Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Final Fantasy General


  • Please log in to reply
644 replies to this topic

#421 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 09:37

Καλά πάντως πως σου ήρθε να βγάλεις άχρηστα τα Summons στο FF8 και στο FF10? Στο 8 χάρης τα Summons μαθαίνεις τα abilities και κάνεις customize τους χαρακτήρες και στο 10 σου είναι απαραίτητα μέχρι να γίνεις τελείως ντούκι. Άσε που τα καλείς για να τρων τις overdrive των dark aeons από τις οποίες δεν θα επιζούσες αλλιώς

Δηλαδη τωρα μου λες πως τα Summons στο ff8 ειναι χρησιμα μονο για να κανουν unlock menu abilities, τα οποια θα σημιοταιον μπορουσε να σου τα δινει το παιχνιδι με οποιοδηποτε αλλο τροπο, ακομη και με το level (μπας και χρησιμευε και σε κατι το level στο ff 8
Εαν θεωρεις αυτο το πραγμα ως πραγματικη χρησιμοτητα για Summons τοτε στο FF12 IZJS μπορεις να τα χρησιμοποιησεις ως γεφυρα για να ξεκλειδωσεις καποια abilities στο Lisence board του καθε job που θα ηταν αδυνατον να ενεργοποιησεις διαφορετικα.
Τα Summons sto FF12 τουλαχιστον εχουν και την δυνατοτητα να σε buffaρουν η τουλαχιστον να κανουν και ενα αξιοπρεπες damage me ta quickenings τους (πανω απο 60.000+).

Στο FF10 απο την αλλη, αυτη ειναι η χρηση των Summon? Ασπιδα για τα Dark Aeons?
Eαν αυτη ειναι καλη χρηση, τοτε το ιδιο μπορεις να κανεις και στο FF12, τα βγαζεις για ασπιδα...
Επισης ο Belias xreiazetai gia na ανοιξεις και μια πορτα στο παιχνιδι.
Παντως οταν εγω νικησα Dark Aeons kai Penance δεν χρησιμοποιησα Summons ουτε για ασπιδα.

Δεν ξέρω αν υπονοείς κάτι ανάλογο,αλλά το σύστημα μάχης του FFXIII ναι μεν ήταν γρήγορο,αλλά ήταν
ουσιαστικά ανύπαρκτο.Αν σε ένα FF πας και το κουτσουρέψεις από τη μάχη,ότι άλλο και να έχει πως θα το σώσει?Ακόμα και να είχε καλύτερο στόρι,ακόμα και να ήταν πιο open world,πάλι θα σου άφηνε μια πικρίλα στο στόμα.Για τις πωλήσεις και τις βαθμολογίες no comment,αλλά σκέψου και τα ανάλογα mainstream σε anime,Naruto και Bleach.Δεν νομίζω οι βαθμολογίες και ο απίστευτος όγκος των viewers τους να αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα.

Τι ενωεις ανυπαρκτο?
Το FF13 ειναι γεματο μαχες και μαλιστα πολλες απο αυτες ειναι δυσκολες και απαιτουν απο εσενα σωστη χρηση των ρολων των paradeigm shift για να νικηθουν.
Γενικα το παιχνιδι εχει το δευτερο καλυτερο battle system σε FF μετα απο αυτο του FF12.
Πραγματικα ελπιζω να συνεχισει ετσι η σειρα σε αυτον τον τομεα.
Εαν το Bleach και το Naruto δεν αρεσαν, δεν θα πουλουσαν κιολας.
Σε εμενα προσωπικα αρεσανε και οι 2 σειρες για ενα διαστημα μεχρι που τις βαρεθηκα, εαν εσυ βαρεθηκες τα FF ααπολυτως κατανοητο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα τωρινα παιχνιδια ειναι με καποιο τροπο πολυ χειροτερα απο τα παλια, η νοσταλγια και ο κορεσμος ειναι 2 πολυ μεγαλα factors ιδιεταιρα για καποιον που δεν ειναι hardcore fan καποιας σειρας.
Ακομη ομως και εαν δεν σου αρεσε το FF13 (το οποιο σημειωνω οτι και για εμενα αν εξαιρεσω τα 3 πρωτα FF, ειναι το δευτερο χειροτερο FF που εχω παιξει μετα το FF8} ειναι μονο 1 παιχνιδι και δεν ειναι καν καποια συνεχεια, αλλα standallone τιτλος.
Δεν μπορει να χαλασει μια σειρα απο ενα μονο παιχνιδι, εδω μεχρι και το Mortal Kombat που το θεωρουσα αδυνατον να βγαλει ποτε του σωστο game μετα το MK2, καταφερε και εβγαλε το καταπληκτικο ΜΚ9 και μου εκλεισε το στομα.
Ποτε δεν ξερεις τι κρυβει το μελλον και το FF14 βλεπω πως θα γινει φοβερο ΜΜΟ.

