Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → laraska

Δεν είμαι τόσο μεγάλος :P Δευτέρα Λυκείου είμαι.
Οκτ 04 2010 17:33
Φωτογραφία

laraska → Night Wizard Seal

περασες στα γιαννενα ?
Οκτ 04 2010 16:45
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → laraska

Όχι. Ελληνική Φιλολογία, τμήμα Γλωσσολογίας. Αυτό θέλω.
Οκτ 04 2010 16:03
Φωτογραφία

laraska → Night Wizard Seal

γλωσσολογια ή φιλολογια ; (μηπως εννοεις λογοθεραπεια ?)
Οκτ 04 2010 15:08
Φωτογραφία

Night Wizard SealTea-chan

:kawaii: Ευχαριστώ :) Ενίοτε ήμουν καλός στα αγγλικά και έβαλα στόχο να το πάρω με καλό βαθμό! Αχ, από το στόμο σου και στο αυτάκι του Ύψιστου :hihi2:
Οκτ 04 2010 14:52
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → RiDeLub

:hahaha: Συγχαρητήρια φίλτατε :) Μπράβο για την θέση και καλό κουράγιο :P [SPOILER]Έπρεπε να πατήσει κάποιος mod το πόδι του στο sub-forum του one piece :P Δεν παλεύεται αυτή η κατάσταση...[/SPOILER] Και πάλι συγχαρητήρια :gotit:
Οκτ 04 2010 14:50
Φωτογραφία

Tea-chanNight Wizard Seal

Ευχαριστώ! Άντε και καλό διάβασμα!! Να μου πεις με πόσο το πήρες!
Οκτ 04 2010 14:50
Φωτογραφία

Night Wizard SealTea-chan

:hahaha: [SIZE=1]διάβαζα αγγλικά για το proficiency(δίνω τον Νοέμβριο γαρ) και λέω δεν κάνω κανα διάλλειμα να μπώ στο anime.gr? [/SIZE] [SIZE=2]Και ναι, μόλις είδα τα νέα!:ureshii: Συγχαρητήρια Τσάγακι-τσαν, καλό κουράγιο και ούτο καθεξής :P Καλη αρχή και συνέχεια. :gotit: [/SIZE]
Οκτ 04 2010 14:48
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → laraska

^_^ ωραία. Εε και εγώ κάπου κοντά θα είμαι :P [spoiler]Γλωσσολογία γάρ :P[/spoiler]
Οκτ 04 2010 14:45
Φωτογραφία

laraska → Night Wizard Seal

ιστορικο αρχαιολογικο....
Οκτ 04 2010 03:11
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → laraska

Τι σπουδαζεις λαράσκα-σαν;
Οκτ 04 2010 01:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Robin-Chwan

Εεεε αυτά είναι. Αν δεν είναι είχε μακρύ μαλλί η Νάμι, τότε ποιός; :P Ωραίο είναι το σετάκι σου. Με καλύτερο σημείο την profile pic. Άντε να δούμε τι θα δούμε.
Οκτ 04 2010 00:32
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Night Wizard Seal

Μολις σκεφτηκα οτι δεν ειπες τιποτα για το set Arya που εχω βαλει (ναι, ναι ξερω ειμαι ακυρη...). Η ψυχη μου βγηκε να βρω εικονες. Και απο περιεργεια ακουσα λιγο Buck-Tick. Ωραια ειναι τα τραγουδια. Δεν το περιμενα. Btw εντυπωσεις για το καινουριο ΟΡ. Η Robin τα σπαει ε? Περιμενω μερικες καλες εικονες για set. (Και η Nami το ηξερα οτι θα ειχε μακρυ μαλλι!!!)
Οκτ 02 2010 12:35
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → meidei

Χαίρομαι για την συμπαράσταση. Άντε καλό διάβασμα :)
Σεπ 20 2010 22:10
Φωτογραφία

meidei → Night Wizard Seal

[QUOTE]Λατινικούλια και Αγνωστούλι [/QUOTE] Ήρθα να δείξω συναδελφική αλληλεγγύη :) Ξεκινήσαμε κι εμείς για τα καλά :/
Σεπ 20 2010 18:10