Και πάλι δεν έχω δει πως είναι ένα σύστημα ψηφιακών εκλογών πλήρως και διεξοδικά, όμως στο ΠΑ/ΠΕΙ κάναμε μαθήματα στο κομμάτι αυτό και αρκετοί scolars έχουν δει το θέμα (βάση λεγόμενα των καθηγητών) και βάση αυτών όντως θέλει αρκετή ισχυρή και περίπλοκο σύστημα κρυπτογραφίας. Ακόμα και το Bitcoin είναι CPU Intensive σαν σύστημα, για απόδειξη δοκίμασε να κάνεις mine bitcoin με CPU. Δεν μιλάμε για ψηφοφορία του στυλ ψηφίστε το αγαπημένο σας καλλιτέχνη που και μια ψήφος να χαθεί oh well σιγά τα αυγά. Μιλάμε για κρίσιμη διαδικασία για την κοινωνία.
Mωρε δικιο εχουν και αυτοι, δε λέω... αλλά από την άλλη ξερεις τι σκεφτομαι; πολλοί περισσότεροι (και μαλλον καλυτεροι) χακερ προσπαθησαν να σπασουν τα crypto από όσους θα περιμενα να προσπαθουν να σπασουν τις ελληνικές εκλογές... και από όσο ξερω δεν τα κατεφεραν...
just saying...
Ας συμφωνήσουμε ότι όταν δουλεύεις πρέπει να πληρώνεσαι. Διαφωνώ κάθετα με το να μην πληρώνονται οι δικαστικοί αντιπρόσωποι διότι το βάρος της ευθύνης και η ίδια η δουλειά είναι τόσο μεγάλα που οριακά μου φαίνεται και αστείο. Και θα μου πεις ναι και γιατί να μην πληρώνεται η εφορευτική επιτροπή. Πρώτον γιατί η μόνη ευθύνη των μελών της εφορευτικής επιτροπής είναι να φτιάξουν κανα πακέτο με ψηφοδέλτια και μετά απλά να παρακολουθούν την καταμέτρηση των ψήφων την οποία την κάνει εξολοκλήρου ο δικαστικός αντιπρόσωπος και γιατί καλούνται να το κάνουν αυτό μια φορά στη ζωή τους ενώ εγώ ας πούμε από το 2014 έχω κάνει 4 εκλογές. Αλλά ακόμα και έτσι μέσα είμαι για μία συμβολική αποζημίωση των μελών της εφορευτικής επιτροπής.
Συμφωνώ 100% και επαυξάνω.
Το ιδιωτικοποιημένο και δωρεάν δεν υφίσταται. Δεν μιλάω για ιδιωτικοποίηση των νοσοκομείων αλλά για ιδιωτικοποίηση της ασφάλισης. Τα αποτελέσματα δοκιμασμένα στις ΗΠΑ με τραγικές επιπτώσεις σε σημείο που παρακαλάνε τώρα για medicare expansion. Τα ταμεία πρέπει να παραμείνουν δημόσια και να παλέψουμε για εξυγίανση τους όπως και για μεγαλύτερα κονδύλια στην υγεία διότι σε πολλά ελληνικά νοσοκομεία οι συνθήκες είναι τραγικές.
Για την ασφαλιση δε μιλάω αλλά μαλλον εχεις δικιο - δεν το χω ψαξει. Για τα υπολοιπα παντως, νοσοκομεια, συνταξη, σχολεια, πανεπιστημια κτλ. υφίσταται και παραυφίσταται. Το ζω καθε μερα στην Αγγλία. Μην κοιτάς το Αμερικα, ειναι γτπ. Λιγο Last week tonight να δεις θα θες να βγαλεις τα ματια σου με ενα κουταλι. Τα τυπακια εχουν την ικανοτητα να καταστρεψουν τα παντα. Xρυσό πιανουν κοπρια γινεται.
Στο UK παντως κανεις δε σε αφηνει να πεθανεις αμα δεν εχεις λεφτά. Ακομα και αν δεν εχεις ΑΜΚΑ/ΑΦΜ, στα επειγοντα θα σε δουνε. Λενε και καλα οτι αμα εχει πολύ κοσμο θα δουνε πρωτα τους "νομιμους και τυπικους" αλλά πρακτικά όλοι ξερουμε οτι μπαινουν αναλογα με τη σοβαροτητα του περιστατικου
Οι ανθρωποι κανουν το συστημα...
Μεγαλη συζητηση. Για μενα παντως δεν ειναι η το ιδιωτικο ή δημοσιο το θεμα - και τα δυο λειτουργουν - ειναι το πως το κανεις... ποια ειναι η ρυθμιστικη αρχη και τι κανονες εχει βαλει.
Ωραία όλα αυτά που είπες στο τέλος αλλά δεν είναι εκτός των δομών αποκλεισμού που δημιουργεί ένα οικονομικό σύστημα. Κανένα κοινωνικό αίτημα δεν είναι αποκομμένο από την οικονομική πραγματικότητα καθότι ανάλογα με το οικονομικό μοντέλο που εφαρμόζεται δημιουργείται και το ανάλογο μοντέλο κράτους προνοίας (βλ. ταξινόμηση του Esping-Andersen). Οι νόμοι και οι θεσμοί λειτουργούν με όρους συμμετοχής και αποκλεισμού επομένως είναι λίγο απλοϊκό να διαχωρίζουμε το οικονομικό από το κοινωνικό και εν τέλει το πολιτικό. Αν και η σχέση μου μαζί του είναι σε πρωτόλειο στάδιο και δεν είμαι σε κανένα πλανήτη εξπερ προτείνω και λίγο Φουκώ για την δημιουργία των δομών εξουσίας.
