Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#3196
Posted 18 July 2012 - 00:37
Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#3197
Posted 21 July 2012 - 22:42
#3198
Posted 21 July 2012 - 23:05
Εγω χρειαζομαι διακοπες και εναν πιο ανοδινο τροπο να μαθαινω τη βιολογια. Ο τροπος που βρηκα, μπορει να ειναι αποτελεσματικος, αλλα ειναι χρονοβορος και ικανος να με στειλει στο τρελοκομιο.
(χρειαζομαι καπου να πω τον πονο μου, και ενα μερος να ουρλιαξω).
σου έχω πιο απλο τρόπο...πάνε διακοπές σε ένα έρημονήσι για φιλανθρωπικούς σκοπούς...κρυφά θα κάνεις αναζήτηση βοτάνων για το χαμένο ξόρκι μεταμόρφωσης σκαθαριών σε διαστιμικά σκαθαροκοριτσάκια με τεράστιες σκούπες όπου θα σου μεταδόσουν τη γνώση που αναζητείς με τηλεπάθεια xD
που τα σκέφτομαι ωρες ωρες ...XD
#3199
Posted 21 July 2012 - 23:12
Τις σκούπες τι θα τις κάνουν τα σκαθαροκοριτσάκια. Υπάρχει εξίσου αποτελεσματκός τρόπος:


Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#3200
Posted 21 July 2012 - 23:15





Καταστροφη,με βλεπω μετα τις Πανελληνιες, αντι να μπαινω Πανεπιστιμιο, να μπαινω σε κανα τρελοκομειο και να επαναλαμβανω με creepy βλεμα ολες τις σελιδες της βιολογιας μια προς μια, μεχρι να με βρει ο θανατος σε ηληκια 109 ετων. (τωρα που το σκεφτομαι, ειναι μια καλη μεθοδος για να γλιτωσει κανεις απο την οικονομικη κριση. Τσαμπα φαει και στεγη.)
Τι λεω???

#3201
Posted 21 July 2012 - 23:17
Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#3202
Posted 21 July 2012 - 23:21
Να φανταστεις καλησα στο ταβανι τις δυο παραγραφους που εμαθα, αφου τις διαβασα καμια 10 φορες και τις εγραψα χωρις να τις βλεπω καμια 20 φορες.
#3203
Posted 21 July 2012 - 23:50
Μπορείς να προσπαθήσεις να κάνεις και αντίγραφα του βιβλίου με την ίδια μέθοδο.Θα πληρωθείς και από το κράτος(λέμε τώρα), boy άσε την αποστήθιση και προσπάθησε να καταλάβεις αυτό που διαβάζεις.Έτσι θα μπορείς να μάθεις και να βγάζεις με δικά σου λόγια την απάντηση.Παω φροντιστηριο, δεν ειναι εκει το προβλημα. Το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να αποστηθισω τη Βιολογια με απλο διαβασμα. 2 φορες που το προσπαθησα απετυχα και η Βιολογος κοντευει να με σφαξει. Και επειδη στην επομενη εξεταση δεν θελω να ειμαι παλι ο μονος απο τα τρια ατομα που ειμαστε στην αιθουσα, που δεν θα μπορει να απαντησει στην ερωτηση που θα μου κανει, ανακαλυψα την πιο παραπληγικα αποτελεσματικη μεθοδο.
Να φανταστεις καλησα στο ταβανι τις δυο παραγραφους που εμαθα, αφου τις διαβασα καμια 10 φορες και τις εγραψα χωρις να τις βλεπω καμια 20 φορες.
Edited by zennith666, 21 July 2012 - 23:51.
#3204
Posted 21 July 2012 - 23:58
#3205
Posted 22 July 2012 - 00:00
εγω ειμαι μαζοχα και θελω να τα γραφω οπως ακριβως ειναι στο βιβλιο ...... επισης αν θυμασε τη σελιδα του βιβλιου ετσι οπως ειναι σε βοηθαει αν κολλησεις ....θα θυμηθεις τη ροη !!
ειναι δυσκολο??(δηλαδη που ειναι η εικονα, τι λεει στην κατω παραγραφο ,σε ποιο σημειο της σελιδας ελεγε τι)
τοσες καινουριες λεξεις μαθαινεις.....
#3206
Posted 22 July 2012 - 00:01
#3207
Posted 22 July 2012 - 00:13
#3208
Posted 22 July 2012 - 00:13
Οσο για σας της Θεωρητικης redqueen, τα θελετε και τα τραβατε. Εγω ομως που ειμαι Θετικη, γιατι πρεπει να μαθαινω τι Βιολογια κατα αυτο τον τροπο??? Και τωρα που το σκεφτομαι και η τεχνολογικη εχει το Α.Ο.Θ. και το ΑΟΔΕ.
Δεν μπορουν να φτιαξουν λιγο το συστημα εξετασης σε αυτα τα μαθηματα???
#3209
Posted 22 July 2012 - 00:17
#3210
Posted 22 July 2012 - 00:32
Οσο για σας της Θεωρητικης redqueen, τα θελετε και τα τραβατε. Εγω ομως που ειμαι Θετικη, γιατι πρεπει να μαθαινω τι Βιολογια κατα αυτο τον τροπο??? Και τωρα που το σκεφτομαι και η τεχνολογικη εχει το Α.Ο.Θ. και το ΑΟΔΕ.
Δεν μπορουν να φτιαξουν λιγο το συστημα εξετασης σε αυτα τα μαθηματα???
Ναι άλλη όρεξη δεν έχουμε, γι αυτό πήγαμε θεωρητική...
Για να είναι τάχα μου πιο αντικειμενική η αξιολόγηση και για να βοηθηθεί το παιδάκι που δεν μπορεί να ξεχωρίσει τι είναι σημαντικό και τι όχι σε ένα κείμενο, οπότε το μαθαίνει φωτογραφικά και δεν αλλάζει ούτε τις διαρθωτικές λέξεις και τη σύνταξη, και επειδή βαριέται ο εξεταστής να μπει στη διαδικασία να κρίνει οτιδήποτε με βάση τη συνάφεια που μπορεί να βγάλει ένα κείμενο και πως τα νοήματα μπορούν να αποτυπωθούν χωρίς να είναι αντιγραμμένα ουσιαστικά απο το βιβλίο, πρέπει όλοι μας να επαναλαμβάνουμε τον ίδιο ξεφτιλισμό.
Δεν έχω συναντήσει τίποτα πιο εξωφρενικό απο μια ιστορία κατεύθυνσης που να ξεκινάει την ύλη απο την πιο κουλή χρονολογία, να ασχολείται με τα πιο ειδικά ζητήματα, ενώ κάνει συνεχείς αναφορές σε ιστορικά γεγονότα τα οποία δεν εξηγούνται πουθενά και δεν έχουν καμία ουσιαστική σύνδεση μεταξύ τους, και όταν ρωτάω μια απορία σχετικά με απαραίτητες ιστορικές γνώσεις που χρειάζομαι για να καταλάβω τα στοιχειώδη αντί μόνο να παπαγαλίζω τις ασυναρτησίες του βιβλίου, πρέπει να με κοιτάνε λες και είμαι εξωγήϊνος, το παιδί που δεν έχει καταλάβει πως δουλεύουν τα πράγματα και προσπαθεί ακόμα να διδαχθεί ιστορία...στο μάθημα της ιστορίας.
Move these to the students' suffering thread please.