Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

KennyLoke

Ρε άει πνίξου ρε Κούγια...
Ιαν 19 2009 02:00
Φωτογραφία

LokeKenny

δε μας χεζεις ρε Νταλαρα....
Ιαν 19 2009 01:55
Φωτογραφία

KennyLoke

**** τα υπουργεία σου ρε. Ξέρεις εσύ, _AF.
Ιαν 19 2009 01:49
Φωτογραφία

LokeKenny

***** της λασπης ps. ξερεις γιατι _AF
Ιαν 19 2009 01:46
Φωτογραφία

sLingEr → tsintori

Ty !!!! για πιo sig λες ομως ???
Ιαν 19 2009 01:29
Φωτογραφία

Dxs → psofia

btw thanx gia to request filhhhhhhhh xD
Ιαν 19 2009 01:07
Φωτογραφία

Dxs → psofia

i will try:) αν και δεν ειμαι πολυ της τζει-music, αλλα τεσπα
Ιαν 19 2009 01:07
Φωτογραφία

laraska → mariapap15

ti omada eisai ? ( dld , ti anime blepeis ? )
Ιαν 19 2009 01:06
Φωτογραφία

Erisadesu → Putin

δεν μπορώ σε λατρεύω.
Ιαν 19 2009 00:34
Φωτογραφία

Melkor → digitaltracker

για τριτη ειναι μαλλον ο καφες. σε καθε περιπτωση θα σε ειδοποιησω μαν.
Ιαν 19 2009 00:21
Φωτογραφία

dOOpLiSSaKoS → Night Wizard Seal

[COLOR=Black]Χαχαχα!!! Γεια σου και εσένα Night_Wizard_Seal!! Wassup? Ε φίλε...έτσι πρέπει ---> Life is Anime[/COLOR]
Ιαν 19 2009 00:07
Φωτογραφία

Ioanna-chan → psofia

ασε ασε θελω να κανω spam αλλα μου εστειλαν personal messages οτι αν ξανακανω τιποτα τετοιο ξανα θα με κανουν ban.αλλα δεν ξερω μπορει ξαφνικα να κανω το ντου ειμαι απροβλεπτη:P τι κατευθυνση εισαι ?
Ιαν 19 2009 00:06
Φωτογραφία

Putin → Erisadesu

Πάτα με.
Ιαν 18 2009 23:55
Φωτογραφία

Azathoth → mrjack6

ahahah XD ke gia D&D den exo provlima, leme me to olgidio gia savata/kiriakes logika. savato oxi noris giati ego kimame mexri 12-1-2 sinithos :P
Ιαν 18 2009 23:43
Φωτογραφία

mrjack6 → Azathoth

kai oxi edw kai twra, twra kai edw :P
Ιαν 18 2009 23:41