[...]
Ωπα ώπα κάτσε λίγο. Στο βαθμο που το κρατος πρεπει να πληρωσει για αν γινουν αλλαγές, ας πουμε οτι συμφωνω. Αλλά δε μιλουσα για αυτο: τουναντίων έλεγα για όλα τα υπολοιπα, αυτά που ειναι σχετικά με αξιες αλλά μπορουν να αλλάξουν ακομα και χωρις να δωσει λεφτά το κρατος.
Το να διώκεις π.χ. ποινικά εναν εκπρόσωπο της εκκλησιας οταν προσβαλει μια μεριδα συμπολιτων λογω σεξουαλικων προτιμησεων, ή εναν εργοδοτη που απέλυσε καποια επειδη εμεινε εγγυος, δεν εχει να κανει με πολιτικη προνοιας. Εχει να κανει ομως με τις θεσεις ενος κομματος προεκλογικά και μη. Απλώς ο περισσοτερος κοσμος το θεωρει δευτερεύον.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Τωρα όσο για τον Τσομσκυ και την
ταξινόμηση του Esping-Andersen:Αυτό ειναι πάρα πολύ μεγάλη συζητηση και δεν το χω στο γραπτο. (Δε σας σνομπαρω απλά γραφω πολύ για τις εργασιες μου)
Σε γενικές γραμμές διαφωνω με οποιαδηποτε ταξινομηση λαμβανεται ως θεσφατο (Αν ισχυει το Α τοτε ισχυει και το Β κτλ.) διοτι θεωρω οτι τα οικονομικά, πολιτκά και κοινωνικά ζητηματα ανηκουν στην επιστημη των δικτυων. Οι δομες και τα προβληματα τους δεν ειναι συνθετα (complicated) αλλά πολύπλοκα (complex) με μεταβλητές που όντως ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΙ και οπως (περιπου) απεδειξε το μoντελο Cynefin δεν εχει και πολύ νοημα να προσπαθεις να αντιμετωπιζεις τα δευτερα με τον ιδιο τροπο που αντιμετωπιζεις τα πρωτα.
Τα πρωτα αποτελουνται απο πολλά μικρά γνωστα τεμμαχια και αρκει να μπορεις να τα σπασεις (περιπου, το απλοποιω εξευτελιστικα αυτη τη στιγμη)
Τα δευτερα ειναι dynamic and adaptive που σημαινει οτι η ιδια η πραξη του να λυσεις το προβλημα, αλλάζει το προβλημα! Η προσσεγγιση εδω ειναι να εχεις τις ωοθηκες να παραδεχτεις οτι "
δεν ξερεις πώς", να ξεκινας με ο,τι αξιες και μεσα εχεις και να φροντιζεις να εχεις την διαφάνεια που θα σου επιτρεπει να δεις τα λαθη του συστηματος, τους ορχεις να τα παραδεχτεις και την ευελιξια να διορθωσεις και προσαρμοσεις. Σιγουρα υπαρχουν ομοιοτητες με παρελθοντικα γεγονοτα και συστηματα, αλλά αυτά ειναι μονο για να ξεκινησεις όχι για να πορευτείς μεχρι τελους.
Για αυτο και οι ταξινομησεις οπως οι παραπανω δεν ειναι απολυτες, αλλα στην πραγματικοτητα εχεις κυριως υβριδια με διαφορετικα ποσοστα απο το καθενα,
Για αυτο και πολιτικες πεποιθησεις οπως δεξια, αριστερα, σοσιαλισμος κτλ οσο πιο pure και αμεταβλητα ειναι τοσο πιο παρωχυμενα...
Και για αυτο οταν πανε να δοκιμασουν ολες αυτες τιςς θεωρειες στην πραξη καταληγουν να αναλυουν μετά τους λογους που "το πειραμα απετυχε αλλά το συστημα λειτουργει"... Διοτι τους νοιαζει πιο πολυ να αποδεικνυουν οτι εχουν δικιο παρα να λυνουν το προβλημα.
Και εχεις τωρα εναν Τσομσκυ (που λατρευω κατά τα άλλα) να προσπαθει να προβλεψει αν η τεχνολογια και το artificial intelligence θα φερει προοδο ή καταστροφη χρησιμοποιωντας εννοιες τυπου "η εξουσια και το ποπολο"... καλά ειναι για να ξεκινησεις, αλλά καποια στιγμη πρεπει να πας παρακατω.
Να ξεκαθαρισω οτι τα τελευταια μικρη σχεση εχουν με την κουβεντα περι εκλογων και το περισσιο παθος του γραφοντος οφειλεται στο ότι αντιμετωπιζει το προβλημα αυτο με άλλο τροπο στην καθημερινοτητα του Ελπιζω το παραπανω rant να βγαζει κάαααποιο νοημα...
Edited by Lord Leon, 01 June 2019 - 11:27.