Λοιπον φιλε εγω θα σου προτεινα αφου το εχεις παρει αποφαση να ψαξεις για οδηγους[Θα σε βοηθησουν παρα πολυ!!!].Μπορεις να κατεβασεις Ιαπωνικους οδηγους[που ειναι και οι καλυτεροι],να αγορασεις η να βρεις σε διαφορα site η σε βιντεο.Δεν μπορεις να σκεφτεσαι οτι θα στραφεις επαγγελματικα ακομα...προχωρα την δουλεια σου μαθε νερακι τους οδηγους και γραψε ενα καλο στορυ πρωτου αρχισεις να το σχεδιαζεις.Εχω 6 πολυ καλους οδηγους αν ενδιαφερεσαι πες μου να σου δωσω το τορεντ απο οπου τους κατεβασαΓειά σας!Δεν ξερω αν εχει γινει ξανα τετοιο θέμα σε αυτο το σεξιον οποτε ζητω συγνωμη απο τους αναγνωστες του φορουμ σε τετοια περιπτωση!
Να μπω στο θεμα!Αποφάσισα σιγα σιγα και εγω να στραφω επαγγελματικα σε θεμα του μανγκα αν και ειμαι πολυ μικρος!Προσπαθω να φτασω το σχεδιο μ σε επαγγελματικο επιπεδο τουλαχιστον μεχρι τα 17( οπως εφτασε και ο Οda δημιουργος του One Piece){ διοτι αμα δεν συγκρινεσαι με τους καλυτερους με ποιους θα συγκρινεσαι} και ετσι αποφασισα να ξεκηνισω το δικο μου μανγκα με την βοηθεια μερικων φιλω μου αρκετα μεγαλυτερων απο εμενα!
Το προβλημα μου ειναι οτι δεν γνωριζω τις βασικες διαδικασιες που θα πρεπει πρωτα να γινουν για να ξεκινησει μια τετοια δουλεια!:hot:
Δεν ξερω πως να τελειωσω αυτο το κειμενακι οποτε......:joyful:
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Ελληνας μανγκακα;;;
#136
Posted 23 July 2010 - 17:12

#137
Posted 23 July 2010 - 20:15
#138
Posted 24 July 2010 - 10:32
Wat.
Αν η Ιαπωνία έχει έναν "εθνικό ποιητή", αυτός είναι ο Matsuo Bashou. Σιγά μην είχαν έλληνα για εθνικό ποιητή.Ούτε εμένα μου αρέσει αυτό που περιέγραψε ο Asaph, δεν παύει όμως να είναι αλήθεια. Μην αμφιβάλετε καθόλου. Εδώ μερικοί κορεάτες (γειτονάκια δηλαδή) προσπαθούν να κάνουν καριέρα σε ιαπωνικούς εκδοτικούς οίκους και αντιμετωπίζουν τα χίλια εμπόδια επειδή δεν είναι ιάπωνες... εσάς που είστε από την άλλη άκρη της Γης θα σας στείλουν συστημένους και express από κει που ήρθατε.
Ακούσατε ποτέ για έστω και μία γαλλίδα ή γερμανίδα σκιτσογράφο με τεχνοτροπία manga που να έκανε καριέρα στην Ιαπωνία; Πιστεύετε ότι απλά ποτέ καμιά τους δεν το επιχείρησε; Κι όμως... απλά φάγανε πόρτα δίφυλλη πριν το καλημέρα.
Το γνωρίζω, αλλά ο Matsuo Bashou ήταν ποιητής χάικου. Ο Λευκάδιος Χέρν έφερε σε αυτούς εν μέρει, την πεζογραφία. Κανένας άλλος δεν περιέγραφε την Ιαπωνία σαν κι'αυτόν. Αν διαβάσεις καμία εισαγωγή θα καταλάβεις πόσο τον εκτιμούσαν. Ήρθαν στην Λευκάδα Ιάπωνες μόνο και μόνο για τον τάφο του. Ο τίτλος αυτός είναι γνωστό ότι του έχει απονεμηθεί. Σαφώς και χρησιμοποιείται για άλλο λόγο.
Όπως είπα και πρίν, στον συγκεκριμένο τομέα δεν ξέρω ποιούς δέχονται. Άλλωστε είναι ένα καθαρά ιαπωνοκρατούμενο επάγγελμα εκεί. Αλλά για τους υπόλοιπους τομείς δεν είναι έτσι. Και Κορεάτες τραγουδιστές έχουν και τα πάντα...
#139
Posted 27 July 2010 - 17:41


