Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard SealTristessa

Ναί βλέπω το σετάκι σου :) Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι SID. Όταν του πρωτοάκουσα δεν περίμενα να μου αρέσουν τόσο.
May 23 2010 12:21
Photo

TristessaNight Wizard Seal

Hehe, ειδικά με τους SID, είναι να μην αρχίσω (είναι το μεγαλύτερο κόλλημά μου atm XD) Aλλά και γενικά αν είναι j-music, είμαι μέσα :3
May 23 2010 01:17
Photo

Night Wizard Seal → Lebw

:hihi2:
May 22 2010 14:12
Photo

Lebw → Night Wizard Seal

Hehe το ξερω καλε! Κι εγω το ιδιο. :P
May 22 2010 14:10
Photo

Night Wizard Seal → Lebw

Πλακίστα κάνω. Ηρέμησε :)
May 22 2010 14:05
Photo

Lebw → Night Wizard Seal

Ελα μωρεεε! Μια μερα μετα το ειδα κι εγω... :unlucky:
May 22 2010 11:40
Photo

Night Wizard Seal → zade

Nope. He is Sakurai Atsushi.
May 22 2010 00:36
Photo

zade → Night Wizard Seal

O Τony Jaa είναι αυτός στο avatari σου;
May 22 2010 00:33
Photo

Night Wizard SealTristessa

Sid and Buck tick lover. You rule :P
May 21 2010 23:35
Photo

Night Wizard Seal → Lebw

Ντροπή σου που δεν το είδες νωρίτερα :P
May 21 2010 23:18
Photo

Lebw → Night Wizard Seal

Hooray για το thread! Τωρα θα καουμε πιο πολυ απο ποτε!! :kakaka:
May 19 2010 21:56
Photo

Lebw → Night Wizard Seal

Κοιτα, η αληθεια ειναι πως δεν εχω ακουσει και πολλα τραγουδια τους, αλλα απο οτι εχω ακουσει σου ειπα την γνωμη μου. Δεν ειμαι fan τους οποτε απλα δεν ασχολουμαι και ιδιαιτερα. :P
May 19 2010 11:54
Photo

Night Wizard Seal → galexia

NightWalker όντως, απίστευτο άνιμε. Εκπληκτικότατο :P
May 19 2010 09:39
Photo

Night Wizard Seal → LucyBR

:sadist::sadist::sadist:
May 19 2010 09:38
Photo

galexia → Night Wizard Seal

Οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο!!!! Tο nightwalker ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου anime!! Αν και εχουν περασει χρονια οι πρωτες αγαπες δεν ξεχνιουνται!!!!
May 19 2010 03:41