Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Jorg

:hahaha: Sorry κιόλας, αλλά όλοι μαζί τους άλλους 2 δεν τους πιάνουνε. Εκτός κι αν το σώσει ο Enma λίγο στο τέλος τόσο καιρό που περιμένει ν' αφυπνιστεί πλήρως. Καλά, με την Chrome, με βάση το πως παρουσιάζεται ως τώρα ο Yamamoto δεν παίζει. Ή θα προσπαθεί να την αποφύγει ή στην χειρότερη θα τις τρώει από την Chrome για να μην χτυπήσει δικό τους. Εδώ τον Kaoru που πήγε να τον σκοτώσι προστάτεψε. Ελπίζω πάντως η Chrome να συνέλθει μόνη της τουλάχιστον αφού δεν την αφήνει να κάνει και τίποτα άλλο. Τον Daemon μάλλον πρέπει να το προσπαθήσουν όλοι μαζί, άλλωστε αν το σκεφτείς, ο Gokudera είχε μόνο κάτι γρατζουνιές από τη μάχη του, ο Hibari έχει μεν ξοδέψει ενέργεια, μα δεν έπαθε κάτι, ο Tsuna δεν έχει κάνει ακόμη τίποτα. Η Adel και ο Kaoru δε νομίζω να είναι σε θέση να κάνουν κάτι, άλλωστε θα ξέρει καλά τις τεχνικές τους. :hahaha: Πάντως έτσι όπως μας τον παρουσιάζει τον Daemon πρέπει να είναι χειρότερος και από κατσαρίδα. He won't die, even if you kill him.
Φεβ 11 2011 19:05
Φωτογραφία

Jorg → Kai

[quote]Και τον Byakuran από πίσω σε φάση 'Just as planned'?[/quote] :hahaha: Και από εκεί που οι Shimon ήταν οι κύριοι κακοί, τώρα θα γίνουν ο Daemon και ο Byakuran. XD Βασικά τώρα έχω απορία: Ακόμα και αν ο Yamamoto χρησιμοποιήσει το Cambio Forma, θα είναι μόνο για την εμφάνιση, καθώς δεν παίζει να νικήσει τον Daemon. Ή να περιμένουμε κανένα Yamamoto VS Chrome; :P
Φεβ 11 2011 18:46
Φωτογραφία

