Jump to content


Community Status Updates


Photo

laraska → Night Wizard Seal

εχει καλη πλοκη μετα , αλλα αργει να μπει στο νοημα .
May 31 2010 23:08
Photo

didimakia → Night Wizard Seal

Το ενα και μοναδικο Doubt το οποιο απ οτι θυμαμαι εχεις διαβασει...or not? XD
May 31 2010 22:58
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Για μένα το λέω ρε συ που το μονο που ξέρω είναι οτι κάνουν τα λουκάνικα σα χταπόδια:P
May 31 2010 22:47
Photo

Night Wizard Seal → laraska

Το σχέδιο του Noblesse είναι πολύ καλύτερο από αυτό του Trace. Ασέ που λίγο που διάβασα δεν με ενθουσίασε και τόσο.
May 31 2010 22:28
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Σε παρακαλώ δεν είμαι anime-tard. Την Ιαπωνία την έμαθα πολύ πιο πρίν από τα μάνγκα και τα άνιμε. Έχουν απίστευτα φαγήτα. Ξέρεις πόσα νόστιμα πιάτα υπάρχουν; Μην ακούς τος φήμες:hahaha:
May 31 2010 22:20
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Τρελός είσαι;; Αυτοι τρώνε βατράχια και σούπες με μακαρόνια και αυγά πεταμένα μέσα, μαζί με κάτι λαχανικα! Μόνο οι ομελέτες και τα λουκάνικα-χταπόδια θα τρώγονται!(πως φαίνεται ο anime-tard!)
May 31 2010 18:39
Photo

Night Wizard Seal → didimakia

Ευθύμη-σαν, το σετάκι σου από που είναι;
May 31 2010 17:44
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

:hahaha: Θα προτιμήσω τα δικά τους φαγητά που είναι υγιεινά. Έτσι για να τρώς και μετά να μένεις λετπούλης:hahaha:.
May 31 2010 14:39
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Αμα ξέρεις και τη γλώσσα, και πολύ έκατσες! Θα πεθάνεις στα Onigiri ομως εκει πάνω. Να ανοίξεις ένα σουβλατζίδικο να τρως σαν ανθρωπος!
May 31 2010 08:02
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Καλά αυτό εννοείται. Τι γλώσσα από του χρόνου θα την αρχίσω σίγουρα, ήδη ξέρω αρκετά πράγματα. Και με βγάλουν και οι σπουδές μου εκεί τότε ποιός με πιάνει...
May 30 2010 22:50
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

που Ελλάντα;;; εδώ έκανε αμάν να έρθει η μαντόνα... Μάζευε λεφτά να πας ιαπωνία! Και εγώ θέλω πολύ να πάω, αλλα θέλει πολύ γιέν η δουλειά:P
May 30 2010 22:46
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Εεε όχι και παππούδες ρε. Έχουν πειραματιστεί σε χιλιάδες στίλ και ο τραγουδιστής είναι 44. Μια χαρά είναι, να έχουν την υγειά τους και ας ελπίσουμε ότι θα τους δούμε και κάποτε :P
May 30 2010 22:37
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Αμ μπράβο Visual Key,(μην ψάχνεις απο ορολογία είμαι off:P) Δεν το λέω για να τους προσβάλω, γενικά είναι κάτι που μου κάνει εντύπωση, χωρις να σημαίνει οτι το κακοβλέπω. Ακουσα 1 cdακι που βρήκα απο buck-tip, καθόλου ασχημοι!! και παίζουν 30 χρόνια ρε φίλε; πολύ προγκρέσιβ τους ακούω για παππούδες :D
May 30 2010 16:50
Photo

NighteyesNight Wizard Seal

Nαι το είδα μετά. Μα του πάει το yaoi αφού.:P
May 30 2010 01:08
Photo

Night Wizard SealNighteyes

Σου απάντησα κιόλας :P Πραγματικά πολύ ωραίο σετάκι. Cadis FTW!
May 30 2010 00:24