Jump to content


Community Status Updates


Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Καλά.Είναι βέβαια πολύ κουραστικά...Αλλά είναι ωραία τα άτιμα :P (ειδικά τα αρχαία) Νιώθω σα να έχει περάσει αιώνας απο τότε που ήταν Δευτέρα :P Πάω φροντιστήριο και κάνω και ιδιαίτερα (αρχαία) Εσύ πως τα πάς?
Jul 08 2011 05:38