Τελος για το FFTactics:
Χαλαρα το καλυτερο Tactics RPG που υπαρχει, μαζι με το επισης απιστευτο Tactics Ogre Let us cling tohether.
Το σεναριο του ειναι με ανεση το καλυτερο σεναριο σε JRPG και ισως ενα απο τα τοπ 3 σεναρια σε games γενικα (μαζι με τα σεναρια των Tactics Ogre και Legacy of Kain).
Αγαπημενο παιχνιδι πραγματικα και δεν υπερβαλω σε αυτα που λεω επειδη ειμαι fan.
Τα 2 Tactics advance που ακολουθισαν ειναι διστυχως απλως σκια αυτου του παιχνιδιου και σε σεναριο και σε gameplay και σε μουσικη.
Matsuno σεναριο και δεν προκειται να χασεις ποτε!

Edited by Ground_zero, 31 May 2011 - 14:10.


#422 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 09:44

Double Post γιατι ο Six απαντησε ενω εγραφα ακομη.

Δημοσιευμένη  εικόνα
Join Date: May 2006
Location: Athens, Ag.Paraskevi
Age: 20

Quote:
Tα Summons ηταν τελειως αχρηστα και στο FFαι στο FF10 αν εξεραισεις τον Yojimbo που ειναι Broken...
players who beat half these games spaming only summons would like to strongly dissagree with you xP κοιτάς τα πράγματα μόνο από πλευράς end-game και αυτό δεν είναι το παιχνίδι.. (btw το eden ήταν πάρα πολύ χρήσιμο και στο end-game)

και ναι, επιμένω πως το ffXII έχει sountrack που πιάνει ολικό πάτο σε σχέση με όλα τα προηγούμενα και δεν έχει να κάνει με nobuo.. το final fantasy mystic quest έχει τόνους καλύτερο ost (που ανταγωνίζεται τα υπόλοιπα) και δεν είναι καν nobuo (...ούτε final fantasy είναι, αλλά τέλως πάντων xP)

Irrelevant.
Μπορεις να νικησεις και το μισο και ολοκληρο το FF12 χρησιμοποιοντας μονο Summons.
Το πως θα παιξεις ειναι επιλογη σου, κυκλοφορουν βιντεο στο youtube για 1 character challenge στο FF12, ειναι αδυνατον να το κανεις χωρις χρηση summon, ελενξε το.
Στο FF8 μπορεις να παιξεις ολο το παιχνιδι χωρις να κανεις ΠΟΤΕ χρηση ουτε απο ενα Summon και εδω που τα λεμε στο FF8 μπορεις να νικησεις ΟΛΟ το παιχνιδι σπαμαροντας μονο τα Limits ειτε του Squall ειτε του Zell, eary game - late game δεν παιζουν κανεναν απολυτως ρολο.
Τελος ο Zodiark του FF12 εκανε καλυτερο damage απο Eden, δεν ξερω για ποιο λογο το ανεφερες αυτο.

