Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 2 votes

Dark Souls 2


  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#16 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 23 June 2013 - 01:13

Επίσης πολλές φορές η δυσκολία του δεν αντιστοιχούσε στον σημείο που ήσουν στο παιχνίδι.Όχι από πλευράς των levels, αλλά από πλευράς bosses/mobs. Δεν ήταν smooth η μετάβαση


Αυτός είναι ο τρόπος του παιχνιδιού να σου πει πως η τάδε περιοχή δεν είναι για τα λέβελ σου. Σου δίνονται πάρα πολλές επιλογές για το που μπορείς να πας κάθε φορά. Αν πήγαινες κάπου, έτρωγες αγγούρι και επέμενες εκεί κακό του κεφαλιού σου

Είχα δεν είχα, κατέληγα να χρησιμοποιώ μαγεία και πυρομαντεία


Οι μαγείες είναι easy mode στο pve, χωρίς αυτό να κάνει τα υπόλοιπα playstyles μη viable και χωρίς να σημαίνει πως αν πας στο τάδε boss με combustions θα είναι γελοίο και αν πας με κάνα τσεκούρι πανδύσκολο.
Τόσος κόσμος το έχει βγάλει καθαρά με melee, μη σου πω οι περισσότεροι, οπότε αυτό για τη δυσκολία που λες και τους περιορισμούς δεν ισχύει· εσύ περιόριζες τον εαυτό σου.
Α και όταν λέω easy mode δεν εννοώ πως είναι op, ίσα ίσα συχνά μπορείς να έχεις καλύτερα αποτελέσματα με melee αλλά χρειάζεται περισσότερη εμπειρία και δεν πατάς μόνο ένα κουμπί όπως με τα spells, μιας και σε αυτό έγκειται η όποια ευκολία τους.

βρίσκω πολύ περίεργο να έχει classes αλλά να μην μετράνε καθόλου λίγες ώρες μέσα στο παιχνίδι.


????? πριν έλεγες πως σε περιορίζει το παιχνίδι, εδώ πάλι λες πως... θέλεις "περαιτέρω" περιορισμούς; Γιατί το να μετράν τα classes σημαίνει πως από τη στιγμή που δημιουργείς τον χαρακτήρα σου δεσμεύεσαι πάνω κάτω σε ένα playstyle, πράμα που ευτυχώς (!!!!!!!!) δε συμβαίνει στα souls games γενικά.

Τα παράπονά σου για το πορτ δε μπορώ να τα επιβεβαιώσω αλλά μάλλον έχεις δίκιο μιας και όλοι λένε πως το πορτ είναι κακό. Πάντως ακόμα και στο steam page του λέει πως είναι strongly recommended να το παίξεις με pad, κάτι θά΄ξεραν

HnH5aB0.jpg


#17 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 23 June 2013 - 04:34

Αν ο σκοπός σου είναι να το τερματίσεις, είναι. Αν είναι να εξερευνήσεις έναν κόσμο, το αντίθετο.


Ο σκοπός μου είναι να απολαύσω το παιχνίδι με ό,τι αυτό περιλαμβάνει συνήθως. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το lore και ο τρόπος που στο παρουσιάζει είναι που με τράβηξε να κάνω explore, αλλά ουκ ολίγες φορές ένιωσα ότι το αποτέλεσμα ίσως να μην αξίζει τον κόπο.

Αυτός είναι ο τρόπος του παιχνιδιού να σου πει πως η τάδε περιοχή δεν είναι για τα λέβελ σου. Σου δίνονται πάρα πολλές επιλογές για το που μπορείς να πας κάθε φορά. Αν πήγαινες κάπου, έτρωγες αγγούρι και επέμενες εκεί κακό του κεφαλιού σου



