Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
- - - - -

Grave Of The Fireflies


  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#46 Kai

Kai

    Fluent in sarcasm

  • Review Team
  • 2,663 posts

Posted 11 August 2018 - 16:36

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Είναι άλλο το να εκτιμάς τον αγώνα και τις ζωές πολεμώντας απέναντι σε μια εμετική ιδεολογία και όσους αμάχους έχασαν τη ζωή τους είτε από τις κακουχίες είτε από ακόμα χειρότερες συνθήκες, το έβλεπα και στους παππούδες μου τι άσχημες αναμνήσεις κουβαλούσαν και με δυσκολία μιλούσαν ποτέ γι'αυτά. Ναι, συμφωνώ ότι δεν πρέπει να τα ξεχνάμε, ουτε να τα σβήνουμε από τα βιβλία μας για να μην ξαναγίνουν. Το θέμα μου με την ταινία είναι ότι με την σκηνή που επέλεξε να κλείσει έγινε ένα κανονικό guilty trip. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φυτεύσεις ενοχές σε μια γενιά που έφταιγε σίγουρα για τον πόλεμο και επίσης δεν είναι ότι δε συνέβαλε στη μετέπειτα ανάπτυξη. Δεν μου φάνηκε καθόλου σαν μήνυμα δεν τώρα ωραία επικράτησε η ειρήνη, πιο πολύ α είδες τι περάσαμε εμείς, εσύ τα έχεις όλα. Και ας μην ξεχνάμε και πώς, γιατί και με τι βαθμό φανατισμού μπήκε η Ιαπωνία στον πόλεμο, όχι οτι έφταιγαν τα μικρά παιδάκια γι'αυτό. Σχετικά με το τελευταίο έχω διαβάσει οτι και ο Miyazaki σαν τον Takahata είχε πάθει λίγη αμνησία στο The Wind Rises αλλά δεν το έχω δει για να το επιβεβαιώσω.

Το θέμα του λογαριασμού με ενοχλούσε ακριβώς για αυτό που είπες. Δε μου φαίνεται ότι ήταν λογικό το παιδάκι να ακολουθεί λογική ενήλικα. Εμένα αν έβλεπα την αδερφή μου να καταρρέει προτεραιότητα μου δε θα ήταν τα λεφτά πάντως. Οπότε μου φάνηκε κάπως φθηνό σαν δράμα, καθόλου αστείο αλλά φθηνό. Προσωπικά θεωρώ ότι το in this corner of the world είναι πολύ καλύτερο σε εκτέλεση μιας και σκιαγραφεί την άγνοια που είχαν πολλοί από την αρχή και ακολουθεί γεγονότα μεχρι την ατομική οπότε ότι συμβαίνει έρχεται πιο φυσικά. Το barefoot gen απο την άλλη είναι πιο σοκαριστικό στις περιγραφές μμιαςιας και τα είχε βιώσει όλα ο mangaka αλλά λίγο πιο τίμιο ως προς την ιδεολογία της εποχής για τον πόλεμο.

Άντε να κλείσω και με το κλισέ οτι το θεωρώ λίγο υπερτιμημένο το GoF.

#47 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 2,994 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 11 August 2018 - 23:31

Από τις ταινίες με αυτή τη θεματολογία, θεωρω καλύτερη την Rail of the Star, μιας και μεταφέρει τα πράγματα από την άλλη μεριά,δηλ σε μια ιαπωνική οικογένεια στην κατεχόμενη Κορέα και το τί επακολούθησε μετά.



#48 Kai

Kai

    Fluent in sarcasm

  • Review Team
  • 2,663 posts

Posted 12 August 2018 - 06:22

Διάβασα την υπόθεση, ακούγεται αρκετά καλή, θα την τσεκάρω, πρώτη φορά είδα να αναφέρεται.

#49 Petran79

Petran79

    YOU GET TO BURNING!

  • Review Team
  • 2,994 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 12 August 2018 - 08:31

Διάβασα την υπόθεση, ακούγεται αρκετά καλή, θα την τσεκάρω, πρώτη φορά είδα να αναφέρεται.


Ναι, ο σκηνοθέτης ήταν από τους καλύτερους γιατί ήταν από την παλιά γενιά που σκεφτόταν εκτός πλαισίου anime. Τσεκαρε και την ταινία του Bobby's in Deep

#50 Hazuki

Hazuki

    Anime Elite

  • Administrators
  • 2,203 posts

Posted 14 August 2018 - 15:26

Τελικά ο δημιουργός της ταινίας δεν ήταν και τόσο καλός άνθρωπος ...

 

https://www.animenewsnetwork.com/interest/2018-08-13/in-new-book-ghibli-suzuki-reveals-isao-takahata-as-notoriously-difficult-director/.135444

 

Grave of the Fireflies character designer and animation director Yoshifumi Kondō is one such person. Suzuki visited Kondō in Sendai after he had finished work on Whisper of the Heart. They had a two-hour conversation where Kondō told Suzuki that Takahata had "tried to kill him" and that even thinking about Takahata would cause Kondō to tremble.

Kondō fell ill at the age of 47 and died in 1998, after his work on Princess Mononoke. Suzuki, Miyazaki, Takahata, and another animator that Suzuki refers to as "S-san" all attended his cremation. S-san had worked with Takahata and Miyazaki since their time at Toei Animation. During the cremation, Suzuki says that S-san said aloud, "It was Paku-san that killed Kon-chan, wasn't it?" The air in the room froze until Takahata quietly nodded.

According to Suzuki, Miyazaki has claimed that he's the only person to survive Takahata. The studio continued to lose potential artistic successors due to Takahata's work expectations.

"You are overworked and exhausted. You have to prepare for yourself to break," Suzuki said.

Publisher Shinchosha was involved with the production of The Grave of the Fireflies. Its representative Takashi Nitta told Suzuki he had worked with writers like Seichō Matsumoto, Renzaburo Shibata, and Kōbō Abe, but compared to Isao Takahata, they all seem normal. Suzuki also described him as someone who never thanked any of the Ghibli staff for their contributions.


rsrGbGx.gif