τότε:


Από θεώρημα Έργου - Ενέργειας ισχύει:

W1 = |Κτελ - Καρχ| = |Uαρχ - Uτελ| = |-Uτελ| = |-Mgh| = |8.5*10*0.3| = 2.55 Joule

W1 = |Kτελ - Καρχ| = |1/2M*V - 0| = 1/2*8.5*0.54 = 2.295 Joule

Άρα Wολ = 4.845 Joule

Τελικά για να πετάξει ο μαθητής τα βιβλία κάτω με την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας πρέπει να τα ανασηκώσει, να τα μετακινήσει, και να τα αφήσει, και θα καταναλώσει Wmin = 4.845 Joule

Για να φωνάξει ο μαθητής "Φτάνει!" σε 4.3 dB, ε, πρέπει να καταναλώσει J(dB) = 0.155 Joule περίπου.

Άρα η συνολική ενέργεια που πρέπει να καταναλώσει ο μέσος μαθητής είναι:

E = Wολ + J(dB) = 4.845 + 0.155 = 5 Joule
Ε = 5 Joule

Edited by Ash_Pokemaster, 26 April 2009 - 10:51.

oR4yYRl.gif


#587 mishto!

mishto!

    Spirited away...

  • Members
  • 13 posts

Posted 26 April 2009 - 16:22

αα και εμεις διναμε 14 μαθηματα πανελληνιες :erk:

#588 Mimo

Mimo

    Starting...

  • Members
  • 11 posts

Posted 29 April 2009 - 18:46

α)
Θέτω

α = Μαθηματικά ή Αρχαία
β = Φυσική ή Α.Ε.Π.Π ή Λατινικά
γ = Χημεία ή Προγραμματισμός ή Λογοτεχνία
δ = Βιολογία ή Α.Ο.Ε.Δ ή Ιστορία
ε = Μάθημα Γενικής
ζ = Έκθεση

α + β + γ + δ + ε + ζ = Π

Έστω ότι η ζωή του μαθητή δεν είναι βάσανο.
Τότε Β = [Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ))]/6 > 18.65
και Βε[0,20]

Και α + β + γ + δ + ε + ζ= Π -> 0

Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ) =
2009*α + 2009*β + 2009*γ + 2009*δ + 2009*ε + 2009/ζ =
2009*[α + β + γ + δ + ε + 1/ζ] =

Όμως γνωρίζουμε ότι α + β + γ + δ + ε + ζ = 0. Άρα:

2009*[-ζ +1/ζ]=
2009*[(1-ζ²)/ζ]

Εφ' όσον Π -> 0 <=> α + β + γ + δ + ε + ζ -> 0 και α, β, γ, δ, ε, ζ >= 0, για να ισχύει ότι το άθροισμά τους είναι 0, θα πρέπει να είναι α = β = γ = δ = ε = ζ -> 0.

Άρα lim|ζ->0|[2009*(1-ζ²)ζ/ζ] = lim|ζ->0|[2009*(1/ζ - 1)] = 2009*(1/0^+ - 1) = +∞


Επομένως Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ) = +∞

άρα [Π(α) + Π(β) + Π(γ) + Π(δ) + Π(ε) + Π(ζ)]/6 = +∞
άρα Β = +∞

Το Πεδιό Ορισμού του Β είναι το [0,20], άρα η ισότητα Β = +∞ δεν ισχύει.
Επομένως η υπόθεση είναι εσφαλμένη

Άρα η ζωή του μαθητή είναι βάσανο.

β)

Από το ερώτ. α) ισχύει ζωή του μαθητή = βάσανο (2)

Πρέπει να δείξουμε ότι Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ = βάσανα

Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ =
(2) Οι ζωές των μαθητών του μαθητή = (3)

Ισχύει μαθητές + μαθητής = μαθητές

Άρα η (3) γίνεται:
Οι ζωές των μαθητών =
(2) βάσανα

Άρα, Τα βάσανα του μαθητή... Τ__Τ = βάσανα

Και από το Θεώρημα Long Cat is... Long, η ισότητα είναι σωστή.

γ)
Τα σχολικά βιβλία των κατευθύσεων έχουν μέση μάζα m1 = 3500gr,
και τα εξωσχολικά έχουν μέση μάζα m2 = 5000gr.
Άρα M = m1 + m2 = 8500 gr = 8.5kgr

Άρα για να πετάξει ο μέσος μαθητής τα βιβλία κάτω, πρέπει να καταναλώσει ελάχιστη δύναμη,
Wmin = M*g = 8.5 * 10 = 85NT, για ελέύθερη πρώτη.

Μέση απόσταση των βιβλίων από την άκρη του τραπεζιού είναι x = 27cm = 0.27m

Δ.Τ.Π.