Οι μαγείες είναι easy mode στο pve, χωρίς αυτό να κάνει τα υπόλοιπα playstyles μη viable και χωρίς να σημαίνει πως αν πας στο τάδε boss με combustions θα είναι γελοίο και αν πας με κάνα τσεκούρι πανδύσκολο.
Τόσος κόσμος το έχει βγάλει καθαρά με melee, μη σου πω οι περισσότεροι, οπότε αυτό για τη δυσκολία που λες και τους περιορισμούς δεν ισχύει· εσύ περιόριζες τον εαυτό σου.
Α και όταν λέω easy mode δεν εννοώ πως είναι op, ίσα ίσα συχνά μπορείς να έχεις καλύτερα αποτελέσματα με melee αλλά χρειάζεται περισσότερη εμπειρία και δεν πατάς μόνο ένα κουμπί όπως με τα spells, μιας και σε αυτό έγκειται η όποια ευκολία τους.



????? πριν έλεγες πως σε περιορίζει το παιχνίδι, εδώ πάλι λες πως... θέλεις "περαιτέρω" περιορισμούς; Γιατί το να μετράν τα classes σημαίνει πως από τη στιγμή που δημιουργείς τον χαρακτήρα σου δεσμεύεσαι πάνω κάτω σε ένα playstyle, πράμα που ευτυχώς (!!!!!!!!) δε συμβαίνει στα souls games γενικά.

Τα παράπονά σου για το πορτ δε μπορώ να τα επιβεβαιώσω αλλά μάλλον έχεις δίκιο μιας και όλοι λένε πως το πορτ είναι κακό. Πάντως ακόμα και στο steam page του λέει πως είναι strongly recommended να το παίξεις με pad, κάτι θά΄ξεραν


Τόνισα ότι μιλούσα για A,I, behavior/patterns και όχι για levels.

Καταρχάς ο περιορισμός που ανέφερες έρχεται από το μειονέκτημα που νιώθω ότι είχα παίζοντας χωρίς μαγεία.

Επίσης αυτό που εκλαμβάνεις εσύ ως περιορισμό εγώ το βλέπω ως balancing. Δεν πρέπει κάποιος συγκεκριμένος τρόπος παιχνιδιού να αποτελεί δυσκολότερος από έναν άλλο, Αν υπάρχουν classes, θα υπάρχει και balancing. Θα πρέπει να επιλέγεις το class με βάση το τι σου αρέσει να παίζεις και όχι σκεπτόμενος το επίπεδο δυσκολίας. Αυτό θα πρέπει να ρυθμίζεται με άλλο τρόπο.

Και το θέμα μου ήταν γιατί να παρουσιάσεις classes από τη στιγμή που δε θα μετράνε τόσο λίγες ώρες μέσα στο παιχνίδι. Ειδικότερα όταν οι "διαφορές" μεταξύ του gameplay δεν είναι αρκετά ποικίλες ώστε να χρειάζεται κάτι τέτοιο. Το μόνο class που μου φάνηκε λίγο διαφορετικό ήταν ο assassin γιατί έπρεπε να κάνεις backstab για να κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερο damage. Απλά το θέμα είναι ότι το "playstyle" του franchise απ' ότι κατάλαβα είναι να αποφεύγεις επιθέσεις και να έχεις υπομονή. Για μένα αυτό δεν είναι playstyle είναι αυτό που απαιτεί το game για να προχωρήσεις, ό,τι και αν παίζεις, είναι δηλαδή στοιχείο του παιχνιδιού και όχι κάποιου χαρακτήρα.

Μπορεί να είναι core στοιχείο του παιχνιδιού, Αλλά δεν το πήρα ως κάτι θετικό.

Edited by Zentsugi, 23 June 2013 - 04:35.


#18 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 23 June 2013 - 12:40

Γι αυτό για τα λέβελς, συνεχίζει αυτό που είπα να ισχύει κι εδώ. Θεωρείς πως η τάδε περιοχή είναι πολύ δύσκολη για σένα, be it due to levels or enemies; Πάνε αλλού, πάντα θα υπάρχει κάτι στα μέτρα σου εκτός αν >artificial difficulty trial and error bullshit

Το ότι το starting class σου έχει ελάχιστη σημασία στην πορεία του χαρακτήρα σου ΔΕΝ σημαίνει πως δεν είναι η σοφή επιλογή να κάνεις specialize σε κάτι. Εδώ έρχονται τα builds. Ουσιαστικά σου δίνει τη δυνατότητα το παιχνίδι να ΦΤΙΑΞΕΙΣ μόνος σου το class που θέλεις, δίνοντας επίσης την ελευθερία να αλλάξεις γνώμη at some point στην αρχή, που αν δεν είσαι σίγουρος για το τί θες ακόμα μπορείς να βάζεις sl σε vit και end που ποτέ δεν πάνε χαμένα.

