Jump to content


Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR!


Sign In 

Create Account
Καλωσήλθατε στο .aNiMe//GR, ένα ελληνικό forum για τα anime, τα manga και την ιαπωνική κουλτούρα. Βλέπετε την ιστοσελίδα μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! Η εγγραφή σας στην διαδικτυακή κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να πάρετε μέρος σε διαγωνισμούς μας και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη σας. Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και φυσικά δωρεάν. Ελάτε και εσείς στην κοινότητά μας σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
 

Photo
* * * * * 2 votes

Dark Souls 2


  • Please log in to reply
236 replies to this topic

#1 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 13 June 2013 - 11:24

Συγγνωμη αν υπαρχει τετοιο τοπικ, αλλα στο search που εψαξα δεν υπαρχει κατι τετοιο!
Προκειται για ενα action-RPG το οποιο ειναι το 3ο μελος τις σειρας των Soul Games (1o: Demon's Souls 2ο:Dark Souls) και θα κυκλοφορησει τον Μαρτιο του 2014 για ps3-xbox 360 και PC!
Posted Image

Δεν θα κανω καποια ιδιαιτερη αναφορα στην ιστορια του Dark Souls καθως δεν στηριζεται καθολου σε αυτο τον τομεα.Πληροφοριακα μονο η ιστορια αφορα εναν χαρακτηρα ο οποιος ειναι καταραμενος και ψαχνει θεραπεια για την καταρα του!Επισης εχει ανακοινωθει οτι με καποιο τροπο τα γεγονοτα του Dark Souls 1 με του 2 θα συνδεονται!
Για το gameplay τωρα, το οποιο ειναι το στοιχειο που εχει κανει γνωστη την σειρα Souls!Η αληθεια ειναι πως αρκετοι εχουν αποφυγει να παιξουν το παιχνιδι λογo της πολυ μεγαλης δυσκολιας του (στο Demon's Souls απανθρωπη μπορω να πω :D)!Ωστοσω η σειρα Souls εχει φοβερο συστημα μαχης το οποιο μαζι με την μεγαλη δυσκολια ειναι εθιστικο!Επισης τα Dark Souls ειναι open-world παιχνιδια σε αντιθεση με το 1ο game τις σειρας, το Demon's Souls!
Το E3 trailer του παιχνιδιου με τον υποτιτλο "Go Beyond Death" Dark Souls II - PS3/X360/PC - Go Beyond Death (E3 2013)http://www.youtube.com/watch?v=7ecITYi40tA[/youtube]

Και μερικες εικονες:

Posted Image


Posted Image


Posted Image



Posted Image

Posted Image

Τελος οσοι θελεται να ασχοληθηται με την σειρα και δεν γνωριζαται πολλα μεχρι τωρα, να ξερεται οτι το game δεν την χαριζει ποτε στον παικτη!Τα παντα πρεπει αν γινονται με προσοχη αλλιως μπορει να απωβουν μοιραια!
Τα Soul games ειναι απο τις αγαπημενες μου σειρες παιχνιδιων!Ελπιζω το 3ο μερος να ειναι ανταξιο η και καλυτερο των 2 προηγουμενων!

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 10:05.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#2 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 13 June 2013 - 21:08

Δεν θα κανω καποια ιδιαιτερη αναφορα στην ιστορια του Dark Souls καθως δεν στηριζεται καθολου σε αυτο τον τομεα


0/10 προσπάθησε πιο σκληρά

Επίσης η δεύτερη εικόνα δεν είναι από dks2

Πολύ καλά παιχνίδια παίξτε τα παιδιά

HnH5aB0.jpg


#3 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 14 June 2013 - 09:14

0/10 προσπάθησε πιο σκληρά

Επίσης η δεύτερη εικόνα δεν είναι από dks2

Πολύ καλά παιχνίδια παίξτε τα παιδιά

Aν λες για την παρουσιαση δεν θελω να φτιαξω κατι ιδιαιτερο, μονο να υπαρχει θρεντ...Για αυτο το εφτιαξα και σε 10 λεπτα...
Αnyway, τα αγαπημενα μου games οπως ειπα για μενα ειναι σχεδον τελεια!
Υ.Γ.Η δευτερη εικονα απο το Dark Souls 2 ειναι...