1) Αν τα βιβλία συρθούν στην επιφάνεια τραπεζιού με μέσο συντελεστή τριβής 0.4, πρέπει να ασκήσουν δύναμη

F >= T
Άρα Fmin = T

T =< μ*Fκ (4)

Ισχύει ΣFy = 0 <=> Fκ = W

H (4) γίνεται:
Fmin =< 0.4*W <=>
Fmin =< 0.4*85 <=>
Fmin =< 34NT

Άρα Fmin(max) = 34NT

Γνωρίζουμε ότι για το έργο που χρειάζεται για να πετάξει ο μαθητής τα βιβλία κάτω σύρωντάς τα είναι
W = F*x

Άρα:

Fmin =< 34 <=>
Fmin*x =< 34x <=>
Wmin =< 34*0.27 <=>
Wmin =< 9.18

Άρα Wmin(max) = 9.18 Joule.

2)
Αν ο μαθητής σηκώσει τα βιβλία σε μία μέση απόσταση από το τραπέζι h = 30cm = 0.3m και τα μετακινήσει κατά x = 27cm = 0.27m στον x'x, με μέση ταχύτητα V = 0.54m/sec για να τα πετάξει κάτω τότε:


Από θεώρημα Έργου - Ενέργειας ισχύει:

W1 = |Κτελ - Καρχ| = |Uαρχ - Uτελ| = |-Uτελ| = |-Mgh| = |8.5*10*0.3| = 2.55 Joule

W1 = |Kτελ - Καρχ| = |1/2M*V - 0| = 1/2*8.5*0.54 = 2.295 Joule

Άρα Wολ = 4.845 Joule

Τελικά για να πετάξει ο μαθητής τα βιβλία κάτω με την ελάχιστη κατανάλωση ενέργειας πρέπει να τα ανασηκώσει, να τα μετακινήσει, και να τα αφήσει, και θα καταναλώσει Wmin = 4.845 Joule

Για να φωνάξει ο μαθητής "Φτάνει!" σε 4.3 dB, ε, πρέπει να καταναλώσει J(dB) = 0.155 Joule περίπου.

Άρα η συνολική ενέργεια που πρέπει να καταναλώσει ο μέσος μαθητής είναι:

E = Wολ + J(dB) = 4.845 + 0.155 = 5 Joule
Ε = 5 Joule


Δεν την παλευεις με την καμια :frozen:....LOL
Click here http://mimo1991.mybrute.com to fight me (Πορωση το παιχνιδι)

Proud member of the ELS(hellenic fansubbing group)team.
http://eternallightsubs.niceboard.net/portal.htm
...για να πειτε κανενα γεια
Releases...
http://www.anirena.com/group/Eternal%20Light/.htm

#589 samurai_pizza_dora

samurai_pizza_dora

    Just do it!

  • Members
  • 774 posts

Posted 14 May 2009 - 10:18

Λοιπον, μιας και αύριο ξεκινάνε οι μαρτυρικες 2 εβδομαδες των πανελληνιων, θα ηθελα να ευχηθώ σε όλα τα εξουθενωμενα παιδάκια της γ λυκειου καλη επιτυχια!
Μην ξεχνατε οτι το τελος πλησιάζει.^^

#590 Tea-chan

Tea-chan

    Don't Lose Your Way

  • Retired Staff
  • 2,491 posts

Posted 14 May 2009 - 10:19

Έκθεση σήμερα! Όποιος γύρισε, ας μας ενημερώσει. Έχω μεγάλη περιέργεια για το τί θέματα μπήκαν!:wis:

Posted Image


#591 anime-dono

anime-dono

    Anime Freak

  • Members
  • 490 posts

Posted 14 May 2009 - 10:44

Καλή επιτυχία σε όλους (και εγώ μέσα) και από εμένα :congrats:

Έκθεση σήμερα! Όποιος γύρισε, ας μας ενημερώσει. Έχω μεγάλη περιέργεια για το τί θέματα μπήκαν!:wis:

Αύριο ξεκινάμε , άντε και τρόμαξα μήπως έχω χάσει τις μέρες :terror2:

#592 Skiarxon

Skiarxon

    Starcaller

  • Members
  • 134 posts

Posted 14 May 2009 - 10:45

Έκθεση σήμερα! Όποιος γύρισε, ας μας ενημερώσει. Έχω μεγάλη περιέργεια για το τί θέματα μπήκαν!:wis:

Αύριο ξεκινάνε.
On the seventh day, God saw the world had already been outdated, so he did a god@heaven# emerge --sync && emerge --update world && exit."

