Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τα βάσανα του μαθητή... Τ___Τ
#3226
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 03:13
Όταν μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα γιατί ως τέτοια αντιμετωπίζω προσωπικά τα λατινικά, δεν αρκεί η αποστήθιση για να πεις ότι το κατέχεις. Γιατί στην πρώτη ερώτηση παγίδα θα κλάψουνε μανούλες.
Ναι έχει η θεωρητική μεγαλύτερη ανάγκη για αποστήθιση από ότι οι άλλες κατευθύνσεις. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι α) είναι πιο εύκολο β) απευθύνεται σε καθυστερημένους. Και η δυνατότητα κάποιου να συγκρατεί πληροφορίες είναι ένδειξη νοημοσύνης και κάτι το οποίο σίγουρα δεν μπορεί να κάνει ο καθένας. Όταν κάποιος έχει αποστηθίσει δεν ξέρω και εγώ πόσα ψηφία του αριθμού π, και τον χειροκροτάνε όλοι τι είναι τότε?
Γενικά θεωρώ λίγο παρανοικό όλο αυτό το θεματάκι με τις κατευθύνσεις και το pissing contest για το "ποιός περνάει ποιο δύσκολα" την στιγμή που η κάθε μία έχει τις δικές της απαιτήσεις. Πραγματικά δεν σημαίνει κάτι ούτε για τις σχολές αργότερα, ούτε για το ποιά άτομα μπαίνουν ούτε για το πώς θα εξελιχθούν.
#3227
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 03:13
#3228
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 03:22
To γεγονός ότι χρειάζεται να μάθεις κάτι δεν πάει να πει ότι δεν ασκείς κριτική σκέψη την στιγμή που το εφαρμόζεις. Όπως και στα μαθηματικά και την φυσική όπου τους νόμους και τους τύπους τους μαθαίνεις πριν την λύσεις την άσκηση. Όταν θα σου ζητήσουν συντακτική ανάλυση είναι στην κρίση σου το ποια τακτική θα ακολουθήσεις και όση παπαγαλία και να έχεις ρίξεις αν δεν σου κόβει δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα. Και ίσα ίσα ο όγκος αυτών που πρέπει να συνδυάσεις είναι και πολύ μεγαλύτερος.
Όταν μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα γιατί ως τέτοια αντιμετωπίζω προσωπικά τα λατινικά, δεν αρκεί η αποστήθιση για να πεις ότι το κατέχεις. Γιατί στην πρώτη ερώτηση παγίδα θα κλάψουνε μανούλες.
Ναι έχει η θεωρητική μεγαλύτερη ανάγκη για αποστήθιση από ότι οι άλλες κατευθύνσεις. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι α) είναι πιο εύκολο β) απευθύνεται σε καθυστερημένους. Και η δυνατότητα κάποιου να συγκρατεί πληροφορίες είναι ένδειξη νοημοσύνης και κάτι το οποίο σίγουρα δεν μπορεί να κάνει ο καθένας. Όταν κάποιος έχει αποστηθίσει δεν ξέρω και εγώ πόσα ψηφία του αριθμού π, και τον χειροκροτάνε όλοι τι είναι τότε?
Γενικά θεωρώ λίγο παρανοικό όλο αυτό το θεματάκι με τις κατευθύνσεις και το pissing contest για το "ποιός περνάει ποιο δύσκολα" την στιγμή που η κάθε μία έχει τις δικές της απαιτήσεις. Πραγματικά δεν σημαίνει κάτι ούτε για τις σχολές αργότερα, ούτε για το ποιά άτομα μπαίνουν ούτε για το πώς θα εξελιχθούν.
Εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου.
Προσωπικά κι εγώ πιστεύω οτι στο άγνωστο και τα λατινικά δε χρειάζεσαι παπαγαλία, ίσως λίγη δημιουργική αποστήθιση σε ορισμένες περιπτώσεις.
Σίγουρα έχεις θεωρητικά δίκιο όσον αφορά τα υπόλοιπα, απλά δυστηχώς δεν εφαρμόζονται έτσι σε πρακτική βάση απο μαθητές και καθηγητές κάθε φορά, ειδικά στα πλαίσια των πανελληνίων που οι γνώση παύει να είναι ουσιαστική γνώση αλλά απλά παροδική.