-Sad, isn't it? Not being able to trust anyone.
-It is not sad, Anjin-san. It is just one of life's most important rules.
#140
Posted 27 July 2010 - 17:45
μμμμ....λοιπον,εχω μια μακρινη κι αχνη φιλοδοξια οτι μπορει μια μερα να επιχειρησω να να κανω ενα manga-εχω μια ιστορια που δουλευω απο παλια-...βεβαια το σχεδιο μου ουτε κατα διανοια βρισκεται στο επιπεδο που απαιτειται,αλλα παρ'ολ'αυτα,who knows???
Ναι δεν χανεις τιποτα να το δοκιμασεις και με εξασκηση θα βελτιωσεις το σχεδιο σου.Επισης καλωσηρθες!!

#141
Posted 01 August 2010 - 19:46
Περιττο να σου πω εκτος του anime.gr με στελνουν να κοιταχτω...


#142
Posted 02 August 2010 - 11:52
Μα ούτε εγώ επικροτώ την ιδέα του να κάνει κάποιος καριέρα ντε και καλά στην Ιαπωνία. Απλά γράφω αυτά που γράφω για να αποθαρρύνω όσους ονειρεύονται κάτι τέτοιο όσο το δυνατόν συντομότερα... γιατί αυτό που ονειρεύονται απλά ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να γίνει.
Δεν χανεις και τιποτα ομως με το να προσπαθησεις. Σιγουρα οι Ιαπωνες ειναι σνομπ αλλα το ιδιο θα μπορουσε να ισχυει για οποιαδηποτε χωρα. Το να τους βαζεις ολους στο ιδι καλουπι ειναι λαθος. Και αλλωστε 2010 εχουμε. Μπορει σταδιακα να αλλαξει η νοοτροπια τους. Τρομαρα τους, αντιγραφουν τα παντα, ειδικα στην μοδα, τα μανγκα τους πειραξαν.

Και αλλωστε ακομη και αν αποτυχεις υπαρχει παντα και η δυτικη μερια, μπορεις καλλιστα να εδραιωθεις στη δυση και ποιος ξερει καποια συνεργασια τυπου Σταν λη - Hiroyuki Takei μπορει να προκυψει, ή μπορεις να κανεις οτι κανει και ο Marc Crilley. Σιγουρα δεν θα ειναι μανγκα αλλα περι ορεξεως...
Καλυτερα παντως να βαλεις τα δυνατα σου και να το παλεψεις, παρα να μεινεις με την απορια.
#143
Posted 02 August 2010 - 17:36
(Ti eipa to atomo... Opios xerei, as m pei ki emena, gt oute xerw ti egrapsa! xD)
#144
Posted 02 August 2010 - 21:29

Ετσι και εσύ θα έχεις πιο πολύ χρόνο να γράφεις ακόμα πιο καταπληκτικά σενάρια και αυτός/ή που θα κάνει το σχέδιο θα έχει πιο πολύ χρόνο να αφιερώσει και να έχει καλλίτερο αποτέλεσμα. Βέβαια θα πρέπει να βρεις κάποιον που να μπορεί να μεταφέρει τη φαντασία σου στο χαρτί.

#146
Posted 11 August 2010 - 01:34
ευχαριστω για την βοηθεια ηθελα μερικους οδηγους αφου ακουω οτι βοηθουν πολυ!εγω αυτο που εννοω βασικες διαδικασιες εννοω τις βασικες διαδικασιες και ενεργειες που χρειαζονται για να δημιουργηθει ενα μανγκα!δηλαδη τι χρειαζεται να γινει απο το καθε μελος μιασ ομαδας η οποια θελει να φτιαξει ενα μανγκα
ουτε γω ξερω ακρυβος πως παει αλλα απο διαφορα περιοδικα πχ shonenjump ή κανα mangas *D.Gray-Man volume 1
γενικα διαφοροι κανουν το bg*μελανι ή raster* αλλοι μελανονουν αλλα τα μολυβια τα κανει ο μανγκακα*νομιζω*, τωρα αν ο μαγκακα ειναι κ ο συγγραφεας οκ αλλα κ αν δεν ειναι το ιδιο ειναι απλα ακολουθει οδιγιες απο τον writer
τωρα ποσα μελοι θα εχεις εξαρτατε απο τα λεφτα που εισαι διαθετομενος να δωσεις... ξερω μανγκακα γερμανιδα που τα εφτιαχνε ολα μονα της και τελικα στο 4 volume*check "Personal Paradise"* πηρε 2 βοηθους *μη φανταστης επαγκελματιες απλα παιδια που ασχολουνται ^^*
αυτα τα λιγα