Οσον αφορα το Soundtrack του FF12 ειναι πολυ καλο, απλως δεν αρεσει σε εσενα μονο, ο καθενας με τα γουστα του, αυτο δεν ειναι αντικειμενικος τροπος να κρινεις το παιχνιδι, αντιθετως ειναι τελειως υποκειμενικο, σε εσενα δεν αρεσει, σε εμενα αρεσει 1-1....

#423 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 31 May 2011 - 12:42

Τι ενωεις ανυπαρκτο?
Το FF13 ειναι γεματο μαχες και μαλιστα πολλες απο αυτες ειναι δυσκολες και απαιτουν απο εσενα σωστη χρηση των ρολων των paradeigm shift για να νικηθουν.
Γενικα το παιχνιδι εχει το δευτερο καλυτερο battle system σε FF μετα απο αυτο του FF12.
Πραγματικα ελπιζω να συνεχισει ετσι η σειρα σε αυτον τον τομεα.
Εαν το Bleach και το Naruto δεν αρεσαν, δεν θα πουλουσαν κιολας.
Σε εμενα προσωπικα αρεσανε και οι 2 σειρες για ενα διαστημα μεχρι που τις βαρεθηκα, εαν εσυ βαρεθηκες τα FF ααπολυτως κατανοητο, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα τωρινα παιχνιδια ειναι με καποιο τροπο πολυ χειροτερα απο τα παλια, η νοσταλγια και ο κορεσμος ειναι 2 πολυ μεγαλα factors ιδιεταιρα για καποιον που δεν ειναι hardcore fan καποιας σειρας.
Ακομη ομως και εαν δεν σου αρεσε το FF13 (το οποιο σημειωνω οτι και για εμενα αν εξαιρεσω τα 3 πρωτα FF, ειναι το δευτερο χειροτερο FF που εχω παιξει μετα το FF8) ειναι μονο 1 παιχνιδι και δεν ειναι καν καποια συνεχεια, αλλα standallone τιτλος.
Δεν μπορει να χαλασει μια σειρα απο ενα μονο παιχνιδι, εδω μεχρι και το Mortal Kombat που το θεωρουσα αδυνατον να βγαλει ποτε του σωστο game μετα το MK2, καταφερε και εβγαλε το καταπληκτικο ΜΚ9 και μου εκλεισε το στομα.
Ποτε δεν ξερεις τι κρυβει το μελλον και το FF14 βλεπω πως θα γινει φοβερο ΜΜΟ.


Δεν με κατάλαβες.Ανύπαρκτο επειδή το να πατάς X δεν είναι battle system.Χ πατάω και για να κάνω skip,αυτό δεν λέει κάτι.Εννοούσα υπεραπλουστευμένο σε σημείο που το κάνει "ανύπαρκτο".Και το ότι λες καλύτερα τα battle systems των 12/13 το δέχομαι φυσικά σαν άποψη,αλλά το να μην εκθειάζεις και κάποιο παλιότερο μου φαίνεται αρκετά περίεργο.Ούτε εγώ π.χ. είμαι τρελό fanboy του FF7,αλλά αυτό τουλάχιστον "έχει" battle system,και κάπως καλύτερο στόρι από το FF13,όσο αυτό είναι δυνατόν.Στο είπα αυτό για να σταματήσεις την καραμέλα περί νοσταλγίας,όταν υπάρχουν FF που πρωτοέπαιξα στην χρονική περίοδο που βγήκε το 12,και τα οποία είναι σαφώς ανώτερα από τα 12/13.

