Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Lilia20 → jimmare

Χονια πολλα ~~!!! Jimmy-kun!!!!!!! ^^
Δεκ 29 2008 17:32
Φωτογραφία

Lilia20 → Yunancy

Α!!! Και ξεχασα!!! Οι εικονα που χεις βαλει στο προφιλ σου που μοιαζει με FF, τι ειναι?? Μ αρεσει πολυυ~~!! Ξεκινησες Vampire Knight, βλεπω, ε?? Χιχι πως σου φαινεται? :3
Δεκ 29 2008 17:27
Φωτογραφία

Lilia20 → Yunancy

Χρονια πολλα και Καλα Χριστουγεννα κι σε σενα Yunancy-chan~~~!!!!! x33 Η εικονα φοβερη!!!!!!!! Σορυ κι εγω που αργησα να στειλω, σημερα γυρισα απο διακοπες λολ Εσυ πως τα περνας? Πηγες/θα πας καπου? :3 Thanxxxx επισης για τη διαδικασια, δεν ειχα ιδεα~~!! Εμενα μ αρεσει η j-music xpp hehe Την ταινια FF την εχω δει, τελεια δεν ειναι??? Ποιος ειναι ο αγαπημενος σου χαρακτηρας απο FF?? Male εννοω..! χιχι Εμενα μ αρεσει ο Squall, Zell, Irvine, Seifer (απο FF8) o Auron apo FF10 κι ενας ξανθος απο το 11 νομιζω με τη Υuna και τα κοριτσια που ειναι, που εχει ενα μαυρο patch στο ματι...Α!! Και φυσικα Sephiroth, Cloud, Zack, Vincent apo 7 ^^ (ολοι μ αρεσουν χαχα xDD) Tο αφρολουτρο ειναι της Corpus, kαι γραφει πανω βανιλια-μπισκοτο!!! κι εχει 2-3 μπισκοτακια πανω του~~~~τελειο!! εχει κι αλλα θα δεις!!! Εσυ ποιο μου προτεινεις? :3 Εγω μενω Αιγαλεω ^^ Την προηγουμενη βδομαδα κατεβηκα Αθηνα και πηγαινα Σολαρις αλλα τελικα επεσα τυχαια σε ενα αλλο που λεγεται Cube!! Πολυ ωραιο κι αυτο!!!!! Ρε συ, δεν γινοταν τπτ κατω στην Αθηνα, ολα μια χαρα!! Ξερεις τι κοσμο που ειχε?? Κι απο ζημιες δεν ειδα τπτ!! λολ (ο νους μου στα ανιμε θα ταν...>>) Αχ, θελω να κατεβω Village, να κανω πατιναζ στο παγο!!!! Εχεις κανει?? Κι επισης θελω να παω στη πρεμιερα του Twilight!!!! (Λυκοφως) Το χω διαβασει σε βιβλιο και ειναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο~~~!!!!!! Πολυ ρομαντικο!!!!! Ααααχ....~~~ x33333 M' αυτο εχω ζουρλαθει αυτες τις μερες.....! Αν το βρεις διαβασε το~~x33 Γενικως διαβαζεις βιβλια?? Αν ναι ποια? Εγω εχω διαβασει χιλιαδες!! λολ
Δεκ 29 2008 17:24
Φωτογραφία

Seirios → Tsunade-sama

κοίτα, δεν είχα τέτια σχέδια για σένα...και κάνεις τώρα την μάχη άνυση...σε βρίσκω άδικη...θα πας μπροστά! χαχαχαχα κοίτα δεν θέλω να βασανίσω τον κουτσίκι... ο ryuk htan me ton Light...και η Ρεμ με την μίσα.... ποιος νομίζεις τάιζε μήλα στους υπόλοιπους σινιγκάμι?? έχεις ακούσει που στο death note λένε για κάποιον οι σινιγκάμι που χαρακτηρίζουν ως "ο μεγαλος" ? για ποιον νομίζεις λένε?
Δεκ 29 2008 17:23
Φωτογραφία

Seirios → Tsunade-sama

χααχαχαχαχαχ είσαι θεοπάλαβη νταξυ.... να μου λέγες το άρθρο 665 να το καταλάβω,έστω το 667..... αλλά το 666?? τον τυχερό μου αριθμό? εγώ το έχω γράψει το άρθρο...το αλάζω όποτε με συμφέρει... κοίτα όμως τώρα τι μου κάνεις...μου είπες όλους αυτούς τους χαρακτήρες,που εκτός από τον γκόκου θέλω να τους βασανίσω...μου δείνεις τρομερή ευκαιρία... αχαχχααχαχ
Δεκ 29 2008 16:37
Φωτογραφία

dimitorisu → jimmare

ΤΕΛΕΙΑ! Τι ωρα θα ερθεις ακριβως? για να ειμαι ετοιμος κ να πουμε σε πιο μερος να συναντηθουμε οκ? Κ εαν ειναι μπορει στο Οτακου νο Σεκαι να κανουμε μονομαχια εαν κατσουν ολα καλα ;) Περιμενω μηνυμα σου για την ωρα αυριο οκ? Κ μην ξεχασεις τις καρτες ΧΔ Εαν ειναι φερε κ καποιες αλλες σπανιες ;)
Δεκ 29 2008 16:34
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Neuro

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!! Να τα 100στησεις κ οτι επιθυμεις να το παθεις !!!!
Δεκ 29 2008 16:21
Φωτογραφία

AzathothZauk-Lain-

[url=http://www.colorlens4less.com/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=25]Itachi - US$29.99 : Color Lenses 4 Less, Color Contact Lenses and Crazy Contact Lenses Onlineshop[/url]
Δεκ 29 2008 16:04
Φωτογραφία

Erisadesu → digitaltracker

απο που κατέβασες ατο Maria + holic?
Δεκ 29 2008 15:54
Φωτογραφία

Erisadesu → Lomar

mononoke
Δεκ 29 2008 15:24
Φωτογραφία

AzathothZauk-Lain-

lol w00t >_>
Δεκ 29 2008 15:08
Φωτογραφία

Erisadesu → GeRi

athlieskores.blogspot.com & erisabetsu.blogspot.com οι αθλιότητες είναι ενός φίλου που τον έκανα να κολλήσει με τα anime.
Δεκ 29 2008 13:28
Φωτογραφία

jimmare → dimitorisu

ΝΑΙ!!!Ετσι ρε.Λοιπον την τριτη(το μεσημερι) θα παω Συνταγμα.Αν μαλλον ερχεσαι απο εκει θα σε δω.Ομως φοβαμαι μην ειναι χαλια ο καιρος.Αν ειναι,δεν εχουμε τι να κανουμε...Μονο ανταλαγη. Υ.Γ.Ειχα παει Solaris και αγορασα ενα manga Yu-Gi-Oh!GX Φοβερη ιστορια και σχεδιασμος,αλλα..... μεσα ειχε(στο τελος)μια ολοχρυση καρτα(secret rare)που λεγεται Thunder God Kei-oh.Εχει 1900 επιθεση καθολου θυσια και καταστρεφει ενα τερας που θα ερθει με special summon στην αρενα.[IMG]http://www.anime.gr/forums/../images/smilies/wooi2.gif[/IMG]
Δεκ 29 2008 13:26
Φωτογραφία

GeRi → Erisadesu

εχεις και αλλα μπλογκ??
Δεκ 29 2008 13:23
Φωτογραφία