#593 Glaurung

Glaurung

    Anime Fan

  • Members
  • 234 posts

Posted 14 May 2009 - 10:55

Καλή επιτυχία σε όλους εμάς που γράφουμε . Άμα εξαιρέσουμε την θεωρία ( ΑΟΔΕ ,ΑΕΠΠ, Έκθεση ) δεν και τόσο δύσκολα τα πράγματα .
Αύριο είναι η έκθεση , εμείς θα γράφουμε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή


Αύριο ξεκινάμε , άντε και τρόμαξα μήπως έχω χάσει τις μέρες :terror2:


Πλάκα ,πλάκα τα κλασα :terror2:
Posted Image

#594 Tea-chan

Tea-chan

    Don't Lose Your Way

  • Retired Staff
  • 2,491 posts

Posted 14 May 2009 - 16:04

Xμμμ... δε θά'πρεπε να σας πειράζω τόσο φαίνεται... ευαισθητούλια μου! :bleh:



Άιντε βρε, καλή αρχή! Και όταν επιστρέψουν τα ερείπιά σας, πάλι εδώ θα είμαστε!:byejg9:

Posted Image


#595 endless_inspiration

endless_inspiration

    Anime Professional

  • Members
  • 535 posts

Posted 14 May 2009 - 19:29

Xμμμ... δε θά'πρεπε να σας πειράζω τόσο φαίνεται... ευαισθητούλια μου! :bleh:



Άιντε βρε, καλή αρχή! Και όταν επιστρέψουν τα ερείπιά σας, πάλι εδώ θα είμαστε!:byejg9:

μπράβο που τους ενθαρύνεις.......:frozen:

καλή επιτυχία και από μένα!!!!!!

Posted Image
''Ολοι κάποτε σκοντάφτουμε.
Το τι κάνει κανείς μετά είναι αυτό που του φτιάχνει ή του καταστρέφει τη ζωή.
Η αξία του ανθρώπου φαίνεται στο τι κάνει μετά την πτώση''
Liza Unger, 'black out'


#596 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 14 May 2009 - 19:31

καλη επιτυχια παιδια :)

qzMHWHd.png


#597 Dxs

Dxs

    Nothingness Incarnate...

  • Members
  • 513 posts

Posted 14 May 2009 - 22:04

Μη στενοχωριεστε για την εκθεση θα γραψουμε καλα στα υπολοιπα μωρε...
Spoiler:

Posted Image


#598 Vash Zoro

Vash Zoro

    20th century Boy

  • Members
  • 603 posts

Posted 15 May 2009 - 01:24

Σε μερικές ώρες γράφει και η αδερφή μου μαζί με πολλούς από σας, απλά καλή επιτυχία.


Και να σκέφτεστε θετικά, ότι θέμα και να πέσει.

να σκέφτεστε GINTAMA

#599 samurai_pizza_dora

samurai_pizza_dora

    Just do it!

  • Members
  • 774 posts

Posted 15 May 2009 - 09:58

Το θεματάκι των πανελληνιων:
Να αιτιολογήσουν το φαινόμενο του καψιματος των βιβλίων στο τελος της χρονιας απο τους μαθητες και να προτείνουν τρόπους με τους οποιους τα βιβλία μπορουν να συνυπάρξουν με τα ηλεκτρονικά συστήματα πληροφοριών.

Ακουσα ένα παιδί στις ειδήσεις που βγήκε και είπε ότι δεν περιμενε να μπει τέτοιο θέμα, και ότι νομιζε οτι θα μπει κάτι σχετικό με υπολογιστες ή μαζοποίηση.:bahhh: :hahaha: Καλα καταλαβε τι θέμα του βάλανε ή ήταν λιγο high? :hahaha: Τι να πω... Μαλλον αν δεν δει τη λεξη Η/Υ δεν θα μπορουσε να καταλαβει περι τινος προκειται...


Η περιληψη άκουσα μάλλον δυσκολη, διότι το κείμενο ήταν στοχαστικό δοκίμιο τιγκα στις φιλοσοφίες κλπ. Οι ασκησεις αντιθετως ήταν αρκετα απλες. Ευχομαι ο αδερφουλης μου να μην εκανε καμια μαλακiα και να εγραψε οτι τα βιβλια όντως αξίζουν την πυρα και ότι οι υπολογιστες σε λιγα χρόνια θα αντικαταστησουν τα #$%^#$^# τα βιβλία. :P

#600 anime-dono

anime-dono

    Anime Freak

  • Members
  • 490 posts

Posted 15 May 2009 - 10:35

Η περιληψη άκουσα μάλλον δυσκολη, διότι το κείμενο ήταν στοχαστικό δοκίμιο τιγκα στις φιλοσοφίες κλπ. Οι ασκησεις αντιθετως ήταν αρκετα απλες. Ευχομαι ο αδερφουλης μου να μην εκανε καμια μαλακiα και να εγραψε οτι τα βιβλια όντως αξίζουν την πυρα και ότι οι υπολογιστες σε λιγα χρόνια θα αντικαταστησουν τα #$%^#$^# τα βιβλία. :P


About the περίληψη μπορείς να το ξαναπείς :despair:, όσο για τις ασκήσεις ήταν αρκετά εύκολες μπορώ να πω :Blissfull: και τέλος η έκθεση, που ή έγραψα πολύ καλά ή πολύ σκατά : (αν και τείνω προς το πρώτο 8))