γενικα σε πολλα μανγκα στο τελος κυριος οι διμιουργοι λενε κανα λογακι για το εαυτο τους και πως δουλευουν

edit: επησης καλο θα ηταν να εχεις διξει δουλεια σου σαν συγγραφεας ή μανγκακα σε κανα εκδοτικο οικο...
μην φτιαξεται κανα μανγκα και στο τελος να μη γινεται γνοστη γιατι δεν το δεχεται κανεις εκδοτικος οικος
για αυτο διξε ενα προλογο μερικες σελιδες απο το μανγκα και το χαρακτιρα σου ή αλλα σημαντικα πραγματα της ιστοριας σου, χμ τωρα παρκατο αν τα δεχτουν και κανεις συμβολεο GO ON and welcome to the create-manga world:burningbe3:
Edited by DaimonHand, 11 August 2010 - 02:52.
#147
Posted 11 August 2010 - 02:32
Οσο αφορα τα σεναρια, προκειμενου ενα σεναριο να τυπωθει υπαρχουν παρα πολλοι περιορισμοι και φιλτρα (στον αριθμο των χαρακτηρων, στην ειδικοτερη θεματολογια (πχ αποφευγονται θεματα ψυχρου πολεμου, η με αμεση πολιτικολογια), στον τροπο παρουσιασης κλπ...Επισης τα συμβολαια φτιαχνονται συνηθως με τετοιο τροπο ωστε οι εκδοτες να μπορουν να επεμβουν πανω στο σεναριο κατα βουληση. Δεν παει δηλαδη οτι "εχω μια καλη ιδεα παω την δειχνω σε καποιον του αρεσει και αρχιζουμε". Αυτος ο καποιος θα δει την δουλεια σου, και αν του αρεσει (αν ειναι μεσα στα στανταρ της εταιρειας του καλυτερα), μετα απο μπολικα "αλλα" θα σου ζητησει να τροποποιησεις και καποια πραγματα. Αν το κανεις εχει πληρη ελεγχο πανω στην δουλεια σου. Αν δεν το κανεις τοτε σου λεει "χαιρετε" και σου δειχνει την πορτα. Ακουγονται λιγο παιδιαστικα αυτα αλλα ετσι ειναι... Η εποχη των ταλεντων, τοτε που εκαναν οι κομιστες/σεναριογραφοι οτι θελανε, ηρθε την εποχη που τα κομικς ηταν στα "σπαργανα" και οι εκδοτικες δεν ειχανε ιδεα τι ηταν κομικς.. Πλεον τα πραγματα ειναι διαφορετικα καθως υπαρχει ηδη ενα προυπαρχον "επιπεδο δουλειας" και οι εταιριες απλως αναμασανε ιδεες με δοκιμασμενη επιτυχια προκειμενου να επιτυχουν μεγιστο κερδος.... Και δυστυχως η μπαλα περνει κυριως ολους "εμας" που απλως αγαπαμε τα κομικς/manga και θελουμε να συνεισφερουμε στο ειδος, χωρις να μας νοιαζει το κερδος.
Υ.Γ: συγνωμη για το τεραστιο κειμενο.
#148
Posted 11 August 2010 - 10:43
Η λύση που προτείνω λέγεται αυτοέκδοση. Μην το σνομπάρετε, το κάνουν και πάρα πολλοί ιάπωνες (ever heard of doujinshi?), και μάλιστα ουκ ολίγοι αναδείχτηκαν μέσω αυτών (όπως έχω αναφέρει και σε άλλο thread). Φυσικά, όλα τα έξοδα επιβαρύνουν τον καλλιτέχνη και αποτελεί οικονομικό ρίσκο, αλλά άμα κρατήσεις το τιράζ σε λογικά επίπεδα και -σημαντικό- φροντίσεις να τα πουλήσεις σε κάποιο μεγάλο convention όπου ξέρεις ότι θα φύγουν όλα τα αντίτυπα, και κέρδος θα βγάλεις, και ένα Α αναγνωστικό/αγοραστικό κοινό θα έχεις δημιουργήσει, και maybe, just maybe, θα καταφέρεις