Community Status Updates
shinigami94 → Night Wizard Seal
Ναί,και τα δυο.
Για μένα δεν είναι η ζέστη το πρόβλημα αλλά ένας γείτoνας που βάζει κάτι κλαρίνα κάθε φορά που πάω να διαβάσω -__-
Να έβαζε Buck-Tick να έλεγα ''εντάξει μωρέ,δε πειράζει'' :P
Jul 08 2011 18:21


This status update has reached the maximum number of replies allowed