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 09:15.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#4 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 14 June 2013 - 09:48

Στο κομμάτι που έκανα quote αναφερόμουν. Το lore του dks είναι τεράστιο, το ίδιο και το backstory και οι χαρακτήρες, απλά ο τρόπος παρουσίασης είναι πολύ έμμεσος και πρέπει να δείξεις ενδιαφέρον για να τα μάθεις ή και εκτιμήσεις.
Και ναι, δε χρειάζεται να δεις κάτι για να το εκτιμήσεις ή να σε αγγίξει. Ως παράδειγμα θα φέρω τον
Spoiler:

Επίσης ακόμα και ο φαινομενικά τελευταίος NPC έχει relatively μεγάλο backstory από πίσω του, καθώς και μια σιωπηλή αλλά παράλληλα γεμάτη νόημα και feels πορεία κατά τη διάρκεια του game. Μονάχα βλέποντας αυτό το video για τον "κωμικό" Siegmeyer, νομίζω ο καθένας καταλαβαίνει τι εννοώ.

Αναγνωρίζω όμως πως είναι δύσκολο να ασχοληθεί κανείς μιας και θέλει δουλειά και ανάγνωση, χωρίς να συνοδεύεται από FOCUS AND ENGAGING NARRATIVE. Παρόλα αυτά η εισαγωγή τουλάχιστον μπορεί να διευκολυνθεί διαβάζοντας και βλέποντας κάποιο έτοιμο υλικό που έχει παράγει η souls community. Εξαίσιο παράδειγμα lore analysis είναι το κανάλι του EpicNameBro, θα το βρείτε από το παραπάνω video.
Απόδειξη της έκτασής του είναι το γεγονός ότι πλέον που δεν ασχολούμαι τακτικά, κάθε φορά που μου έρχεται όρεξη να ψάξω για κάτι έχω ξεχάσει και μπερδέψει τα προηγούμενα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι clusterfuck. Απλά με τόσο μεγάλο όγκο και χωρίς διήγηση να σε βοηθήσει, είναι δύσκολο να τα θυμάσαι όλα.
Και ναι, αξίζει, μιας και η ήδη τεράστια αγάπη μου για το παιχνίδι εκτοξεύθηκε στα ύψη από τότε που άρχισα να ψάχνομαι με το lore.

Αυτά, BSS το καλύτερο όπλο

Υ.Γ. Η δεύτερη εικόνα είναι ο Sanctuary Guardian από το ένα

Edited by Putin, 14 June 2013 - 09:49.

HnH5aB0.jpg


#5 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 14 June 2013 - 10:02

Στο κομμάτι που έκανα quote αναφερόμουν. Το lore του dks είναι τεράστιο, το ίδιο και το backstory και οι χαρακτήρες, απλά ο τρόπος παρουσίασης είναι πολύ έμμεσος και πρέπει να δείξεις ενδιαφέρον για να τα μάθεις ή και εκτιμήσεις.
Και ναι, δε χρειάζεται να δεις κάτι για να το εκτιμήσεις ή να σε αγγίξει. Ως παράδειγμα θα φέρω τον

Spoiler:

Επίσης ακόμα και ο φαινομενικά τελευταίος NPC έχει relatively μεγάλο backstory από πίσω του, καθώς και μια σιωπηλή αλλά παράλληλα γεμάτη νόημα και feels πορεία κατά τη διάρκεια του game. Μονάχα βλέποντας αυτό το video για τον "κωμικό" Siegmeyer, νομίζω ο καθένας καταλαβαίνει τι εννοώ.

Αναγνωρίζω όμως πως είναι δύσκολο να ασχοληθεί κανείς μιας και θέλει δουλειά και ανάγνωση, χωρίς να συνοδεύεται από FOCUS AND ENGAGING NARRATIVE. Παρόλα αυτά η εισαγωγή τουλάχιστον μπορεί να διευκολυνθεί διαβάζοντας και βλέποντας κάποιο έτοιμο υλικό που έχει παράγει η souls community. Εξαίσιο παράδειγμα lore analysis είναι το κανάλι του EpicNameBro, θα το βρείτε από το παραπάνω video.
Απόδειξη της έκτασής του είναι το γεγονός ότι πλέον που δεν ασχολούμαι τακτικά, κάθε φορά που μου έρχεται όρεξη να ψάξω για κάτι έχω ξεχάσει και μπερδέψει τα προηγούμενα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι clusterfuck. Απλά με τόσο μεγάλο όγκο και χωρίς διήγηση να σε βοηθήσει, είναι δύσκολο να τα θυμάσαι όλα.
Και ναι, αξίζει, μιας και η ήδη τεράστια αγάπη μου για το παιχνίδι εκτοξεύθηκε στα ύψη από τότε που άρχισα να ψάχνομαι με το lore.