Και το παιχνίδι είναι balanced με την εξαίρεση πολύ συγκεκριμένων spells, όπλων κλπ οπότε ό,τι και να διαλέξεις να κάνεις είναι viable εκτός αν είναι κάποιο αποτυχημένο hybrid το οποίο δε λειτουργεί

dex/int da bess

Επίσης επαναλαμβάνω πως τα μη magic builds απλά θέλουν περισσότερη δουλειά, κάτι που συμβαίνει και είναι αναπόφευκτο για ορισμένα playstyles σχεδόν σε όλα τα games. Αν εσύ θεωρείς πως το παιχνίδι σε αναγκάζει να παίξεις με τον χ τρόπο επειδή ο ψ απαιτεί λίγη περισσότερη εξοικείωση με rolls κλπ, κακό του κεφαλιού σου ξανά. Εκτός αυτού τα spells ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ από τους developers ώστε να κάνουν τη ζωή του ΑΡΧΑΡΙΟΥ ευκολότερη στην αρχή, αλλά και ο αρχάριος θα αρχίσει να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί και άλλες μεθόδους λίγες ώρες μέσα στο παιχνίδι, μιας και μονάχα στην αρχή μπορούν να θεωρηθούν τα spells πολύ δυνατά.
Α και με όση ευκολία έχω βγάλει κάποια μέρη του παιχνιδιού με int builds, άλλο τόσο δυσκολεύτηκα σε άλλα λόγω των resistances των αντιπάλων. Θα έλεγα μάλιστα πως overall πιο καλυμμένος είναι κανείς με melee build που κάνει primarily physical damage, οπότε μου φαίνεται πως απλά δεν προχώρησες αρκετά το γκέημ.

Και ναι, προφανώς πρέπει να έχεις κάποιο συγκεκριμένο mindset σε κάθε παιχνίδι, ότι χαρακτήρα και να έχεις. Έτσι είναι το παιχνίδι. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα διαφορετικά builds, το ότι βαράς μπλοκάρεις και ρολλάρεις με όλα οκ το θεωρώ λογικό λολ. Έχω παίξει αρκετούς διαφορετικούς χαρακτήρες (see: δεκάδες) ώστε να ξέρω πως η εμπειρία μου με τον καθένα είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται πως όλοι πάνω κάτω κάνουν το ίδιο, αλλά αν ξέρεις το γκέημ καταλαβαίνεις πως αυτό δεν ισχύει και μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Αν του έδινες μια δεύτερη ευκαιρία (με pad!!!!) ίσως να καταλάβαινες

HnH5aB0.jpg


#19 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 23 June 2013 - 16:09

Γι αυτό για τα λέβελς, συνεχίζει αυτό που είπα να ισχύει κι εδώ. Θεωρείς πως η τάδε περιοχή είναι πολύ δύσκολη για σένα, be it due to levels or enemies; Πάνε αλλού, πάντα θα υπάρχει κάτι στα μέτρα σου εκτός αν >artificial difficulty trial and error bullshit

Το ότι το starting class σου έχει ελάχιστη σημασία στην πορεία του χαρακτήρα σου ΔΕΝ σημαίνει πως δεν είναι η σοφή επιλογή να κάνεις specialize σε κάτι. Εδώ έρχονται τα builds. Ουσιαστικά σου δίνει τη δυνατότητα το παιχνίδι να ΦΤΙΑΞΕΙΣ μόνος σου το class που θέλεις, δίνοντας επίσης την ελευθερία να αλλάξεις γνώμη at some point στην αρχή, που αν δεν είσαι σίγουρος για το τί θες ακόμα μπορείς να βάζεις sl σε vit και end που ποτέ δεν πάνε χαμένα.

