Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

red pyramid → iristella

me??? evil??? :( :( :( Μα πρέπει να το δείς, ειλικρινά είναι μοναδική εμπειρία, θα σου μείνει ''αξέχαστο'' :P :P :P Αφού έκανες και το κόπο και το κατέβασες :P Anyway, πως μπορώ να επανορθώσω? πές μου αν είναι γιατί αλλιώς θα το 'χω βάρος στη συνείδηση μου, δεύτερη φορά που σε καίω πρέπει να 'ναι, ύστερα απο το sensitive pronograph. :P
Δεκ 20 2008 03:06
Φωτογραφία

iristella → red pyramid

ρε pyramid kun.... Παραλίγο να με κάψεις με αυτά που πόσταρες στο Yaoi thread... Δεν κατάλαβα ότι ήταν ειρωνικό το σχόλιο και πήγα το απόγευμα και το κατέβασα το Legend of blue wolves και ετοιμαζόμουν να το δω τωρα.... Στο τσακ ημουν πριν διαβάσω την απάντηση σου στο thread. You are evil......
Δεκ 20 2008 02:59
Φωτογραφία

AnO! → Neuro

και αλλος καμμενος βραδιατικα εχει αποφασει να μην κατσει στον Μορφεα αλλα μπροστα στην οθονη του pc? μηπως να το διαλυσουμε σιγα σιγα..?
Δεκ 20 2008 02:10
Φωτογραφία

Tenshi → lily

Σε βρηκα!! :) κανονισε μια μερα να σε φερω τα Mnemosyne
Δεκ 20 2008 01:33
Φωτογραφία

alucard82

to vrikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dokimase sto ottakou
Δεκ 20 2008 01:15
Φωτογραφία

Geutella → akakuwings

[B]Γεια σου akaku μου, είμαι στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω ότι η anime-greek άνοιξε και επίσημα!!! Επιτέλους είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τα μέλη μας στην καινούρια Anime-Greek!!! θα μας βρεις εδώ: [URL="http://www.anime-greek.com/"]www.anime-greek.com [/URL][/B]
Δεκ 20 2008 00:33
Φωτογραφία

laraska → jimmare

νταξ' ματια ειναι αυτα ... ποσο βαρια θα μου πεσουν ;
Δεκ 19 2008 22:00
Φωτογραφία

jimmare → laraska

Α οκ...Εισαι καλος... Να ξερεις...Θα εχω τα ματια μου επανω σου! xD
Δεκ 19 2008 21:57
Φωτογραφία

laraska → jimmare

εννοησα κατι αλλο . δεν πιραζει // ολα για καλο ειναι . δεν διαγραφω ποστ ^^ μου , ομως . εγω τους ψαρεψα πρωτος !
Δεκ 19 2008 21:53
Φωτογραφία

jimmare → laraska

Δεν ειπα καλα... Οχι για την αλαγη κατω απο αυτο που γραφει απο το profil σου ή για το πορτιερης???
Δεκ 19 2008 21:40
Φωτογραφία

laraska → jimmare

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τωρα καταλαβα τι εννοεις !!!!!!!!!!!!!! αλλα και παλι οχι !
Δεκ 19 2008 21:35
Φωτογραφία

laraska → jimmare

τι κανεις , καλα ; τι εννοεις πορτιερης ?
Δεκ 19 2008 21:34
Φωτογραφία

jimmare → Yunancy

Εχει δικιο ο israh...Που εισαι???
Δεκ 19 2008 21:18
Φωτογραφία

jimmare → laraska

E laraska...Αλλαξε αυτο που γραφει κατω απο το προφιλ σου.Γραφει Self imposed ban.... Τεσπα,μην μου παιρνεις τη δουλεια του πορτιερη! xD
Δεκ 19 2008 21:13
Φωτογραφία

digitaltracker → Kenny

Βγηκε το [画ニメ] Sekishoku Elegy στο ΑDC. Go grab it.
Δεκ 19 2008 20:01