Γι αυτό και θέλω να ξεκαθαρίσω φυσικά πως δεν ξεχνάω τις καθόλου λίγες "εξαιρέσεις" που διαφέρουν απο τις πλεονότητες στις οποίες αναφέρομαι, απλώς η γενική εικόνα μιας τάξης και το σύστημα των πανελληνίων συνήθως έχουν ως βάση το μεσαίο μαθητή, και όχι τον καλύτερο.Και έτσι όταν περισσότεροι μεσαίοι μαθητές της γενικής παιδείας μαζεύονται σε ορισμένες κατευθύνσεις, το μάθημα που γίνεται σ' αυτές τις κατευθύνσεις υποβιβάζεται, οι καθηγητές συνηθίζουν σ' αυτή την κατάσταση, και αντί να προβάλλουν ένα διαφορετικό πρότυπο προτιμούν να αναπαράγουν το υπάρχον.
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Kamui: 22 Ιούλιος 2012 - 03:23
#3229
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 07:47

Ακόμα συζητάμε για το ποιά κατεύθυνση είναι πιο δύσκολη με τους μαθητές της θετικής/τεχνολογικής ακόμα να γκρινιάζουν ότι παίρνουν την μακριά άκρη του παλουκιού [sic] ενώ οι μαθητές της θεωρητικής παπαγαλίζουν.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κανείς δεν συζητάει το ζητούμενο που είναι μια ολοκληρωμένη μόρφωση και όχι αποσπασματική. Γιατί κανείς δεν ενοχλείται από το γεγονός ότι μαθαίνει πέντε μπούρδες και νομίζει ότι κατάφερε και κάτι. Και τελικά έχω αρχίσει και πιστεύω ότι εμείς που τα δίναμε όλα πανελλήνιες και προσπαθούσαμε να είμαστε καλοί σε όλα ήμαστε σε καλύτερη μοίρα από τους σημερινούς μαθητές. Και αυτό έρχεται σε πλήρη αντίφαση με το γεγονός ότι πιστεύω ότι οι εξετάσεις πρέπει να αποσυνδεθούν από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.
Η ελληνική παιδεία μου προκαλεί τεράστιες ιδεολογικές αντιφάσεις Τ_Τ
#3230
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 08:02
#3231
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 08:27
Το "γιατι" ειναι που εχει τεραστιο ενδιαφερον.
ΔΙοτι οι καθηγητες είναι άχρηστοι.
Και να πιασω τη θεωρητικη για να κανω και λιγο το δικηγορο του διαβολου.
Δεν μπορει ο μεσηλικας χαλβας απογοητευμενος απο τη ζωη δημοσιος υπαλληλος που βρεθηκε σε αυτη τη θεση για το σταθερο μισθο και τους 3 μηνες αδεια (ωωωωω ζητωωωω θα μπορω να κανω οικογενειαααα) να διδαξει κριτικη σκεψη. Δεν μπορει να εξηγησει φιλοσοφια και το νοημα πολλων κειμενων μεσα στα κειμενα, αρχαια, λατινικα κτλ. Δεν μπορει να διαδαξει επαγωγικη μεθοδο εξαγωγης στοιχειων κατα τη γραφη της εκθεσης, οποτε απλως σου κανει θεματα για να εχεις "ποικιλια". Δεν μπορει να συνδεσει μεσω ετοιμολογιας τα αρχαια και τα λατινικα με τα συγχρονα ελληνικά και όλες τις ευρωπαικες γλωσσες.
Οποτε η αποστηθιση ειναι ουσιαστικα για να καλυψει τη δικη του ανικανοτητα. Δεν μπορει να εξηγησει το μαθημα του, και αν τα παιδια δεν ειναι ιδιοφυιες, δεν μπορουν να τα καταλαβουν, δικαιως. Οποτε με μια αποστηθιση γλίτωνουμε και οι δυο τον κοπο.