Και το παιχνίδι είναι balanced με την εξαίρεση πολύ συγκεκριμένων spells, όπλων κλπ οπότε ό,τι και να διαλέξεις να κάνεις είναι viable εκτός αν είναι κάποιο αποτυχημένο hybrid το οποίο δε λειτουργεί

dex/int da bess

Επίσης επαναλαμβάνω πως τα μη magic builds απλά θέλουν περισσότερη δουλειά, κάτι που συμβαίνει και είναι αναπόφευκτο για ορισμένα playstyles σχεδόν σε όλα τα games. Αν εσύ θεωρείς πως το παιχνίδι σε αναγκάζει να παίξεις με τον χ τρόπο επειδή ο ψ απαιτεί λίγη περισσότερη εξοικείωση με rolls κλπ, κακό του κεφαλιού σου ξανά. Εκτός αυτού τα spells ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ από τους developers ώστε να κάνουν τη ζωή του ΑΡΧΑΡΙΟΥ ευκολότερη στην αρχή, αλλά και ο αρχάριος θα αρχίσει να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί και άλλες μεθόδους λίγες ώρες μέσα στο παιχνίδι, μιας και μονάχα στην αρχή μπορούν να θεωρηθούν τα spells πολύ δυνατά.
Α και με όση ευκολία έχω βγάλει κάποια μέρη του παιχνιδιού με int builds, άλλο τόσο δυσκολεύτηκα σε άλλα λόγω των resistances των αντιπάλων. Θα έλεγα μάλιστα πως overall πιο καλυμμένος είναι κανείς με melee build που κάνει primarily physical damage, οπότε μου φαίνεται πως απλά δεν προχώρησες αρκετά το γκέημ.

Και ναι, προφανώς πρέπει να έχεις κάποιο συγκεκριμένο mindset σε κάθε παιχνίδι, ότι χαρακτήρα και να έχεις. Έτσι είναι το παιχνίδι. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα διαφορετικά builds, το ότι βαράς μπλοκάρεις και ρολλάρεις με όλα οκ το θεωρώ λογικό λολ. Έχω παίξει αρκετούς διαφορετικούς χαρακτήρες (see: δεκάδες) ώστε να ξέρω πως η εμπειρία μου με τον καθένα είναι τελείως διαφορετική. Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνεται πως όλοι πάνω κάτω κάνουν το ίδιο, αλλά αν ξέρεις το γκέημ καταλαβαίνεις πως αυτό δεν ισχύει και μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Αν του έδινες μια δεύτερη ευκαιρία (με pad!!!!) ίσως να καταλάβαινες


Μπορεί και να είναι το ότι δεν επένδυσα τόσο χρόνο όσο εσύ οι οι περισσότεροι fans του game. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο βάθος στους διαφορετικούς τρόπους που μπορείς να παίξεις το παιχνίδι. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσε. Αν χρειάζεται να το παίξω παραπάνω από τις 40-50 ώρες που επένδυσα δεν μπορώ να διατυπώσω τότε την άποψή μου σε μεγαλύτερο βάθος από αυτό.

Μπορεί και να παρασύρθηκα σε κάποιο σημείο από κάποιες από τις αρνητικές εμπειρίες που είχα και να θυμάμαι αλλιώτικα τα πράγματα γιατί πάει και καιρός που το έπαιξα, τι να πω.

Μακάρι το δεύτερο να με τραβήξει περισσότερο καθώς σκοπεύω να επενδύσω παραπάνω χρόνο.

Εσύ έχεις περισσότερη εμπειρία στο game και δεν φαίνεσαι για fanboy οπότε δε θα επιμείνω παραπάνω.

Edited by Zentsugi, 23 June 2013 - 16:14.


