Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ααρόν Η Διαθήκη
#16
Posted 01 January 2008 - 17:45
we are the things that go bump in the night....We are the reason you sleep with a night light...
#17
Posted 01 January 2008 - 21:37
Dain, ευχαρίστως να σου πω περισσότερα για το τι αποσκοπώ να κάνω αλλά όχι εδώ στο forum. Λίγη μυστικοπάθεια δεν βλάπτει. Αν έχεις κανένα mailνα επικοινωνήσω, πες για να στείλω τίποτα. Μια βασική ιδέα για το τι να περιμένεις σαν σενάριο βρίσκεται στα σχόλια που κάνω στα μεγάλα postπου έχω κάνει.
RaspK, ευχαριστώ για τις συμβουλές αλλά θα παραμείνω στην ιδέα με τις φωτογραφίες. Ούτε σε φωτορεαλισμό αποσκοπώ, ούτε στην αληθοφάνεια. Αν γίνω τόσο ψείρας, θα ψωνιστώ σαν τον Καρβέλα. Μου αρέσουν οι ατέλειες μου και αν είναι να αλλάξω ύφος, θα το κάνω ασυνείδητα από μόνος μου. Οι λεκτικές συμβουλές είναι υπέραρκετές καθώς είμαι πολύ ξεροκέφαλος στο να μαθαίνω από άλλους.
Erisabetsu… Άντε στην ευχή του Θεού…
#18
Posted 02 January 2008 - 08:33
Έχεις δίκιο στο εξής: Είναι όντως καλύτερο να αναπτύσει κάποιος την προσωπική του τεχνική, με όποιο τρόπο αισθάνεται πιο άνετα. Αν δε σου ταιριάζουν οι όποιες ασκήσεις, δεν υπάρχει και λόγος να κάνεις αυτές τις ασκήσεις. Ούτε και γω τις κάνω όλες - λίγες κάνω συνήθως - οπότε δεν είμαι και το ειδικό άτομο να σου πει τι και πώς πρέπει να κάνεις, μια που είμαι επίσης ερασιτέχνης (αν και είχα κάνει τα δυό βασικά χρόνια στη σχολή εφαρμοσμένων τεχνών Βακαλό).
Ούτε και θα έπρεπε να κάνεις τη δημιουργικότητά σου "σκλάβο" στην ανάγκη μιας σχεδιαστικής τεχνικής, ειδικά μάλιστα αν δε σε ενδιαφέρει ας πούμε το σχέδιο αυτό καθαυτό, αλλά ίσως η συγγραφή σεναρίων για κόμικς και ο σχεδιασμός χαρακτήρων που άλλοι αργότερα θα μπορούσαν να σχεδιάσουν.
Σ'αυτή την περίπτωση η τεχνική θα αφορούσε περισσότερο στη συγγραφή. Ως εδώ καλά.
Όμως αν αυτό που θέλεις είναι να σχεδιάσεις ο ίδιος κόμικς/μανγκα ή ακόμα και να ασχοληθείς με το character design , τότε η ανάπτυξη της τεχνικής σου είναι κάτι απλά απαραίτητο. Ακόμα κι αν χρησιμοποιήσεις φωτογραφίες κάνοντας κάτι σαν "ξεπατίκωμα" είτε με το χέρι είτε με κάποιο πρόγραμμα, αυτό και μόνο θα κάνει την ανατομία σου, τα χαρακτηριστικά των προσώπων κλπ καλύτερα.
Όμως - και δέστο αυτό που σου λέω θετικά γιατί έτσι στο λέω, σαν άλλος ένας ερασιτέχνης - η χρήση φωτογραφιών για να αποφύγεις τον κόπο να μάθεις από μόνος σου την ανθρώπινη ανατομία είναι τελικά παγίδα και το ξέρω εκ πείρας. Γιατί θα σε περιορίσει πολύ από την άποψη οτι θα έχεις μάθει μόνο ορισμένες στάσεις και θα βρεις πολύ δύσκολη τη δημιουργία πάνελς, μια που αυτό που θα μπορείς να κάνεις άνετα θα είναι μόνο pin-ups. Δεν γίνεται κόμικ ή μανγκα μόνο με pin-ups.