Αυτά, BSS το καλύτερο όπλο

Υ.Γ. Η δεύτερη εικόνα είναι ο Sanctuary Guardian από το ένα

Sorry νομιζα ελεγες την δευτερη εικονα απο οταν λεω "και μερικες εικονες" και μετα!(Νομιζα δηλαδη οτι ελεγες για εκεινη που στον πρωταγωνιστη επιτιθενται ενα σκυλι)
EDIT:Το λαθος διορθωθηκε και μπηκαν αλλες 2 εντυπωσιακες in-game εικονες στην θεση του!
Υ.Γ.Πφφφ βρεχει...ωρα για Demon's Souls :P

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 10:13.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#6 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1,105 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 14 June 2013 - 10:37

Too much epicness.
Posted Image

Πάλι καλά που θα βγει το 2014 μιας και θα έχω αρκετό χρόνο να τερματίσω το πρώτο.

Υ.Γ. Πρέπει να κάνουμε ένα topic για όλη την "Souls" σειρά.

#7 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 14 June 2013 - 12:00

Ναι οντως...Αμα ειναι μπορει να φτιαξω και για τα 2 προηγουμενα games οταν βρω χρονο!
Καλο καψιμο με το 1ο Dark Souls!Επικοτατο game!

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 12:01.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#8 Jorg

Jorg

    πηγκουίνοι

  • Members
  • 1,280 posts

Posted 14 June 2013 - 17:08

Θυμάμαι είχα παραγγείλει μια αγγλική-κινέζικη έκδοση του demon's souls όταν πρωτοβγήκε και απλά καθόμουν στο 1.1, προχωρούσα, πέθαινα και πάλι από την αρχή, σε σημείο που να μου είχε σπάσει το axe του hunter μου.
Και το πιο όμορφο από όλα είναι ότι δε το βαριόμουν.
Το dark souls δε μου είχε κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση (χωρίς να σημαίνει πως δε το λάτρεψα και αυτό), ίσως φταίει ότι είχα ασχοληθεί πολύ με το demon's.
Το έχω άχτι στο dark souls 2 να μην κρατάει ο χαρακτήρας κατάνα σα μικρόφωνο.
αυτά
έπρεπε να είχε γίνει πιο πριν ένα souls thread να κάνουμε ωραίες συζητησούλες ενώ ασχολιόμασταν όλοι πιο πολύ.

tumblr_mv7en0qUmN1ql1bd6o1_500_zpsf41245

*waving intensifies*


#9 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 14 June 2013 - 17:43

Θυμάμαι είχα παραγγείλει μια αγγλική-κινέζικη έκδοση του demon's souls όταν πρωτοβγήκε και απλά καθόμουν στο 1.1, προχωρούσα, πέθαινα και πάλι από την αρχή, σε σημείο που να μου είχε σπάσει το axe του hunter μου.
Και το πιο όμορφο από όλα είναι ότι δε το βαριόμουν.
Το dark souls δε μου είχε κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση (χωρίς να σημαίνει πως δε το λάτρεψα και αυτό), ίσως φταίει ότι είχα ασχοληθεί πολύ με το demon's.
Το έχω άχτι στο dark souls 2 να μην κρατάει ο χαρακτήρας κατάνα σα μικρόφωνο.
αυτά
έπρεπε να είχε γίνει πιο πριν ένα souls thread να κάνουμε ωραίες συζητησούλες ενώ ασχολιόμασταν όλοι πιο πολύ.

Ναι, βασικα το Demon's Souls ειναι ΠΑΡΑ πολυ πιο δυσκολο απο το Dark Souls αμα παιξεις αυτο πρωτο...Εγω αρχισα απο Dark Souls και το Demon's μου φανηκε πολυ ευκολο!Lock on-shield up-και flipακια ειναι η ultimate τακτικη :P

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 17:44.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#10 Putin

Putin

    Swee

  • Members
  • 1,790 posts
  • LocationΚΟΛΑΣΗ

Posted 14 June 2013 - 17:53

Είναι μονάχα επειδή το παίξατε δεύτερο and you knew the ropes.