Και στα μαθηματικα και στη φυσικη το ιδιο ειναι. Νομιζετε οτι ειναι προκληση οι ασκησεις που λυνετε στο επιπεδο λυκειου; απλες εφαρμογες των τυπων με αλλαγμενα νουμερα στις περισσοτερες περιπτωσεις. απλως ειναι τεραστιο το αλμα που γινεται απο γυμνασιο σε λυκειο και πολλοι χανονται και δεν μπορουν να ακολουθησουν, και φυσικα δε φταινε αυτοι. Ουτε οι υπολοιποι ειναι αινσταινηδες.
Εγω το καταλαβα αυτο πρωτοετης στην ηλεκτρολογια. Τα παιδια που ειχαν γεννηθει 82-83 ηταν τα μεγαλυτερα πειραματοζωα των κατευθυνσεων και με τεραστια κενα και ελλειψεις. Οταν λοιπον καποιοι θεωρητικης, βρεθηκαν στην αλλη ακρη της ελλαδας να σπουδαζουν ηλεκτρολογια, τα χρειαστηκαν.
Εγω ομως ειδα το εξης. η αποστροφη τους για τα μαθηματικα π.χ. δεν ηταν δικο τους φταιξιμο. Διοτι ρε φιλε, οταν βρεθηκε καποιος να ασχοληθει μια ωριτσα (εγω, ή άλλοι συμφοιτητες μας) να τους εξηγησει τι σκατα ειναι η παραγωγος και το ολοκληρωμα και σε τι μας χρειαζεται, τα παιδια μετα πετουσαν! διπλα, τριπλα, θεωρηματα επικαμπυλια κ.ο.κ. φευγανε νερακι μετα. Ουσιαστικα το μυαλο τους μια χαρα λειτουργουσε απο παντα, απλως οι παραιτημενοι απο τη ζωη γεματοι ψυχολογικα μαθηματικοι, φυσικοι κτλ. του λυκειου δεν ειχαν αφιερωσει ουτε μια γαμ***ενη ωρα, να πουνε τι ειναι αυτοι οι τόνοι πανω στο F και τι ειναι ολα αυτα τα "S" και που χρειαζονται.
αρα
α) η ελληνικη παιδεια καταστρεφει τη σκεψη.
β) δεν υπάρχει ευκολη/δυσκολη κατευθυνση.
Η δικια μου αποστροφη προς την παπαγαλια ηταν ο μισος λογος που διαλεξα αυτη τη σχολη. Λατρευα και τα φιλολογικα και συνεχισα να ασχολουμαι αλλα οπως ηθελα εγω, μετα το λυκειο. Ομοιως το αναποδο μπορει να ισχυει με καποιον με εξαιρετικη μαθηματικοφυσικη σκεψη, που αηδιασε με το πως τα εξηγουσαν στο λυκειο. Κοινως δε θα μου ηταν σε καμια περιπτωση πιο ευκολο να παω θεωρητικη.
Και οχι μονο εγώ. Το πως ειχε γινει στη σχολη η "|τεχνολογια υλικων και εξαρτηματων" (εκει να δεις παπαγαλια) μαθημα πτυχιου, τα μαρτυραει ολα για τη ικανοτητα αποστηθισης των ηλεκτρολογων!

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Lord Leon: 22 Ιούλιος 2012 - 08:30
#3232
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 08:38
όποιος είναι τεχνολογική και δεν παίρνει μαθηματικά γενικής είναι ψυχοπαθής
Ου στα μούτρα σου ρε , φυσική γενικής FTW
#3233
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 09:01
Θα ήθελα πάρα πολύ να σχολιάσω ορισμένα posts από ορισμένα μέλη, αλλά ας παραμείνω ευγενικός.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#3234
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 15:27
ΔΙοτι οι καθηγητες είναι άχρηστοι.
Και να πιασω τη θεωρητικη για να κανω και λιγο το δικηγορο του διαβολου.
Δεν μπορει ο μεσηλικας χαλβας απογοητευμενος απο τη ζωη δημοσιος υπαλληλος που βρεθηκε σε αυτη τη θεση για το σταθερο μισθο και τους 3 μηνες αδεια (ωωωωω ζητωωωω θα μπορω να κανω οικογενειαααα) να διδαξει κριτικη σκεψη. Δεν μπορει να εξηγησει φιλοσοφια και το νοημα πολλων κειμενων μεσα στα κειμενα, αρχαια, λατινικα κτλ. Δεν μπορει να διαδαξει επαγωγικη μεθοδο εξαγωγης στοιχειων κατα τη γραφη της εκθεσης, οποτε απλως σου κανει θεματα για να εχεις "ποικιλια". Δεν μπορει να συνδεσει μεσω ετοιμολογιας τα αρχαια και τα λατινικα με τα συγχρονα ελληνικά και όλες τις ευρωπαικες γλωσσες.
spoken like a true Kanakis.

#3235
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 16:59

Ας πάρουμε το δεύτερο λοιπόν και την έκθεση,που απευθύνεται σε όλες τις κατευθύνσεις.Ο σκοπός της (υποτίθεται πως)είναι να προετοιμάσει τους φοιτητές για τις εργασίες που θα κάνουν μετέπειτα στα πανεπιστημία.'Ετοιμες ερωτήσεις,έτοιμες απαντήσεις,έτοιμη δομή,μέχρι και έτοιμες εκφράσεις,θέμα με την ποσότητα...
Και όλο αυτό περνάει στα πανεπιστήμια.Οι περισσότερες προπτυχιακές εργασίες,τουλάχιστον όσον αφορά τις ανθρωπιστικές επιστήμες,έχουν την φιλοσοφία έκθεσης Λυκείου.Θέματα χωρίς καμία έμπνευση ή πρωτοτυπία(π.χ σε εμάς το 90% των εργασιών ασχολείται με ενδοοικογενιακή βία,πρόβλημα με ναρκωτικά,και λοιπά δακρύβρεχτα),εξετασμένα υπό το ίδιο ακριβώς πρίσμα που θα ζητούσαν και οι πανελλήνιες,c/p από την προτεινόμενη βιβλιογραφία,μανιώδης χρησιμοποίηση ορολογιών ακόμα και αν δεν έχουν κανένα λειτουργικό ρόλο στην συγκεκριμμένη περίπτωση,και το άγχος με το πόσο μεγάλη θα βγει η εργασία.Μισό κιλό,να τ αφήσω?Και φυσικά ένας επίλογος απείρου κάλλους τύπου έκθεσης <<πρέπει να δείχνουμε συμπόνοια στους ναρκομανείς,πρέπει να δράσει η πολιτεία κτλ>>,που εγώ δυστυχώς δεν αντέχω να διαβάσω γιατί είμαι και ευσυγκίνητος ο κακομοίρης και λυγίζω.
Το ελπιδοφόρο είναι βέβαια πως,κρίνοντας και από την δική μου εμπειρία αλλά και από συζητήσεις με άλλους,υπάρχουν αρκετοί καθηγητές πανεπιστημίου που προσπαθούν να αποβάλλουν αυτήν την νοοτροπία.Μην περιμένετε και τίποτα θαύματα βέβαια,εξάλλου τις περισσότερες φορές η συνήθεια είναι πολύ πιο ισχυρή από τα λογικά επιχειρήματα.Το πιο συνηθισμένο,όπως έγινε και με μένα άλλωστε,είναι κατά το 3ο-4ο έτος οι εργασίες να αρχίσουν να ανταποκρίνονται κάπως σε επίπεδο πανεπιστημίου.
Δεν συμφωνώ.Τα πανεπιστήμια είναι απ τους λίγους τόπους που ενθαρρύνεται κάτι τέτοιο,τουλάχιστον στο προπτυχιακό στάδιο.Και αν όχι από τα περισσότερα στελέχη,τουλάχιστον από έναν σεβαστό αριθμό.Οι περισσότεροι εξ' αυτών μάλιστα είναι και αφοπλιστικά ειλικρινείς και σου ξεκαθαρίζουν πως οκ για τώρα,αλλά αν ακολούθησεις αυτήν την τακτική σε μεταπτυχιακό/διδακτορικό,το πιθανότερο είναι να πεινάσεις.Περιμένετε να μπείτε πανεπιστήμιο όπου ενθαρρύνεται και ευνοείται η καινοτομία και η κριτική σκέψη
Καλό;
Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zane: 22 Ιούλιος 2012 - 16:59

#3236
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 17:38
Το πρόβλημα είναι ότι στις εξετάσεις πολλές φορές δεν επιχειρείται οριοθέτηση του επιθυμητού μέσου φοιτητή, αλλά προσέγγιση του τωρινού. Το αποτέλεσμα είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι επί πτυχίω που κάνουν λάθη για τα οποία θα έπρεπε να ντρέπεται ένα παιδί γυμνασίου (δίχως καμία υπερβολή στη διατύπωση), αφού μπορούνε να περάσουνε μαθήματα με σημειώσεις δαπάρας και διάβασμα δύο ημερών. Δεν κατηγορώ τους καθηγητές που ευθύνονται γι'αυτό, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να διορθώνουν 2000 γραπτά κάθε χρόνο και να έχουν να αντιμετωπίσουν κραυγές διαμαρτυρίας από φοιτητές-θύματα του "κολλημένου καθηγητή".
