Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Azathoth → AnO!

exo paraligo skotothi me mia tetia k*****a. genika mu tin dinun afadasta XD ke na itan pano apo to metrio den tha pigena pote me mia pu den exi kala gusta i me mia xoris prosopikotita. oxi pos iparxun ke poles pu na akune tin musiki pu akuo ego ala np :P
Δεκ 29 2008 18:49
Φωτογραφία

digitaltracker → Erisadesu

Senpai το link για το torrent ειναι αυτο [url=http://www.nyaatorrents.org/?page=torrentinfo&tid=44626]NyaaTorrents >> Torrent Info >> [noushi_Sukisubs]Maria+Holic_-_01_[4c724e76].mkv[/url] αλλα ειναι πολυ κακη ποιοτητα και εικονας και υποτιτλων... απλα το κατεβασα για να παρω μια ιδεα... καλουτσικο ειναι... χαβαλεδιαρικο
Δεκ 29 2008 18:35
Φωτογραφία

AnO! → Azathoth

οι ηλιθιες τρεντουδες απλα δεν την παλευουν..θα πρεπε να τις εξολοθρευσουμε ολες,ετσι και αλλιως οι περισσοτερες ειναι κατω του μετριου και δεν γα*****αι ουτε με σακουλα(σκουπιδιων)
Δεκ 29 2008 18:22
Φωτογραφία

Jiraiya → Lilia20

Χρόνια πολλά και σε σένα:congrats:
Δεκ 29 2008 18:17
Φωτογραφία

Erebos → Yunancy

Yuuuna-chaaaaaaan!!!! ^.^ Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το 2009!! Πήγες πουθενά για τις γιορτές?? Εγώ χθες γύρισα από 4 μέρες στην Καστοριά! -7 C και 40 πόντους χιόνι!! Αν και δεν είμαι "του κρύου", ήταν τέλεια! Εσύ, τί άλλα? Θα τα πούμε και στο msn αργότερα! ;)
Δεκ 29 2008 18:14
Φωτογραφία

Erebos → Lilia20

Liiiilia-chaaaaan!!! ^.^ Χρόνια Πολλά και εσύ ό,τι ποθείς!! Καλά να περάσεις τις γιορτινές ημέρες, και με ακόμα περισσότερα anime/manga... ^.^
Δεκ 29 2008 18:02
Φωτογραφία

Lilia20 → Raven Princess

Xρονια πολλα Μαριαννα-chan~~~~!!!! Oτι επιθυμεις!!! ^ο^
Δεκ 29 2008 17:51
Φωτογραφία

Lilia20 → Neuro

Xρονια πολλα Neuro~~!! ^o^ o.o ?? Γιατι εισαι σε bad mode???? ee???
Δεκ 29 2008 17:46
Φωτογραφία

Lilia20 → Nomis Tnomleb

Xronia polla~~~~!!! Mr.Rose-kun~~~!!! ^^
Δεκ 29 2008 17:43
Φωτογραφία

Lilia20 → Jiraiya

Χρονια πολλα ~~!! Jiraiya-sama~~!!!! ^^ Aντε κι με ενα καλο χαρεμι!! χιχι ;33
Δεκ 29 2008 17:40
Φωτογραφία

SirJim → Kenny

Ρε kenny θα σου ζητήσω μια χάρη γιατι 1ον δεν ξέρω που να απευθυνθώ και 2ον είμαι σίγουρος ότι εσύ θα ξέρεις... :P Μήπως μπορείς να μου βρεις κανα torrent κανα bot ή κατι τέλοσπάντων, το οποίο να έχει τα O.S.T. από anime από τον Susumu Hirasawa? Thanks in advance.... :D
Δεκ 29 2008 17:39
Φωτογραφία

Lilia20 → Erebos

Χρονια πολλαααα~~~~~ Aki-kun~~~~~!!!!!!! ^o^ Οτι επιθυμεις!! ^^
Δεκ 29 2008 17:37
Φωτογραφία

Lilia20 → 1oneiromono

Merry-Christmas~~~;333 !!! Χρονια σου πολλα~~!!! ^^
Δεκ 29 2008 17:36
Φωτογραφία

Lilia20 → LexKuro

Χρονια πολλα~~~~~!!!! Lex-kun~~!! Οτι επιθυμεις!! ;333
Δεκ 29 2008 17:34
Φωτογραφία

Lilia20 → jimmare

Χρονια* xpp lol
Δεκ 29 2008 17:32