Jump to content


Community Status Updates


Photo

Jorg → Kai

Haha. Οντως. Μια χαρα, Τελεινουν οι εξετασεις (5 to go!), ερχεται καλοκαιρι, και εχω αρχισει το κατεβασμα για τις διακοπες XD και εχω δει και λιγα απο τα κατεβασμενα (Kuroshitsuji). Βλεπω οτι εισαι και Durarara fan ε; Καλοοοο.
Jun 06 2010 20:42
Photo

Kai → iris 生活 kurosaki

Φοβερός! (Και πολύ ειρηνικός άνθρωπος πάνω απ' όλα). Η Celty, την πάω πάρα πολύ. :D
Jun 06 2010 19:16
Photo

iris 生活 kurosaki → Kai

ο αγαπημενος μου ειναι ο sizuo ...μεγαλος ερωτας.. *.* εσενα?
Jun 06 2010 18:28
Photo

Kai → iris 生活 kurosaki

:8): Έτσι! Αν και έχω μείνει στο 14 είναι πολύ καλό. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου;
Jun 06 2010 18:27
Photo

iris 生活 kurosaki → Kai

χαχα ναι οντως !!! ε μα τι τωρα :hero:
Jun 06 2010 18:18
Photo

Kai → iris 生活 kurosaki

Χεχε, σε παρακαλώ, η ατάκα της χρονιάς xD Durarara fan βλέπω, nice :D
Jun 06 2010 18:16
Photo

Kai → spartankid

Άσε-άσε, γράφουν ώρες-ώρες, πρέπει να τα κρτάς εκείνη την ώρα για να θυμάσαι. xD Όχι μόνο όσον αφορά τα άνιμε αλλά και σε άλλα πράγματα, ειδικά οι γιαγιάδες πετάνε ατάκες.
Jun 06 2010 18:15
Photo

iris 生活 kurosaki → Kai

χαχαχα dont do it fedon!!! XD
Jun 06 2010 17:43
Photo

spartankid → Kai

ναι άσε είναι τρομερά αυτά με τους γονείς-συγγενείς
Jun 06 2010 15:55
Photo

Kai → spartankid

Χαχαχα. Αυτό θα πει ανησυχίες γονέων. Ευτυχώς ο πατέρας μας σταμάτησε μ' αυτό το θέμα, γιατί μας πέτυχε 5-6 φορές να βλέπουμε anime με κάτι σκηνές που μόνο παιδικές δεν ήταν. Το πιάσαμε μάλιστα μια φορά να χαζεύει Naruto σ' ένα γαλλικό κανάλι, άσχετα που δεν καταλάβαινε τίποτα. Το θεϊκό ήταν όταν έμαθε από την αδερφή΄μου ότι ήταν νίντζα, την κοίταξε με έκπληξη και ρώτησε "Και αυτός γιατί φοράει πορτοκαλί;" xD Η θεία μου επειδή άρχισαν και οι ξαδέρφες μας να βλέπουν κλασσικά ΄"Να, κολλήσανε και με αυτά τα κινούμενα σχέδια τώρα. Αν δεν ήταν στα αγγλικά για να τους βοηθάνε να τα μάθουνε δε θα τους αφήνα να τα βλέπουν, πώς τους ήρθε να δουν παιδικά σ' αυτήν την ηλικία." (xD μέχρι και να anime μπορούν να εκμεταλλευτούν οι γονείς για εκπαίδευση, μετά βέβαια ακολούθησε μεγάλη συζήτηση) Ναι, άσε το Clannad το παλεύω εδώ και καιρό, όλο λέω να το αρχίσω και όλο μένει πίσω, έλεγα να το αρχίσω το Πάσχα αλλά δε μου βγήκε. Τώρα μέσα στο καλοκαίρι που δε θα έχω και τι να κάνω στο χωριό θα κοιτάξω τουλάχιστον την 1η season να τη βγάλω. :) Είναι υπέροχο anime.
Jun 06 2010 12:34
Photo

spartankid → Kai

ααααααα και τι είδα θα κάνετε clannad ;
Jun 06 2010 12:01
Photo

spartankid → Kai

καλά άστα τα κλασσικά πάλι mickey maous βλέπεις ; και το επικό συζήτηση μάνας θείας μάνα:πάει το χάνω το παιδί μου θεία: τι έγινε μάνα:από τα 5 του βλέπει συνέχεια pokemon. θεία:αν κολλάει έτσι και με τις γυναίκες τον έχασε απο τώρα. >.>
Jun 06 2010 11:59
Photo

Kai → spartankid

LOL! Καλά και αυτή η γυναίκα τι σας έβαζε να λέτε; xD Με αγγλικά το μόνο κουλό που θυμάμαι είναι με τη γιαγιά μου. Μου είχε δώσει μια κατσαρόλα με φαγητό τώρα να την πάρω σπίτι και μου λέει μια "Πρόσεχε", απαντάσω "Ok." "Μα τι λες παιδάκι μου, δεν καίει." Και φάγαμε 2-3 να τις εξηγώ τι είπε και ότι δεν εννοούσα ότι η κατσαρόλα έκαιγε. -___-'' Καλά δεν θα μιλήσω για όταν έρχονται σε απαφή με τα anime, εκεί είναι πιο πετάνε θεϊκές ατάκες xD
Jun 06 2010 11:40
Photo

spartankid → Kai

επικές στιγμές στο δημοτικό είχαμε μια καθηγήτρια που μας έλεγε όταν πάτε σπίτι θα λέτε στην μαμά σας i m starving i want something to eat.Το τι ιπτάμενη παντόφλα είχα φάει από την μάνα μου δεν περιγράφεται :P
Jun 06 2010 10:42
Photo

Kai → Jorg

Ωπ! Γεια σου! Ναι, φυσικά, κατ' αρχην δεν υπάρχει περίπτωσει να μη θυμάμαι άτομο που βλέπει Reborn και έχει τύχει να του μιλήσω σε thread. Άσε που πλάκα-πλάκα στο Animeplanet εμείς κι εμείς είμαστε, δεώ βλέπω γράφουν πολλά άτομα. Τι λέει; :D
Jun 06 2010 09:10