Community Status Updates
Night Wizard Seal → Tristessa
Ναί βλέπω το σετάκι σου :) Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι SID. Όταν του πρωτοάκουσα δεν περίμενα να μου αρέσουν τόσο.
May 23 2010 12:21
Tristessa → Night Wizard Seal
Hehe, ειδικά με τους SID, είναι να μην αρχίσω (είναι το μεγαλύτερο κόλλημά μου atm XD)
Aλλά και γενικά αν είναι j-music, είμαι μέσα :3
May 23 2010 01:17
Lebw → Night Wizard Seal
Hooray για το thread! Τωρα θα καουμε πιο πολυ απο ποτε!! :kakaka:
May 19 2010 21:56
Lebw → Night Wizard Seal
Κοιτα, η αληθεια ειναι πως δεν εχω ακουσει και πολλα τραγουδια τους, αλλα απο οτι εχω ακουσει σου ειπα την γνωμη μου. Δεν ειμαι fan τους οποτε απλα δεν ασχολουμαι και ιδιαιτερα. :P
May 19 2010 11:54
galexia → Night Wizard Seal
Οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο!!!! Tο nightwalker ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου anime!! Αν και εχουν περασει χρονια οι πρωτες αγαπες δεν ξεχνιουνται!!!!
May 19 2010 03:41


This status update has reached the maximum number of replies allowed