#20 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 23 June 2013 - 16:24

Όταν έρθει η ώρα δώσε και μια ευκαιρία στο pvp. Σίγουρα το des και το das ΔΕΝ είναι σχεδιασμένα για pvp παρόλο που υπάρχει και είναι απίστευτα διασκεδαστικό, αλλά εκεί πιστεύω γίνονται ακόμα πιο εμφανείς οι διαφορές ανάμεσα σε playstyles.
Σκέψου πως σε ένα dex χαρακτήρα μπορεί να εναλλάσσω μεταξύ δύο όπλων, ίδιο build, και αυτό να σημαίνει δύο διαφορετικά playstyles.

Θυμάμαι ο πρώτος χαρακτήρας με τον οποίο άρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με pvp ήταν ένα low lvl dex build με λίγο int για MW και ενάλλασσα μεταξύ Estoc και BSS. Μπόλικη διασκεδαστική χαρά

HnH5aB0.jpg


#21 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 24 June 2013 - 17:00

Εγω παντως πιστευω οτι η δυσκολια στα games ειναι ενα πραγμα που πολλους (και εμενα) τους εξιταρει περισσοτερο για να παιξουν ενα game!This is why I like Dark Souls :D (Καλα και για πολλα αλλα φυσικα)  :D


Edited by Itachi Akatsuki, 30 July 2013 - 12:39.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#22 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 25 June 2013 - 14:46

Youtube Video

Edited by Zentsugi, 25 June 2013 - 14:47.


#23 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 25 June 2013 - 16:44

Gameplay απο διαφορες κλασσεις:
Warrior:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EtmY86i0ZH8

Temple Knight:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pDBt00Z9iIg

Dual Swordsman:
http://www.youtube.com/watch?v=IKZfVnaooqc&feature=player_embedded

Sorcerer:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iu9vgT13MV8

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#24 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 24 July 2013 - 09:23

Μερικες καινοργιες πληροφοριες

Spoiler:


Και off-screen gameplay video απο την μαχη με τον (εντυπωσιακοτατο) Mirror Knight!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kmf0hxr9R28#at=12
 

Να πω λοιπον λιγο την γνωμη μου!
Το Dark Souls 2 φαινεται παρα πολυ βελτιωμενο σε σχεση με το Dark Souls 1 χωρις να χαλαει την φοβερη ατμοσφαιρα και αισθητικη του game!
Βελτιωμενοι φωτισμοι, βελτιωμενα game mechanics, πολυ καλυτερη A.I. (Τεχνιτη Νοημοσυνη)...Και πιος ξερει τι αλλο!
Για μενα,  ενα απο τα πιο αναμενομενα game, οχι μονο του 2014 αλλα και τον τελευταιων χρονων γενικοτερα!
 


Edited by Itachi Akatsuki, 24 July 2013 - 09:25.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#25 ghostdog

ghostdog

    Καμένος στη μετάφραση...

  • Members
  • 157 posts

Posted 03 August 2013 - 03:13

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι και το DS2 θα είναι ακριβώς στο ίδιο στύλ. Ακόμα και μετά την αναπάντεχη επιτυχία του DS1, δε νομίζω πως θα το προσπαθήσουν να το κάνουν πιο προσιτό σε casual gamers. Οι τυπάδες της fromsoftware βγάζουν αυτού του είδους το παιχνίδι από το 1994 με το Kings Field. Απλά κάθε φορά βελτιώνουν λίγο τα γραφικά και κάνουν κάποιες μικρο-αλλαγές - βελτιώσεις. Ακόμα κι αν τα συγκεκριμένα παιχνίδια ήταν αντιεμπορικά, αυτοί εκεί, κολλημένοι, συνεχίζουν... και μπράβο τους.

 

Όσοι θέλουν και τσεκάρουν από που βγήκαν τα "Souls" και αντέχουν αρχαία γραφικά και ακατέργαστο gameplay ας δουν τα King's Field 1-3 (PSX), King's Field IV (PS2) και τα Shadow Tower (PSX), Shadow Tower : Abyss (PS2).