Μάλιστα ο σχεδιασμός σωστών χαρακτηριστικών στο πρόσωπο είτε είναι δυτικού τύπου κόμικς είτε μανγκα είναι πολύ απλός και σχετίζεται με μερικά επίσης απλά γεωμετρικά κολπάκια που θα σου λύσουν τα χέρια (αυτά ευτυχώς τα έμαθα και γω).
Επιμένω σ'αυτό που σου λέω γιατί κρίνοντας από τα σχέδιά σου δε φοβάσαι τον κόπο. Μάλιστα έχεις κάνει πράγματα που είναι σχεδιαστικά πιο απαιτητικά και "προχωρημένα" από π.χ. να σχεδιάζεις σωστά τα μάτια (κάτι που δεν κάνεις αν και είναι απλή γεωμετρία). Τα folds στα ρούχα είναι ένα τέτοιο παράδειγμα πιο "προχωρημένου" σχεδιασμού κάτι που καταφέρνεις αξιοπρεπώς.
Folds εγώ δεν μπορώ να κάνω με τίποτα από μόνος μου ή μου παίρνει ατελείωτες ώρες γιατί δεν έχω κάτσει να μάθω τους "κανόνες" που ισχύουν και κει όπως σε κάθε τι το σχεδιαστικό. Συχνά δεν είναι παρά θέμα απλούστατης - αλλά εφαρμοσμένης - γεωμετρίας για να μεταμορφώσει κανείς ένα σχέδιο από πρωτόλειο σε ένα εντυπωσιακό τεχνικά έργο μέσα σε λίγη ώρα. Αυτό θα τόνιζε απίστευτα τα ήδη υπάρχοντα ταλέντα σου όπως το χρώμα και το σχεδιασμό κοστουμιών και χαρακτήρων.
Με λίγα λόγια: Δεν χρειάζεται να ζωγραφίσεις εκατομμύρια βαρετές ασκήσεις. Χρειάζεται να μάθεις κάποια βασικά "κόλπα" και την απλή λογική της ανατομίας για να απογειώσεις ΚΑΙ τεχνικά τη δουλειά σου.
Και με τη συνεχή πρακτική έρχεται και η "τελειότητα".
Το μόνο πρόβλημα που όλοι έχουμε να αντιμετωπίσουμε όταν δημιουργούμε κάτι δεν είναι οι τεχνικές κλπ ατέλειες. Είναι πολλές φορές ο ίδιος ο ενθουσιασμός μας που μας κάνει να προτιμάμε να μένουμε σ'αυτό που έχουμε ήδη κατορθώσει - ανθρώπινο είναι κάπου κι αυτό - και να μην πάμε παραπέρα. Χαρακτηριστικό, ίσως, πολλών Ελλήνων κι αυτό.
Δέξου λοιπόν την όποια κριτική, έστω και σκληρή, όπως δίνεται. Καλοπροαίρετα με γνώμωνα τη δική σου ανάπτυξη. Τις δυνατότητες της έχεις. Οπότε η όποια πάλη είναι με το δικό σου νου από δω και πέρα, ούτε με την Erisabetsu ούτε με κανέναν.
Όποτε θες πες μου με e-mail για τον κόσμο σου και μη σταματήσεις να βάζεις σχεδιά σου εδώ. Προσωπικά θα τα βλέπω και, αν θες, θα τα σχολιάζω με ευχαρίστηση.
#19
Posted 09 January 2008 - 14:46
Σε αντίθεση με τους περισσότερους σχεδιαστές, οι καλοί χαρακτήρες μου θέλω να είναι πιο ενδιαφέροντες από τους κακούς. Γενικώς για εμένα, οι κακοί πρέπει να φαίνονται γελοίοι σε σχέση με τους καλούς. Αν οι αναγνώστες γουστάρουνε περισσότερο τους κακούς (όπως συνήθως γίνεται) τότε εκείνοι είναι πλέον οι πραγματικοί πρωταγωνιστές. Δεν θέλω ιστορίες όπου πρέπει να υπάρχουν κουλ κακοί για να είναι ενδιαφέρουσες.