Kai → Jorg

XD Αυτό να λέγεται. Πάντως ελπίζω να έχει μια αξιοπρεπέστατη μάχη. Τι τον είχαμε τόσο καιρό στο κρεβάτι και φέραμε ολόκληρο Byakuran να τον γιατρέψει. :hahaha: Όχι ότι θα γίνει, αλλά φαντάζεσαι τον Yamamoto possessed από τον Byakuran. Και τον Byakuran από πίσω σε φάση 'Just as planned'? Δεν πειράζει, το έπιασα το νόημα. :hahaha:
Φεβ 11 2011 18:41
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Γούστα είναι αυτά, αλλά, οκ ούτε και εγώ μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι για αυτόν. Lol Mafia rulers εννοούσα. XD
Φεβ 11 2011 17:39
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Σαν χαρακτήραν, οκ νορμαλ είναι, ούτε κρύο, ούτε ζέστη. Ίσως μου άφησε ψυχολογικά ο seiyuu του, αυτό το 'hahaha-ha' αντηχεί στ' αυτιά μου κάθε φορά που βλέπω εικόνα του. XD Δεν εχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα μαζί, μάλιστα κάνει πολύ καλά τη δουλειά του εκεί που πρέπει και 'ξελαφρώνει' λίγο την κατάσταση εκεί που πρέπει. Πέρα από αυτό, δεν μπορώ να πω ότι είναι και από τους αγαπημένους μου μέσα στη σειρά. :hahaha: Τώρα θέλω fanart με τους Vedice να πίνουν espresso και από κάτω να γράφει την ατάκα [QUOTE]"Mafia rules need breaks too, y'know!"[/QUOTE]
Φεβ 11 2011 17:26
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Ναι μου φαίνεται περίεργο που μια γύναικα δεν δίνει πολύ σημασία στους θηλυκούς χαρακτήρες. Γιατί βρε, τι σου έκανε ο Yamamoto? XD Πάντως καλά το έλεγα, ο Daemon είχε και ένα δαχτυλίδη της γης. [quote=Kai]κι αυτοί πίνουν τον καφέ τους;[/quote] Mafia rules need breaks too, y'know! XD
Φεβ 11 2011 17:08
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Αν ήθελε, θα μπορούσε να την εκμεταλλευτεί πολύ περισσότερο. Όπως και άλλες φυσικά. Συγχωρώ μόνο το θέμα με τη Lal λόγω της ακτινοβολίας του anti Tri-ni-set. Καλά ο Yamamoto για άλλη μια φορά σε spotlight, σιγά-σιγά θα έχει περισσότερο και από τον Hibari. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι από τα άτομα που χαίρονται ιδιαίτερα όταν τον βλέπουν. XD Αναρωτιέμαι αν σε επόμενα Arcs θα κοπέι αυτό το 'είμαστε φίλοι' καθώς μεγαλώνουν, αν και δε νομίζω γιατί υπάρχει το όλο theme 'ότι θ' αλλάξει τη Vongola'. Πού στο καλό είναι οι Vendice; Η μάχη τελείωσε, ο Spade αποκαλύφθηκε, ήρθε ο Kaoru μόνο που δε σκοτώθηκε, ετοιμάζονται όλοι να στραφούν εναντίων του Spade κι αυτοί πίνουν τον καφέ τους;
Φεβ 11 2011 16:59
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Ναι, όντως εκνευριστικό αυό με την Chrome. Ελπίζω τουλάχιστον να βγει μόνη της από τον έλεγχο του Daemon. Καραcliche η εμφάνιση του Yamamoto, αλλά εκτός από το ότι είναι shounen, ήταν πολύ cool. Να δούμε και το Cambio Forma του...
Φεβ 11 2011 15:56
Φωτογραφία

Kai → Jorg

[spoiler] (=_=)'' Kαι πάνω που είπα, ζήτω η Chrome έβγαλε δύναμη, πάλι τον ρόλο της ασπίδας παίζει. Αν σπάσει το τείχος θα πεθάνει κι αυτή. Σοβαρά τώρα, πότε θα βάλει τα κορίτσια να πάρουν λίγο παραπάνω μέρος. Και ο Yamamoto από μηχανής θεός, με new cool outfit, alive and kicking. Για να δούμε τις θα μα δείξει στο επόμενο, γιατί ως τώρα μόνο ο Ryohei ΄πήρε καλή μάχη. [/spoiler]
Φεβ 11 2011 00:08
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ωωωωωωωωω! :himitsu: Ποια είναι εδώ;
Φεβ 09 2011 19:21
Φωτογραφία

Kaimono

Ευχαριστώ πολύ. Δεν τα παίρνω με τίποτα ώρες-ώρες.
Φεβ 07 2011 18:23
Φωτογραφία

monoKai

Στη γενική συζήτηση, άλλωστε αυτό που άνοιξε ο Phantom είναι κλειδωμένο νομίζω:P
Φεβ 07 2011 18:20
Φωτογραφία

Kaimono

Συγνώμη κιόλα για την ενόχληση, μιας και είδα ότι είσαι η GM για το 'η νύχτα πέφτει' μήπως μπορείς να μου πεις σε ποιο από τα δύο thread δηλώνονται πλέον οι τελευταίες συμμετοχές επειδή μπερδεύτηκα; Στη γενική συζήτηση ή στο τελευταιο που άνοιξε ο Phantom Duck;
Φεβ 07 2011 18:17
Φωτογραφία

Jorg → Kai

I really-really thank you. :)
Φεβ 05 2011 12:12
Φωτογραφία

Kai → Jorg

I really-really like your new set. :joyful:
Φεβ 05 2011 10:46