Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Final Fantasy General


  • Please log in to reply
644 replies to this topic

#391 ∀Gundam

∀Gundam

    ヒゲの機械人形

  • Members
  • 33 posts

Posted 25 April 2011 - 21:59

Το FFXI και μόνο, έχει το καλύτερο σενάριο σε final fantasy (chains of promathia). Puts ffVII, VI and X to shame. U mad? Prove me wrong.

Το FFXII το θεωρώ ένα από τα χειρότερα της σειράς και με το ζόρι final fantasy. Despite that it;s still damn enjoyable and definately not shitty.

XIII δεν έχω παίξει. Η Lightning είναι όντως καλή.

XIV απόψεις plz όταν βγει η retail του ps3

Αυτοί που λένε πως το X δεν είχε καλό σενάριο πιθανότατα δεν έχουνε μιλήσει σε εκείνον τον γέρο που σου λέει τα πάντα

παναφάω.

Τα mmo όσο καλό story και να έχουν από πίσω τους χάνετε. Ελάχιστοι κάθονται να το διαβάσουν.

Το 12 ξαναγύρισε στις ρίζες των φουφου σαν ιστορία. Πολιτική, πόλεμοι, guardians, warships, κλπ. Το σύστημα μάχης του ήταν άθλιο γιατί πρώτον, λόγω των gambit δεν χρειαζόταν καν να παίξει και επειδή ήθελε υπερβολικό φαρμάρισμα. Το level up system ήταν κακή αντιγραφή του Χ και οι χαρακτήρες πέρα από την εμφάνιση ήταν ολόιδιοι.


Γιατί όταν βγει στο ps3? για ΜΜΟ τα pc είναι χιλιόμετρα ανώτερα. Και μιν μιλήσεις για γραφικά.

Ο Γέρος σου έλεγε τόμους με ******** σε άκυρα σημεία. και btw setting =/= story.

#392 Kalamaris

Kalamaris

    I'm glad I met you.

  • Members
  • 699 posts

Posted 25 April 2011 - 22:11

Ανεβηκαν πολυ ο τονοι:hot:Μην κανουμε και ετσι ρε παιδεια αποψεις ειναι δεν χρειαζεται να βριζομαστε επειδη δεν συμφωνουμε....

sc5bab.jpg


#393 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 25 April 2011 - 22:13

Τα mmo όσο καλό story και να έχουν από πίσω τους χάνετε. Ελάχιστοι κάθονται να το διαβάσουν.

Το 12 ξαναγύρισε στις ρίζες των φουφου σαν ιστορία. Πολιτική, πόλεμοι, guardians, warships, κλπ. Το σύστημα μάχης του ήταν άθλιο γιατί πρώτον, λόγω των gambit δεν χρειαζόταν καν να παίξει και επειδή ήθελε υπερβολικό φαρμάρισμα. Το level up system ήταν κακή αντιγραφή του Χ και οι χαρακτήρες πέρα από την εμφάνιση ήταν ολόιδιοι.


Γιατί όταν βγει στο ps3? για ΜΜΟ τα pc είναι χιλιόμετρα ανώτερα. Και μιν μιλήσεις για γραφικά.

Ο Γέρος σου έλεγε τόμους με ******** σε άκυρα σημεία. και btw setting =/= story.



Καλά μην το πηγαίνεις στο θέμα του αυτόματου,γιατί αν είναι έτσι σε όλα τα ff από ένα σημείο και μετά στις περισσότερες μάχες απλά πατάς X...

#394 ∀Gundam

∀Gundam

    ヒゲの機械人形

  • Members
  • 33 posts

Posted 25 April 2011 - 22:13

Ανεβηκαν πολυ ο τονοι:hot:Μην κανουμε και ετσι ρε παιδεια αποψεις ειναι δεν χρειαζεται να βριζομαστε επειδη δεν συμφωνουμε....

τουλάχιστον εγώ μόνο τα παιχνίδια έβρισα γιατί μου φάγανε γύρω στα 40-50 ευρώ και ώρες από τη ζωή μου.

Καλά μην το πηγαίνεις στο θέμα του αυτόματου,γιατί αν είναι έτσι σε όλα τα ff από ένα σημείο και μετά στις περισσότερες μάχες απλά πατάς X...

αν θυμάμαι καλά το top farming trick είναι να ρυθμίζεις τα gambit και να παρατάς τους χαρακτήρες σου για ένα βράδυ στο ίδιο σημείο.

#395 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 25 April 2011 - 22:33

τουλάχιστον εγώ μόνο τα παιχνίδια έβρισα γιατί μου φάγανε γύρω στα 40-50 ευρώ και ώρες από τη ζωή μου.


αν θυμάμαι καλά το top farming trick είναι να ρυθμίζεις τα gambit και να παρατάς τους χαρακτήρες σου για ένα βράδυ στο ίδιο σημείο.


Αυτό το trick υπάρχει σε άπειρα rpg,όπως στο P4.Δεν λέει κάτι,μιας και είναι απλά μία διευκόλυνση του "πατάω συνέχεια X και κάνω στροφές για random encounters".Δεν βγήκε ξαφνικά το 12 με αυτό το θέμα για πρώτη φορά,όλα τα rpg το έχουν.

#396 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 25 April 2011 - 22:59

@Τurn A

Please... μη μιλάς για κάτι για το οποίο δεν έχεις ιδέα. Το ffXI έχει όχι μόνο story αλλά κανονικότατα cutscenes και χαρακτήρες, ακόμα και πατροπαράδοτο vocal song στο τελικό βιντεάκι. Κανείς δεν προσέχει? Παίζεις το παιχνίδι για να τα δεις. WoW much?

Το 12 ξαναγύρισε στις ρίζες των φουφου σαν ιστορία. Πολιτική, πόλεμοι, guardians, warships, κλπ. Το σύστημα μάχης του ήταν άθλιο γιατί πρώτον, λόγω των gambit δεν χρειαζόταν καν να παίξει και επειδή ήθελε υπερβολικό φαρμάρισμα. Το level up system ήταν κακή αντιγραφή του Χ και οι χαρακτήρες πέρα από την εμφάνιση ήταν ολόιδιοι.

Τα original final fantasy ποτέ δεν είχαν να κάνουν με πολιτική και τέτοια. Το ΙΧ είναι αυτό που γυρνάει στις ρίζες. Το XII είναι ένα πείραμα για κάτι καινούργιο.

Τα Gambits είναι το καλύτερο (και μόναδικό) σημείο στο costumization του XII, αν κάτι έπρεπε να κρατήσουν, ήταν αυτά, και πολύ καλά έκαναν. Το level up system με τα licence ήταν μια αθλιότητα σκέτη και plz μην το συγκρίνεις με το sphere grid.

Γιατί όταν βγει στο ps3? για ΜΜΟ τα pc είναι χιλιόμετρα ανώτερα. Και μιν μιλήσεις για γραφικά.

Γιατί το παιχνίδι είχε ένα ολοκληροτικά rush release και ουσιαστικά βρίσκεται ακόμα στην alpha phase του, έχοντας τζάμπα subscription μέχρι να το τελειώσουνε?

και btw setting =/= story.

I am completely aware. Thank you.


Το κολπάκι με το FFXII και τα gambits δεν πιάνει γιατί μετά από λίγο οι εχθροί στην περιοχή τελειώνουν και πρέπει να κάνεις zone-out και zone-in για να ξαναβγούν-

#397 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 25 April 2011 - 23:16

Six Winged Angel,νομίζω το κόλπο πατάει σε mob το οποίο κάνει summon minions,και ο σκοπός είναι να σκοτώνεις μόνο τα minions.Έτσι ακριβώς γινόταν και στο P4 άλλωστε.

#398 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 25 April 2011 - 23:22

Ενδιαφέρον :P Πάντως έχω βρει το zodiac job system international version του ffXII και ψήνομαι να το αρχίσω σύντομα καθώς έχω ακούσει καλά λόγια, το έχει παίξει κανείς?

#399 Darthnicolas

Darthnicolas

    Raidou Kuzunoha the 1st

  • Members
  • 972 posts

Posted 25 April 2011 - 23:32

Όπως λέω συνήθως,ανάλογα με το τι περιμένεις.Είναι το original ff12,με κάποιες μικροαλλαγές που δεν θυμάμαι,και ουσιαστικά πιο προσεγμένο class system.Αντί να ξεκινάς στο γενικό license board και να ξεκλειδώνεις ότι να ναι,μπορείς να διαλέξεις μία από τις 12(?) κλάσεις και να εξειδικευτείς π.χ. ως archer.

Tο + είναι ότι το εξειδικευμένο class είναι καλύτερο απ'ότι θα 'ταν αν το έφτιαχνες μόνος σου στο original game.Δηλαδή ο warrior έχει παραπάνω HP,o wizard παραπάνω MP/Magick,και πάει λέγοντας.Το - είναι ότι σε υποχρεώνει να παραμείνεις στο class που διαλέγεις στην αρχή,οπότε αν θες να το αλλάξεις γιατί βαρέθηκες ή να μάθεις πράγματα και από άλλες κλάσεις,κρίμα.

Εγώ προσωπικά για το τελευταίο και μόνο το παράτησα,στο original είχα χαρακτήρες που buff-αραν,έσκαγαν heals και έβγαζαν και damage με διάφορα όπλα.Οπότε το να παίρνεις ξαφνικά το game και να μου το περιορίζεις σε τόσο τραγικό βαθμό δεν με ενθουσιάζει και ιδιαίτερα.:redcard2:

#400 Six Winged Angel

Six Winged Angel

    Κινητό Spoiler

  • Members
  • 1,906 posts

Posted 25 April 2011 - 23:38

Βασικά να σου πω την αλήθεια το γεγονός ότι όλοι οι χαρακτήρες κάνανε τα πάντα από σχεδόν την αρχή με την μόνη ουσιαστική διαφορά να βρίσκεται στα gambits τους, με ξενέρωσε σε βαθμό όπου τους έβαζα ο ίδιος forced class limits (π.χ. έβαζα τον Basch ως "Paladin", μαθαίνοντας του μόνο περιορισμένα white magic, συγκεκριμένα support abilities και equip-άροντας του μόνο greatswords). Είχε πιο πλάκα έτσι και χαίρομαι που κάναν κάτι τέτοιο για το international αν και πιστεύω πως θα έπρεπε να μπορούσες να τους αλλάζεις κλάση άμα ήθελες (a la ffV & ffXI)

#401 Phantom Duck

Phantom Duck

    Platyrhynchos Kineticus

  • Retired Staff
  • 5,461 posts

Posted 25 April 2011 - 23:59

Turn A, ηρέμησε λίγο με τους χαρακτηρισμούς και χαμήλωσε τους τόνους. Μπορεί να γίνει πολιτισμένος διάλογος χωρίς να δημιουργούμε flames. Όσον αφορά τα FF από το X και μετά, δεν έχω και την καλύτερη εντύπωση, αν και η αλήθεια είναι πως δεν έχω ασχοληθεί και πολύ μαζί τους. Για το ΧΙΙ είχα υψηλές απαιτήσεις κρίνοντας από το Vagrant Story, όμως απ' ό,τι διαβάζω στο νετ δεν υπήρχε ανάλογο αποτέλεσμα, τουλάχιστον στον τομέα της ιστορίας. Το Battle system από την άλλη ήταν πολύ πιο ικανοποιητικό από πολλά παιχνίδια της σειράς.

E5VV38U.jpg


#402 Wild Monkey

Wild Monkey

    Going Bananas

  • Members
  • 184 posts

Posted 26 April 2011 - 00:07

Βασικά να σου πω την αλήθεια το γεγονός ότι όλοι οι χαρακτήρες κάνανε τα πάντα από σχεδόν την αρχή με την μόνη ουσιαστική διαφορά να βρίσκεται στα gambits τους, με ξενέρωσε...(a la ffV & ffXI)


Και μένα το ίδιο... Επίσης τα summons στο ΧΙΙ ήταν τελείως fail. Αδύναμα όσο ένα mini-boss όταν τα χρησιμοποιούσες, τελείως ασήμαντα μπροστά στα overdrive των χαρακτήρων (overdrive νομίζω λέγονταν οι πιο δυνατές επιθέσεις). Καμία σχέση με το Χ, όπου οι Aeons ήταν απλά τρομακτικοί στη μάχη..

#403 Kρεμμυδοιππότης

Kρεμμυδοιππότης

    Μου ήρθε το ιντερνετ!!!!

  • Members
  • 316 posts

Posted 26 April 2011 - 00:39

Από ότι θυμάμαι τα summon στο 12 ήθελαν ο καθένα κάτι διαφορετικό για να κάνουν τη πιο δυνατή επίθεση τους. Πχ η ultima ήθελε να μείνεις με λίγο life και να φας status elemements για να τη κανει. Επίσης μου τη δίνει (sry που ξαναρχίζω αλλά ήθελα να το πω αυτό) που κάποια άτομα φοβούνται την αλλάγη και προσπαθούν να βρουν απλώς αρνητηκά σημεία στα παιχνίδια μονο και μονο για να τα κακοχαρακτηρίσουν. Το 12 είχε διαφορετικό battle system απο τα άλλα (δεν με ενδιαφέρει αν ήταν καλό η κακό) αλλά το βρίσκω άδικο να πέρνει αρνητηκές κριτικές από τους retro fans οι οποίοι αγνοούν τον υπέροχο κόσμο και όλα τα μυστηκά που έχει.

#404 The Tragic Prince

The Tragic Prince

    心消えたこのせかいに 

  • Members
  • 1,344 posts

Posted 26 April 2011 - 00:42

τον υπέροχο κόσμο και όλα τα μυστηκά που έχει.


Και το τρισαθλιο license system και εκεινη την κωλο ερημο στην αρχη που δεν ειχε πουθενα save για ωρες. Καλυτερα να εβγαινε σαν spin off. Ετσι κι αλλιως η team που φτιαχνει τα tactics το κανε γι αυτο ηταν τιγκα σε πραγματα που υπαρχουν στα tactics

#405 Kρεμμυδοιππότης

Kρεμμυδοιππότης

    Μου ήρθε το ιντερνετ!!!!

  • Members
  • 316 posts

Posted 26 April 2011 - 00:48

εμένα η ivalice σαν κόσμος μου αρέσει πολύ. Και είχε φάση που είδα χαρακτήρες από το tactics όπως ο Montblanc