#26 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 03 August 2013 - 09:35

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι και το DS2 θα είναι ακριβώς στο ίδιο στύλ. Ακόμα και μετά την αναπάντεχη επιτυχία του DS1, δε νομίζω πως θα το προσπαθήσουν να το κάνουν πιο προσιτό σε casual gamers. Οι τυπάδες της fromsoftware βγάζουν αυτού του είδους το παιχνίδι από το 1994 με το Kings Field. Απλά κάθε φορά βελτιώνουν λίγο τα γραφικά και κάνουν κάποιες μικρο-αλλαγές - βελτιώσεις. Ακόμα κι αν τα συγκεκριμένα παιχνίδια ήταν αντιεμπορικά, αυτοί εκεί, κολλημένοι, συνεχίζουν... και μπράβο τους.

 

Όσοι θέλουν και τσεκάρουν από που βγήκαν τα "Souls" και αντέχουν αρχαία γραφικά και ακατέργαστο gameplay ας δουν τα King's Field 1-3 (PSX), King's Field IV (PS2) και τα Shadow Tower (PSX), Shadow Tower : Abyss (PS2).

Κοιτα φιλε συμφωνω με αυτα που λες αλλα δεν κανουν..."μικροβελτιωσεις" εγω αυτο ξερω!
Η διαφορα του Demon's Souls με το Dark Souls ηταν πολυ μεγαλη ας πουμε!
Και πιστευω αναλογη θα ειναι και αυτη του DS1 με το DS2!Οι τυπαδες δεν επαναπαυοντε σε αυτα που ειδη εχουν σε κανενα game τους!
Υ.Γ.Παντως μην συγκρινουμε ανομοια πραγματα...Μπορει να επηρεαστηκε λιγο απο αυτα το Dark Souls και το Demon's Souls αλλα αυτα ειναι games του 6 και του 7 και το DS game του 9 και του 10.


Edited by Itachi Akatsuki, 03 August 2013 - 14:10.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#27 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 11 August 2013 - 00:07

Dark Souls 2:Even Harder than the first Dark Souls?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x9YjyZKMNBo#at=14


Edited by Itachi Akatsuki, 11 August 2013 - 00:07.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#28 neo7101

neo7101

    Starting...

  • Members
  • 54 posts
  • LocationZion

Posted 11 August 2013 - 10:25

Το dark souls μαζι με το metal gear V να ειναι τα games που περιμένω οσο τίποτα αλλο!!!!

 

η δυσκολία του 1ou πιστεύω δεν ηταν υπερβολική απλα δεν ηταν το παιχνίδι να το βάλεις για να χαλαρώσεις έπρεπε να εισαι σε εγρήγορση ΟΛΗ την ωρα και να παιζεις με τακτική...

εγω θυμάμαι το τερμάτισα με offline γιατι εκείνη τη περίοδο ειχε καει  το ethernet input του χβοχ μου (το εχω να το λεω)... :P 


                        see you space cowboy

-----> http://myanimelist.net/animelist/neo7101 <-----

neo7101.jpg
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


#29 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 26 August 2013 - 19:50

Λοιπον λοιπον!Πολλα νεα για την επερχομενη παιχνιδαρα!
1ον.Η Beta του Dark Souls 2 θα κυκλοφορησει τον ερχομενο Οκτωβριο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για PS3!Απο οτι ακουγεται θα περιλαμβανει μια αρκετα challenging περιοχη για να παρουμε μια γευση απο το παιχνιδι!Ευτυχως εχω PS3!
2ον.Πως φτιαχθηκε η πανοπλια του ιπποτη στο επερχομενο trailer του παιχνιδιου

Youtube Video

Δεν μπορω να περιμενω αλλο! :lovulovu:


Edited by Itachi Akatsuki, 26 August 2013 - 19:51.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#30 neo7101

neo7101

    Starting...

  • Members
  • 54 posts
  • LocationZion

Posted 27 August 2013 - 14:12

:')

Να ρωτήσω ξέρετε τίποτα για τα peorder?


                        see you space cowboy

-----> http://myanimelist.net/animelist/neo7101 <-----

neo7101.jpg
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews