Σιγουρα συμφωνω απολυτα με τον NWS, η λογοτεχνια ειναι ενα πολυ ενδιαφερον μαθημα που εχει κι αυτη τη δυσκολια της, αλλα ολα αυτα περι κριτικης ικανοτητας θα επρεπε να χρησιμοποιουνται απο πιο νωρις, αλλιως δεν υπαρχει ισσοροπια στα μαθηματα.
Λογικο ειναι να δυκσολευει ως μαθημα κατευθυνσης, αλλα στην πρωτη ειναι υπερβολικα ευκολο σε συγκριση με τα θετικα μαθηματα.Αυτο θελω να πω.
Φυσικα και υπαρχουν τα παιδια που διαβαζουν πολυ και τα καταφερνουν καλα σε ολα, ή απλα επειδη ειναι ιδιαιτερα εξυπνοι (εξαλλου και οι δυο κολλητοι μου τετοιου τυπου μαθητες ειναι) απλα λεω συγκριτικα με τις δυο κατευθυνσεις στα θεωρητικα που ειναι και πιο πλατυ θεμα, ειναι σχεδον αδυνατον να γραψεις 2.
Ακομα κι αν καποιος δεν εχει κριτικη σκεψη και δεν εχει ποιητικο λογο or anything, σιγουρα μπορει να γραψει μια μετρια προς κακη εκθεση για να παρει τουλαχιστον μια βαση.
Πολλα παιδια της θεωρητικης ομως ειναι λογικο να μη διαβαζουν τιποτα απο τα αλλα, γιατι απλα δεν μπορουν να καταλαβουν ουτε των περσινων χρονων που θεωρουνται δεδομενα.
ΑΚομα ομως κι αν καποιος δε μπορει να απομνημονευει τελεια την ιστορια πχ, σιγουρα μπορει να καταλαβει πεντε πραγματα απο ενα βιβλιο που ειναι γραμμενο στα ελληνικα.
Αlso:
Και η "εισαγωγή" γράφεται έτσι kamui.
Αν σχολιαζε ο καθενας καθε ενα απο τα πολλα ορθογραφικα κπου κανω σε καθε post μου, τωρα καθε θρεντ θα ειχε γεμισει με τις διπλασιες σελιδες.