Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → God Clande
I really like your name. Ωραία έννοια έχει. :P
Βλέπω και Θεολόγος. ;)
Ιούλ 12 2011 01:00
Night Wizard Seal → acid black cherry
Είναι έξι γεμάτα CD. Με περιγραφές κλπ. Πάλι μιλάμε για απίστευτη μουσική. :P
Ιούλ 12 2011 00:17
acid black cherry → Night Wizard Seal
ειναι ενα δισκοπωλειο κοντα στο σπιτι μου στην Πετρουπολη
που παραγγελνω cd αφου δεν θελω να μπλεξω με πιστωτικες καρτες
και βεβαια ειναι πιθανο να μου κοστιζε λιγοτερο αν εκανα μονος τις αγορες
παρολα αυτα εμενα μου κοστισε 34ευρω και απο οτι βλεπω στο amazon.uk
το εχει γυρω στα 40ευρω ενω στο cdjapan 24ευρω!
απο την αλλη ειναι και μια μικρη βοηθεια σε ενα δισκοπωλειο που αξιζει να
μεινει ζωντανο γιατι εχει μια διαφορετικη φιλοσοφια και αρνειται να γινει
σκυλαδο-σουπερμαρκετ!
οσο για αυτο που λες μπορω να ρωτησω τιμη και να σου πω.
Ιούλ 11 2011 17:19
Night Wizard Seal → acid black cherry
Από αυτούς τους φίλους σου πήρες το CD; Ή από το Amazon;
Εγώ θέλω το Meiko Kaji Best Collection 2010. Το έχεις τσεκάρει; Το κατέβασα και λιώνω... :P
Ιούλ 11 2011 13:16
shinigami94 → Night Wizard Seal
Ναί,και τα δυο.
Για μένα δεν είναι η ζέστη το πρόβλημα αλλά ένας γείτoνας που βάζει κάτι κλαρίνα κάθε φορά που πάω να διαβάσω -__-
Να έβαζε Buck-Tick να έλεγα ''εντάξει μωρέ,δε πειράζει'' :P
Ιούλ 08 2011 18:21
Night Wizard Seal → shinigami94
Αρχαία κάνεις και φροντιστήριο και ιδιαίτερα;
Κι εγώ μια χαρά τα πάω. Έχω ρίξει το διάβσμα της ζωής μου. Σου βγαίνει λίγο η πίστη γιατί είναι καλοκαίρι κιόλας. Με τη ζέστη υπολειτουργώ :P
Αλλά πιστεύω ότι όλα βαίνουν αισίως. Με την Ιστορία είμαστε λίγο σε αντιδικεία, αλλά έχω αρχίσει να το λύνω κι αυτό. :P
Ιούλ 08 2011 18:06
shinigami94 → Night Wizard Seal
Καλά.Είναι βέβαια πολύ κουραστικά...Αλλά είναι ωραία τα άτιμα :P (ειδικά τα αρχαία)
Νιώθω σα να έχει περάσει αιώνας απο τότε που ήταν Δευτέρα :P
Πάω φροντιστήριο και κάνω και ιδιαίτερα (αρχαία)
Εσύ πως τα πάς?
Ιούλ 08 2011 05:38
Night Wizard Seal → shinigami94
Α για πες. Πώς τα πηγαίνεις; Κάνεις φροντιστήριο;
Ιούλ 07 2011 22:26
shinigami94 → Night Wizard Seal
*ανυπομονεί να τελειώσουν τα μαθήματα μπας και το συνεχίσει*
Ιούλ 07 2011 22:04
Night Wizard Seal → shinigami94
Ah, πόσο πίσω με πήγες :P
*αναπολεί τις λαμπρές ημέρες που διάβαζε AS*
Ιούλ 07 2011 22:01
shinigami94 → Night Wizard Seal
Όντως.
Βέβαια δε νομίζω πως κάποιος που έχει πρόβλημα με τέτοια θέματα να θέλει να διαβάσει 20 τόμους :P
Απο την αρχή γίνεται ξεκάθαρο οτι δε θα υπάρξει και καμία φυσιολογική σχέση εκεί μέσα :P
Ιούλ 07 2011 21:53


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