Αυτά θα μπορούσαν να εξαλειφθούν με εφαρμογή κυρώσεων αλλά δεν είμαστε εκεί και δε θα φτάσουμε ποτέ. Λόγω κουλτούρας.
#3237
Καταχωρήθηκε 22 Ιούλιος 2012 - 18:05
Για αυτό και η εφαρμογή κυρώσεων που αναφέρεις είναι λίγο άτοπη.
Αλλά ούτως ή άλλως το πτυχίο στα περισσότερα πανεπιστήμια έχει υποβαθμιστεί στα τάρταρα(εξαίρεση αποτελεί ίσως το Πολυτεχνείο).Ουσιαστικά αναγνωρίζεται και σε θέματα εύρεσης εργασίας και σε θέματα αξιοπιστίας γνώμης,ότι κάποιος κατέχει τα βασικά μια επιστήμης αν έχει τουλάχιστον μεταπτυχιακό.
'Οπως μας είχε πει και μια καθηγήτρια σε προφορική εξέταση στο 1ο έτος:<<τι να σας κάνω τώρα εσάς,άντε να βάλω σε όλους ένα 5 να πάρετε ένα ξεφτιλισμένο πτυχίο να ξεκουμπιστείτε>>

Αυτή το μήνυμα έχει επεξεργαστεί από Zane: 22 Ιούλιος 2012 - 18:05

#3238
Καταχωρήθηκε 23 Ιούλιος 2012 - 23:21
Είναι ο φοιτητής πως το βλέπει, δηλαδή αν το βλέπει :αντε να πάρυυμε το γ.. το πτυχίο να τελειώνουμε ή όχι. Το θέμα είναι και το αν θες να δημιουργήσεις με τις γνώσεις και να "αναβαθμιστείς" σαν άνθρωπος. Λχ δεν βλέπω πολλά άτομα στο τει Λαμίας να θέλουν να ασχολιθούν να κάνουν κάτι είτε λόγο δουλειάς είτε επειδσή απλά θέλουν να πάρουν το πτυχίο τους. Αλλάσιγά σιγά μόλις κινηθούν κάποια άτομα τότε αρχίζει και ζεταίνεται το πράγμα. Και πάλι μην περιμένεις από κανέναν αν θες να μάθεις κάντο μόνος σου. (Εξαρτάται και την σχολή βέβαια).
Πχ. με λίγο ψάξιμο ασχολίθηκα με linux να κάνω applications και web developing.
Αυτά όσο αφορα την πληροφορική.
Για ελληνική εκπαίδευση γενικοτερα είναι : just throw some knolenge on the student's brains....
Ελληνική κοινότητα Ubuntu | Κυπριακή κοινότητα ελευθέρου λογισμικού
Ι GNU/L I N U X
Ποιος θέλει παπάκια τις M$?
#3240
Καταχωρήθηκε 05 Αύγουστος 2012 - 16:25
Γνωρίζει κανείς πότε περίπου θα ανακοινωθούν οι βάσεις;
Ξέρω συνήθως ότι γίνεται μετά το δεύτερο δεκαπενθήμερο, αλλά γνωρίζει κανείς κάποια συγκεκριμένη πληροφορία;
Παρεμπιπτόντως, δείτε εδώ στατιστικά για τα ειδικά μαθήματα. Μεγάλη πτώση στα Αγγλικά.
Για την ώρα μόνο φήμες υπάρχουν.Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι θα ανακοινωθούν 25-30 Αυγούστου.
