Jump to content


Community Status Updates


Photo

NighteyesNight Wizard Seal

Ευχαριστώ! Ναι πολύ καλό και να σκεφτείς εγώ που είμαι πιο πολύ των anime να βάλω σετακι από manga και μάλιστα manhwa.:P Το είχα αρχίσει πριν κανα μήνα και χθες το βράδυ (αν δεις στο thread τα λέω κι εκεί) πήγα και το είδα raw. Και κόλλησα καλά...
May 29 2010 23:49
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Έλα γιατί τους προσβάλλεις τώρα :P. Το συγκεκριμένο συγκρότημα έφερε εν μέρει το visual kei στην Ιαπωνία. Είναι στίλ αλλά είναι καθαρά αυτουνού του συγροτήματος. Δεν ήταν οτέ σταθεροί σε ένα στίλ. Πάντα πειραματίζονται...
May 29 2010 21:02
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Na, πολύ Emo ρε παιδί μου, Οσα Ιαπωνικά συγκροτήματα βλέπω παίζει πολύ ποζεριά, βαμένο νύχι κτλ, Alice Cooper 2010 δηλαδή:P Είναι μόδα στο Japan αυτό;
May 29 2010 20:43
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Τι εννοείς ;
May 29 2010 20:39
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Eγώ 250 την βλέπω. Και εννοείται σε μένα την δίνεις το paypal. Περαιτέρω πληροφορίες σε ιδιωτική συζήτηση. ^^
May 29 2010 20:38
Photo

Night Wizard Sealiristella

Γκούχ γκούχ... Εσείς madam Ειρήνη από Buck-Tick πώς πάτε; (για να μυήσω και άλλους :hypno:)
May 29 2010 20:38
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Καθόλου ασχημοι! έχω δει και τα video στο thread που είχες κάνει, ασε που δε μιλάω:P Αλλα και αυτοί Psycho; τι έχουν πάθει η Ιάπωνες και έχουν φλιπάρει ολοι ρε συ;
May 29 2010 20:38
Photo

Night Wizard Sealiristella

Χμμμ την επιταγή μου σε ποιόν την δίνω; εε....εεε paypal T_T. :P Σε ρωτάω γιατί στον υπολογιστή μου την δείχνει ύψος νομίζω 290κάτι. Αλλά αφού είναι τζιτζί, who cares ;
May 29 2010 20:34
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Διαστάσεις: Check Μέγεθος : Check Smexyness factor: Check. Τζιτζί είσαι. ^^ Εγκρίνω. (5 euros η διάγνωση δέχομαι με αντικαταβολή paypal και κάνω και άτοκες δόσεις)
May 29 2010 20:27
Photo

DarkElf → Night Wizard Seal

Ευχαριστώ!!!!Να'σαι καλά!!!:ureshii:
May 29 2010 20:27
Photo

TristessaNight Wizard Seal

Καλά, και στο βιβλίο ο Ντόριαν δεν πήγαινε ακριβώς με το σταυρό στο χέρι, αλλά όπως και να είχε, ο Wilde δεν το παρουσίαζε έτσι. Αναρωτιέμαι αν ο σεναριογράφος έκανε καν τον κόπο να διαβάσει το βιβλίο. Υποψιάζομαι ότι το δοάβασε μέχρι τη μέση και μετά βαρέθηκε κι είπε ν' αυτοσχεδιάσει. Ναι, το τέλος ήταν όντως αίσχος. Καιρό είχα να εκνευριστώ έτσι με ταινία XD
May 29 2010 20:26
Photo

Night Wizard Sealiristella

Iri-san η sig μου είναι καλή;
May 29 2010 20:22
Photo

Night Wizard Seal → papp0us

Xaxaxa έλα ρε ατυχία. Εγώ να δείς πόσο ήθελα να πάω. Τότε με την Τάρια. Ναί η Ιαπωνική μουσική έχει τέλεια κομμάτια και το αγαπημένο μου συγκρότημα είναι αυτοί στο σετάκι μου. Οι Buck - Tick. Μεγάλο συγκρότημα, έχω ανοίξει και θρέντ αν εδνιαφέρεσαι και θα σου δώσω και κανα δυό κομματάκια να ακούσεις.:P Το 2013 θα κλείσουν τα 30 χρόνια δουλειάς τους :) Το 1983 πρωτοδημιουργήθηκαν. [YOUTUBE]9M83qG1zWWk[/YOUTUBE] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pvJp1EEWe_I[/youtube]
May 29 2010 20:17
Photo

D.Dragon → Night Wizard Seal

Δημοσιογραφία...
May 29 2010 20:14
Photo

papp0us → Night Wizard Seal

Ιαπωνικό ροκ, ή γενικά Ιαπωνική μουσική; Κάτι Jap pop που έχω πετύχει σε openings καθόλου δε με χαλάνε.. Γενικά πολλά τραγούδια τους έχουν πολύ καλό ρυθμό ανεξαρτήτου είδους.. οχι σαν τον Τσαλίκη. Nightwish... οταν ήμουν Γερμανια διακοπές είχαμε κανονισει να πάμε, αλλα εριξε τόσο χιονι που κολλησε 4 ώρες το τρένο! Ούτε ο θεός δεν ήθελε να πάω:P
May 29 2010 20:13