Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → God Clande

I really like your name. Ωραία έννοια έχει. :P Βλέπω και Θεολόγος. ;)
Ιούλ 12 2011 01:00
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → acid black cherry

Είναι έξι γεμάτα CD. Με περιγραφές κλπ. Πάλι μιλάμε για απίστευτη μουσική. :P
Ιούλ 12 2011 00:17
Φωτογραφία

Night Wizard SealAnelis

Me... me too!:blingeye2:
Ιούλ 12 2011 00:15
Φωτογραφία

acid black cherry → Night Wizard Seal

ειναι ενα δισκοπωλειο κοντα στο σπιτι μου στην Πετρουπολη που παραγγελνω cd αφου δεν θελω να μπλεξω με πιστωτικες καρτες και βεβαια ειναι πιθανο να μου κοστιζε λιγοτερο αν εκανα μονος τις αγορες παρολα αυτα εμενα μου κοστισε 34ευρω και απο οτι βλεπω στο amazon.uk το εχει γυρω στα 40ευρω ενω στο cdjapan 24ευρω! απο την αλλη ειναι και μια μικρη βοηθεια σε ενα δισκοπωλειο που αξιζει να μεινει ζωντανο γιατι εχει μια διαφορετικη φιλοσοφια και αρνειται να γινει σκυλαδο-σουπερμαρκετ! οσο για αυτο που λες μπορω να ρωτησω τιμη και να σου πω.
Ιούλ 11 2011 17:19
Φωτογραφία

AnelisNight Wizard Seal

Yes, I do. Vigorously. :P
Ιούλ 11 2011 15:53
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → acid black cherry

Από αυτούς τους φίλους σου πήρες το CD; Ή από το Amazon; Εγώ θέλω το Meiko Kaji Best Collection 2010. Το έχεις τσεκάρει; Το κατέβασα και λιώνω... :P
Ιούλ 11 2011 13:16
Φωτογραφία

Night Wizard SealAnelis

You... You hate mecha?! :blingeye2:
Ιούλ 09 2011 02:06
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Άτιμη ζωή :P
Ιούλ 09 2011 00:33
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Ναί,και τα δυο. Για μένα δεν είναι η ζέστη το πρόβλημα αλλά ένας γείτoνας που βάζει κάτι κλαρίνα κάθε φορά που πάω να διαβάσω -__- Να έβαζε Buck-Tick να έλεγα ''εντάξει μωρέ,δε πειράζει'' :P
Ιούλ 08 2011 18:21
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Αρχαία κάνεις και φροντιστήριο και ιδιαίτερα; Κι εγώ μια χαρά τα πάω. Έχω ρίξει το διάβσμα της ζωής μου. Σου βγαίνει λίγο η πίστη γιατί είναι καλοκαίρι κιόλας. Με τη ζέστη υπολειτουργώ :P Αλλά πιστεύω ότι όλα βαίνουν αισίως. Με την Ιστορία είμαστε λίγο σε αντιδικεία, αλλά έχω αρχίσει να το λύνω κι αυτό. :P
Ιούλ 08 2011 18:06
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Καλά.Είναι βέβαια πολύ κουραστικά...Αλλά είναι ωραία τα άτιμα :P (ειδικά τα αρχαία) Νιώθω σα να έχει περάσει αιώνας απο τότε που ήταν Δευτέρα :P Πάω φροντιστήριο και κάνω και ιδιαίτερα (αρχαία) Εσύ πως τα πάς?
Ιούλ 08 2011 05:38
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Α για πες. Πώς τα πηγαίνεις; Κάνεις φροντιστήριο;
Ιούλ 07 2011 22:26
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

*ανυπομονεί να τελειώσουν τα μαθήματα μπας και το συνεχίσει*
Ιούλ 07 2011 22:04
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → shinigami94

Ah, πόσο πίσω με πήγες :P *αναπολεί τις λαμπρές ημέρες που διάβαζε AS*
Ιούλ 07 2011 22:01
Φωτογραφία

shinigami94 → Night Wizard Seal

Όντως. Βέβαια δε νομίζω πως κάποιος που έχει πρόβλημα με τέτοια θέματα να θέλει να διαβάσει 20 τόμους :P Απο την αρχή γίνεται ξεκάθαρο οτι δε θα υπάρξει και καμία φυσιολογική σχέση εκεί μέσα :P
Ιούλ 07 2011 21:53