See ya, στο επόμενο που ελπίζω (όσο ζω) πως θα έχουμε διαφορετικό game master). 
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, ε Kaiser;
Συγχαρητήρια για την νίκη, Utaku. Είτε θα πήγαινα πάνω και θα προσπαθούσα να μιλήσω κάπως με τον Fandom είτε θα πήγαινα κάτω και θα μιλούσα με εσένα (όπως και έγινε). Δεν μπορούσα να νικήσω αλλιώς.
Ωραίο το παράλληλο σύστημα μάχης και μειώνει πάρα πολύ τον χρόνο και ας μην είναι εφετζίδικο όπως το άλλο. Σε γενικές γραμμές το βρήκα πιο στρατηγικό από το απλό turn-based καθώς πρέπει να προσέχεις πολύ περισσότερο τις μετακινήσεις των άλλων αλλά και να τις προβλέπεις ως ένα βαθμό εάν θέλεις να παίξεις βέλτιστα χώρια που θύμιζε περισσότερο το πως λειτουργούσαν οι μετακινήσεις στρατευμάτων τις παλαιότερες εποχές.
Γενικά κάποια θεματάκια με το balance τα είχα και εξέφρασα την γνώμη μου στον Kaiser σχετικά με αυτά. Πιστεύω ότι ο Ρώσος ήταν πολύ δύσκολο έως λιγάκι αδύνατο να νικήσει (ήταν σίγουρα το πιο δύσκολο faction από τα τρία τουλάχιστον) εάν δεν συνέβαιναν κάποια πολυ συγκεκριμένα πράγματα που δεν ήταν στο χέρι του.
To κυριότερο από αυτά ήταν αυτό που προσπαθούσα βασικά να κάνω σε μεγάλο μέρος του παχνιδιού: να "αναγκάσω" τον Δανό και τον Τεύτονα να παίξουν ξύλο καθώς δεν είχαν αρκετό λόγο από τον χάρτη να το κάνουν, γιατί και οι δύο είχαν πολλές "ήρεμες" περιοχές ώστε να αφοσιωθούν και να μην ενοχλήσουν ο ένας τον άλλο. Εάν δεν συνέβαινε αυτό δεν μπορούσα να κυνηγήσω αποτελεσμάτικά τα τσάπελς καθώς όλα ήταν σε πολύ ασύμφορες θέσεις για εμένα. Είτε ήταν υπεβολικά μακριά όπως το Dorpat είτε σε πολύ ασταθείς περιοχές όπως το Rebal (δεν είχα ένα τσάπελ δίπλα μου όπως είχε ο Τεύτονας το Piltene, ούτε ένα τσάπελ σε αρκετά ήρεμη περιοχή όπως είχε ο Δανός το Rebal, το οποίο λόγω της "τεράστιας" περιοχής 2 ήταν πολύ δύσκολο να διεκδικήσω). Έτσι, κατέληξα ουσιαστικά στον ρόλο του "Kingmaker" γιατί αυτός με τον οποίο δεν θα ασχολιόμουν θα κέρδιζε ουσιαστικά το παιχνίδι.
Για αυτό ρίσκαρα και άφησα "ανέγγιχτη" την Utaku στο κέντρο, παρ'οτι μπορούσα να την αναχαιτήσω σε αρκετές περιπτώσεις, μπας και θορυβηθεί ο Fandom και ορμήσει να την κόψει (και όχι την βεντέτας με τον Fandom), και για αυτό άφησα τον Fandom να περάσει εύκολα προς της Ρήγα και ας γύρισε εν τέλει, προς τις άλλες περιοχές που δεν "ενοχλούσαν" άμμεσα την Utaku (Kokenhusen, Balvi), αν και από ότι κατάλαβα πίστευε ότι το relic βρισκόταν στο Balvi. Εν τέλει, το αστείο ήταν ότι δεν είχα θέμα να αφήσω τον Fandom να πάει προς το Balvi και να πάω εγώ για την Ρήγα, αλλά η έλλειψη επικοινωνίας εκείνους τους γύρους το εμπόδισε αυτό και με έκανε να υποχωρήσω, μη θέλοντας να βρεθώ ανάμεσα στους δύο άλλους παίκτες.
Anyway, καλό ήταν και είχε ενδιαφέρον συνολικά. Τα λέμε στο επόμενο.