#20
Posted 09 January 2008 - 15:08
Πρώτον,και οι δαίμονες έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.Βασικά,με το τρόπο που τους έχεις αποδώσει,βασίζονται σε αρκετά ανθρώπινα χαρακτηριστικά,οπότε λογικό είναι να έχουν και μια ανάλογη λογική στη σχεδιασή τους.Αν θές να τραβήξεις κάποιο χαρακτηριστικό τους π.χ. να έχουν μεγάλη μύτη ή μικ΄ρα πόδια,οκ,αλλά θα πρέπει να το κάνεις με σωστό τρόπο.
Δεύτερον:κάτι που με ενοχλεί στα σκίτσα σου.Όλοι οι χαρακτήρες είναι σε πόζα,σα μοντέλα.Καμία κίνηση,καμιά ζωντάνια.Προσπάθησε να τους αποδώσεις και αλλιώς.
Τρίτον:Τα χρώματα.Σε αυτό το θέμα θα συμφωνίσω με την Eri,πραγματικά,άλλο βάζω πολλά χρώματα και άλλο βάζω πολλά χρώματα που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους.Π.χ. στη τρίτη εικόνα το χρώμα του κακού είναι σχεδόν το ίδιο με του background,και αυτό αποδυναμώνει την όλη εικόνα.Προσπάθησε να δοκιμάσεις άλλυς συνδυασμούς,κάποια χρώματα πιο σκούρα μαζί με ποιο φωτεινά,όχι τόση ομειωγένεια.
Αυτά απο εμένα....
Είσαι σε καλό δρόμο,και αν έχεις ανοιχτά μάτια και μυαλό,ακόμη καλύτερα...
#21
Posted 12 January 2008 - 22:01
#22
Posted 12 January 2008 - 22:52
α. Βρίσκω πολύ ενδιαφέροντες τους χαρακτήρες σου και ειδικότερα τα ανθρωπόμορφα τέρατα. Είναι ένα δυναμικό come back από τη δεκαετία του '80 όπου πολλοί σχεδιαστές είχαν επηρεαστοί από το ρεύμα του ανθρωπομορφισμού.
β. Μου αρέσει που δεν ξεχωρίζεις background με character γιατί μοιάζει σα να έχεις ήδη στο νου σου τη σκηνή στην οποία εξελίσσεται η ιστορία σου, κάτι που θα αποβεί θετικά εάν τελικά ολοκληρώσεις το concept σου.
γ. Από άποψη χρωματισμου οφείλω να ομολογήσω ότι αν κάνεις μία βόλτα από deviantart και ψάξεις τα TUTORIALS θα συνειδητοποιήσεις ότι δεν χρησιμοποιείς ούτε σωστούς, ούτε καλούς συνδυασμούς χρωμάτων κάτι που χτυπάει άσχημα στα μάτια μου (αν χρειάζεται μια λίστα με χρωματισμούς και όλους τους πιθανούς συνδυασμούς τους στείλε μου ένα pm να σου επισυνάψω ένα αρχείο που έχω από την περίοδο που σπούδασα σχεδιο μόδας και με βοήθησε στη συνέχεια).