Φυσικά,όπως είπα και πριν,απόψεις είναι όλες,απλά καλό είναι όταν βγάζεις ένα παιχνίδι να μην ξενερώνεις τη μισή fanbase για χάρη του "μοντέρνου".Στην τελική,βγάλε άλλο franchise,ολόκληρη Squeenix είναι,ότι και να βγάλει έχει το όνομα της,και πωλήσεις θα κάνει.Θα μου πεις,το ότι είναι Final Fantasy σημαίνει πως ο κόσμος θα το αγοράσει ακόμα και αν βγει με αρχαία γραφικά και απίστευτη τιμή,αλλά έτσι σκοτώνεις το καλό όνομα της σειράς....

#424 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 13:47

Δεν με κατάλαβες.Ανύπαρκτο επειδή το να πατάς X δεν είναι battle system.Χ πατάω και για να κάνω skip,αυτό δεν λέει κάτι.Εννοούσα υπεραπλουστευμένο σε σημείο που το κάνει "ανύπαρκτο".Και το ότι λες καλύτερα τα battle systems των 12/13 το δέχομαι φυσικά σαν άποψη,αλλά το να μην εκθειάζεις και κάποιο παλιότερο μου φαίνεται αρκετά περίεργο.Ούτε εγώ π.χ. είμαι τρελό fanboy του FF7,αλλά αυτό τουλάχιστον "έχει" battle system,και κάπως καλύτερο στόρι από το FF13,όσο αυτό είναι δυνατόν.Στο είπα αυτό για να σταματήσεις την καραμέλα περί νοσταλγίας,όταν υπάρχουν FF που πρωτοέπαιξα στην χρονική περίοδο που βγήκε το 12,και τα οποία είναι σαφώς ανώτερα από τα 12/13.

Μου φενονται πολυ περιεργα ολα αυτα που λες γιατι σε ολα τα FF πριν το FF13 το μονο κουμπι που πατας ειναι το Χ.
Γενικα αν δεν το εχεις προσεξει σε ολα τα JRPG σχεδον η στην μεγαλυτερη πλοιονοτητα αυτων, το Χ ειναι το win button.
Μου κανει πολυ μεγαλη εντυπωση που δεν το προσεξες πριν το FF13 αυτο.
Στο FF13 μαλιστα δεν μπορεις να νικησεις το game χωρις να αλλαξεις paradeigms πραγμα που σημαινει οτι πρεπει αναγαστικα να πατησεις και L1 σε αντιθεση με οποιοδηποτε αλλο FF.
Οποτε καμια καραμελα φιλε, ξερω πολυ καλα για ποιο πραγμα μιλαω, το FF13 μεχρι στιγμης εχει το ποιο interactive συστημα μαχης απο οποιοδηποτε αλλο entry της σειρας.

Φυσικά,όπως είπα και πριν,απόψεις είναι όλες,απλά καλό είναι όταν βγάζεις ένα παιχνίδι να μην ξενερώνεις τη μισή fanbase για χάρη του "μοντέρνου".Στην τελική,βγάλε άλλο franchise,ολόκληρη Squeenix είναι,ότι και να βγάλει έχει το όνομα της,και πωλήσεις θα κάνει.Θα μου πεις,το ότι είναι Final Fantasy σημαίνει πως ο κόσμος θα το αγοράσει ακόμα και αν βγει με αρχαία γραφικά και απίστευτη τιμή,αλλά έτσι σκοτώνεις το καλό όνομα της σειράς....

Οτι και να βγαλει η Square το fanbase θα ξενερωσει, πλεον το ξερω αυτο.
Εαν ο κοσμος πιστευει πως ενα σωστο FF ειναι μονο το FF7 (η οποιο FF εχει παιξει ο καθενας πρωτο) με τις random μαχες και τα λοιπα ξαναζεσταμενα φαγητα, τοτε τα FF θα βρισκονταν ακομη στην τριτη συνεχεια τους και θα ηταν ακομη ενα JRPG της αραδας.

FF σημαινει inovation και ευτυχως τουλαχιστον οι Developers δειχνουν να συμφωνουν με την αποψη μου.

Edited by Ground_zero, 31 May 2011 - 13:58.


