Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Melkor → digitaltracker
για τριτη ειναι μαλλον ο καφες. σε καθε περιπτωση θα σε ειδοποιησω μαν.
Ιαν 19 2009 00:21
dOOpLiSSaKoS → Night Wizard Seal
[COLOR=Black]Χαχαχα!!! Γεια σου και εσένα Night_Wizard_Seal!! Wassup? Ε φίλε...έτσι πρέπει ---> Life is Anime[/COLOR]
Ιαν 19 2009 00:07
Ioanna-chan → psofia
ασε ασε θελω να κανω spam αλλα μου εστειλαν personal messages οτι αν ξανακανω τιποτα τετοιο ξανα θα με κανουν ban.αλλα δεν ξερω μπορει ξαφνικα να κανω το ντου ειμαι απροβλεπτη:P τι κατευθυνση εισαι ?
Ιαν 19 2009 00:06
Azathoth
→
mrjack6
ahahah XD
ke gia D&D den exo provlima, leme me to olgidio gia savata/kiriakes logika. savato oxi noris giati ego kimame mexri 12-1-2 sinithos :P
Ιαν 18 2009 23:43


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