Εγώ ας πούμε θεωρώ το Flamelurker Pinwheel tier, ενώ όλα τα bosses είναι πολύ ευκολότερα και η έλλειψη bonfires δε νομίζω πως δυσκολεύει το παιχνίδι.
Επίσης τερμάτισα το ds like 5 times μέσα σε 50 ώρες και έβγαλα και plat εκεί, στο dks δε νομίζω να μπορούσα να κάνω τα δύο πρώτα ngs μου σε λιγότερο από 100 παρά κάτι ώρες -όχι speedruns ε, έψαχνα αρκετά σε κάθε ng ώστε στο 5ο να πεταχτεί το platinum χωρίς καν να προσπαθήσω-

Επίσης, sl1 NG+7 dks run is officially harder (and more fun) than sl1 NG+7 PBWT ds run. Έχω και βίντεο αν θέλετε!

HnH5aB0.jpg


#11 Napster

Napster

    \ [T] /

  • Members
  • 1,105 posts
  • LocationΘεσσαλονίκη

Posted 14 June 2013 - 17:57

Μιλώντας για speed runs, ένας Ιάπωνας έχει τερματίσει το Demon's Souls σε λιγότερο απο 1 ώρα, lolz.

#12 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 14 June 2013 - 21:07

Well σε μια ωρα?Ρε τον καμμενο :P
Putin αυτο που λες ειναι, επειδη εχω παιξει το Dark Souls πρωτα το Demon's Souls μου φανηκε ευκολο...Παροτι γενικα δεν ειναι καθολου ευκολο game!βασικα το πιο δυσκολο boss (για πολλους) ο Maneater βγαινει με δυο firestorms...(βασικα τεσσερις και για τους δυο)
Υ.Γ.Αναγκαζομαι να ποσταρω αυτη την εικονα λογο του επικου boss
Posted ImageΜηπως ξερουμε πως λεγεται αυτο το bossακι?

Edited by Itachi Akatsuki, 14 June 2013 - 21:14.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#13 Itachi Akatsuki

Itachi Akatsuki

    Anime Master

  • Members
  • 1,740 posts

Posted 19 June 2013 - 11:18

Λοιπον δεν το ειχα postαρει στο πρωτο post αν και θα επρεπε.Το announcement trailer του Dark Souls 2!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U6uyuIQYlfY[/youtube]
Επισης μια καινουργια ειδιση, ενα preview που εγινε χθες αν δεν κανω λαθος.
Οριστε http://www.eurogamer.net/articles/2013-06-18-dark-souls-2-preview
Λεει οτι η τεχνιτη νοημοσυνη θα ειναι πολυ αναβαθμισμενη και οι εχθροι δεν κανουν καθορισμενες κινησεις και ξερουν ποτε πρεπει να χτυπησουν.Χαρακτηριστηκο παραδειγμα ειναι η μαχη με τον Mirror Knight στην οποια σου κανει την signature move του και οταν πας να healαρεις σε χτυπαει.Δηλαδη δεν ειναι σαν το Demon's-Dark Souls στα οποια τα boss καθοντουσαν και σε κοιταγαν οταν healαρες επειδη ειχαν "κανει" την κινηση τους.
Τελος αναφερει πως το Dark Souls 2 θα ειναι το ιδιο, αν οχι πιο δυσκολο απο τους προκατοχους του!
Praise The Sun!(And prepare to die if you dont do so)

Edited by Itachi Akatsuki, 19 June 2013 - 11:19.

mushishi_signature_by_rhearatite-d4jj2om


#14 Zentsugi

Zentsugi

    Anime Professional

  • Members
  • 640 posts

Posted 23 June 2013 - 00:09

Καλύτερα να συνεχιστεί εδώ η συζήτησή μας.

Οπα κατσε λιγα τα λογια σου για το Dark Souls :P Σιγα ρε συ εγω που παιζω σε ps3 μια χαρα με βολευουν οι χειρισμοι!
Αnyway ναι ειμαστε λιγουλακι off-topic...