#425 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1,105 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 31 May 2011 - 14:15

και ναι, επιμένω πως το ffXII έχει sountrack που πιάνει ολικό πάτο

Σε αυτο συμφωνω και 'γω. Το μονο που θυμαμαι ειναι πως μονο ενα τραγουδι μου αρεσε λιγακι αλλα δεν θυμαμαι ποιο ακριβως.
Οσο για το Battle System του 12 οπως ειπα, ειναι απο τα καλυτερα ΑΝ οχι το καλυτερο που υπαρχει σε jRPG (και δεν ειμαι καν FF fan, περισσοτερο FF hater ειμαι).
Το story του δεν ηταν ουτε καλο αλλα ουτε κακο.

#426 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 14:18

Dalmasca Westernsand.

Edited by Ground_zero, 31 May 2011 - 14:50.


#427 ∀Gundam

∀Gundam

    ヒゲの機械人形

  • Members
  • 33 posts

Posted 31 May 2011 - 14:20

Στα παλιά FF:

Battle Menu

Attack
Magic
Skill
Item

Στο 12
Attack
Skills
Item
+ Gambits

Στο 13
Auto
Skills
Item


Για πάτα Χ στα παλαιότερα να δεις για πότε θα φας game over επειδή ρίχνεις σφαλιάρες με τους μάγους.



Η μουσική του 12 μου φέρνει χειρότερο πονοκέφαλο και από επισόδειο του naruto.

#428 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1,105 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 31 May 2011 - 14:22

Dalmasca Westernasnd.

Yeap! Αυτο ειναι.

#429 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 14:31

Για πάτα Χ στα παλαιότερα να δεις για πότε θα φας game over επειδή ρίχνεις σφαλιάρες με τους μάγους.

Really now?
Αποτι καταλαβαινω εσυ τωρα μετρας και το "κατω" η "πανω" στα κουμπια που πρεπει να πατησεις στα αλλα FF για να πολεμισεις και κατα καποιο τροπο αυτο δεν το κανεις στο FF13 για να κανεις use στα items, η στα limits, η ακομη και για να επιλεξεις την αυτοματη επιλογη αν βαριεσαι να επιλεξεις μονος σου.

Fine, refrase:
Στα αλλα FF κανεις και πανω η κατω εκτος απο Χ, στο FF13 κανεις πανω, κατω, Χ και L1...

Εχεις δοκιμασει να βγαλεις το FF13 πατωντας μονο Χ?
Ασε που ναι, μπορεις να βγαλεις πολλα παλια FF πατωντας μονο X αν το θελεις, χωρις μαγους και χρησιμοποιωντας ΙNNs και save points για healing.
Your point?

#430 ∀Gundam

∀Gundam

    ヒゲの機械人形

  • Members
  • 33 posts

Posted 31 May 2011 - 14:36

My point? Παιχνίδι του 13 έχει λιγότερα να πατήσεις από παιχνίδι πριν από το 2000

#431 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 14:44

Xμμμμμ δηλαδη το ποσο καλο ειναι το συστημα μαχης εχει να κανει με το ποσες επιλογες υπαρχουν στα μενου?
Το FF13 exei engaging συστημα μαχης, το οποιο απαιτει την προσωχη σου την ωρα που παιζεις και αυτο το κανει διασκεδαστικο, στα παλιοτερα games θα δεις οτι μπορεις να κανεις τις μαχες κοιτωντας καπου αλλου.
Επισης η στρατηγικη παιζει πολυ μεγαλο ρολο στο 13, κατι που ειναι σχεδον ανυπαρκτο στα υπολοιπα games πλην του FF12.

Μαλιστα sto FF 10 φαρμαριζα το Ανιμα διαβαζοντας Tolkien και μιλαμε ισως για ενα απο τα δυσκολοτερα Boss στο παιχνιδι...

#432 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 31 May 2011 - 16:06

Xμμμμμ δηλαδη το ποσο καλο ειναι το συστημα μαχης εχει να κανει με το ποσες επιλογες υπαρχουν στα μενου?
Το FF13 exei engaging συστημα μαχης, το οποιο απαιτει την προσωχη σου την ωρα που παιζεις και αυτο το κανει διασκεδαστικο, στα παλιοτερα games θα δεις οτι μπορεις να κανεις τις μαχες κοιτωντας καπου αλλου.
Επισης η στρατηγικη παιζει πολυ μεγαλο ρολο στο 13, κατι που ειναι σχεδον ανυπαρκτο στα υπολοιπα games πλην του FF12.

Μαλιστα sto FF 10 φαρμαριζα το Ανιμα διαβαζοντας Tolkien και μιλαμε ισως για ενα απο τα δυσκολοτερα Boss στο παιχνιδι...


Aν μιλάς για παιχνίδι που να απαιτεί προσοχή,προφανώς δεν μιλάς για το FFXIII.Η μόνη μάχη που ήθελε προσοχή για μένα ήταν του Cid.Οι άλλες μάχες είναι απλά X.Όπως εξήγησε και ο ∀Gundam,το θέμα είναι ότι σε άλλα FF εκτός από το X είχες και αρκετές επιλογές,και το παιχνίδι δεν σου ξεφτίλιζε το battle system αυτοματοποιώντας το.Πίστεψε με,αν και τα παλιά FF είχαν αυτό το "auto mode",το ίδιο κράξιμο θα έτρωγαν.

Τώρα για στρατηγική,ειλικρινά ΠΟΥ?Τι στρατηγική έχει ένα παιχνίδι που δεν έχει δύσκολες μάχες,και δεν απαιτεί κάπως καλύτερη γνώση των χαρακτήρων σου?Αν θεωρείς στρατηγική το "πάτα Χ μεεεεεεεχρι να κάνει ulti το boss,μετά πάτα ένα R1,και απλά επανέλαβε μία στο τόσο,με συγκεκριμένη συχνότητα πάντα μην κουράζομαστε κιόλας" τότε μάλλον δεν ξέρεις τι λες.Θα βγω λίγο off-topic γιατί είναι συζήτηση για FF,αλλά μπορώ να σου βρω jRPG σε διάφορες πλατφόρμες που απαιτούν πραγματική στρατηγική...

Soz αν είμαι κάπως επιθετικός,αλλά πας να βγάλεις αριστούργημα ένα παιχνίδι με πολλά ψεγαδια...:unlucky:

#433 ∀Gundam

∀Gundam

    ヒゲの機械人形

  • Members
  • 33 posts

Posted 31 May 2011 - 16:16

φαρμάριζες το άνιμα? δηλαδή ψόφαγες στη μάχη με τον seymour? μάλλον γι αυτό σου αρέσει να πατάς Χ, να κάνει ακροβατικά η Light onee sama και να νικάς τις μάχες.

Αν λες στο τέλος που ξαναπολεμάς όλα τα summon , ο μόνος λόγος να δεχτώ ότι ήταν δύσκολο είναι αν στηριζόσουν μόνο στα summons, πράγμα που ένας που βασίζεται τόσο στην στρατηγική όσο εσύ, δεν θα έκανε.

Shadow Anima δεν θυμάμαι να υπήρχε αλλά και αν υπήρχε μιλάς για optional super boss.

Στρατηγική 0. Medic + Defender + Ravanger/Commando = βλέπω ταινία.


Darth ποιό είναι το αγαπημένο σου FF ?

#434 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 16:47

Aν μιλάς για παιχνίδι που να απαιτεί προσοχή,προφανώς δεν μιλάς για το FFXIII.Η μόνη μάχη που ήθελε προσοχή για μένα ήταν του Cid.Οι άλλες μάχες είναι απλά X.Όπως εξήγησε και ο ∀Gundam,το θέμα είναι ότι σε άλλα FF εκτός από το X είχες και αρκετές επιλογές,και το παιχνίδι δεν σου ξεφτίλιζε το battle system αυτοματοποιώντας το.Πίστεψε με,αν και τα παλιά FF είχαν αυτό το "auto mode",το ίδιο κράξιμο θα έτρωγαν.


Τώρα για στρατηγική,ειλικρινά ΠΟΥ?Τι στρατηγική έχει ένα παιχνίδι που δεν έχει δύσκολες μάχες,και δεν απαιτεί κάπως καλύτερη γνώση των χαρακτήρων σου?Αν θεωρείς στρατηγική το "πάτα Χ μεεεεεεεχρι να κάνει ulti το boss,μετά πάτα ένα R1,και απλά επανέλαβε μία στο τόσο,με συγκεκριμένη συχνότητα πάντα μην κουράζομαστε κιόλας" τότε μάλλον δεν ξέρεις τι λες.Θα βγω λίγο off-topic γιατί είναι συζήτηση για FF,αλλά μπορώ να σου βρω jRPG σε διάφορες πλατφόρμες που απαιτούν πραγματική στρατηγική...

Soz αν είμαι κάπως επιθετικός,αλλά πας να βγάλεις αριστούργημα ένα παιχνίδι με πολλά ψεγαδια..

Απλως μιλας για αλλο παιχνιδι.
Αριστουργημα ειναι το FF12, το 13 δεν πλησιαζει καν, ειπα και πριν οτι αν εξεραισεις το FF8 που ειναι το χειροτερο, το FF13 ερχεται αμεσως μετα, δεν προσπαθω να το βγαλω αριστουργημα.

Το συστημα μαχης του παιχνιδιου ομως ειναι pure briliance και ενα απο τα θετικα του σημεια, ολα αυτα που ειπες στο προηγουμενο ποστ σου απλως δεν ισχυουν.
Ειτε δεν εχεις παιξει το FF13, ειτε απλως επιλεγεις να bashareis ενα απο τα δυνατα του σημεια ετσι για την φαση.
Και στρατηγικη υπαρχει και επιλογες υπαρχουν και ειναι και πολλες, μαλιστα τολμω να πω πως το FF13 ειναι και απο τα ποιο δυσκολα FF εκει εξω μαζι με το 12.
Απαιτειται απο τον παιχτη σωστη χρηση της αλλαγης των κλασεων με τα paradeigm shifts και αναλογα με το ειδος του εχθρου και αναλογα με την πορεια της μαχης στο χρονο και αναλογα με τον αριθμο των αντιπαλων.
Οι μαχες του 13 καταφαιρνουν να ειναι ταυτοχρονα και fast paced kai engaging και ενδιαφερουσες.
Το "auto" υπαρχει εκει για να τις κανει ακομη ποιο γρηγορες και ειναι στην επιλογη σου το αν θελεις να το χρησιμοποιησεις η οχι.

Αυτα δεν τα λεω μονο εγω...


Summary:
+ Great Battle System
+ Great Graphics
+ Solid Soundtrack
+ Good voice acting
+ Lengthy (70+ hours)

- No minigames at the amusement park
- Main Villain is uninteresting

While it takes a few minutes to get use to initially, the system is polished to perfection and ensures that fighting is once again fresh, fun, and...fast!
You must remain constantly on your proverbial toes as even a few seconds of pause can result in life-or-death.

This game is unique and refreshing where it should matter the most -- the battle system. There is less focus on the individual abilities that each character learns, and more focus on roles that are selected and changed on the fly during battle. This makes for some original and challenging gameplay.

Most boss battles will require you to switch paradigms many times per fight, shifting rolls back and forth and the situation demands it. GREAT concept, and I have to give Square props for it, whoever invented the idea should get a promotion, well done.

