Community Status Updates
shinigami94 → Night Wizard Seal
Καλά.Είναι βέβαια πολύ κουραστικά...Αλλά είναι ωραία τα άτιμα :P (ειδικά τα αρχαία)
Νιώθω σα να έχει περάσει αιώνας απο τότε που ήταν Δευτέρα :P
Πάω φροντιστήριο και κάνω και ιδιαίτερα (αρχαία)
Εσύ πως τα πάς?
Jul 08 2011 05:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