δ. Αναφορικά με τις αναλογίες θα μπορούσα απλώς να συστήσω να πάρεις την Χ κοπέλα ή αγόρι που μπορεί να σταθεί έστω για 10 λεπτά όρθιο και να εξασκηθείς, παρόλο που δεν βλέπω λάθη έντονα στο σώμα παρά στα άκρα...(χέρια, πόδια)
Τέλος (κάτι που είναι λίγο άσχετο με το σχεδιαστικό κομμάτι):
ε. Μην παίρνεις με άσχημο τρόπο τις σκέψεις των υπολοίπων. Άλλωστε δε μπορούν να αρέσουν σε όλους αυτά που σχεδιάζεις, ούτε είναι απαράιτητο φυσικά, εκ μέρους σου να τους αλλάξεις γνώμη ή να συγκρουστείς. Από τη στιγμή ωστόσο που εκθέτεις σε κοινή θέα κάτι και ζητάς εσύ ο ίδιος τις απόψεις των υπολοίπων κατά την ταπεινή μου γνώμη καλό θα ήταν απλώς να λάβεις υπόψη σου ότι ίσως 1 στις 1000 πιθανότητες να θέλουν ό,τι καλύτερο για εσένα + εκτιμούν και τους ενδιαφέρει αυτό που έκανες ^^
Καλή συνέχεια, μπράβο σου που προσπαθείς τόσο πολύ και έχεις τόσο ωραίες ιδέες
#23
Posted 01 February 2008 - 14:07
Λοιπον, οσον αφορα τις αναλογιες, αυτο ειναι παντα, αναμεσα στο τί θες να βγαλεις, και στο τί πρεπει να ειναι...κοινως, υπαρχουν στανταρ αναλογιες ρεαλιστικου σχεδιου..για παραδειγμα, το σωμα ολοκληρο πρεπει να ειναι σε υψος 10 φορες το κεφαλι, το υψος του προσωπου 3 φορες η μυτη και παει λεγοντας. Ομως αυτα παιζουν αναλογα την διαπλαση που θες να δωσεις..ειναι ετσι σαφες οτι αν θες να ζωγραφισεις ενα μπιλντερι, ή καποιον που φοραει βαρια πανοπλια, το κεφαλι θα φαινεται αρκετα μικροτερο. Υπαρχουν στο net οδηγιες και tips αναλογα με την τεχνοτροπια που θες να βγαλεις που θα σε βοηθησουν να πας τα σχεδια σου ενα βημα παραπερα.
Ολα αυτα, φιλικα παντα..δεν ειμαι της Καλων Τεχνων, οποτε στην ουσια η γνωμη μου δεν εχει τοση βαρυτητα. Αλλα το να αντιγραφεις σχεδια, ακομα και ξεπατικοσουρα που λενε, δεν ειναι κακο, γιατι μαθαινεις. Το βασικο ειναι αυτα που θα αποκομισεις, να τα εφαρμοσεις σε δικα σου σχεδια. Αυτα απο μενα..keep 'em coming!
Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#24
Posted 04 February 2008 - 15:17
Αλλά όπως έλεγα εξ' αρχής, ΑΥΤΟ είναι character roster. Μόνο για brainstorming το χρησιμοποιώ.
ΑΥΤΟ είναι σχέδιο βασισμένο σε φωτογραφία και στο brainstorming.
Οπότε, μη μπερδεύετε το ένα με το άλλο. Τεστ τα προηγούμενα, εφαρμογή το τελευταίο.
#25
Posted 04 February 2008 - 15:25
#26
Posted 04 February 2008 - 15:25
Dorama Queen-Bitch Mode On Atm
#27
Posted 04 February 2008 - 15:31
όντως μεγάλη αλλαγή
εξακολουθούν να μου αρέσουν τα χρώματα, νομίζω ότι αυτά είναι που τους δίνουν πλέον μια ταυτότηα του στυλ ξέρεις ότι αν δεις αυτά τα χρώματα κάπου έχει βάλει το χέρι του ο roriconfan
#28
Posted 04 February 2008 - 18:29
Κι εγω το ψιλο-παρατηρησα αυτο.. βρε μηπως εισαι κι εσυ fan των submissions/σπασιματων σε παλη/αικιντο κτλ;το μονο λαθος που βρισκω εγω ειναι οτι το αριστερο ποδι του τυπα ειναι σαν σπασμενο, αλλα αυτο πρεπει να εχεις τη δικη μου διεστραμμενη παρατηρητικοτητα για να το δεις
#29
Posted 10 February 2008 - 17:01
#30
Posted 10 February 2008 - 17:06
Μονο ένα λαθάκι:Η λάμψη,παρόλο που είναι ωραία ιδέα,σε μερικά σημεία θα έπρεπε να είναι λιγότερο έντονη,π.χ. στα πόδια της ηρωίδας.Επίσης τα πόδια λίγο τραβώνουν.
Πάντως πιστεύω ότι η πρόοδος απο προσπάθεια σε προσπάθεια είναι εμφανής.