Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → spartankid

LOL! Αυτό θα πει να αιφνιδιάζεις τον αντίπαλο. Οι αντιδράσεις των γονέων σε κάτι τέτοια είναι όλα τα λεφτά xD
Ιούν 06 2010 09:07
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Hi :hi:! XxKaiserxX απο animeplanet ετσι; Πιστευω να με θυμασαι :P.
Ιούν 05 2010 22:13
Φωτογραφία

spartankid → Kai

είχα πορωθεί μια φορά βλέπαμε ποδόσφαιρο με τον πατέρα μου και είμαστε σε αγωνία και είχε μείνει ένα τελευταίο pop corn πάει να το πάρει φωνάζω don't do it Fedon με κοιτάει με απορία και το τσίμπησα muhahahahahaw xD
Ιούν 05 2010 20:26
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

it's okay. γι' αυτό έγραψα και τα anime. Πιστεύω ότι θα το τελειώσεις γρήγορα το Hatsukoi, και άντε να δούμε τι θα δεις από όλα αυτά τα dvd που έχεις. πρέπει να τελειώσω το cluster edge *μπιμπ*. Όλο λέω ε μωρέ άλλη φορά. Εκεί θα σταθεί να δεις~ θέλω να δω και το sexy commando.
Ιούν 05 2010 20:14
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

xD Xoxoxo, δεν ξέρω καμιά από αυτές αλλά θα το κοιτάξω. ΥΣ. Το Hatsukoi λέω να το αρχίσω μόλις τελειώσω το Ayatsuri Sakon
Ιούν 05 2010 20:11
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

ή την Yachiyo από Working ή την Kyouko από το ίδιο anime.
Ιούν 05 2010 20:09
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

το MAL θέλει και μικρή εικόνα~ κάτσε να σκεφτώ (μη πεις τίποτα γι' αυτό ε) I want Koyoi-chan from Hatsukoi Limited! :kill4u: can you? can you? Δεν έχει πολλές εικόνες όμως. ή την Manabi-chan από το προφανές, Manabi- Straight. Τι λες τώρα; Η καλύτερη επικοινωνία. Τι σου έχει κάνει η τεχνολογία ε;
Ιούν 05 2010 20:07
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

Ε, βασικά σου είχα πει για το MAL αν θες για signature, αλλά δε μου είπες ακόμα με τι, βασικά δεν είδα τρομερές εικόνες με τον χαρακτήρα που μου είχες πει, δώσε καμιά εναλλακτική. :Ρ Όχι τπτ άλλο, να περάσω και την ώρα μου. Αυτά είναι, να μένεις στο ίδιο σπίτι και να μιλάς από το ANGR.
Ιούν 05 2010 20:02
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

Με βοηθάς για να καταλήξω τελικά να κοιμηθώ όρθια; ε διάδοχε του yuri geller; να βάλω τελικά την signature με τη Maria ή θα με κάνεις καινούρια εσύ; άσχετο τώρα, ρε συ στις εξετάσεις στην Ιστορία πρέπει να γράφω τα ονόματα των αρχαιολόγων με λατινικούς χαρακτήρες; Βαριέμαι~ τον Σλήμαν πχ το έκαναν μόνοι τους αλλά τους Τσαντγουικ κτλ;
Ιούν 05 2010 19:50
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

:hypno: Κοίτα προσχετικά το emoticon και άρχισε να επαναλαμβάνεις από μέσα σου "Κοιμήηηησου... Κοιμήηηηησοου...."
Ιούν 05 2010 19:44
Φωτογραφία

Kai → spartankid

True, του έδειξε ότι έπρεπε να βρει καλλιτεχνικό όνομα. Φαίδονας, μια χαρά ονοματάκι του έβγαλε, έγινε ατάκα που κράτησε τόσους μήνες, λίγο του είναι; xD
Ιούν 05 2010 19:41
Φωτογραφία

spartankid → Kai

χαχα άστα να πάνε πάντως το fedon πολύ πιασάρικο για τέτοια σκηνή ότι έπρεπε ήταν :P
Ιούν 05 2010 12:37
Φωτογραφία

Kai → spartankid

Lol, να λεγόταν και έτσι ο άνθρωπος. Λες και μιλούσε στον φανταστικό του φίλο ήταν και αφηνίασε ξαφνικά. Το show δε το έβλεπα, αλλά δείχνανε καμιά φορά κομμάτια στο Ράδιο Αρβύλα (όποτε έβλεπα) και έριχνα πολύ γέλιο με το πως μιλούσαν, συλλαβιστά, λες και το κοινό δεν καταλάβαινε ελληνικά xD δημιουργώντας κλίμα και καλά.
Ιούν 05 2010 12:35
Φωτογραφία

spartankid → Kai

meh σιγά μην το έκανε στην τελική ο Fedon :P
Ιούν 05 2010 10:30
Φωτογραφία

spartankid → Kai

χαχα και εγώ τέτοιες ώρες ήμουν έξω πήγα για φαγητό κοντά σε κάτι αρχαία κάτω από την ροντόντα και μετά cineshop για anime αγορές αλλά μου βγήκε η πίστη γιατί ήμουν ένα 20 λεπτο απο το ξενοδοχείο και έπρεπε να γυρίσω γρήγορα κάποια στιγμή.Έχω και φότο να τρώω παιδάκια αγκαλιά με έναν άρκουδο στη λαδόκολλα xDDDDDDDDD όλα τέλεια :DDDDDDDDD
Ιούν 01 2010 10:41