FFXIII's battle system is without a doubt the fastest and the most hectic in the series. Strategy is eschewed, and speed plays a stronger role in its stead. Although the battles are fundamentally turn-based like those from the rest of the series, they nevertheless succeed in making FFXIII feel indeed like an action game. Commands are still selected from menus, yet the fighting is astonishingly more intense than anything the series has seen before

Yet beneath the shiny veneer something is lacking; FF13 contains the graphical polish of the best in video games right now and possibly the most intense battle system the series ever had, but it seems like something is missing after you realize you have finished the game and find yourself asking – “Is that all Final Fantasy XIII has to offer?”

Battles are where FF13 shines. The battle system is one more step forward in the evolution of the Active Time Battle (ATB) system, a franchise staple since its inclusion in Final Fantasy IV up to Final Fantasy IX.

Tα quotes αυτα ειναι ειδικα επιλγμενα απο reviews του FF13 που το βαθμολογουν με "8" με "7" με "6" και κανα δυο που το βαθμολογουν με "3".
Παραδεχομαι πως ισως το battle system του 13 να ειναι "love it or hate it", αλλα δεν γινεται να μην μπορει καποιος να αναγνωρισει τουλαχιστον την αξια ενος τετοιου επιχειρηματος.
Το να ξαναγυρισουμε πισω σε random μαχες οπου η μια ομαδα εχθρων ειναι στημενη απεναντι απο την ομαδα του παιχτη ειναι οτι χειροτερο υπαρχει σαν σκεψη, αυτα τα συστηματα ειναι ξεπερασμενα, μη διασκεδαστικα, αργα και βαρετα.

Θα επαναλαβω πως ευτυχως οι developers σκευτονται οπως εγω και αποφασιζουν να πανε μπροστα το ειδος αντι για πισω.

Edited by Ground_zero, 31 May 2011 - 16:58.


#435 Ground_zero

Ground_zero

    The Monk

  • Members
  • 35 posts

Posted 31 May 2011 - 16:53

φαρμάριζες το άνιμα? δηλαδή ψόφαγες στη μάχη με τον seymour? μάλλον γι αυτό σου αρέσει να πατάς Χ, να κάνει ακροβατικά η Light onee sama και να νικάς τις μάχες.
Αν λες στο τέλος που ξαναπολεμάς όλα τα summon , ο μόνος λόγος να δεχτώ ότι ήταν δύσκολο είναι αν στηριζόσουν μόνο στα summons, πράγμα που ένας που βασίζεται τόσο στην στρατηγική όσο εσύ, δεν θα έκανε.
Shadow Anima δεν θυμάμαι να υπήρχε αλλά και αν υπήρχε μιλάς για optional super boss.
Στρατηγική 0. Medic + Defender + Ravanger/Commando = βλέπω ταινία.
Darth ποιό είναι το αγαπημένο σου FF ?

Οχι δεν υπηρχε Shadow Anima, υπηρχε Dark Anima, αλλα που να ξερω εγω απο το game? :P
Αnyway το Dark Anima φαρμαριζα για να παρω πανοπλια με Ribbon, Auto Protect και 2 κενα slots.

Αυτο για την στρατηγικη του FF13 που λες ειναι απλα και ξερα δεν ισχυει.
Δεν ισχυει, μπορεις να εισαι οσο commando - Defender και Medic, θελεις, το παιχνιδι δεν το βγαζεις και μιλαω για τις απλες μαχες τωρα, ουτε καν Βοss fights...
Aν δεν στρωθεις να κατσεις να προσεχεις τι κανεις με τις αλλαγες των ρολλων, δεν προκειται να βγαλεις τιποτε.

EDIT:
Αnyway επειδη κουραστικα να το συζητω αυτο το θεμα ολη μερα (τα ελληνικα στο πληκτρολογιο μου σπανε τα νευρα), σταματω εδω.
Δικαιωμα σας να μην σας αρεσει, απλως λεω οτι διαφωνω και ελπιζω να αντιλιφθηκατε τους λογους που εδωσα.

Edited by Ground_zero, 31 May 2011 - 18:50.