To Dark Souls όταν το βγάλανε για PC το κάνανε τόσο άθλιο port, που ζήτησαν συγγνώμη και είπαν ότι δεν θα έπρεπε να κάνουν τόσο half-assed δουλειά. Τα fps έπεφταν σε αρκετά σημεία, και ο χειρισμός ήταν σαν να προσπαθείς να παίξεις league of legends με χειριστήριο 360. Τα κουμπιά είχαν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και η κάμερα ήταν πολύ ευαίσθητη (κουνούσες το mouse 2 εκατοστά μετρημένα και η κάμερα έκανε σβούρα 360 μοιρών),

Το σχόλιο μου για το level design που δεν με εντυπωσίασε και τόσο είναι κυρίως γιατί σε πολλά σημεία δεν ήταν εμφανές είτε το που μπορούσες να πας είτε που δεν μπορούσες, είτε χανόσουν. Για να επεκταθώ σε αυτό, θεωρώ πως έχω από τον καλύτερο προσανατολισμό όσον αφορά τα παιχνίδια. 7-8 χρονών χωρίς να ξέρω πολλά αγγλικά έλεγα στον πατέρα μου που να πηγαίνει όταν έπαιζε Resident evil 2 & 3 και σπάνια έκανα λάθος. Ε λοιπόν όταν έφτασα στο blighttown τραβούσα τα μαλλιά μου και βαρούσα μπουνιές στον τοίχο. Ξέρω ότι ίσως να ήταν η πρόθεση των developers να είναι έτσι, αλλά αυτό για μένα δεν ήταν σωστή απόφαση (αν είναι όντως έτσι). Δεν πιστεύω για κανένα λόγο ότι το να χάνεσαι σε ένα παιχνίδι μπορεί να είναι υπέρ/συμβάλλει στη δυσκολία του. Είναι απλά εκνευριστικό.

Επίσης πολλές φορές η δυσκολία του δεν αντιστοιχούσε στον σημείο που ήσουν στο παιχνίδι.Όχι από πλευράς των levels, αλλά από πλευράς bosses/mobs. Δεν ήταν smooth η μετάβαση. Επίσης ένιωθα αρκετά περιορισμένος στο τι class έπαιζα. Είχα δεν είχα, κατέληγα να χρησιμοποιώ μαγεία και πυρομαντεία. Όχι κύριε, ήθελα να είμαι ένας βαρβάτος άντρακλας που Ξεπαστρεύει τους εχθρούς με το τεράστιο σπαθί του. Στα boss fights (και όχι μόνο) εκτός και αν ακολουθούσες κάποιο συγκεκριμένο build path, η μάχη μπορούσε να είναι από εύκολη έως αδύνατη. Αναγκάστηκα και ξανάρχισα καινούργιο γιατί δεν μπορούσα να νικήσω εκείνο το boss μέσα στη σπηλιά με τις αράχνες μετά το blighttown. Φυσικά κοίταξα stat guide και μπορώ να πω πως η εμπειρία ήταν πολύ διαφορετική καθώς έφτασα πολύ πιο εύκολα στο boss ξανά. Κάποια weapon types ήταν επίσης αδύναμα και μπορώ να πω πως αν και τα περισσότερα φαινόντουσαν ωραία και ένιωθαν ωραία όταν τα χρησιμοποιούσες, κάποια άλλα όπως το katana ήταν πολύ απογοητευτικά.

Τέλος πάντων, ελπίζω να βελτιώσουν κάποια από τα πράγματα που ανέφερα γιατί βρίσκω πολύ περίεργο να έχει classes αλλά να μην μετράνε καθόλου λίγες ώρες μέσα στο παιχνίδι. Τουλάχιστον ελπίζω να μην έχουμε προβλήματα με το χειρισμό μιας και θα κυκλοφορήσει και για pc αντί να γίνει port.

Edited by Zentsugi, 23 June 2013 - 00:12.


#15 Mad_Hatter

Mad_Hatter

    xyz scum

  • Moderators
  • 4,499 posts
  • LocationArah

Posted 23 June 2013 - 00:39

Δεν πιστεύω για κανένα λόγο ότι το να χάνεσαι σε ένα παιχνίδι μπορεί να είναι υπέρ/συμβάλλει στη δυσκολία του. Είναι απλά εκνευριστικό.


Αν ο σκοπός σου είναι να το τερματίσεις, είναι. Αν είναι να εξερευνήσεις έναν κόσμο, το αντίθετο.

qzMHWHd.png