να τραβήξεις το ενδιαφέρον κάποιου εκδότη... αν αυτό είναι ο στόχος σου δηλαδή. Και λέω "αν αυτό είναι ο στόχος σου", γιατί πολλοί καλλιτέχνες έχουν βολευτεί με το επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοέκδοσης. Κάνουν αυτό που τους αρέσει, βγάζουν κι ένα Α χρηματικό ποσό, και δεν κοιτάνε για κάτι παραπάνω. Ίσως γιατί δεν θέλουν ένα "μεγάλο κεφάλι" από πάνω τους να τους λέει πως θα εξελιχθεί το σενάριο. Σκεφτείτε το κι αυτό.
Για μένα ένα αξιέπαινο παράδειγμα αποτελεί ο Yoshitoshi ABe. Μέχρι στιγμής έχει εκδώσει όλα του τα manga με δικά του έξοδα, και όχι απλά έχει βγάλει τα λεφτά του ο άνθρωπος, αλλά 2 από αυτά (Haibane Renmei, Niea_7) έγιναν μέχρι και anime, χαρίζοντάς του προφανώς μεγάλη επιτυχία και καταξίωση. Βέβαια ο άνθρωπος δεν είναι full-time mangaka... Δουλεύει κυρίως ως illustrator (έχει κάνει εξώφυλλα για πολλά light novels, όπως το Welcome To The NHK), κι επίσης έχει δουλέψει ως character designer σε μερικά anime (Lain, Texhnolyze, και περιμένουμε τώρα να βγει και το Despera). Αλλά έτσι κι αλλιώς το θεωρώ πιο ρεαλιστικό επαγγελματικό στόχο να κάνεις λίγο από το ένα και λίγο από το άλλο και να παραμένεις freelance, παρά να είσαι full-time mangaka. Πόσο μάλλον full-time mangaka που κρέμεται επαγγελματικά από τις ορέξεις και τα τσαλίμια ενός κατά κανόνα ηλίθιου, πνευματικά δυσκοίλιου και money-hungry εκδότη.
Edited by Kenny, 11 August 2010 - 10:48.
|| FORUM RULES || ADN RULES || FEEDBACK || IP.BOARD QUICK USER GUIDE || #anime.gr @ irc.rizon.net ||
#149
Posted 11 August 2010 - 14:22
ουτε γω ξερω ακρυβος πως παει αλλα απο διαφορα περιοδικα πχ shonenjump ή κανα mangas *D.Gray-Man volume 1
Spoiler:*
γενικα διαφοροι κανουν το bg*μελανι ή raster* αλλοι μελανονουν αλλα τα μολυβια τα κανει ο μανγκακα*νομιζω*, τωρα αν ο μαγκακα ειναι κ ο συγγραφεας οκ αλλα κ αν δεν ειναι το ιδιο ειναι απλα ακολουθει οδιγιες απο τον writer
τωρα ποσα μελοι θα εχεις εξαρτατε απο τα λεφτα που εισαι διαθετομενος να δωσεις... ξερω μανγκακα γερμανιδα που τα εφτιαχνε ολα μονα της και τελικα στο 4 volume*check "Personal Paradise"* πηρε 2 βοηθους *μη φανταστης επαγκελματιες απλα παιδια που ασχολουνται ^^*
αυτα τα λιγα
γενικα σε πολλα μανγκα στο τελος κυριος οι διμιουργοι λενε κανα λογακι για το εαυτο τους και πως δουλευουν
edit: επησης καλο θα ηταν να εχεις διξει δουλεια σου σαν συγγραφεας ή μανγκακα σε κανα εκδοτικο οικο...
μην φτιαξεται κανα μανγκα και στο τελος να μη γινεται γνοστη γιατι δεν το δεχεται κανεις εκδοτικος οικος
για αυτο διξε ενα προλογο μερικες σελιδες απο το μανγκα και το χαρακτιρα σου ή αλλα σημαντικα πραγματα της ιστοριας σου, χμ τωρα παρκατο αν τα δεχτουν και κανεις συμβολεο GO ON and welcome to the create-manga world:burningbe3:
basika eimastetria atoma!
egw pou kanw to sxedio
mia kopela pou kanei to senario kai einai kai ypeu8hnh dialogwn kai ena paidi pou 3erei apo fotoshop!apla den 3erw pws akribws 8a prepei na organw8ei mia tetoia omada gia na ftia3ei kati wraio...
den 3erei poso me porwneis me to teleytaio alla den nomizw na to pame etsi!den eiai akoma polu kalos kai to kanw ayto gia na perasw kala kai na ginw kalyteros opws kai olh h omada
#150
Posted 11 August 2010 - 16:59
basika eimastetria atoma!
egw pou kanw to sxedio
mia kopela pou kanei to senario kai einai kai ypeu8hnh dialogwn kai ena paidi pou 3erei apo fotoshop!apla den 3erw pws akribws 8a prepei na organw8ei mia tetoia omada gia na ftia3ei kati wraio...
den 3erei poso me porwneis me to teleytaio alla den nomizw na to pame etsi!den eiai akoma polu kalos kai to kanw ayto gia na perasw kala kai na ginw kalyteros opws kai olh h omada
σχετικα με την οργανωση μερικες συμβουλες:
- πριν αρχισετε να κανετε οτιδηποτε, φτιαξτε μερικα "character sheets" των πρωταγωνιστων σας, μαζεψτε εκει ολες τις πληροφοριες που μπορει να εχετε για τον καθε χαρακτηρα, καντε δηλαδη ενα μικρο βιογραφικο για τον καθενα. Καντε προσχεδια των χαρακτηρων σας.
-πριν αρχισετε να φτιαχνεται την ιστορια σας, καντε ενα λεγομενο "pilot chapter", προκειμενου να καταλαβετε που υστερειτε, που ειστε οκ και παει λεγοντας. Προκειμενου να εξασκηθεις στο σχεδιο, χρησιμοποιηστε για το Pilot chapter τους χαρακτηρες των παπανανω "βιογραφικων".
-Φροντιστε η σεναριογραφος σας ειτε να σας παρεχει προσχεδια, ειτε να σας παρεχει μερικες σελιδες οπου θα δειχνει πως πρεπει να γινουν τα καρε, πως η "σκηνοθεσια" κλπ.
-Πριν αρχισετε το Pilot chapter, καντε μερικα σχεδια των χωρων που θα κινηθουν οι χαρακτηρες σας. Φροντιστε επισης να εχετε μια χρωματικη ιδεα των τονων που θα χρησιμοποιηθουν
-πριν αρχισετε να φτιαχνεται ενα τσαπτερ παντα να φτιαχνεται πρωτα ενα προσχεδιο του.
-Προκειμενου να τεσταρετε την αντοχη σας βαλτε ενα χρονοδιαγραμμα, ποσο χρονο χρειαζεστε για καθε τσαπτερ κλπ
-χωριστε το σεναριο σας σε τσαπτερ και "saga", και ξεκαθαριστε θεματολογικα που αρχιζει και που τελεωνει το καθενα.
-κατηγοριοποιηστε τους χαρακτηρες σας σε κατηγοριες αναλογως με το ποσο σημαντικοι η "κυριοι" ειναι. (σημαντικος χαρακτηρας ειναι αυτος που προωθει και συνεχιζει την ιστορια, ανεξαρτητως αν "φαινεται" πολυ η οχι. Κυριος ειναι αυτος (η αυτοι) γυρω απο τους οποιους στρεφετε η ιστορια- ο πρωταγωνιστης καθε σειρας εινα συνηθως ο μονος που ειναι μονιμως και κυριος και σημαντικος χαρακτηρας).
δεν μου ερχετε κατι αλλο προς το παρον

Ελπιζω να βοηθησα.